قیمت و حافظه ذخیره‌سازی مدل‌های مختلف آیفون ۱۲ مشخص شد: ظرفیت دو برابر بیشتر ولی همان قیمت آیفون ۱۱

0

به نظر می‌رسد قیمت انواع مدل‌های آیفون ۱۲ زودتر از ۱۳ اکتبر مشخص شدند و خبر خوب اینکه برای خرید آیفون‌های جدید اپل نیازی به پول زیادی نیست؛ البته به دلار!

اکانت توییتری Apple RUMORs در یک توییت، قیمت و پیکربندی همه مدل‌های آیفون ۱۲ اپل را فاش کرد. هنوز مشخص نیست این قیمت‌ها تا چه اندازه صحیح و قابل اعتماد هستند و باید با کمی شک و تردید سراغ آن‌ها برویم.

قیمت آیفون ۱۲ مینی و معمولی

آیفون ۱۲ مینی ۵.۴ اینچی با ظرفیت‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد و قیمت این مدل‌ها به ترتیب ۶۴۹، ۶۹۹ و ۷۹۹ دلار اعلام شده است.

آیفون ۱۲ استاندارد با صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی باز هم با ظرفیت‌های مشابه با آیفون ۱۲ مینی عرضه می‌شود. یعنی شاهد مدل‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی از این آیفون در بازار خواهیم بود ولی چون صفحه‌نمایش بزرگ‌تری دارد؛ ۱۰۰ دلار گران‌تر شده و به ترتیب ۷۴۹، ۷۹۹ و ۸۹۹ دلار قیمت دارد.

آیفون ۱۲ مینی و استاندارد دارای صفحه‌نمایش اولد مشابه با دو دوربین پشتی و پردازنده پرقدرت A14 Bionic هستند. همین‌طور، طراحی از یک طراحی جدید تخت در گوشه‌ها سود می‌برند. بنابراین، به نظر می‌رسد این قیمت‌ها منطقی باشند.

برای مقایسه، آیفون ۱۱ مدل ۶.۱ اینچی با قیمت ۶۹۹ دلار آغاز شد و بین این دو مدل آیفون قرار دارد.

این قیمت‌ها برای آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ استاندارد می‌تواند بازار موبایل را جذاب‌تر و رقابتی‌تر کند. این دو گوشی می‌توانند رسما با میان‌رده‌های اندرویدی بازار رقابت کنند و حتی رقیبی برای گوشی تازه‌وارد گوگل پیکسل ۵ با دو لنز پشتی و قیمت ۶۹۹ دلار باشند.

البته گوگل پیکسل ۵ علی‌رغم اینکه از 5G پشتیبانی می‌کند ولی به تراشه اسنپدراگون 765G مجهز است که قدرت پردازشی کمتری از بیونیک A14 اپل دارد.

یکی دیگر از گوشی‌های خوب ۶۹۹ دلار بازار، سامسونگ Galaxy S20 FE با مشخصات پر زرق و برق‌داری مانند صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی، سه دوربین پشتی و پردزنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ است.

قیمت آیفون‌های ۱۲ پرو

قابل پیش‌بینی است که قیمت‌های آیفون‌های ۱۲ پرو افزایش پیدا کنند.

آیفون ۱۲ پرو ۶.۱ اینچی دارای برچسب‌های قیمتی ۹۹۹ دلار برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی، ۱۰۹۹ دلار برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲۹۹ دلار برای مدل ۵۱۲ گیگابایتی هستند.

در حالی‌که شروع قیمتی آیفون ۱۲ باز هم مشابه آیفون ۱۱ است ولی ظرفیت‌ها دو برابر شده است و این می‌توان خبر خوشی برای علاقه‌مندان مدل‌های پرو آیفون باشد.

حتی می‌توانیم بگوییم آیفون‌های ۱۲ پرو امسال ارزان‌تر از سال گذشته هستند. آیفون ۱۱ پرو مدل ۲۵۶ گیگابایتی قیمتی ۱۱۴۹ دلار داشت و مدل ۵۱۲ گیگابایت به مرز ۱۳۴۹ دلار می‌رسید.

