پیشنهاد سه کروم‌بوک ارزان‌قیمت و کیفیت خوب برای آموزش آنلاین و کار در خانه

0

در ایران بازار تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های رده پایین و ارزان‌قیمت حسابی داغ شده است. هجوم دانش‌آموزان و دانشجویان به بازار لپ‌تاپ‌ها باعث شده این دستگاه‌ها طرفداران زیادی پیدا کنند و هم گران‌تر شوند و هم بر محبوبیت آن‌ها افزوده شود.

اما این وضعیت فقط مختص ایران نیست و در کل جهان، به دلایلی مانند آموزش از راه دور و کار در خانه، دستگاه‌های پردازشی ارزان‌قیمت بازار داغی پیدا کردند. از جمله دستگاه‌های کروم‌بوک که ایده‌آل دانش‌آموزان هستند و همین‌طور افرادی که باید در خانه کارهای ساده‌ای مانند ویرایش مطالب را انجام دهند.

هنوز می‌توان در بازار لپ‌تاپ‌هایی با سیستم‌عامل کروم‌بوک و قیمتی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار یافت که به اندازه کافی سریع و قوی هستند تا بشود چند برگه در مرورگر کروم باز و چندین برنامه را به طور همزمان اجرا کرد.

کروم‌بوک‌های با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر خواهان بیشتری دارند اما همیشه نمی‌توان معیار انتخاب را اندازه یک نمایشگر کروم‌بوک قرار داد. اگر قصد خرید لپ‌تاپ ارزان‌قیمتی غیر ویندوزی دارید؛ نگاهی به فهرست پیشنهادی ما شامل ارزان‌ترین و بهترین دستگاه‌های کروم‌بوک زیر بیندازید:

سامسونگ کروم‌بوک ۴ پلاس با قیمت ۲۹۹ دلار

دستگاه +Chromebook 4 یکی از ارزان‌ترین و بهترین لپ‌تاپ‌هایی است که در بازار می‌توان یافت و تا سال ۲۰۲۶ هم آپدیت‌های سیستم‌عامل کروم را دریافت می‌کند.

این لپ‌تاپ فاقد صفحه‌نمایش لمسی یا کاربری‌های ۲ در ۱ است اما از یک پردازنده اینتل سلرون N4000 با ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. نکته اصلی اینجا است که به یک صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی با وضوح 1080p مجهز است که یک برتری بزرگ نسبت به لپ‌تاپ‌های در همین رده قیمتی است.

اچ‌پی کروم‌بوک ۱۴ ای با قیمت ۲۸۹ دلار

اگر کروم‌بوک سامسونگ مطابق سلیقه شما نیست؛ گزینه بعدی پیشنهادی ما کروم‌بوک 14a اچ‌پی است که مشخصاتی مانند پردازنده، رم، فضای ذخیره‌سازی، صفحه‌نمایش و رزولوشن یکسانی دارد ولی از بلندگوهای بهتری برخوردار است.

دستگاه اچ‌پی Chromebook 14a هم تا ژوئن ۲۰۲۶ از پشتیبانی سیستم‌عامل کروم برخوردار و در فروشگاه‌های مختلفی در دسترس است.

لنوو کروم‌بوک دوت با قیمت ۲۴۹ دلار

اگر دنبال لپ‌تاپی سبک، جمع و جور و قابل حمل هستید؛ احتمالا با قیمت ۲۵۰ دلار چیزی بهتر از لنوو Chromebook Duet پیدا نکنید.

در واقع، این دستگاه یک تبلت با صفحه‌کلید قابل جداشدن است. بنابراین، وقتی کار روزانه خود را تمام کردید؛ می‌توانید صفحه‌نمایش این کروم‌بوک را به دست بگیرید و با آن فیلم تماشا کرده یا بازی کنید. صفحه‌نمایش لمسی دارد و در پیکربندی‌های مختلف ارائه شده است.

مدل رده پایین این کروم‌بوک از پردازنده مدیاتک هلیو P60T با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی عرضه شده است. یک صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی لمسی با رزولوشن فول اچ‌دی دارد و از ورودی قلم نوری پشتیبانی می‌کند.

خوش‌بختانه، این تبلت ۲ در ۱ تا ژوئن سال ۲۰۲۸ از آپدیت‌های سیستم‌عامل کروم گوگل استفاده می‌کند و برای سال‌های طولانی خیال شما بابت به‌روز بودن دستگاه راحت است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر این سلبریتی‌ها به همان سبک و سیاق و بزرگسالی کوچک می‌شدند

البته سلبریتی‌ها مسلما عکس‌های اصلی دوران کودکی دارند. هر چند در مورد برخی ممکن است این عکس‌های کودکی اندک یا کم‌کیفیت باشند.اما تصور کنید برای بازتاب دادن وجود همان عوالم بزرگسالانه در دنیای کودکی یا همان اجزای مهم چهره، چهره بزرگسالان…

آیا واقعا سرم حقیقت وجود دارد؟ چطور کار می‌کند؟

انسان‌ها از زمان امپراتوری روم می‌دانستند که ما در حالی که تحت تأثیر چیزی باشیم، صادقانه‌تر و راحت‌تر سخن میٰ‌گوییم. این همان جایی است که ایده  اصطلاح «سرم حقیقت» از آن سرچشمه می‌گیرد.سرم حقیقت به تعدادی از داروهای تغییر دهنده ذهن اشاره…

کودکی که از کتابخانه عمومی شهر می‌خواستند بیرون بیندازندش، اما فضانورد شد!

دو برادر به نام‌ها رونالد (چپ) و کارل مک نیر (راست) با 10 ماه اختلاف در جنوب جدا شده به دنیا آمدند. این دو در دوران کودکی تا بزرگسالی جدایی‌ناپذیر بودند.در سال 1959، رونالد مک نیر 9 ساله به یک کتابخانه عمومی در لیک سیتی در کارولینای…

اگر این سلبریتی‌ها تا به امروز زنده بودند …

عوامل مختلفی روی طول عمر انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. سبک زندگی، تعذیه سالم، ورزش، پیشگیری از بیماری‌ها، پرهیز از مصرف مواد، خواب و آسایش کافی، ژنتیک، هشیاری برای پیشگیری از حوادث.اما به هر حال طول عمر برخی از انسان‌ها کوتاه‌تر از امید به…

معماری‌هایی که واقعا شایسته تحسین هستند و ستایش هنری ما را برمی‌انگیزند

تناسب اجزا، انحناها، هماهنگی با فرهنگ و شرایط اقلیمی، عظمت، رنگ‌ها یا نشانه‌های قدمتی که ما را به خلسه‌های پر از تخیل می‌برند، هر کدام از اینها ممکن است یک عمارت را شاخص و برجسته کنند.در این پست بناهایی را با هم مرور می‌کنیم که هر یک از…

عکس‌های جالبی که مردم را در «گوگل مپ» به راستی شگفت‌زده کرده است!

گوگل مپ راه خوبی است برای آشنایی با شهرهای نام‌آشنا و یا دورافتاده‌ترین نقاط جهان. اما هر از چند گاهی در گوگل مپ، عکس‌هایی پیدا می‌شود که توجیه‌شان دشوار است یا بسیار خنده‌دار و جالب هستند.این پست مجموعه‌ای است از این عکس‌ها:دورهمی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.