نسخه جدیدی از تلگرام با ویژگی‌های جدید تماس ویدئویی گروهی، اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش و حذف نویز چت صوتی منتشر شد

پشتیبانی بهتر تلگرام ٧.٨.٠ از تبلت و لپ‌تاپ

0

دیروز، نسخه جدیدی از اپلیکیشن تلگرام با چندین ویژگی جذاب و هیجان‌انگیز منتشر شد. مهم‌ترین ویژگی تلگرام ۷.۸ پشتیبانی از تماس‌های ویدئویی گروهی است.

از ویژگی‌های جدید مهم دیگر می‌توان به قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش با دیگران، حذف نویزها از چت صوتی، پشتیبانی بهتر از صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر، استفاده از تصاویر پس‌زمینه متحرک و زنده اشاره کرد.

تلگرام ۷.۸ برای گوشی‌های اندرویدی و دستگاه‌های iOS به طور همزمان منتشر شده است و از فروشگاه‌های پلی‌استور گوگل و اپ‌استور اپل قابل دانلود است. نسخه تلگرام دسکتاپ جدید نیز منتشر شده که می‌توانید سایت تلگرام برای نسخه‌های مختلف دانلود کنید.

حالا، سراغ مهم‌ترین تغییرات و ویژگی‌های جدید تلگرام ۷.۸ می‌رویم:

تماس ویدئویی گروهی

مهم‌ترین و جذاب‌ترین ویژگی جدید تلگرام، تماس‌های ویدئویی گروهی است. پیش‌تر، تلگرام قابلیت تماس گروهی را ارائه داده بود ولی اینک آن را به سطح جدیدی از کاربری رسانده است. شما می‌توانید هم‌اکنون از تلگرام برای برگزاری یک نشست کاری، کلاس آنلاین، چت گروهی تصویری یا گفت‌وگوهای خانوادگی استفاده کنید.

کافی است دوربین گوشی یا کامپیوتر خود را فعال کنید تا در گفت‌وگوهای گروهی، تصویر شما اضافه شود. تلگرام فعلا محدودیت ۳۰ کاربر در تماس ویدئویی را قرار داده است و بیشتر از آن نمی‌توانید افراد جدید به تماس ویدئویی اضافه کنید. شما در تماس ویدئویی قابلیت مدیریت ویدئوها، سنجاق کردن یک ویدئو برای تمرکز بیشتر دیگران، تمام صفحه کردن تصویر یک کاربر و چینش بهتر ویدئوها را دارید.

اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش

تلگرام می‌خواهد روز به روز کاربردی‌تر و یکپارچه‌تر شود تا شما کمتر سراغ ابزارهای دیگری بروید. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید تلگرام ۷.۸، اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش است.

وقتی تلگرام خود را آپدیت کردید؛ کافی است روی آیکون سه نقطه زده و گزینه Share Screen را از منوی ظاهر شده، انتخاب کنید.

شما حتی می‌توانید به طور همزمان، دوربین و صفحه‌نمایش گوشی یا لپ‌تاپ و کامپیوتر خود را به اشتراک بگذارید. از این پس، وقتی در یک تماس ویدئویی گروهی هستید؛ امکان اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش را خواهید داشت. این ویژگی برای کلاس‌های آنلاین بسیار مفید است.

حذف نویز از چت‌های صوتی

ویژگی تازه‌ای در تلگرام نیست ولی بهبود داده شده و گزینه‌های بیشتری برای شنیدن یک صدای با کیفیت و ناب در چت صوتی خواهیم داشت. شما اکنون می‌توانید قابلیت حذف نویز در چت صوتی را فعال یا غیرفعال کنید.

در محیط‌های شلوغ که صداهای زیادی به گوش می‌رسد؛ این ویژگی کمک می‌کند کیفیت صدا بهتری در چت‌های صوتی و تصویری بشنوید.

پشتیبانی بهتر از صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر

نسخه جدید تلگرام، پشتیبانی بهتری از دستگاه‌های دارای نمایشگرهای بزرگ‌تر مانند تبلت و لپ‌تاپ دارد. شما می‌توانید تصاویر ویدئویی را بزرگ‌تر کرده یا محتوای نمایش داده شده را بهتر مدیریت کنید. قابلیت گفت‌وگوهای صوتی و تصویری به نسخه دسکتاپ اضافه شده بودند ولی اکنون گزینه‌های بیشتری برای مدیریت بهتر آن‌ها داریم.

می‌توانید همزمان که در یک چت صوتی یا تصویری هستید؛ تایپ هم بکنید یا صفحه‌نمایش خود را به دیگران به اشتراک بگذارید. یک گزینه این بخش، اشتراک‌گذاری فقط بخشی از محتوای صفحه‌نمایش یا پنجره یک برنامه است.

