انواع کاناپه تخت خواب شو

0

رپورتاژ

خوشبختانه در زندگی مدرن امروز برای هر چیزی راهکاری است؛ اگر شخصی در حال حاضر اقدام به رهن و اجاره آپارتمانی کوچک کرده است و در اتاقش فضای کافی برای قرار دادن یک میز کار کوچک و یک تخت خواب ندارد در ادامه این مقاله اطلاعاتی در مورد انواع کاناپه تخت خواب شو بیان شده است.

حتما برای خیلی‌ها پیش آمده که قصد دارند وسیله جدیدی که به آن نیاز هم دارند بخرند اما فضای محدودی در اختیار دارند و به همین خاطر هم مجبور می‌شوند که قید وسیله جدید را بزنند. در بهترین حالت شاید بتوان کالای مشابهی را خریداری کرد که اصلا دلخواه نیست ولی در واقع در این حالت شخص به خاطر احتیاج مجبور شده دست به این کار بزند.

خوشبختانه در زندگی مدرن امروز برای هر چیزی راهکاری وجود دارد؛ اگر شخصی در حال حاضر اقدام به رهن و اجاره آپارتمانی کوچک کرده است و در اتاقش فضای کافی برای قرار دادن یک میز کار کوچک و یک تخت خواب ندارد، در ادامه این مقاله اطلاعاتی از انواع کاناپه تخت خواب شو بیان شده است تا بتوان مدل موردنظر را پیدا کرد.

انواع کاناپه تخت خواب شو

مبل‌های تختخوابشو

رایج‌ترین مدلی که در بازار وجود دارد این مدل است. معمولا ضخامت این تشک‌ها نصف یک تشک استاندارد هستند. کافی است مبل را از زیر قاب بیرون کشیده تا تخت آماده شود، سپس بالشت‌ها را جابجا کرده و برای یک خواب راحت آماده شد.

کاناپه تخت خواب شو لولایی

این کاناپه‌ها با دو جنس چوبی یا فلزی ساخته می‌شوند و یک تختخواب کامل را برای شخص درست می‌کنند. پایه آنها ثابت است و با کشیدن پایه صندلی تشک کاملا باز می‌شود. فقط چون پشتی نیز بخشی از این تشک است، در حالت تخت به عقب کشیده می‌شود بنابراین باید کمی از دیوار فاصله داشته باشد.

کاناپه تخت خواب شو ایکیا

این مدل در واقع تخت کاناپه شو است. فقط باید پشتی مبل را صاف کرد تا یک تخت داشت. ساده‌ترین و راحت‌ترین مدلی است که در چند ثانیه و بدون زحمت به مبل یا تخت تبدیل می‌شود.

این مدل در مدل‌های L رایج است که دارای یک پایه و تشک است که درون قاب قرار گرفته است. از مزیت‌های آن می‌توان به این مسئله اشاره کرد که تشک روی آن قابل جابجایی و تعویض است و به‌راحتی می‌توان آن را جدا کرده و شست.

تخت کشودار

به جای اینکه هر بار تشک و کوسن‌ها را جدا کرد می‌توان از حالت کلی تخت استفاده کرد بدون اینکه کوچک‌ترین حرکت و تغییری در ظاهرش ایجاد شود. در واقع مکانیزم این مدل نیمکتی است که روی آن تشک قرار گرفته است. البته اگر شخصی به فضای بیشتری برای خواب نیاز دارد می‌تواند کشوهای زیری را بیرون بکشد و کوسن‌ها را روی آن قرار دهد.

مبل الکترونیک

تختخواب الکترونیکی از دکمه‌های کنترل برای تبدیل مبل به تختخواب استفاده می‌کند. این گزینه خوبی برای کسانی است که در خم شدن و بلند کردن مشکل دارند. به طور کلی، اولین دکمه کوسن‌های جلوی مبل را به اندازه چند پا بیرون می‌کشد. دکمه دوم به طور خودکار دو بالشتک اضافی را برای ایجاد تخت خواب می‌کند. در اصل یک نیمکت بزرگتر با پشتی است که کوسن‌ها هنوز روی تخت قرار دارند.

ویژگی‌های اصلی یک کاناپه تخت خواب شو

با وجودی که خرید کاناپه تخت خواب شو بستگی به سبک زندگی دارد اما تناسب آن با نیاز مهمتر است. یک کاناپه تخت خواب شو هر فضایی را به اتاق خواب تبدیل می‌کند و انواع مختلف آن را باید بتوان راحت حرکت داد و البته که راحت در آن خوابید! اما در خرید مبل تخت خواب شو باید چه مواردی را در نظر گرفت؟

اندازه

بسته به اینکه قرار است تخت چند نفره باشد در ابعاد مختلف همه مدل‌ها را می‌توان در بازار پیدا کرد. البته علاوه بر اینکه تخت یک نفره یا دونفره است، باید ابعاد اتاق را هم در نظر گرفت. زمانی که شخصی قصد خرید کاناپه تخت خواب شو دارد باید حواسش به اندازه‌ها و  ابعاد تخت و هم اتاق باشد.

