چگونه رایحه بادی اسپلش و لوسیون بدن را ماندگارتر کنیم؟

0

رپورتاژ

عطر و ادکلن از محصولاتی هستند که برای سالیان سال مورد توجه انسان‌ها  قرار گرفته‌اند. دنیای عطرها بسیار گسترده است و رایحه‌های بسیار زیادی در این سال‌ها تولید و به بازار جهانی عرضه شده است. اما محصول جدیدی مدتی‌ست، برای استفادۀ روزانۀ ما در زندگیمان راه باز کرده است. بادی اسپلش ها و لوسیون های بدن ! بادی اسپلش‌ها شکل جدیدی از خوشبو کننده‌ها هستند که محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. در ادامه در مورد این محصول پر طرفدار و فواید استفاده از آن صحبت می‌کنیم.

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش‌ها عطرهایی با غلظت کم و ملایم هستند. این محصولات روی سطح پوست می‌نشیند و با تعریق رایحه‌اش غلیظتر می‌شود. بادی اسپلش به صورت اسپری و افشانه کردن روی بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول ماندگاری خوبی دارد و بسیار شادی بخش است. در طول روز چندین بار این محصول را تجدید کنید تا رایحۀ آن روی پوستتان ماندگار شود. رایحۀ این محصولات از میوه‌های تازه و گل های خوشبو است که ترکیب آن‌ها سرشار از انرژیتان می‌کند. رسالت این محصولات شاداب کردن و ارتقای سطح انرژی شما از ابتدای روز است. این محصول را روی تمام نقاط بدنتان اسپری کنید تا بوی خوش آن در پوستتان نفوذ کند. بادی اسپلش‌ها معمولاً ملایم و سبک هستند. بادی اسپلش‌ها قیمت مناسبی دارند و برای استفادۀ روزانه بسیار باکیفیت هستند.

بادی اسپلش‌ها آبرسان های قوی برای پوست هستند. همچنین به جوانسازی و زیبایی پوست کمک بسیار زیادی می‌کنند. در ترکیبات این اسپری‌ها از آب و مواد طبیعی استفاده می‌شود. برخی نمونه‌های موجود در بازار به صورت اکلیلی و درخشان نیز هستند.  با استفاده از این مدل ها در مهمانی ها خاص و متفاوت از همه خواهید بود.

از بهترین برندهای بادی اسپلش باید به بادی اسپلش ویکتوریا سکرت اشاره کنیم. این محصول برند ویکتوریا سکرت از پر طرفدارترین بادی اسپلش‌های دنیا است. رایحه‌های مختلف این محصول برای تمام سلیقه‌ها مناسب است. اما حواستان باشد که این محصولات را اورجینال تهیه کنید. برای خرید محصولات اورجینال از مراکز مطمئن خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی عطر پاپریا است.

روش‌های بالا بردن ماندگاری بادی اسپلش

بادی اسپلش‌ها معمولا سبک هستند، اما روش‌هایی وجود دارد که به ماندگاری بیشتر آن‌ها کمک می‌کند.

  1. یکی از این روش‌ها دوش گرفتن قبل از استفاده است. اگر بدنتان را به طور کامل با آب و صابون بشویید و در حالت مرطوب این محصول را اسپری کنید، ماندگاری آن بیشتر می‌شود. بعد از دوش گرفتن منافذ بدن باز شده و جذب آن بر روی پوست بدن بیشتر می‌شود.
  2. بادی اسپلش را به تمام بدنتان اسپری کنید. نقاطی از بدن که دارای نبض هستند، محل مناسبی برای عطر زدن هستند. روی مچ دست، داخل آرنج، جلوی گردن و پشت زانوها محل مناسبی برای استفاده از بادی اسپلش ویکتوریا سکرت است.
  3. قبل از پوشیدن لباس یک دقیقه به خود فرصت دهید تا رایحه روی پوست شما خشک شود. همچنین می‌توانید لابه‌لای موهایتان بادی اسپلش را اسپری کنید.

