معرفی انواع گرد آلومینیوم

0

رپورتاژ

آلومینیوم دارای مقاومت مکانیکی بالا، مقاوم در برابر اکسیداسیون، چکش خوار، قابل انعطاف، شکل پذیر، ضدزنگ، هادی جریان الکتریسیته و رسانای خوبی برای گرما می باشد و به عنوان دومین فلز چکش خوار و ششمین فلز شکل پذیر شناخته می شود. وزن آلومینیوم تقریباً یک سوم وزن فولاد، مس و برنج است و مقاومت، آن در برابر اسید و عوامل جوی از فلزات آهن و مس بیشتر است. همچنین بسیار بادوام و مقاوم در برابر خوردگی است. بعلاوه، این عنصر غیر مغناطیسی، بدون جرقه، دومین فلز چکش خوار و ششمین فلز انعطاف‌پذیر است.

اگر چه آلومینیوم یکی از جدید ترین فلزات معمول و متداول بشمار می آید ولیکن یکی از پر مصرف ترین فلز غیرآهنی است. بزرگترین تولید کننده و مصرف کننده آلومینیوم در جهان، کشور چین می باشد.

برای خرید آلومینیوم و خرید گرد آلومینیوم  و اطلاع از قیمت آلومینیوم به سایت ما مراجعه کنید.

آلومینیوم

ویژگی ها فیزیکی و شیمیایی آلومینیوم:

سبکی وزن:
در یک حجم مساوی، وزن آلومینیوم تقریباً یک سوم وزن فولاد ، مس و برنج است.یک متر مکعب آلومینیوم حدود ۷۷ کیلو گرم وزن دارد . در حالی که وزن یک متر مکعب فولاد ۲۲۰ کیلو گرم است.سبکی وزن در مصنوعات آلومینیومی از مزایای بسیار مهم تلقی می شود. سبکی وزن آلومینیوم علاوه بر کاهش هزینه های حمل و نقل آن، سبب شده است که از نظر قیمت با فولاد رقابت کند.

نسبت بالای استحکام به وزن:
تلفیقی از استحکام بالا و سبکی وزن، فقط در چند ماده در طبیعت وجود دارد. استحکام بالای برخی از آلیاژ های آلومینیوم قابل مقایسه با استحکام فولاد ها است. این مزیت سبب شده است تا آلومینیوم در صنایع خودروسازی، دفاعی و نظامی، هوا- فضا، ساختمانی ، حمل و نقل و بسته بندی کاربردد های گوناگونی را پیدا کند.

قابلیت شکل پذیری :
آلومینیوم را می توان با روش های مختلف شکل دادن فلزات، تغییر فرم داد. آلومینیوم به سادگی به صورت لوله، میله، صفحه، فویل و قطعات ریختگی با اشکال مختلف در می آید.
خاصیت ارتجاعی: برخی از آلیاژ های آلومینیومی چنانچه در یک محدوده خاص تحت تاثیر نیرو یا ضربه قرار گیرند، پس از برداشتن نیرو می توانند دوباره حالت اولیه خود را به دست آورند.
مقاومت در برابر خوردگی: سطح قطعات آلومینیوم زنگ نمی زند، زیرا آلومینیوم با اکسیژن هوا ترکیب می شود و یک لایه فشرده آلومینیوم تولید میکند. این لایه فشرده که ضخامت آن فقط چند هزارم سانتی متر است، مانع از تماس اکسیژن با لایه های زیرین آلومینیوم می شود و از اکسید شدن بیشتر قطعه جلوگیری می کند .

هدایت حرارتی بالا :
آلومینیوم بعد از نقره ، مس و طلا هادی ترین فلز است، به خاطر همین خاصیت در ساخت ظروف آشپزخانه، مبدل های حرارتی آبی و روغنی است.

غیر سمی بودن:
آلیاژهای جامد آلومینیوم که دارای لایه اکسیدی سطحی هستند غیر سمی اند و در صنایع بسته بندی مواد غذایی، دارویی و بهداشتی به طور گستردهای بکار می روند.

