بسته بندی چندتایی محصولات + معرفی پلاستیک بسته بندی پی وی سی شیرینگ

0

رپورتاژ

در هر صنعتی که در حوزه تولید محصول های متنوع فعالیت می‌کند، فروش چندتایی یک یا چند محصول با هم همیشه مسئله‌ای مهم بوده است. فروش چندتایی محصول در ابعاد خرد و کلان هر دو انجام می‌شود. از محصولات خوراکی و موارد غذایی گرفته تا ابزارآلات کاربردی و حتی قطعات صنعتی، همه می‌توانند در دو حالت تکی و بسته‌ای به فروش روند.

لزوم بسته بندی چندتایی محصولات برای فروش بهتر

بسته بندی چند تایی محصولات به چند علت انجام می‌گیرد. مهم‌ترین و متدوال‌ترین علت بسته بندی چند تایی، مشتری متفاوت آنهاست. در بسیاری از موارد، محصولات به صورت تکی به فروش می‌روند، اما تولیدکنندگان محصول را در قالب بسته بندی های چند تایی به دست فروشگاه های هدف یا مغازه های کوچک می‌رسانند.

با بسته بندی چندتایی محصولات هم جا به جایی آنها آسان و به صرفه‌تر است و هم انبار کردن آنها فرآیند ساده‌تری خواهد داشت. در برخی موارد مثل نوشیدنی و مواد غذایی، بسته بندی چند تایی در عین حال وظیفه محافظت از محصولات در حین حمل و نقل و انبار داری را هم به عهده دارد.

در محصولی مانند خودکار یا مداد، بسته بندی چند تایی به تولید کننده کمک می‌کند آنها را در تعداد مشخص به فروشگاه و واحدهای پخش بفروشد، به راحتی به دست آنها برساند و مغازه ها هم بتوانند محصول را بدون اینکه آسیب ببیند، در انبار نگه دارند یا در قفسه‌های فروشگاهی بچینند.

پیشنهاد: استعلام قیمت و خرید مشما بسته بندی – کیفیت ممتاز – بهترین قیمت

علت دیگر بسته بندی های چند تایی، همراه بودن چند محصول با همدیگر است. به عنوان مثال در مورد محصولاتی مانند خودکار، شرایط به گونه‌ای است که گاه در بسته‌های دیگری جز خودکارهای دیگر قرار می‌گیرد. مثلا در پک محصول آغاز سال تحصیلی خودکار به همراه چند نوع خودکار و مداد دیگر، یک دفترچه و چند دفتر در اندازه‌های مختلف قرار می‌گیرد تا همگی با هم به فروش روند.

محصولاتی که در قالب پک فروخته می‌شوند، به لحاظ فروش سودآوری مناسبی دارند و از آنجایی که تمام نیازهای مشتری را در یک زمینه برطرف می‌کنند، رضایت آنها را هم به دنبال دارد. در نتیجه، معمولا بسته بندی های چند تایی در حوزه فروش طرفدارهای بسیاری دارد.

در نتیجه برای فروش بهتر محصولات در قالب پک هم به بسته بندی های چند تایی همیشه نیاز است.

از موارد کاربردی دیگری که در فیلم های بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد، بسته بندی چند تایی محصولات شیشه‌ای است. محصولات شیشه‌ای شکنندگی بیشتری نسبت به سایر محصولات دارند و احتمال اینکه در حین حمل و نقل و انبارداری آسیب ببیند بیشتر است. در نتیجه محصولات شیشه‌ای با فیلم های بسته بندی پی وی سی شیرینگ در کنار همدیگر جاگذاری می‌شوند.

