نکاتی درخصوص انتخاب سررسید مناسب برای هر فرد!

0

رپورتاژ

این روزها بازار هدایای تبلیغاتی مختلف بسیار گرم است و شرکت‌های فراوانی تلاش می‌کنند با انتخاب هدایای سازمانی مناسب، رضایت مشتریان خود را به مناسبت‌های مختلف از جمله نوروز به‌دست آورند. باوجود تنوع بالایی که در خصوص این هدایا وجود دارد، سررسید تبلیغاتی بسیار پرطرفدار هستند و هیچ‌گاه قدیمی نخواهد شد. به ‌همین دلیل انتخاب سررسید مناسب که با نیازهای مشتریان شما مطابقت داشته باشد، کار چندان آسانی نیست.

شاید برای شما جالب باشد ولی برخی اعتقاد دارند که هریک از انواع سررسیدها شخصیت خاص خود را دارند که برای فردی مطابق با آن مناسب است. بدیهی است سررسیدی که شما برای یک مدیر ارشد تهیه می‌کنید، با نمونه‌ای که به‌عنوان هدایای سازمانی عمده و برای افرادی با سمت‌های دیگر خریداری می‌کنید متفاوت است. قصد داریم در طول این مقاله به شما بگوییم چه سررسیدی برای چه افرادی مناسب‌تر است.

عوامل موثر در انتخاب سررسید مناسب برای هر فرد!

همواره تصمیم‌گیری هنگام انتخاب انواع سررسید و تقویم بسیار سخت است؛ مخصوصا آنکه این خرید هدیه برای فردی باشد که شناخت چندانی از وی نداریم. خرید سررسید تبلیغاتی یکی از همین موارد است؛ چراکه تنوع موجود در این حوزه بسیار فراوان بوده و از طرفی عوامل بسیاری در انتخاب سررسید مناسب برای مخاطبان شما تأثیرگذار‌ است.

در ادامه به برخی از این عوامل مهم و اساسی اشاره می‌کنیم و انتخاب این هدایای سازمانی را از این منظر بررسی خواهیم کرد.

کارآیی و استفاده  سررسید های تبلیغاتی

مهم‌ترین دغدغه در خرید انواع هدایا آن است که هدیه شما کارآیی لازم را برای مخاطب داشته باشد و به‌قول معروف به درد او بخورد. سررسیدها از جمله هدایای کاربردی تلقی می‌شوند؛ اما بهتر است مدل‌هایی از آن‌ها را خریداری کنید که کاملا با نیازها و خواسته‌های افراد مطابقت داشته باشد.

به‌عنوان مثال تهیه یک سررسید پر از برگ برای فردی که باید دائما درحال رفت‌وآمد باشد ناکارآمد است؛ درحالی‌که خرید یک سررسید کوچک و جیبی برای یک مدیر که بیشتر اوقات خود را پشت میز می‌نشیند نیز همان نتیجه را خواهد داشت. به‌همین دلیل شما باید دقیقا بدانید کارآیی هر نوع سررسید برای هر فردی چیست و مدل‌هایی متناسب با نیازهای وی انتخاب کنید.

البته این مسئله مهم را درنظر داشته باشید که انتخاب سررسید مناسب به‌معنای هزینه گزاف برای آن نیست؛ اگر اندکی به کارآیی این هدیه برای طرف مقابل بیندیشید، به‌راحتی قادر به یک انتخاب ایده‌آل خواهید بود.

نمای ظاهر سررسیدهای تبلیغاتی

علاوه‌بر کارآیی، بهتر است به برخورداری از یک ظاهر جذاب و زیبا نیز توجه داشته باشید. هر اندازه یک سررسید جذاب‌تر باشد، شانس بیشتری برای جلب رضایت مخاطبین خود خواهید داشت. معمولا بیشتر افراد یک ظاهر شیک و زیبا را می‌پسندند. اگر سلیقه یا علاقه‌مندی‌های شخصی افراد مدنظر خود را بهتر می‌شناسید، می‌توانید هنگام انتخاب سررسید مناسب، جزئیات بیشتری را لحاظ کنید.

معمولا جنس و مدل جلد سررسید بسیار مهم است؛ چراکه می‌تواند پیش‌نمایشی از هدیه شما را ارائه دهد. به‌عنوان مثال اگر قصد تهیه هدایای ویژه مدیران یا اشخاص مهمی را دارید، بهتر است از انواع سررسید با جلد چرم غافل نشوید. اگر ظاهر سررسید تبلیغاتی برای شما اهمیت زیادی دارد، در این زمینه هزینه کنید و هدیه گران‌بهایی را تهیه کنید.