هدایت الکتریکی:
در یک حجم مساوی، آلومینیوم مانند مس حدود ۶۲ درصد الکتریسته را از خود عبور می دهد.بعد از نقره مس و طلا بالاترین هدایت الکتریکی را دارا می باشد.
غیر مغناطیسی بودن: از این ویژگی در ساخت آلیاژهای آلومینیومی برای کاربردهای الکتریکی و الکترونیکی از قبیل تجهیزات مجاور حوزه های پرقدرت مغناطیسی، سخت افزارهای فشار قوی، تجهیزاتی که در قطب نماهای مغناطیسی بکار می روند و وسایل حساس به مغناطیس استفاده فراوان می شود.

عدم جرقه زایی:
با اینکه آلومینیوم قابلیت هدایت الکتریکی بسیار بالایی دارد ، ولی جرقه تولید نمی کند. از این خاصیت بسیار مهم در وسایلی که در محیط های قابل اشتعال و انفجار به کار می روند استفاده می شود
آلیاژ آلومینیوم سخت شده در اثر رسوب است که حاوی منیزیم و سیلیسیم به عنوان عناصر اصلی آلیاژی آن است. این آلیاژ در ابتدا “آلیاژ 61S” نام داشت و در سال 1935 ساخته شد. این دارای خواص مکانیکی خوبی است ، قابلیت جوشکاری خوبی از خود نشان می دهد و معمولاً اکسترود می شود . این یکی از رایج ترین آلیاژهای آلومینیوم برای استفاده های عمومی است.خواص مکانیکی 6061 بستگی زیادی به حالت یا عملیات حرارتی مواد دارد.

آشنایی با محصولات آلومینیوم از  جمله گرد آلومینیوم :

گرد آلومینیوم 6061:
برای گرفتن قیمت گرد آلومینیوم 6061 در بازار می توان از طریق فروشگاه های معتبر اقدام کرد که این کار با استفاده از سایت های اینترنتی بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از سایر روش های خریداری می باشد.
در سری 6000 آلیاژ آلومینیوم از منیزیم و سیلیس استفاده شده است که سبب بالا بردن استحکام و مقاومت حرارتی در کالا شده است.
افزودن یک یا چند عنصر یا ترکیبی از آنها به فلز پایه را آلیاژ  می نامند که برای رسیدن به یکسری خواص تولید می شود. تغییری که از این ترکیب بوجود می آید بستگی دارد به نوع عنصر پایه و عناصرآلیاژی اضافه شده که باعث ایجاد آلیاژ 6061 آلومینیوم میشود.
آلیاژهای فلزی همیشه استحکام بالاتری نسبت به فلزات خاص تشکیل دهنده آن دارد همانطور که آلیاژ 6061 آلومینیوم نسبت به سایر آلومینیوم خالص از سختی بیشتری برخوردار است. هرچقدر فلز خالص تر باشد پایداری شیمیایی آن زیادتر و استحکام کمتری دارد .  ولی کاربردهایی که نیاز دارند به تحمل تنش های بالا، این استحکام برایشان کافی نیست و با روش های مختلف استحکام آلیاژ ها را افزایش می دهند. از فلز خاص برای موارد و کاربرد های خاص و ویژه استفاده می شود و اکثرا از فلزات بعنوان آلیاژ استفاده می شود به دلیل سختی آن.

گرد آلومینیوم 6061 معمولاً برای موارد زیر استفاده می شود:
•ساخت سازه های هواپیما ، مانند بال و بدنه ، بیشتر در هواپیماهای خانگی نسبت به هواپیماهای تجاری یا نظامی. آلیاژ 2024 تا حدودی قوی تر است ، اما 6061 به راحتی کار می شود و حتی در صورت ساییده شدن سطح نیز در برابر خوردگی مقاوم می ماند ، که این برای سال 2024 صدق نمی کند ، که معمولاً با یک پوشش نازک برای مقاومت در برابر خوردگی استفاده می شود.
•ساخت قایق بادبانی ، از جمله قایق های کوچک کوچک.
•قطعات خودرو ، مانند شاسی آئودی A8 وچراغ قوه.
•قوطی های آلومینیومی برای بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی ها.
•مخازن و سایر سیلندرهای ذخیره فشار فشار بالا
برای اطلاع از قیمت گرد الومینیوم 6061 به سایت ما مراجعه نمایید.

