نسخه جدیدی از تلگرام با چندین ویژگی مانند پین کردن چند پیام و بهبود موقعیت مکانی لحظه‌ای منتشر شد

0

امروز هر دو نسخه تلگرام موبایل و دسکتاپ آپدیت جدیدی دریافت کردند که در آستانه روز هالووین شامل چندین ویژگی مهم و جالب به همراه استیکرهایی مناسب برای جشن هالووین است.

در تلگرام جدید می‌توانید همزمان چندین پیام خصوصی را به کانال و گروه خود پین کنید؛ بهتر از گذشته از موقعیت مکانی لحظه‌ای دوست خود آگاه شوید؛ فهرستی از فایل‌های صوتی ارسال شده در طول روز را مشاهده کنید و آماری از هر پست در کانال را مشاهده کنید. با هم ویژگی‌های جدید تلگرام را بررسی می‌کنیم:

پین همزمان چندین پیام

تلگرام می‌گوید از سیستم پیام‌های سنجاق شده ۲ رونمایی کرده است که اجازه می‌دهد در هر گفت‌وگو چندین پیام را پین کرده و با زدن روی نوار بالای صفحه پنجره گفت‌وگو، آن‌ها را مشاهده و حتی براساس اولویت خودتان جابه‌جا کنید.

همین‌طور، با افزوده شدن یک کلید جدید می‌توانید این پیام‌ها را در صفحه‌ای جداگانه مشاهده کنید. به این ترتیب، می‌توانید در هر گفت‌وگو یا کانال چندین پیام مهم و ضروری را پین کنید تا دیگران ببینند. در گذشته فقط قابلیت پین کردن یک پیام وجود داشت.

پین چندین پیام فقط مختص گروه‌ها و کانال‌ها نیست و شما می‌توانید در چت‌های دو نفره خود هم از پیام‌های پین شده استفاده کنید.

بهبود موقعیت مکانی لحظه‌ای

اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی از نسخه پیش به تلگرام افزوده شده است و اکنون با دریافت بهبودهایی در نسخه ۲ به سر می‌برد. ضمن اینکه دقت این سیستم افزایش پیدا کرده است؛ شاهد قابلیت‌های جدیدی هم روی آن هستیم.

برای مثال، می‌توانید موقعیت مکانی را طوری تنظیم کنید که وقتی دوست شما به نزدیکی محل سکونت شما رسید؛ با یک پیام مطلع شوید. همین‌طور، روی نقشه موقعیت لحظه‌ای دوستان را رصد کنید تا مطمئن شوید مسیر درستی را می‌روند و از اشتباه آن‌ها جلوگیری کنید.

فهرست فایل‌های پخش

سومین ویژگی تلگرام برای افرادی که زیاد آهنگ گوش می‌کنند یا فایل مالتی‌مدیا ارسال و دریافت دارند؛ مناسب است. در تلگرام جدید شاهد یک فهرست پخش روزانه از فایل‌های صوتی ارسالی هستیم که امکان جابه‌جا کردن و ارسال دیدگاه برای آن‌ها وجود دارد.

اگر چندین آهنگ را با هم برای فردی ارسال کنید؛ باز هم در یک فهرست قابل مشاهده و جداسازی هستند. این روشی است تا همیشه به ساده‌ترین شکل ممکن به فایل‌های صوتی و موزیک ارسال برای دیگران دسترسی داشته باشید و دوباره به آن‌ها مراجعه کنید.

آمارهای هر پست

تلگرام سیستم آمارگیری از هر کانال را در نسخه گذشته رونمایی کرد و اکنون در حال توسعه آن است. ویژگی که برای مدیران کانال‌های بزرگ بسیار با اهمیت و مفید جلوه می‌کند.

در گذشته فقط می‌شد آمارهایی از وضعیت کلی یک کانال را مشاهده کرد ولی در نسخه جدید تلگرام می‌توانید آمارهای هر پست منتشر شده در کانال و فهرستی از کانال‌های عمومی که این پست را بازنشر کردند را هم مشاهده کرد.

این ابزار کمک می‌کند مدیران کانال‌ها دقیقا بفهمند کدام پست آمار بازدید بهتری کسب کرده و دیدگاه‌های بیشتری روی آن زده شده است.

افزون بر این ویژگی‌ها، آپدیت جدید تلگرام شاهد چند ویژگی کوچک دیگر مانند استیکرهای انیمیشنی جدید ویژه جشن هالووین، ساخت سریع‌تر استیکرهای انیمینشی و جک‌پات (ایموجی جدید شانسی تلگرام) هستند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این عکس‌های تاریخی را یا ندیده‌اید یا احتمالش کم است که دیده باشید!

پسرک «بانجو» نوا» با سگش -  تقریباً در اوایل دهه 1900جورج لوکاس قبل از تکامل جلوه‌های کامپیوتری، 1984فضای داخلی خطوط قطار اورینت اکسپرس،  سال 18831947. دختری در حال بازی با ماشین اسباب‌بازی، شهر نیویورک، عکس از فرد…

این معماری‌های بسیار عجیب و در مواردی هراس‌انگیز دوران سوسیالیسم در روسیه و کشورهای اقماری آن

شوروی و سوسیالیست‌ها هم برای خود سبک معماری خاصی داشتند. در مواردی باشکوه، در مواردی خشن و در معدودی موارد مفهومی و زیبا.چیز جالب در آنها هدف ساخت آنها بود: بزرگداشت مبارزات میهنی و پیشرفت‌هایی که در سایه دولت‌های چپ به دست آمده بودند.…

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…

معماری‌هایی که واقعا شایسته تحسین هستند و ستایش هنری ما را برمی‌انگیزند

تناسب اجزا، انحناها، هماهنگی با فرهنگ و شرایط اقلیمی، عظمت، رنگ‌ها یا نشانه‌های قدمتی که ما را به خلسه‌های پر از تخیل می‌برند، هر کدام از اینها ممکن است یک عمارت را شاخص و برجسته کنند.در این پست بناهایی را با هم مرور می‌کنیم که هر یک از…

تصور کنید که این شخصیت‌های مشهور سینمایی توسط بازیگر مشهور دیگری بازی می‌شدند – پاسخ میدجرنی

در حاشیه فیلم‌های بزرگ همیشه می‌خوانیم که قرار بوده که نقص اصلی یا یک نقش فرعی مهم را کس دیگری بازی کند و آن بازیگر به سبب اینکه فیلم را کم‌اهمیت تلقی کرده یا درگیر پروژه دیگری بوده یا مثلا دست‌آخر ترجیح کارگردان، هرگز به نقش رسیده است.…

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.