چگونه از آی‌پد به عنوان مانیتور دوم در ویندوز یا مک استفاده کنیم؟

0

واقعیت این است که برای بسیاری از کارهای حرفه‌ای مانیتورهای کوچک پاسخگو نیستند. بنابراین خیلی‌ها به خصوص در این روزهای دورکاری به خاطر کرونا، ترجیح می‌دهند که یا از 2 مانیتور استفاده کنند و یا اینکه یک مانیتور عریض تهیه کنند.

اما اگر بخواهیم موقتا برای تهیه مانیتور دوم یا خرید یک مانیتور عریض پولی ندهیم، چه باید بکنیم. یک کار جالب می‌تواند این باشد که از تبلت به عنوان مانیتور دوم استفاده کنیم. در این پست البته ما روی استفاده از آی‌پد به عنوان مانیتور دوم تمرکز می‌کنیم.

روش اول: روش آسانی که از سایدکار استفاده می‌کند

اگر از iOS 13 به بعد و مک کاتلین Cataline به بعد استفاده می‌کنید، اپل خودش راه حل وایرلس برای استفاده از آی‌پد به عنوان مانیتور دوم را ارائه کرده که همان فناوری سایدکار Sidecar  است.

البته سیستم شما باید پاسخگوی این کار باشد. یعنی شما باید اگر مک‌بوک و مک‌بوک‌ پرو دارید، مدل 2016 به بعد باشد، اگر مک‌بوک ایر دارید، مدل 2018 به بعد باشد، اگر آی‌مک دارید، مدل 2018 به بعد باشد و سرانجام اگر مک‌پرو دارید، مدل 2019 به بعد باشد.

از آن سو در مورد آی‌پد: همه آی‌پد پروها پاسخگوی این کارند. آی‌پد‌های نسل ششم به بعد، آی‌پد مینی‌ها نسل 5 به بعد و آی‌پد ایر نسل 3 به بعد هم مناسب این کارند.

روش کار این است که هم مک و هم آی‌پد شما باید وارد آی‌کلاد یکسان شده باشند و بلوتوث و وای فای و Handoff هر دو فعال باشد.

هر دو وسیله باید به یک وای فای متصل باشند و اینترنت هیچ یک نباید به اشتراک گذاشته شده باشد یا اینترنتش از شبکه موبایلی یا سلولار باشد.

حالا در مک باید به قسمت تنظیمات سیستم و سایدکار بروید. در منوی این قسمت از فهرست آی‌پد را نانتخاب کنید و مک شما خودکار متصل می‌شود.

اگر آی‌پد را پیدا نمی‌کنید یعنی اینکه یکی از پیش‌نیازهای بالا را نداشته‌اید. البته برای اطمینان می‌توانید یک بار بلوتوث را در هر دو وسیله خاموش و روشن کنید.

اگر می‌خواهید متصل شوید، اما ارور می‌گیرید باید هم مک و هم آی‌پد را راه‌اندازی مجدد یا ری‌بوت کنید.

باز اگر مطمئن هستید که همه پیش‌نیازها را دارید و متصل نمی‌شوید می‌توانید در آی‌پد تنظیمات شبکه را ری‌ست کنید.

خب، وقتی متصل شدید، آی‌پد مثل یک افزونه دسکتاپ شما می‌شود. به صورت پیش‌فرض آی‌پد در راست مک شما دیده می‌شود، اما شما می‌توانید به تنظیمات بروید و شیوه نمایش را تغییر بدهید.

همچنین شما در تنظیمات سایدکار می‌توانید تاچ‌بار را در آی‌پد فعال کنید و نیز سایدباری را فعال کنید که به شما شورت‌کات‌های کیبورد را می‌دهد و داک را پنهان می‌کند یا نمایش می‌دهد.

من ترجیح می‌دهم که سایدبار و تاچ پار را پنهان کنم تا فضای بیشتری داشته باشم.