گرد آلومینیوم 7075:
خرید گرد آلومینیوم 7075 را در تهران می توان از طریق مراکز معتبر تهیه و استفاده نمود. این محصول دارای کاربرد های سنگین صنعتی و ساختمانی می باشد.
از گرد آلومینیوم آلیاژ 7075 در تهران می توان برای تولید بسیاری از قطعات مکانیکی استفاده نمود. این محصول در بازار خرید معتبر عرضه شده و در دسترس می باشد. از گرد آلومینیوم در تراشکاری نیز می توان استفاده نمود و این سری آلیاژی دارای قابلیت های جوشکاری و استحکام بسیار بالا می باشد. این فلز از مهم ترین جایگزین های آهن و فولاد در صنعت است و برای تولید بسیاری از محصولات از این فلز استفاده می شود. برای تهیه این محصول می توان از طریق سایت فروش اینترنتی نیز اقدام نمود که این روش بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از سایر روش های خریداری می باشد.
آلیاژهای آلومینیومی مقاومت قوی در برابر خوردگی دارند. در دمای پایینتر، قدرت آنها افزایش می یابد، بنابراین آنها را آلیاژ کم دمای مطلوب می سازند. قدرت آنها کاهش می یابد، اگر آنها تحت دمای بسیار بالا قرار می گیرند. آلومینیوم 7075 دارای استحکام بالا است.
خرید گرد آلومینیوم 7075 با قیمت مناسب در بازار به فروش میرسد .  این سری آلیاژی دارای استحکام بالا و مقاومت در برابر تماس با مایعات میباشد . اراک یکی از مهم ترین شهر های ایران از لحاظ صنعتی میباشد . یکی از تولیدات پر مصرف کارخانه ها  ، گرد آلومینیوم آلیاژ 7075 میباشد که با استفاده از نرخ روز در بورس تهران به فروش میرسد .
از این نوع آلومینیوم میتوان در تولید انواع قطعات مناسب برای ساخت قطعات نظامی ، صنعتی و خودروها استفاده نمود. آلیاژ های موجود در این سری ،  قابلیت جوشکاری و استحکام بالارا دارند.

کاربرد آلومینیوم آلیاژ 7075:
استحکام بسیار بالا، جلوه آنودایز بسیار خوب، قابلیت شکل پذیری نسبتاً خوب و مقاومت به خوردگی متوسط از ویژگی های این آلیاژ است. برای ساخت ورق، مفتول، میله، بیلت، مقاطع مختلف، لوله، اجزاء سازه های هواپیما، بدنه سلاحهای انفرادی و مواردی که استحکام بسیار بالا و مقاومت به خوردگی متوسط موردنیاز است، از این آلیاژ استفاده می شود.
برای اطلاع از قیمت گرد آلومینیوم 7075 به سایت ما مراجعه کنید

