چگونگی پوستی شفاف با بهترین کرم ترمیم کننده پوست + معرفی محصول

0

رپورتاژ

همه ی ما دوست  داریم پوستی شفاف و صاف داشته باشیم تا جوان تر به نظر برسیم. اگر شما هم دوست دارید پوستی شفاف و بدون جای جوش و زخم داشته باشید با ما همراه باشید.

چگونه پوستی مثل آینه داشته باشیم؟

پوست شما اولین سد دفاعی بدن شماست و نقش محافظ دارد. علاوه بر این پوست صورت شما  در نگاه اول بسیار جلب توجه میکند و روی دیگران تاثیر می گذارد. سبک زندگی شما، احساسات، سبک تغذیه همه روی پوست شما اثر مستقیم دارند. داشتن پوستی  شفاف و عاری از هرگونه چین و چروک و جای زخم، دغدغه ی همه ی انسان ها و به خصوص خانم هاست. به همین دلیل کمپانی های آرایشی بهداشتی در تلاش اند محصولات مراقبت از پوت متنوعی تولید کنند و در این زمینه به شدت با یکدیگر رقابت می کنند. از این محصولات میتوان به  به کرم ترمیم کننده ی زخم و کرم لایه بردار  اشاره کرد.

عوامل موثر در داشتن پوستی شفاف:

یک رژیم غذایی خوب با مقادیر ویتامین C بالا و تقریبا بدون چربی با پوستی شاداب رابطه ی مستقیمی دارد.

شما با ورزش کردن و افزایش گردش خون باعث بهبود  سلامت پوستتان می شوید.

خواب کافی هم باعث می شود پوستتان در وضعیت ایده آل باقی بماند.

راه دیگر مراقبت از پوست استفاده از ضد آفتاب خوب و داشتن یک روتین پوستی مناسب است.

با رعایت  همه ی این ها  ممکن است روی پوست صورت شما جای جوش و زخم یا آثار حاصل  از آفتاب سوختگی وجود داشته باشد. و باعث آزردگی خاطر شما شوند. راه حل این مشکل شما پیش ماست. شما نیاز به کرم ترمیم کننده  خوب دارید. در ادامه قصد داریم توضیح دهیم بهترین کرم ترمیم کننده ی پوست  باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

کرم ترمیم کننده چیست؟ و چند نوع است؟

ممکن است از دوران نوجوانی روی صورت خود، جای جوش داشته باشید یا قبلا یک سری خراش های خفیف روی پوستتان بوده باشد که جای آنها ظاهر ناخوشایندی ایجاد میکند. شما میتوانید با انتخاب بهترین کرم ترمیم کننده ی پوست که با پوستتان سازگار است ظاهر پوستتان را تغییر دهید. لازم به ذکر است که اگر جای زخم بسیار عمیق و کهنه ای دارید، حتی با انتخاب بهترین کرم ترمیم کننده ی پوست نباید توقع معجزه داشته باشید. اما استفاده از کرم ترمیم کننده ی خوب تا حد زیادی روی آن اثر مثبت دارد، اما نه در این حد که کاملا آن را از بین ببرد. در ادامه می خواهیم انواع کرم ترمیم کننده، ویژگی های بهترین کرم ترمیم کننده ی پوست را بگوییم و شما را هدایت کنیم چه کرم ترمیم کننده ای بخرید؟

کرم ترمیم کننده ی ملایم: این نوع کرم برای برطرف کردن لک ها، جای جوش و آفتاب سوختگی های جزئی مناسب است.

کرم ترمیم کننده ی متوسط: برای جای جوش های عمیق تر، اسکار و زخم های خفیف مناسب است.

کرم ترمیم کننده ی قوی: برای زخم های عمیق مثل جای بخیه به کار می رود.

موارد استفاده از کرم ترمیم کننده:

این کرم ها برای زخم های سطحی، اثرات بریدگی و زخم، آفتاب سوختگی، اگزما و جای جوش گزینه های خوبی هستند. پس از ایجاد آسیب های فوق در پوست، خود پوست به تدریج سعی میکند خود را درمان کند اما این روند درمان ممکن است مدت زیادی طول بکشد. میتوان برای تسریع این روند از کرم های ترمیم کننده استفاده کرد. این کرم ها غالبا دارای مواد ضد التهاب و آنتی باکتریال هستند و با خاصیت ضدعفونی کننده ی خود مانع ورود انواع آلودگی به داخل زخم می شوند. همچنین مواد مورد نیاز برای ۀبرسانی و رطوبت رسانی به پوست را دارند. همچنین این کرم ها خاصیت تحریک کلاژن سازی دارند.

برای انتخاب بهترین کرم ترمیم کننده ی پوست توصیه می کنیم از فروشگاه شیک فام (shikfam.com) کمک بگیرید.

