تصاویری از گوشی‌ گلکسی اس ۲۱ اولترا منتشر شد: طراحی جدید و خیره‌کننده با ماژول دوربین غیرمنتظره

0

سامسونگ می‌خواهد گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۲۱ خود را یک ماه زودتر و در ماه ژانویه (دی ماه) روانه بازار کند.

این شرکت غول کره‌ای نه تنها بسیاری از شایعات درباره مدل‌های جدید Galaxy S21 را تایید کرده است؛ بلکه اکنون می‌دانیم از یک طراحی جدید و خیره‌کننده برخوردار هستند.

اولین اطلاعات رسمی و قابل اعتماد از گوشی گلکسی اس ۲۱ هنگامی به بیرون درز کرد که سامسونگ این گوشی را برای اخذ گواهی‌نامه عمومی 3C چین ثبت کرد. این گواهی‌نامه نشان می‌دهد جدیدترین گوشی سامسوگ با شماره مدل SM-G9910 ثبت شده است.

وقتی بدانیم گلکسی اس ۲۰ با شماره مدل SM-G9810 برای این گواهی‌نامه ثبت شده است؛ دیگر مطمئن می‌شویم گوشی SM-G9910 همان گلکسی S21 است.

کاربر توییتری معروفی با اکانت OnLeaks@ نیز چهار تصویر کاملا روشن و واضح از گوشی‌های Galaxy S21 و Galaxy S21 Ultra به همراه ویدئوهایی ۳۶۰ درجه از هر دو منتشر کرده تا با طراحی جدید و هیجان‌انگیز این گوشی‌ها هم پیش از رونمایی رسمی آشنا شویم.

مهم‌ترین بخشی که در طراحی جدید سامسونگ برای گوشی‌های اس ۲۱ تغییر کرده و اتفاقا به نظر می‌رسد چشم‌نوازتر شده است؛ بخش ماژول دوربینی پشتی است.

ماژول دوربین بزرگ و عریض

این بخش کاملا طراجی جدیدی دارد و تقریبا نیمی از عرض گوشی را می‌گیرد تا لنزها با فاصله زیاد و مناسبی از هم کار شوند و دیگر همانند گوشی‌های پرچم‌دار قبلی در کنار هم یا بهتر است بگوییم مزاحم هم نباشند.

در این ماژول دوربین شاهد ۴ لنز به همراه فلاشر هستیم و عرض زیاد ماژول دوربین به همراه فاصله لنزها از یکدیگر نشان می‌دهد باید شاهد لنزهای اولتراواید بزرگی باشیم.

کاربر OnLeaks@ که این تصاویر را در وب قرار داده است؛ خاطرنشان می‌کند که شاید سامسونگ در این پرچم‌دارها از دو لنز بزرگنمایی استفاده کرده باشد و پشتیبانی از S-Pen را رد نمی‌کند.

در چند وقت اخیر، شایعاد زیادی درباره استفاده از S-Pen برای سری گلکسی اس ۲۱ مطرح شده است. هرچند در این تصاویر گوشی‌های گلکسی S21 و S21 اولترا یک محفظه اختصاصی برای قلم نوری S-Pen نمی‌بینیم.

گلکسی اس ۲۱ اولترا: بدون حاشیه

گوشی Galaxy S21 Ultra یک گام رو به جلو بزرگ است؛ چون تقریبا هیچ نوار باریک یا حاشیه‌ای در اطراف نمایشگر نمی‌بینیم و پنل نمایشگر تا کناره‌ها کشیده شده است. در گوشی S21 شاهد کمی حاشیه هستیم و اگرچه متقارن‌تر از مدل قبلی است ولی باز نمی‌شود یک گوشی بدون حاشیه است.

از نظر ابعاد، گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا از صفحه‌نمایشی ۶.۷ تا ۶.۹ اینچ بهره می‌برد (گوشی اس ۲۰ اولترا نمایشگر ۶.۹ اینچی داشت) و در اندازه ۱۶۵.۱ در ۷۵.۶ در ۸.۹ میلی‌متر (۱۰.۸ میلی‌متر با در نظر گرفتن بیرون‌زدگی ماژول دوربین) ساخته شده است. این اندازه نازک‌تر از مدل قبلی است.

گلکسی اس ۲۱ همان مشخصات گوشی گلکسی اس ۲۰ را دارد و احتمالا به نمایشگری ۶.۲ اینچی و اندازه‌های تقریبا مشابه ۱۵۱.۷ در ۷۱.۲ در ۷.۹ میلی‌متر (۹ میلی‌متر با بیرون‌زدگی ماژول دوربین) عرضه می‌شود.

خبر بزرگ دیگر درباره گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ؛ عرضه زودتر از موعد آن‌ها است. احتمالا شاهد رونمایی از این گوشی‌ها در اواخر دسامبر یا اوایل ژانویه باشیم.

شاید سامسونگ می‌خواهد پرچم‌دارهای جدید خود را برای رقابت با آیفون‌های ۱۲ که دیرتر از موعد وارد بازار می‌شوند؛ برخلاف هر سال یک ماه و اندی زودتر معرفی کند و شاید هم می‌خواهد بین معرفی سری گلکسی اس ۲۱ و گوشی تاشو جدید خود فاصله بیشتری بیندازد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…

عکس‌هایی که جادوی پرسپکتیو را نشان می‌دهند

عکاسی به نام هوگو سوئیساس، یک عکاس خلاق مستقر در لیسبون پرتغال است. او از دوربین و مغزش برای فریب چشم بینندگان عکس‌هایش استفاده می‌کند. او کاملاً خودآموخته، اشیاء روزمره را در صحنه‌هایی که به نظر نمی‌رسد متعلق به آن‌ها هستند، قرار می‌دهد، و…

صخره‌های عجیب فنلاندی موسوم به کوماکیوی – هزاران سال تعادل و مبارزه با جاذبه

کوماکیوی Kummakivi یک کلمه فنلاندی است که در انگلیسی به معنی "سنگ عجیب" است. این کلمه اغلب برای توصیف نوعی تشکیل سنگ که شکلی عجیب یا غیرعادی دارد استفاده می‌شود. این نوع سنگ‌ها در سرتاسر فنلاند یافت می‌شوند و به دلیل ظاهر منحصر به فردشان…

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار، نقاشی‌های خود را ارتقا می‌دهد

در حالی که بسیاری از هنرمندان از هوش مصنوعی فرار می‌کنند، هنرمند دیجیتالی به نام Cy Teh از امکانات خلاقانه آن استقبال کرده . او با آمیختن نقاشی‌های دیجیتال خود با هوش مصنوعی، آثار هنری ترکیبی بی نظیری خلق می‌کند که هنر او را به سطح جدیدی…

سلاح‌های مخفی و شگفت‌انگیز آلمان نازی در طی جنگ جهانی دوم

در طول جنگ جهانی دوم، آلمان نازی سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه تسلیحات مخفی انجام داد تا بتواند بر دشمنان خود برتری یابد. برخی از برجسته ترین سلاح های مخفی که توسط آلمانی ها ساخته شده اند عبارتند از:موشک V-2: V-2 اولین موشک…

مورد عجیب بیمار M: مردی که گلوله‌ای به سرش خورد و بعد همه چیز را وارونه می‌دید!

بر اساس گزارش موردی که به تازگی منتشر شده است، یکی از منحصر به فردترین و عجیب‌ترین موارد آسیب مغزی در تاریخ شرح داده شده: این مورد با نام مستعار بیمار M، نامیده می‌شود که در سال ۱۹۳۸ در جریان جنگ داخلی اسپانیا به سرش گلوله خورد و بعد آن…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5