پس‌زمینه‌های متحرک

تلگرام همیشه ضمن افزودن چند ویژگی اساسی و کاملا جدید به نسخه‌های خود، ویژگی‌های بصری پیشین را به‌روزرسانی و جذاب‌تر می‌کند. در تلگرام ۷.۸ هم شاهد چند بهبود و به‌روزرسانی بصری هستیم. از جمله اینکه می‌توانید از پس‌زمینه‌های متحرک، انیمیشن‌های جدید پیام‌رسانی، منوی جدید بات‌ها و موارد دیگر استفاده کنید.

تلگرام می‌گوید این پس‌زمینه‌های متحرک به صورت الگوریتمی و گردینت (چند رنگ) ساخته شده و در پس‌زمینه پیام‌های شما قرار می‌گیرند و به طور خودکار حرکت خواهند کرد. مصرف اینترنت یا حافظه این پس‌زمینه‌ها بسیار کم است و شما اصلا تغییری در تلگرام خود مشاهده نمی‌کنید. از بخش تنظیمات و گفت‌وگو می‌توانید تعدادی از پس‌زمینه‌های متحرک آماده شده را مشاهده و انتخاب کنید.

در گامی جلوتر، شما می‌توانید خودتان هم پس‌زمینه متحرک ساخته و با دیگران به اشتراک بگذارید تا دیگر منتظر تم‌های رسمی تلگرام نباشید. در همان بخش گفت‌وگوها و تم‌ها، چند رنگ را انتخاب کرده و با ترکیب آن‌ها برای خودتان یک پس‌زمینه متحرک جدید می‌سازید.

از دیگر تغییرات جدید بصری تلگرام ۷.۸ می‌توان به منوی بات جدید، اموجی‌های جدید، آیکون‌های اپ تلگرام در iOS و انیمیشن‌های جدید ارسال پیام اشاره کرد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مشهورترین ستاره‌های هالیوود قبل از اینکه مشهور شوند (طنز!)

با میدجرنی می‌شود چهره‌ها را جوان کرد، اما تصور کنید که این کار را در مورد شخصیت‌های تخیلی فیلم‌ها انجام بدهیم و تصور کنیم آنهایی که جوانی‌شان را ندیده‌ایم، قبل از پا به سن گذاشتن چگونه بوده‌اند.یودادوایت شروتتانوس…

10 عکس بسیار زیبا از درخت – انتخاب شده از عکاسان خلاق

درخت‌ها زندگی‌بخش زمین و مایه زیبایی آن هستند. انسان‌ها هزاران سال است که آنها بهره می‌برند و تا توانسته‌اند پهنه زمین برخوردار از زیبایی‌شان را کمتر و کمتر کرده‌اند. درختان متنوع با شکل و آرایش متفاوت ریشه، تنه، شاخه‌ها و برگ‌ها، چشم‌نواز…

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار، نقاشی‌های خود را ارتقا می‌دهد

در حالی که بسیاری از هنرمندان از هوش مصنوعی فرار می‌کنند، هنرمند دیجیتالی به نام Cy Teh از امکانات خلاقانه آن استقبال کرده . او با آمیختن نقاشی‌های دیجیتال خود با هوش مصنوعی، آثار هنری ترکیبی بی نظیری خلق می‌کند که هنر او را به سطح جدیدی…

۲۵ صدای نوستالژیک فناورانه قدیمی که کودکان امروزی به صورت معمول هرگز نمی‌شنوند!

یک ستاره سینمای کلاسیک را در نظر بگیرید مثلا همفری بوگارت را. تلفن را با یک دست در دست می‌گیرد، سیگاری به لب دارد و بعد با افه خاصی شماره‌گیر را می‌چرخاند و با صدای بم مردانه‌اش می‌گوید که نلفنچی فلانجا را برایم بگیر!چنین منظره‌ای دیگر…

آخرین «نمونه» مقاوم – هر یک از اینها، آخرین چیزهای سالم به جا مانده در طول تاریخ هستند

از برخی جنبه‌های تاریخی چیزهای قالب توجهی به جا مانده، مثلا هزاران سکه از یک دوره تاریخ یا ده‌ها زره یا شمشیر یا کتاب‌های پوستی فراوان. اما برخی چیزها هم آنقدر نادر از بلایایی طبیعی و فساد و آتش‌سوزی‌های در امان مانده‌اند که تبدیل به آخرین…

آیا می‌توانید در این عکس شیر کوهی را در حال تعقیب الک (گوزن شمالی) ببینید؟

یک دوربین خودکار راه‌اندازی شده توسط سرویس حیات وحش ایالات متحده، عکس‌هایی از یک شیر کوهی را در حال تعقیب یک گوزن شمالی ثبت کرد. از این عکس‌ها مشخص است که این شکارچی بسیار دشوار است.پس اگر گوزن بزرگ شکار شده باشد و متوجه خطر نشده باشد،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.