کاشت مو همراه با ضمانت نامه کتبی بیمه ایران

0

رپورتاژ

پیشرفت علم در بسیاری از زمینه ها سبب شده است که به واسطه بهره گیری از آن بسیاری از مشکلات که تا چند دهه قبل افراد با آن دست و پنجه نرم می کردند برطرف گردد. یکی از بهترین پیشرفت ها در زمینه پزشکی استفاده از روش کاشت مو می باشد که می توان با استفاده از آن مشکلات کم پشتی و یا طاسی سر را برطرف نمود.

کاشت مو یا پیوند مو چیست؟

به طور کلی و ساده می توان گفت تکنیک کاشت مو ، برداشت موی طبیعی از بانک موی فرد و کاشت آن ها در محل مورد نیاز جهت رفع کم پشتی یا طاسی می باشد. با استفاده از موی طبیعی که خود فرد گرفته می شود ، می توان گفت استفاده از این تکنیک طبیعی ترین روش کاشت مو می باشد. البته پیوند مو دارای متد ها و روش های گوناگونی می باشد که به مرور زمان و با پیشرفت علم امروزه شاهد بهترین و با کیفیت ترین روش های کاشت مو هستیم.

روش های بکارگیری در کلینیک های مجهز و تحت نظر پزشکان متخصص سبب می شود که امروزه شاهد کم ضرر ترین و موفق آمیز ترین روش های کاشت مو باشیم. اما نکته ای که در کنار انتخاب متد مورد نظر جهت کاشت مو مطرح می باشد ، انتخاب صحیح کلینیک پیوند موی طبیعی و پزشک متخصص پوست و مو می باشد که در صورت عدم انتخاب صحیح احتمال آسیب های جبران ناپذیری وجود دارد.

بهترین روش کاشت مو

در گذشته از متد های مختلفی همچون کاشت مو به روش FIT یا کاشت مو به روش FUT بهره گرفته می شد که می توان گفت امروزه با پیشرفت علم و استفاده از متد های جدید این روش های درمانی کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. در کاشت مو به روش FUT که از قدیمی ترین روش های پیوند مو به شمار می رود شاهد عمل جراحی تهاجمی بودیم که امکان ایجاد خونریزی ، اسکار و… وجود داشت. این روش پس از گذشت زمان دچار تغییرات و بهبود های موثری شد تا اینکه متد کاشت مو FIT مورد توجه قرار گرفت. در این روش دیگر نیاز به عمل جراحی نبود و فرآیند برداشت فولیکول مو به وسیله پانچ های مخصوصی صورت می گرفت اما این روش هم بدون ایراد نبود و در آن احتمال ایجاد آسیب به گرفت های مو در هنگام برداشت وجود داشت.

از روش های مختلفی از آن زمان تا به امروز جهت انجام کاشت مو استفاده می شود که کاشت مو به روش SUT طی سال های گذشته به عنوان بهترین روش شناخته می شد و افرادی که قصد انجام کاشت مو را طی سال های گذشته داشته اند قطعا با این متد آشنا هستند. اما امروزه شاهد پیشرفت های به مراتب چشمگیر تر از گذشته هستیم که این امر حاصل از ساخت دستگاه ها با تکنولوژی روز می باشد. امروزه کاشت مو به روش میکروفیت به عنوان بهترین روش کاشت مو شناخته می شود و تنها در کلینیک های معتبر و مجهز از این روش می توان بهره گرفت.

کاشت مو به روش میکروفیت Microfit

این روش درمانی در واقع مدل پیشرفته تری از کاشت مو به روش FIT می باشد که استفاده از دستگاه های مخصوص جهت این روش سبب شده است دقت و سرعت پیوند مو تا چندین برابر افزایش یابد. در کاشت مو به روش میکروفیت از ایمپلنترهای تخصصی و بسیار ظریفی جهت انجام مراحل برداشت و کاشت مو استفاده می شود. مهم ترین مزیت این دستگاه برداشت فولیکول با استفاده از سیستم مکش می باشد که این امر سبب افزایش سرعت و عدم آسیب به فولیکول مو می شود.علاوه بر این ایمپلنتر کاشت مو به روش میکروفیت با استفاده از سیستم ایجاد حفره های بسیار ظریف محل مورد نظر را آماده کاشت فولیکول مو می نماید.

کاشت ابرو به روش میکرونیدل

احتمال کم پشت شدن و ریزش مو در ناحیه ابرو برای هر کسی وجود دارد که این اتفاق می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. همچون پیوند مو که روشی قطعی برای بازگشت موهای از دست رفته سر می باشد ، کاشت ابرو نیز با استفاده از جدیدترین روش ها می تواند بهترین فرم و حالت ابرو را برای افرادی که دچار ریزش و کم پشتی این ناحیه از صورت خود هستند به ارمغان آورد. یکی از بهترین روش های این نوع درمان که امروزه توسط کلینیک های انحصاری این روش انجام می گیرد کاشت ابرو به روش میکرونیدل می باشد. مهم ترین مزیت این تکنیک طبیعی بودن و زاویه قرارگیری مناسب موها (مطابق با خواب سایر موهای ابرو) می باشد که دلیل برتری این روش نسبت به دیگر روش ها می باشد. بنابراین حالت طبیعی ایجاد شده در این متد سبب انجام بهترین روش کاشت ابرو می شود.

مراکز انجام کاشت ابرو به روش میکرونیدل

کاشت ابرو به روش میکرونیدل روشی انحصاری محسوب می شود که تنها در کلینیک تخصصی پوست و مو النا واقع در تهران صورت می گیرد. دستگاه های پیشرفته و مخصوص این روش به صورت انحصاری در اختیار این کلینیک می باشد و انجام کاشت ابرو به روش میکرونیدل توسط پزشکان متخصص به این تکنیک در کلینیک النا صورت می پذیرد. با توجه به تحقیقات به عمل آمده از کلینیک های مختلف پوست و مو می توان گفت یکی از بهترین مراکز کاشت مو و کاشت ابرو که از مجهز ترین و جدیدترین دستگاه ها و روش های درمانی و همچنین پزشکان متخصص بهره می گیرد کلینیک پوست و مو النا می باشد. از جمله بهترین ویژگی این کلینیک شیوه پرداخت هزینه درمانی یعنی کاشت مو اقساطی می باشد که با استفاده از آن متقاضی می تواند هزینه های کاشت مو را با شرایط اقساطی پرداخت نماید.

یکی از ویژگی های یک کلینیک پوست و مو معتبر و ایده آل ارائه ضمانت نامه کتبی کاشت مو می باشد. ارائه این ضمانت نامه دلیلی بر برتری کلینیک و اطمینان از حصول نتیجه مناسب می باشد که در بسیاری از کلینیک ها چنین ضمانت نامه ای ارائه نمی شود. طبق تحقیقات به عمل آمده از دیگر دلایل برتری کلینیک تخصصی پوست و مو النا ارائه ضمانت نامه کتبی بیمه ایران می باشد که می تواند خیال متقاضیان را از این بابت راحت نماید.

شماره تماس: 22382651-021 22380098-021

آدرس وبسایت :  www.hair-clinic.ir

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.