هنگام انتخاب جلد مناسب به این مسئله مهم توجه داشته باشید که جلد سررسید کاملا خوش‌ساخت و ارگونومیک باشد. دراین‌صورت هنگام کار با آن راحت خواهید بود و از طرفی ماندگاری و دوام بالایی را از این محصولات دریافت خواهید کرد. البته اگر قصد دارید تبلیغات کسب‌وکار یا لوگوی خود را روی جلد سررسید حک کنید، حتما درخصوص انتخاب نوع جلد با افراد متخصص در این حوزه مشورت کنید.

کیفیت سررسید و تقویم

کیفیت یکی دیگر از عوامل موثر و مهم در انتخاب سررسید مناسب است که رابطه مستقیمی با قیمت نهایی این قبیل هدایای سازمانی دارد. بدین معنا که هر اندازه تمایل به داشتن کیفیت بالاتر و مرغوب‌تر داشته باشید، درازای آن نیز باید مبالغ بیشتری را پرداخت کنید.

علاوه ‌بر نوع کاغذی که برای صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی استفاده می‌شود، نوع و کیفیت چاپ روی این صفحات نیز اهمیت بالایی دارد. به‌کارگیری کاغذهای گران‌قیمت درحالی‌که کیفیت چاپ بسیار پایین و نامناسب باشد، عملا بی‌فایده است. اگر قصد دارید هدایای سازمانی شما قیمت ارزان و مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشند، بهتر است از کیفیت‌های متعادل و متوسطی برای سفارش سررسید بهره بگیرید.

سررسید به‌عنوان هدیه ویژه مدیران

بی‌شک سررسید یک گزینه عالی و کاربردی به‌عنوان هدایای ویژه مدیران تلقی می‌شود؛ چراکه انواع نفیس و فوق‌العاده زیبایی از این سررسیدها برای این منظور کاملا مناسب هستند. اگر کیفیت‌های ظاهری مناسبی را درنظر بگیرید و جلد زیبا و لوکسی را برای سررسید خود انتخاب کنید، این هدیه برای تقدیم به یک مدیر سخت‌پسند کاملا مناسب خواهد بود.

اگر تمایل دارید سررسید اهدایی شما تا مدت‌ها نزد فردی با چنین شخصیتی باقی بماند، بهتر است توجه بیشتری به نیازهای او داشته باشید. به‌عنوان مثال اگر او را شخصی می‌بینید که به یادداشت‌های روزانه یا برنامه‌ریزی‌های مکتوب نیاز دارد، تلاش کنید سررسیدهایی با صفحات کاربردی و بیشتر را انتخاب کنید. درصورتی‌که او به تجملات و زیبایی اهمیت ویژه‌ای می‌دهد، نمونه‌هایی با جلد چرم و حکاکی‌های طلاکوب حتما توجه او را جلب خواهد کرد.

البته در این کار زیاده‌روی نکنید؛ حتما مطمئن شوید این هدیه برای شخصیت فرد موردنظر شما مناسب باشد. گاهی برخی مدیران سادگی را می‌پسندند و شما با اهدای یک هدیه لوکس و گران‌بها قادر به جلب‌نظر آن‌ها نخواهید شد. بنابراین باید گفت مهم‌ترین نکته پیش‌از اقدام به انتخاب سررسید مناسب برای هر فردی این است که باید شخصیت یا پرسونای او را با جزئیات بسیار بشناسید. دراین‌صورت انتخاب معقول و مناسب‌تری را به‌دست خواهید آورد.

هریک از انواع سررسید برای چه شخصیت‌هایی مناسب‌تر هستند؟

شاید هنگام خرید با این سوال اساسی روبه‌رو شده باشید که هر شخصیت حرفه‌ای چه نوع سررسیدی را می‌پسندد یا شما از تقدیم کدام هدیه به فرد مورد نظر خود به اهداف بهتری دست می‌یابید؟ چراکه هدف اصلی سررسید تبلیغاتی و سایر هدایای سازمانی جلب‌ نظر و رضایت مشتریان یا مخاطبین است.

همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره داشتیم، معمولا هدایای نفیس و گران‌بهایی همچون سررسیدهای چرم و زیبا برای مدیران و افراد سخت‌پسند بسیار مناسب هستند. این افراد تلاش می‌کنند ظاهر شیک و مرتب خود را حتی در انتخاب سررسید مناسب یا استفاده از یک هدیه ایده‌آل حفظ کنند.