کرم های لایه بردار:

لایه بردارها دو نوع هستند. مکانیکی و شیمیایی

لایه بردارهای مکانیکی در واقع همان اسکراب ها هستند که با سایش روی پوست، عمل لایه برداری انجام میدهند و ممکن است در ترکیبات آنها قطعات زبری مثل پوست گردو وجود داشته باشد. توجه کنید اندازه ی این ذرات آنقدر بزرگ نباشد که به پوستتان صدمه بزند.  لایه بردارهای شیمیایی بصورت کرم هستند و در ساختار آنها اسیدهای لایه بردار وجود دارد. لایه بردارهای شیمیایی آسیب کمتری به پوست وارد میکنند. اسکراب ها مناسب پوست چرب هستند. این کرم ها هم راه حل دیگری برای از بین بردن جای جوش، جای زخم و آفتاب سوختگی است. علاوه بر این لایه بردار ها قادرند  خطوط سطحی پوست را هم از بین ببرند. با استفاده از لایه بردار، اسیدها و مواد آنزیمی موجود در آن، روی سطح پوست یک واکنش شیمیایی خفیف انجام میدهند و باعث تخریب سلول های مرده ی سطح پوست می شود. لایه بردارهای شیمیایی خود سه دسته اند:

لایه بردارهای ملایم: در ساختار خود آلفا هیدروکسی اسید و بتا هیدروکسی اسید وجود دارد. این اسیدهای طبیعی که در میوه ها وجود دارند باعث از بین رفتن تیرگی،  خطوط سطحی، اسکارها و سوختگی های جزئی می شوند.

لایه بردارهای متوسط: این لایه بردارها TCA یا همان تری کلرو استیک اسید دارند. این اسید به لایه های عمیق تری از پوست نفوذ میکنند . بهتر است از این لایه بردارها برای پوست بدن استفاده کنید.

لایه بردارهای قوی: در ترکیبات این کرم، مواد فنلی وجود دارد و قادر است چین و چروک ها و آثار زخم نسبتا عمیق تری را از بین ببرد.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که این استفاده از کرم های لایه بردار، پوست نازک و حساس تر می شود. پس حتما پس از استفاده از این کرم ها حتما از مرطوب کننده و ضدآفتاب مناسب پوستتان استفاده کنید. هر روز از لایه بردارها استفاده نکنید در این صورت پوستتان بسیار نازک میشود. قبل از اولین استفاده، کرم را روی ساعد دستتان حتما تست کنید.

استفاده از لایه بردارها باید با توصیه ی پزشک انجام بگیرد. اگر قصد خرید بهترین کرم ترمیم کننده ی پوست یا کرم لایه بردار را دارید محصولات پیشنهادی فروشگاه شیک فام را از دست ندهید. قصد داریم ضمن معرفی چند محصول خوب، محصولات پرطرفداری مثل کرم ترمیم کننده بایودرما و کرم لایه بردار درمالیفت را نقد و بررسی کنیم.

کرم ترمیم کننده ی بایودرما cicabio cream

ترمیم کننده ی بایودرما cicabio cream

کرم ترمیم کننده بایودرما مناسب انواع پوست است و عصاره ی خاصی ندارد. برای کسانی که به بوی محصولات پوستی حساس هستند گزینه ی خوبی است. این کرم برای رفع جای زخم، اسکار، سوختگی، آثار آبله مرغان و مراقبت های پوستی بعد از برداشتن خال مناسب است. همچنین خاصیت مرطوب کنندگی خوبی دارد.

کرم ترمیم کننده ی درمالیفت glycolift:

کرم ترمیم کننده ی درمالیفت glycolift

این محصول لایه برداری شیمیایی است و باعث تسریع روند بازسازی پوست می شود. برای انواع پوست ها مناسب است. از این کرم لایه بردار برای از بین بردن لک و جای جوش میتوان استفاده کرد.

کرم ترمیم کننده ی دکتر ژیلا:

این کرم حاوی عصاره ی گل مغربی  و جوانه ی گندم است. یک ترمیم کننده ی مناسب برای جای زخم، اسکار و سوختگی و مراقبت های پوستی پس از لیزر موهای زائد است.

کرم ترمیم کننده ی پوست سینره:

این کرم خاصیت ضدعفونی کنندگی خوبی دارد و به سرعت باعث ترمیم زخم ها و سوختگی ها می شود. از دیگر ویژگی های این کرم تحریک کردن ساخت کلاژن است.

اکنون که میدانید بهترین کرم ترمیم کننده ی پوست برای شما کدام محصول است، پیشنهاد طلایی ما به شما این است این محصولات را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه شیک فام تهیه کنید.

(shikfam.com/Search-products/category-Skin-Care-Products

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.