درباره آیفون ۱۲ پرو مکس ۶.۷ اینچی که گوشی پرچم‌دار و های اند اپل در این خانواده محسوب می‌شود؛ مدل ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۱۰۹۹ دلار، مدل ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۱۹۹ دلار و مدل ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۱۳۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

باز هم آیفون ۱۲ پرو مکس قیمتی مشابه آیفون ۱۱ پرو مکس ولی با ظرفیت دو برابر دارد.

آیفون‌های ۱۲ پرو مکس علاوه بر پردازنده بیونیک A14 و مودم 5G به ماژول دوربین پشتی سه گانه مجهز هستند و گفته می‌شود یک یا دو مدل از این رده آیفون هم به سنسور LiDAR مجهز می‌شوند تا برای واقعیت افزوده و دوربین کارایی بالاتری به دست بدهند.

شایعات زیادی درباره صفحه‌نمایش آیفون ۱۲ پرو مکس شنیدیم. برخی منابع می‌گویند از نرخ بازسازی تصویر ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و برخی منابع دیگر می‌گویند فقط نسخه ۵۱۲ گیگابایت آیفون ۱۲ پرو مکس به نمایشگری ۱۲۰ هرتزی مجهز است.

اپل در رویداد ۱۳ اکتبر امسال از خانواده آیفون ۱۲ رونمایی می‌کند و امیدوار هستیم این قیمت‌های فاش شده، درست باشند چرا که مقرون‌به‌صرفه‌تر از قیمت‌های آیفون ۱۱ به نظر می‌رسند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا سیگار الکترونیکی ایمن‌تر و سالم‌تر از سیگار معمولی است؟

در انگلستان، هم‌زمان با مبارزه با سیگار کشیدن جوانان، سیگارهای الکترونیکی به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای کمک به مردم برای ترک سیگار تبلیغ می‌شوند. ما به اینکه چرا در مورد این دستگاه‌ها دو نظر بسیار متفاوت وجود دارد، نگاهی می‌اندازیم.…

این عکس پرنده واقعا فتوشاپی نیست و ترکیبی هم نیست و در یک جلسه گرفته شده است!

این عکس شگفت‌انگیز از یک پرنده در حال شگفت‌زده کردن کاربران در اینترنت است و مغز مردم از پردازش آنچه در عکس می‌بینند، ناتوان شده است!اگرچه این یک عکس ویرایش نشده و ترکیبی هم نیست و به صورت روتین با یک بار شات و نوردهی گرفته شده است.…

محصولات رادیواکتیوی که در قرن بیستم در قالب کالاهای مصرفی عادی به مردم فروخته می‌شدند

پیش از درک خطراتی که قرار گرفتن در معرض تابش‌های رادیواکتیو برای انسان به همراه دارد، مردم و حتی دانشمندان می‌پنداشتند که مواد رادیواکتیو ترکیبات جالبی برای درخشان و نورانی کردن اشیا هستند. در ادامه چند مورد از عجیب‌ترین کاربردهای مواد…

تجدید خاطره‌ای با وبلاگستان – اسکرین شات‌هایی از برخی از وبلاگ‌های قدیمی خوب

شبکه‌های اجتماعی وبلاگ‌ها را فرونرخیتند. دلایل فروریختن آنها بسیار بیشتر از محبوب شدن شبکه‌های اجتماعی بود:1- بسته شدن ابزارهای رایگان‌های وبلاگ‌نویسی2- نوع نوشتن وبلاگ‌نویس‌ها که هم بسیار انرژی‌بر و وقت‌گیر بود و هم به خاطر…

جوزف ساموئل: مردی که نمی‌توانست به دار آویخته شود!

جوزف ساموئل یک جنایتکار بزرگ بود نبود، فقط از منازل سرقت می‌کرد. در وهله اول،هیچ چیز قابل توجهی دیگری در مورد زندگی او جالب نبود. با این حال، وقتی قرار شد او را اعدام کنند، همه چیز عجیب و غریب شد.جوزف ساموئل در سن چهارده سالگی در سال…

عکس‌های قبل و بعد بی‌نظیر تاریخی: بناها و مناظر در گذر زمان

عکس‌های قبل و بعد همیشه علاقه‌مند زیادی دارند. مدتهاست که در اینترنت عکس‌های قبل و بعد افرادی که رژیم لاغری اختیار می‌کنند یا بدنسازی می‌کنند یا جراحی زیبایی می‌کنند، منتشر می‌شود و محبوبیت زیادی هم دارند.اما در سطحی ژرف‌تر، بیایید…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.