گرد آلومینیوم 2024:
قیمت  گرد آلومینیوم 2024 در تبریز بسیار مناسب عرضه می شود. این محصول دارای قابلیت تراشکاری بوده و از آن در تولید وسایل و قطعات مکانیکی استفاده می شود.
گرد آلومینیوم دارای کاربرد های صنعتی و ساختمانی بسیار گسترده ای می باشد. این محصول در سری آلیاژی 2000 مانند 2024 با فلز مس ترکیب شده و به همین خاطر دارای کاربرد های فراوانی می باشد. قیمت این محصول در بازار تبریز بر اساس نرخ روز در بازار بورس تهران و لندن عرضه می شود. برای تهیه این محصول می توان از طریق مرکز فروش معتبر اقدام نمود.
استفاده از آلومینیوم در صنعت روز به روز در حال گسترش می باشد. دلیل این امر صرفه اقتصادی برای واحد های تولیدی و کم تر کردن انرژی مصرفی می باشد. آلومینیوم دارای وزنی بسیار سبک است و قابلیت حمل آن راحت تر از سایر فلزات هم رده می باشد.
گرد آلومینیوم 2024 (AL-2024 (UNSA902404)) ماده خام مورد استفاده در صنایع هوایی می باشد که به شکل محصول نورد سرد شده و یا آلومینیوم اکسترود شده با استحکام بالا و متوسط در دسترس است. این محصول قابلیت ماشین کاری بالا، توانایی جوش دادن با بهبود مقاومت به افزایش ترک ناشی از تنش خوردگی را دارد.
لوله آلومینیوم 2024 ماده ای شناخته شده به عنوان آلیاژ هوایی در ماشین کاری میله ها (ROD) می باشد. این محصول یکی از پر کاربردترین آلیاژ ها برای نورد و شکل دهی سرد است. 2024 استحکام بالایی دارد و در برابر خستگی بسیار مقاوم است و در جایی که نرخ استحکام به وزن حائز اهمیت است مورد نیاز خواهد بود. همچنین در شرایط آنیل و عملیات حرارتی شده قابلیت ماشین کاری بر روی آنها وجود دارد.

کاربردها گرد آلومینیوم 2024:
این محصول غالبا در اجزای
•سازه های هوایی
•چرخ های کامیون ها
•تجهیزات پزشکی
•و پیچ ها
استفاده می شود
برای اطلاع از قیمت گرد آلومینیوم 2024 به سایت ما مراجعه نمایید

تسمه آلومینیوم گروه 7000
تسمه آلومینیوم گروه 7000 در کارخانه ای ایران تولید شده است و در دسترس مصرف کنندگان می باشد. این کالا برای ساخت وسایل صنعتی و ساختمانی سنگین است.
تسمه های آلومینیوم گروه آلیاژی 7000 برای تولید بسیاری از وسایل از طریق کارخانه های معتبر در بازار عرضه شده است و در دسترس مصرف کنندگان می باشد. از این کالا در ساخت بسیاری از وسایل استفاده می شود. برای تهیه این کالا می توان از طریق سایت فروش اینترنتی اقدام کرد که این روش بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از سایر روش های خریداری در سراسر کشور می باشد.آلومینیوم دارای استحکام بسیار بالایی بوده و در ساخت بسیاری از وسایل استفاده می شود. این فلز در سری آلیاژی 7000 دارای قابلیت جوشکاری می باشد.از میلگرد های آلومینیومی در صنایع ساختمانی ، دریایی ، نظامی و هوا فضا  استفاده می گردد.میلگرد از بیلت آلومینیوم با آلیاژ های مختلف اکسترود می گردد.
آلیاژهای آلومینیوم کارپذیر بسته به نوع عناصر آلیاژی بصورت سری های 1000، 2000 و الی 8000 تقسیم بندی می شوند.آلیاژهای سری  7000 دارای بالاترین استحکام، آلیاژهای سری 5000 دارای خواص جوش پذیری و مقاومت به خوردگی بالا و آلیاژهای سری 6000 آلومینیوم قابلیت شکل پذیری و چقرمگی مناسب دارند و در کاربردهای عمومی مهندسی بصورت محصولات اکسترود شده مورد استفاده قرار می گیرند.
از مهمترین و کاربردی ترین آلیاژهای کارپذیر آلومینیوم، می توان به آلیاژهای 2024، 7075، 6061 و 5083 اشاره نمود. انجام عملیات حرارتی پیرسازی می تواند خواص آلیاژهای فوق به طور چشمگیری افزایش دهد. به عنوان مثال آلیاژ 7075-T6 و 2024-T4 از استحکام کششی بسیار بالایی برخوردارند.