روش دوم: استفاده از اپلیکیشن Duet

اما اگر یکی از دو سیستم شما پاسخگو نباشد، یک راه حل دارید و آن استفاده از اپلیکیشن از 10 دلاری Duet است.

بعد از نصب اپ باید مراحل فعال‌سازی را دنبال کنید و کلاینت لازم را برای مک یا ویندوز نصب کنید. این کلاینت‌ها دیگر رایگان هستند!

در مک بعد از نصب کلاینت باید دسترسی‌ها لازم را بدهید و سیستم را ری‌بوت کنید.

بعد آ‌ی‌پد را باید با کابل لاتنینگ و ترجیحا یک هاپ که مستقلا برق بگیرد به مک خود متصل کنید.

در قسمت تنظیمات اپ Duet می‌توانید میزان وضوح و نرخ نمایش فریم را تنظیم کنید.

البته به صورت وایرلس هم می‌شود متصل شد، اما دردسر ممکن است بیشتر باشد و احتمال موفقیت ممکن است پایین‌تر باشد.

در این روش اتصال با کابل به مراتب بهتر است و تازه آی‌پد شما در مدت اتصال برایتان شارژ هم می‌شود و تازه شما نگران اتصال وای فای هم نمی‌شوید.

در اتصال پی سی که کلا راه حل وایرلس ندارید و باید با کابل مستقیم آی‌پد را به پی سی متصل کنید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عمو حاجی -کثیف‌ترین مرد جهان- چند ماه پس از نخستین حمام برای اولین بار در ۶۰ سالگی، سال پیش درگذشت!

عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.از آنجایی که او…

محصولات باورنکردنی که اپل در آینده عرضه خواهد کرد (شوخی با اپل – گالری عکس)

رونمایی از اپل ویژن پرو با قیمت و پیچیدگی‌های خاص خودش باعث شد که دست طنزپردازان در شوخی با اپل بازتر شود.به راستی اگر اپل سال‌های بعد بخواهد در زمینه‌های متفاوت فعالیت کند آنها را چطور رونمایی خواهد کرد. چه توصیف‌هایی برای آنها ردیف…

خانه‌های با مبلمان‌هایی از غذاهای خوشمزه

هانسل و گرتل، نام داستانی شاه‌پریانی با منشأ آلمانی است که برادران گریم آن را ثبت کرده‌اند. این داستان ماجرای یک برادر و خواهر کوچک به نام‌های هانسل و گرتل را روایت می‌کند که پس از رها شدن در جنگل به خانه‌ای که از کیک و آب‌نبات ساخته شده…

چگونه ترانه Careless Whisper جورج مایکل موفق‌ترین موسیقی دوره حرفه‌ای او شد

برای پنجمین سال متوالی، ترانه‌ای که جورج مایکل در سال 1984 خوانده بود به عنوان آهنگ مورد علاقه بریتانیا انتخاب شد. این رتبه بندی بر اساس نظرسنجی Smooth Radio به دست آمد که بر اساس آن این ترانه 32000 رای به دست آورد. ترانه این سوپراستار فقید…

عکس‌های نوستالژیک: آدم‌های و تلویزیون‌هایشان در دوره اوج تلویزیون

دوره اوج شکوه تلویزیون کی بود؟ دست‌کم دوره اوج مونواوگ چه زمانی بود؟یک زمانی تلویزیون پیشرفته‌ترین وسیله ارتباطی ما با دنیای خارج بود. الان تلویزیون‌های هوشمند، گوشی و تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها جای آن به اصطلاخ متکلم وحده را گرفته‌اند.…

در جریان قرار و ملاقات (برای انتخاب همسر) چه آداب معاشرت و نکاتی را باید رعایت کنیم؟

آداب قرار ملاقات به مجموعه‌ای از رفتار‌ها و انتظارات قابل قبول اجتماعی اشاره دارد که معمولاً هنگام قرار ملاقات رعایت می‌شود. در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:وقت‌شناس باشید: به موقع برسید یا به طرف دیگر…
منبع trustedreviews
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.