۱۰ نوامبر: تاریخ همایش بعدی اپل – معرفی اولین لپ‌تاپ مک با پردازنده سیلیکون و مبتنی بر معماری ARM

0

برای سومین رویداد اپل در فصل پائیز آماده باشید. اپل به طور رسمی اعلام کرد روز سه‌شنبه آینده، ۱۰ نوامبر ساعت ۱۰:۰۰ به وقت محلی در پردیس اپل پارک کوپرتینو کالیفرنیا رویداد «One More Thing» برگزار می‌شود.

پس از برگزاری رویدادهای ماه سپتامبر و اکتبر اپل که در آن ساعت هوشمند و آیفون‌های جدید معرفی شدند؛ در سومین رویداد این شرکت باز هم شاهد رونمایی از محصولات سخت‌افزاری خواهیم بود؛ دستگاه‌هایی که امیدوار بودیم در مراسم‌های قبلی معرفی شوند ولی این‌طور نشد.

اپل تا کنون چهارمین نسل آیپد ایر، هشتمین نسل آیپد، اپل واچ سری ۶ و آیفون‌های ۱۲ را معرفی کرده است. پس، چه محصولاتی برای رویداد ۱۰ نوامبر باقی ماندند؟ گفته می‌شود اولین مک سیلیکون اپل، مهم‌ترین محصول مراسم «One More Thing» است.

اپل سیلیکون مک

قبلا اپل وعده کرده بود اولین Silicon‌ Mac را با پردازنده ARM پیش از پایان سال ۲۰۲۰ معرفی کند. احتمالا این لپ‌تاپ در رویداد نوامبر معرفی می‌شود.

اولین اخبار پیرامون تراشه ‌Apple Silicon به ماه ژوئن برمی‌گردد. پردازنده‌های ‌Apple Silicon مشابه پردازنده‌های سری A هستند که در گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد استفاده می‌شوند. این تراشه‌ها توسط خود اپل طراحی شده و در کارخانه TSMC تولید می‌شوند.

تراشه‌های Apple Silicon از نظر کارایی بهبودهایی دارند و نوید یک دستگاه مک کارآمدتر و بهینه‌تر با عمیق‌ترین ادغام سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را می‌دهند. این سازگاری بالا امکان اجرای اپلیکیشن‌های یونیورسال روی همه دستگاه‌های اپل را فراهم می‌کند.

شایعات زیادی درباره اولین لپ‌تاپ مک با پردازنده آرم منتشر شده است ولی هنوز مطمئن نیستیم مک‌ها اولین دستگاه‌هایی هستند که از پردازنده‌های Silicon‌ اپل سود می‌برند.

شنیده‌های زیادی هم درباره دستگاه‌هایی مانند MacBook Air و یک مک‌بوک ۱۲ اینجی بازطراحی شده وجود دارد. همین‌طور، شاید اپل خط تولید مک‌بوک‌های ارزان‌قیمت را افتتاح کند. شایعات دیگر می‌گویند اپل در رویداد ۱۰ نوامبر از یک مک‌بوک ۱۴ اینچی یا آی‌مک ۲۴ اینچی رونمایی می‌کند.

این رویداد به احتمال زیاد برای معرفی اولین لپ‌تاپ مک مبتنی بر پردازنده‌های سیلیکون آرم برگزار می‌شود ولی در حاشیه آن شاهد رونمایی از چندین دستگاه دیگر هستیم.

ایرپادز استودیو

اپل در حال توسعه هدفون‌های روی گوشی رده بالایی است. این هدفون‌های بی‌سیم بخشی از خانواده ایرپادز بوده و جایگزینی برای ایرپادز و ایرپادز پرو اولیه هستند.

شایعات می‌گویند اپل AirPods Studio  را با قیمت ۳۴۹ دلار و فناوری نویز کنسلینگ عرضه می‌کند. البته، باید انتظار یک طراحی جدید از اپل هم باشیم.

در ابتدا، همه شایعات می‌گفتند که هدفون ایرپادز استودیو در اواخر امسال معرفی می‌شود ولی اخیرا بلومبرگ گزارشی منتشر کرد که نشان می‌دهد مشکلاتی در توسعه این محصول وجود دارد و شاید به امسال نرسد.

ایرتگ

مدت‌ها است همه منتظر AirTags اپل هستند. ایرتگ‌ها به نوعی ردیاب‌های بلوتوثی اپل محسوب می‌شوند که می‌توانند به کیف پول، کلیدها و هر چیز دیگری بچسبند و بعد از طریق اپلیکیشن Find My این شرکت روی محصولاتی مانند آیفون و آیپد و مک ردگیری شوند.

آیا سرانجام در ماه نوامبر شاهد معرفی ایرتگ‌ها خواهیم بود؟

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی جمعی از ثروتمندترین آدم‌های جهان را در قالب آدم‌های فقیر تصور…

هنرمند هندی از هوش مصنوعی برای تولید تصاویری از ثروتمندترین و شناخته شده‌ترین افراد جهان - از بیل گیتس گرفته تا دونالد ترامپ - استفاده می‌کند تا تصور کند که اگر فقیر بودند چه شکلی می‌شدند.اگر آنها لباس‌های ژنده پوش پوشیده و در یک محله…

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…

داستان تکامل اتاق خواب‌ها از دوران انسان‌های اولیه تا اتاق‌ خواب‌های هوشمند + گالری عکس

تکامل اتاق خواب‌ها تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تغییرات فرهنگی، فناوری و اجتماعی قرار گرفته است. با گذشت زمان، اتاق خواب‌ها از فضا‌های خواب ساده به پناهگاه‌ها و آسایشگاه‌های چند منظوره و شخصی تبدیل شده‌اند.مروزی کوتاه بر تکامل آنها:…

ابر تورم آلمان در سال 1923 چه بر سر مردم آورد؟

به زمانی می‌رویم که یک آلمانی طبقه متوسط، ​​میلیاردها مارک در جیب خود حمل می‌کرد اما هنوز نمی‌توانست چیزی بخرد. یک قرص نان 200 میلیارد مارک قیمت داشت.با حقوق بازنشستگی یک هفته‌ای حتی یک فنجان قهوه را نمی‌شد خرید. سقوط آزاد ادامه داشت و…

250 فیلم برتر imdb به همراه معرفی و خلاصه و بررسی آنها + 23 فیلمی که حیف بود در این فهرست نباشند

مسلم است که آرای IMDB به خصوص از دید فیلم‌بین‌های حرفه‌ای فقط چیزی نسبی برای پی بردن به محبوبیت نسبی فیلم‌ها هستند. چه بسیارند فیلم‌هایی که نمره بالای 7 دارند، اما ارزش واقعی‌شان خیلی کمتر است و چه بسیارند فیلم‌هایی که آدم درمی‌ماند چرا…

حجم‌ها و مجسمه‌های زیبا ساخته شده با صفحات کتاب‌های قدیمی

ما انسان‌ها استفاد تخیل هستیم، اما در موارد معدودی این تخیل‌های خود را به صورت نقاشی یا حجم، زنده می‌کنیم و در معرض تماشای دیگران قرار می‌دهیم.اِما تیلور، هنرمند مقیم بریتانیا، این تجربه را در مجسمه‌هایی از جنس کتاب به صورت باورنکردنی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.