درصورتی‌که مخاطبان شما افراد شلوغ و پرکاری هستند که دائما درحال جابه‌جایی و رفت‌وآمد هستند، بهتر است انواعی از سررسیدهای جیبی یا پالتویی را به آن‌ها هدیه بدهید؛ با این‌کار آن‌ها از شما متشکر خواهند بود؛ چراکه این هدیه دقیقا مطابق با سبک زندگی، حرفه و نیاز آن‌ها بوده‌ است. از طرفی اهدای سررسیدهای کلاسوری نیز شاید برای افراد محصل یا دانشجویان یا افرادی از این دست مناسب باشد؛ چراکه آن‌ها امکان افزودن یا کم‌کردن صفحات سررسید را خواهند داشت.

به‌طورکلی مهم‌ترین نکته در انتخاب سررسید مناسب برای هر فرد، توجه به نیازها و خواسته‌های رایج و متداول اوست که با کمی دقت و شناخت به‌راحتی به‌دست می‌آید.

تبلیغات در سررسید متناسب با شخصیت‌های مختلف

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب سررسید مناسب توجه به نوع و حجم تبلیغات شما در این هدایای سازمانی است. از آنجایی‌که هدف اصلی چاپ و انتشار این سررسیدها تبلیغات کسب‌وکار و تجارت شماست، بهتر است آن را به بهترین شکل ممکن و در راستای اهداف خود انجام دهید. اما دقت کنید که این اهداف باید کاملا با شخصیت و پرسونای مخاطبین شما سازگاری داشته باشد.

شاید برای بخشی از مخاطبان شما اهمیتی نداشته باشد که شما تمامی قسمت‌های سررسید را به تعریف و تمجید از خود پرداخته باشید و برخی دیگر را آزرده خاطر کند؛ به‌طوری‌که پس از مدتی هدیه شما را به فراموشی بسپارند. مهم‌ترین اصل در تبلیغات مدرن آن است که در این کار زیاده‌روی نکنید و بدانید به‌اندازه بودن همان تأثیر مثبت را برای شما به‌ ارمغان خواهد آورد.

متناسب به شکل و اندازه لوگو یا نشان کسب‌وکار خود، نقاط مناسبی را برای جای‌گذاری تبلیغات خود در نظر بگیرید. اگر در این زمینه با افراد خبره مشورت کنید، حتما مشاوره‌های ارزشمندی را در اختیار شما خواهند گذاشت؛ چراکه بازخوردهای منفی یا مثبت انواع مختلف تبلیغات را طی سال‌ها تجربه کرده‌اند.

نگاه اجمالی

هدایای تبلیغاتی کارکرد بسیاری برای تجارت‌های مختلف دارند و بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای مختلف از انواع آن‌ها برای حفظ مشتریان قدیمی و جذب مخاطبین بیشتر بهره می‌برند. سررسید تبلیغاتی یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین انواع این هدایای سازمانی است. اما انتخاب سررسید مناسب برای هر فرد نیازمند آگاهی از برخی خصوصیات اخلاقی و خواسته‌های افراد است. شما با در دست داشتن این اطلاعات قادر هستید هدیه مناسبی را برای آن‌ها تهیه کنید.

انواع مختلفی از سررسیدها در بازار وجود دارد که براساس کیفیت، نوع کاغذ، جنس جلد، کیفیت چاپ صفحات، نوع صحافی، ابعاد و اندازه‌های مختلف دسته‌بندی می‌شوند. براساس اینکه هر یک از مخاطبین هدف شما چه نیازهایی دارند این فرصت را دارید که انواع خاصی از سررسیدها را برای آن‌ها تهیه کنید. مدیران معمولا هدایای گران‌بها و نفیس را می‌پسندند؛ درحالی‌که برخی افراد مدل‌های ساده اما کاربردی را ترجیح می‌دهند.

سایت حس هفتم تنوع فوق‌العاده‌ای از این سررسیدهای زیبا و کاربردی را مهیا کرده است. درصورتی که تجربه‌ای در خصوص انواع هدایای سازمانی مختلف نظیر هدایای ویژه مدیران یا سررسیدها دارید یا در رابطه ‌با انواع سررسیدها و کاربردهای آن‌ها نقطه نظری دارید، پیشنهاد می‌کنیم آن را با ما در میان بگذارید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.