لنوو از سبک‌ترین لپ‌تاپ خود برای کار در خانه و ویدئو کنفرانس رونمایی کرد

1

لنوو از چندین محصول جدید خود از جمله لپ‌تاپ بسیار سبک ThinkPad X1 Nano، لپ‌تاپ تاشو ThinkPad X1 Fold و لپ‌تاپ‌های بازطراحی شده ThinkBook برای کار در خانه رونمایی کرد.

لپ‌تاپ تینک‌پد ایکس ۱ نانو با وزنی ۱.۹۹ پوند یا زیر یک کیلوگرم (دقیقا ۹۶۲ گرم)، سبک‌ترین لپ‌تاپ لنوو در تاریخ این شرکت محسوب می‌شود. علاوه بر وزن پایین، نازکی بسیار زیبای این لپ‌تاپ هم چشم‌نواز است. این وزن لپ‌تاپ اجازه می‌دهد برای مصارف قابل حمل بسیار مناسب باشد.

همچنین، لپ‌تاپ ThinkPad X1 Nano اولین محصول این شرکت با پردازنده پلتفرم Evo اینتل محسوب می‌شود. لپ‌تاپ‌های دارای نشان Evo دو ویژگی مهم و تضمین شده توسط اینتل دارند؛ سرعت بازگشت از حالت استندبای و یک روز کامل دوام باتری!

این لپ‌تاپ با پردازنده‌های سیلیکونی نسل یازدهم اینتل به همراه کارت گرافیک Iris Xe بهره برده و دارای صفحه‌نمایش ۱۳ اینچی 2K با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و صدای دالبی ویژن است.

 

لنوو می‌گوید این لپ‌تاپ بازدهی ۲۰ درصد بیشتر از تینگ‌پد نسل پیشین در کارهای آفیس و سرعتی ۲ برابر در استریم بازی‌های ویدئویی دارد. این لپ‌تاپ به طور پیش‌فرض با ویندوز ۱۰ پرو یا لینوکس اوبونتو وارد بازار می‌شود و دارای مدل 5G برای کسب‌وکارهای همیشه در حال حرکت و سفر یا کار در هر مکانی است.

تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم روی این لپ‌تاپ می‌نشیند و از درایوهای SSD با ظرفیت حداکثر ۱ ترابایت NVMe برخوردار است.

از دیگر مشخصات لپ‌تاپ جدید لنوو می‌توان به تراشه شبکه بی‌سیم AX201 اینتل برای وای‌فای ۶، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، دو درگاه تاندربولت ۴، باتری ۴۸ وات ساعت و شارژر Type-C با قدرت ۶۵ وات اشاره کرد.

قابلیت بلندگوی دالبی اتم این لپ‌تاپ از یک میکروفون ۳۶۰ درجه سود می‌برد تا برای مصارف ویدئو کنفرانس کیفیت صدای بسیار بالایی بدهد.

لنوو گفت نسخه وای‌فای این لپ‌تاپ فعال وارد بازار نخواهد شد و تمرکز روی فروش نسخه‌های 5G تینک‌پد ایکس ۱ نانو است. قیمت این لپ‌تاپ از ۱۳۹۹ دلار آغاز می‌شود.

لپ‌تاپ تاشو و تینک‌بوک

این شرکت چینی به جز لپ‌تاپ ThinkPad X1 Nano از یک لپ‌تاپ تاشو به نام ThinkPad X1 Fold و چندین مدل لپ‌تاپ بازطراحی و ارتقایافته ThinkBook نیز رونمایی کرد.

لپ‌تاپ‌های ThinkBook جدید این شرکت برای کار در خانه بسیار مناسب هستند و همگی از پلتفرم Evo اینتل پشتیبانی می‌کنند. این لپ‌تاپ‌ها در دو مدل ThinkBook 15 Gen 2 و ThinkBook 13s Gen 2 با پردازنده‌های Tiger Lake نسل یازدهم عرضه می‌شوند و قابلیت‌هایی دارند که برای مصارف ویدئو کنفرانس، کارهای تیمی و در حال حرکت بسیار مناسب به نظر می‌رسند.

لنوو حتی در این سری از لپ‌تاپ‌های خود چندین مدل با پلتفرم پردازنده‌های AMD عرضه کرده است تا بالاترین تنوع در بازار را برای طیف‌های مختلف کاربران ایجاد کند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سرژ ورونوف: پزشکی که بیضه‌های میمون‌ها را به مردها پیوند می‌زد تا آنها را جوان کند!

یکی از پر شورترین ارائه‌ها و سخنرانی‌ها در کنگره بین‌المللی جراحان در لندن در سال 1923 توسط جراح فرانسوی متولد روسیه به نام سرژ ورونوف انجام شد.سه سال پیش‌تر، ورونوف با آزمایش‌های بحث‌برانگیز پیوند غده‌ که به ادعای خودش آدم‌ها را چند…

بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته به ویلایی لوکس در «بالی» تبدیل شد

یک بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته که بر روی صخره‌ای در بالی قرار گرفته، به ویلایی لوکس تبدیل شده است. شرکت Hanging Gardens قرار است در‌ آوریل این ویلا را افتتاح کند. ایده این کار زاییده فکر کارآفرینی به نام فلیکس دنیم است. دنیم در حال حاضر هتل‌های…

مهندسان بامزه با اختراعات و ابداعات عجیب و غریب و کارا ! گالری عکس

بسیار پیش می‌آید که برای انجام کاری تنها دو راه داریم، یا خرید یک محصول گران و استفاده از آدم‌های کاربلد برای راه‌اندازییا اینکه خودمان با یک سری ابتکار و به صورت به اصطلاح زمخت ولی کارراه‌انداز، تقریبا بدون هزینه کار را انجام بدهیم.…

این معماری‌های بسیار عجیب و در مواردی هراس‌انگیز دوران سوسیالیسم در روسیه و کشورهای اقماری آن

شوروی و سوسیالیست‌ها هم برای خود سبک معماری خاصی داشتند. در مواردی باشکوه، در مواردی خشن و در معدودی موارد مفهومی و زیبا.چیز جالب در آنها هدف ساخت آنها بود: بزرگداشت مبارزات میهنی و پیشرفت‌هایی که در سایه دولت‌های چپ به دست آمده بودند.…

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از امتیازبندی جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرح

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از اطلاعات زیر تدوین شده است:۱-جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرحی چون کن، ونیز، برلین، ساندنس و...۲- جوایز انجمن های منتقدانی چون نیویورک، لس آنجلس، واشنگتن دی.سی و...۳-فهرست فیلم…

عکس‌های جالبی که مردم را در «گوگل مپ» به راستی شگفت‌زده کرده است!

گوگل مپ راه خوبی است برای آشنایی با شهرهای نام‌آشنا و یا دورافتاده‌ترین نقاط جهان. اما هر از چند گاهی در گوگل مپ، عکس‌هایی پیدا می‌شود که توجیه‌شان دشوار است یا بسیار خنده‌دار و جالب هستند.این پست مجموعه‌ای است از این عکس‌ها:دورهمی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. علی می گوید

    با دلار 30 تومنی فقط میشه تماشا کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5