ورق آلومینیوم اراک :
ورق های آلومینیوم اراک از طریق نمایندگی فروش عرضه شده است و دارای کاربرد های صنعتی و ساختمانی بسیاری است. این محصول دارای استحکام بسیار بالایی است.
این محصول در بسیاری از صنایع به جای آهن و فولاد مصرف می شود و کاربرد های این کالا روز به روز در حال گسترش است. برای تهیه این کالا می توان از طریق سایت فروش اینترنتی اقدام کرد که این روش بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از سایر روش های خریداری در سراسر کشور می باشد. تولید ورق های آلومینیوم با استفاده از بهترین مواد اولیه انجام شده است و در دسترس مصرف کنندگان در سراسر کشور می باشد.
آلومینیوم فلزی بسیار سبک و با مقاومت بالا در برابر خوردگی میباشد. ورق اراک یا دیگر تولیدات کارخانه های داخلی کشور عمدتا دارای آلیاژ گروه 1000 و یا 3000 می باشند که این دو گروه آلیاژی مناسب برای آنادایز و خم کاری هستند. قیمت ورق آلومینیوم در اراک با توجه به وجود شرکت های فعال در این زمینه توسط فروشنده آلومینیوم5083نسبت به سایر شهرها ارزان تر است. اصلی ترین استراتژی شرکت کسب برتری عملیاتی در تولید محصولات آلومینیومی با کمترین هزینه و بالاترین بهره وری و کیفیت جهت کسب حداکثری رضایت مشتریان می باشد.واحد فروش و صادرات با کادری پیشرفته و مجرب در شرکت نورد آلومینیوم اراک توانسته اند با فعالیتی گسترده در سطح کشور و خارج ازکشور توانایی ارائه خدمت را به رخ بکشند و محصولات خود را به به کشورهایی نظیر انگلستان، ژاپن، آلمان، ترکیه، عراق، افغانستان و … صادر نماید.
 

تسمه آلومینیوم آلیاژی :
فروش تسمه آلومینیوم آلیاژی در این مرکز به روز بوده و با کیفیت های استاندارد صورت می پذیرد.آلومینیوم آلیاژی می تواند به عنوان یکی از پر کاربردترین آلومینیوم ها باشد که در این مرکز هم گرید های مختلف از آن را میتوانیم به فروش برسانیم. مثلاً آلومینیوم هایی که جزو مشخصه های آن ها قوی بودن و مقاومت در برابر حرارت را می توان نام برد.یا تسمه هایی که بیشترین میزان مقاومت را در برابر حرارت دارند در گرید هایی مثل 2024 آلومینیوم آلیاژی به فروش می رسند.
فروش آلومینیوم ها علاوه بر تسمه که عرض کمی دارد به شکل ورق هم می تواند باشد. البته همه انواع آلومینیوم های آلیاژی طبق استاندارد خودشان تولید دارند.آلومینیومی از آلیاژهایی ساخته شده اند که در حدود 90 تا 95 درصد آن از عنصر آلومینیوم و مابقی آن بنا به خواص مکانیکی و الکتریکی مورد نیاز و بهبود آنها مانند استحکام، مقاومت به خوردگی، رسانایی جریان الکتریکی و رسانایی جریان گرمایی از عناصر آلیاژی دیگر تشکیل شده اند. از تسمه های آلومینیومی در مواردی مانند پوشش سقف ها، قرنیزها، ساخت قطعات خودرو، مخازن ضد زنگ، رساناهای الکتریکی، قطعات ماشین آلات، تولید سقف های کاذب و … استفاده می شود

اطلاعات تماس برای فروش گرد آلومینیوم :
شماره دفتر فروش:
66395603 – 66395605 -021
شماره همراه:
سبحانی : 09127773502
جباری : 09129329587
شماره فکس: 66395674- 021
ساعت پاسخگویی از ساعت 8 الی 18

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5