لوسیون بدن چیست؟ چرا برای پوست شما ضروری‌ست؟

لوسیون بدن یا همان lotion نوعی کرم موضعی است که برای پوست بدن استفاده می‌شود. این محصول به پوست شما نرمی و لطافت می‌بخشد. شستشوی روزانه دست‌ها، استفاده از مواد ضدعفونی کننده، حساسیت‌های پوستی و مواردی از این قبیل باعث خشکی پوست دست و بدن می‌شود. لوسیون بدن برای نرمی و کاهش میزان خشکی پوست بسیار مفید و ضروری‌ست. مزایای استفاده از لوسیون بدن:

  • آبرسانی و رطوبت رسانی پوست
  • رفع خشکی پوست
  • شفافیت پوست
  • ایجاد رایحه خوشبو برای پوست دست و بدن

ویکتوریا سکرت برند طراح و تولید کننده لباس‌های زیر زنانه و محصولات آرایشی در کشور آمریکا است. از جمله محصولات بسیار محبوب و با کیفیت این برند بادی اسپلش ویکتوریا سکرت و لوسیون بدن ویکتوریا سکرت است. بادی اسپلش‌های ویکتوریا سکرت در رایحه‌های متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این محصولات از جمله محصولات خوشبو کننده بسیار با کیفیت و پر طرفدار هستند. آنلاین شاپ‌های بسیاری در زمینۀ فروش این محصولات فعالیت می‌کنند. متاسفانه نسخه های غیر اورجینال و فیک این محصولات در بازار ایران بسیار زیاد است. فروشگاه اینترنتی پاپریا با سابقۀ طولانی در زمینۀ فروش عطرهای کاملا اورجینال، محصولات ویکتوریا سکرت را هم موجود دارد. محصولات ارائه شده توسط پاپریا کاملا اورجینال هستند و مستقیم از نمایندگی های رسمی ویکتوریا سکرت خریداری شده اند.

لوسیون بدن ویکتوریا سکرت با کیفیت بالا باعث نرمی و درخشندگی پوست شما شده و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. همچنین به سرعت بر روی پوستتان جذب می‌شود و رایحه‌ای خوشبو و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

چرا پاپریا ؟

پاپریا سابقۀ طولانی در ارائۀ محصولات مختلف از جمله عطر، ادکلن، بادی اسپلش، لوسیون بدن، ست عطرهای هدیه و… دارد. مجموعۀ پاپریا از سال 1392 پا به این عرصه گذاشته است. این مجموعه علاوه بر ارائه بیش از 3000 محصول اورجینال و متنوع، اطلاعات بسیار مفیدی در زمینه خرید و استفاده از انواع عطر و ادکلن ارائه می‌دهد. خرید آسان و ارسال سفارشات در کمترین زمان ممکن از دیگر مزیت‌های خرید از فروشگاه اینترنتی پاپریا است.

شاید خرید اینترنتی عطر اورجینال و برند برای بسیاری از افراد سخت بوده و نتوانند به فروشگاه‌های مختلف اعتماد کنند. اما فروشگاه پاپریا با نماد اعتماد الکترونیک و سابقۀ درخشان و طولانی‌ای در زمینه ارائه محصولات با کیفیت به شما اطمینان می‌دهد بهترین خرید خود را خواهید داشت. با اعتماد از پاپریا خرید کنید و مشتری همیشگی شوید!

کارشناسان پاپریا در مورد عطرها و محصولاتی مانند بادی اسپلش و لوسیون بدن اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین در تمامی مراحل ثبت سفارش در کنار شما خواهند بود، تا بهترین محصولات را با کیفیت عالی خریداری کنید. پاپریا علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت و اورجینال به شما در تشخیص کالاهای اصلی از تقلبی کمک می‌کند. خرید اینترنتی محصولات اورجینال، از پاپریا لذتی فراتر از خرید یک عطر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت از محصولات بسیار پرطرفدار در دنیاست که به راحتی در فروشگاه پاپریا در اختیار شما قرار می‌گیرد. این بادی اسپلش دارای رایحه‌ای بسیار جذاب و آرامش بخش بوده و مورد پسند بسیاری از افراد قرار می‌گیرد. بادی اسپلش‌های‌ ویکتوریا سکرت با بیش از 100 رایحۀ مختلف گل دار و میوه ای موجود هستند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.