سبک طراحی

همانطور که در بالا توضیح داده شد سبک‌های مختلفی چون سلطنتی،‌ فانتزی، اسپرت و … برای این نوع مبل‌ها وجود دارد اما اینکه طرح آن با سایر دکوراسیون خانه هماهنگ و ست شود هم مسئله مهمی است که نباید از قلم بیافتد. مخصوصا اگر قرار است  برای جهیزیه مدلی دونفره را برای سرویس خواب عروس انتخاب کرد، پیش از هر چیز باید سری به بازار زد تا از جدیدترین مدل کاناپه‌های موجود مطلع شد.

جنس

چوب یا فلز را انتخاب کردن کاملا سلیقه‌ای است و هر دو استحکام کافی را دارند اما معمولا جنس چوب کمی گران‌تر است و مدل فلزی کاناپه تخت خواب شو ارزان‌تر است. بنابراین پیش از خرید باید حتما بررسی کرد که دسته‌ها و پایه‌ها از چه جنسی ساخته شده‌اند.

تشک

جنس تشکی که روی مبل‌ها قرار می‌گیرد را نباید فراموش کرد. بهترین تشک‌ها فوم هستند که علاوه بر محبوبیت خیلی هم راحت هستند. مخصوصا اگر برای اتاق نوجوان به دنبال طرحی فانتزی و لاکچری هستید نباید سلامت فرزند را فدای کمی قیمت ارزان‌تر کرد.

مبل تخت خواب شو ارزان

مبل‌های تخت خواب شو براساس جنس،‌ ابعاد،‌ پارچه و نوع تشک قیمت متفاوتی دارند، اما به طور کلی این کاناپه‌ها بسیار مقرون به صرفه‌تر هستند و با کاربردی چند منظوره فضای کمی را اشغال می‌کنند بنابراین اگر همه این موارد، در کنار هم گذاشته شود این گزینه ارزان‌تری از خرید یک مبل و تخت به طور جداگانه است.

مدل‌هایی که معرفی شد انواع کاناپه تخت خواب شویی هستند که بین مردم رایج هستند اما مدل‌های دیگری هم وجود دارند مانند تخت‌های بادی یا طرح‌های فانتزی که نمی‌توان در طولانی مدت از آنها استفاده کرد. در واقع برای مسافرت و یا زمانی است که مهمان به منزل می‌آید و راحتی او مهم است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چگونه از نشخوار فکری یعنی زیاد فکر کردن به چیزی تنش‌زا، رهایی پیدا کنیم؟

بعضی‌ها درگیر یک نوع نشخوار فکری می‌شوند. مثلا خاطرات بد گذشته، از دوران کودکی یا رابطه بد با شریک زندگی سابقشان را مرتب ناخواسته به هر بهانه‌ای مرور می‌کنند یا در مورد یک کار جزئی که می‌دانند انجام دادنش سخت نیست و از عهده‌اش برمی‌آیند،…

توهم کوتارد: آنهایی که تصور می‌کنند مدتهاست مرده‌اند!

«می‌اندیشم پس هستم»  Cogito, ergo sum با این حال همه کسانی که می‌اندیشند با این باور دکارت موافق نیستند.محتوای تفکر برخی از افراد مبتلا به یک اختلال عصبی روانپزشکی نادر، معروف به سندرم کوتارد، به جای اینکه به حس بودن منجر شود، به احساس…

این هنرمند با خلاقیت‌های خوب خیابان‌های پر از کسالت و یکنواختی را زیبا کرده و یک لحظه لبخند بر لب…

خیابان‌های پر از سر و صدا و چهره‌های خمو، خیابان‌هایی با تزئینات و پیام‌های فوق‌العاده تکراری، خیابان‌هایی که زحمت با شادی‌های اندک مردم شریک می‌شوند و مردم را یک آن با هم می‌کنند. این است توصیف شاید بدبینانه خیابان‌های ما.ما واقعیت این…

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…

داستان واقعی اسکینر: روانشناس مشهور دهه ۱۹۴۰- آیا او واقعا دخترش را در داخل یک جعبه برای آزمایشاتش…

بوروس فردریک اسکینر معروف به بی‌اف اسکینر یک روانشناس، رفتارشناس، نویسنده، مخترع و فیلسوف اجتماعی آمریکایی بود. او در ۲۰ مارس ۱۹۰۴ در Susquehanna در پنسیلوانیا به دنیا آمد و در ۱۸ اوت ۱۹۹۰ در کمبریج، ماساچوست درگذشت.اسکینر بیشتر به خاطر…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.