پیشنهاد: استعلام قیمت و خرید رول شیرینگ پی وی سی PVC – کیفیت ممتاز – بهترین قیمت

ویژگی‌های ضروری برای بسته بندی چند تایی و پک محصولات

بسته بندی های چند تایی محصولات در موارد زیر پرمصرف است:

– فروش انواع محصولات بهداشتی مورد نیاز برای مقابله با کرونا مانند ماسک، بطری های الکل ضدعفونی کننده و دستکش های یک بار مصرف

– فروش ادویه جات و انواع بسته های مواد غذایی خشک در قالب پودر، آرد و ادویه

– فروش چند تایی بیسکوییت، شکلات، ویفر و خوراکی های کوچک در پک های 20 و 40 تایی

– فروش انواع نوشیدنی در بطری های پلاستیکی یا قوطی های فلزی

– فروش انواع مواد شوینده و بهداشتی و ضدعفونی کننده

– فروش مواد صنعتی و شیمیایی مانند رنگ و حلال و غیره، در قالب بسته های فلزی و پلاستیکی

– فروش بسته های لوازم تحریر، اسباب بازی، بازی های فکری و محصولات کمک آموزشی

– فروش انواع قطعات یدکی، ابزارآلات خانگی و محصولات صنعتی در حوزه تاسیسات ساختمان، خودرو، واحدهای تولیدی و غیره

در تمام موارد گفته شده، لازم است بسته بندی در قالب محکمی به فروش رود که کالاها را از آسیب محافظت کند، به خریدار این امکان را بدهد که محصول را به راحتی انبار کند و در عین حال حمل و نقل و جا به جایی آن را برای واحد پخش ساده کند.

پیشنهاد: استعلام قیمت و خرید پلاستیک بسته بندی مواد غذایی – کیفیت ممتاز – بهترین قیمت

 ویژگی‌های پلاستیک بسته بندی پی وی سی شیرینک

پلاستیک‌های پی وی سی شیرینگ از جمله پلاستیک هایی هستند که می‌توان آنها را به روش مختلف در دستگاه های مخصوص بسته بندی و به صورت دستی محصول های مختلف و متنوع را بسته بندی کرد. پلاستیک بسته بندی پی وی سی شیرینگ که نام دیگر آن پلی وینیل کلرید است، مزایای متعددی نسبت به سایر انواع پلاستیک های بسته بندی دارد.

پلاستیک های پی وی سی وزن کمتری دارند و در عین حال با دوام‌تر و مقاوم‌تر از سایر پلاستیک های بسته بندی هستند. پی وی سی شیرینگ ها در عین حال به دلیل چند منظوره بودن طرفدارهای بیشتری در بازار پلاستیک های صنعتی دارند. از این پلاستیک ها می‌توان برای بسته بندی انواع محصولات خوراکی، صنعتی، خانگی، بهداشتی و غیره استفاده کرد.

پلاستیک های پی وی سی هم روی خود محصول و هم روی جعبه های محصول کشیده می‌شوند. تنها محدودیت این پلاستیک ها در این است که نمی‌توان آنها را به صورت مستقیم روی مواد غذایی کشید. مواد تشکیل دهنده پلاستیک بسته بندی پی وی سی شیرینگ نباید با محصولات غذایی در ارتباط باشند و در زمان حرارت دیدن هم فضای کارگاهی باید از تهویه مناسب برخوردار باشد. چرا که این پلاستیک هنگام حرارت دیدن از خود گازی منتشر می کند که طی طولانی مدت می تواند برای ریه‌های انسان مضر باشد. با رعایت این دو مورد، استفاده از این پلاستیک پرکاربرد و مناسب است. پلاستیک ‌های بسته بندی پی وی سی شرینک از محصول در جعبه، قوطی یا نگهدارنده های دیگر در برابر آسیب و فشار محافظت می‌کند. این بسته بندی همان طور که اشاره شد به علت حمل و نقل راحت برای بسته بندی چند تایی محصول مناسب است.

پلاستیک پی وی سی شیرینگ یکی از انواع فیلم های بسته بندی شیرینگ است:

– فیلم پی وی سی یا پلی وینیل کلرید

– فیلم های پلی اولیفین

– فیلم های پلی اتیلن

دو پلاستیک مخصوص بسته بندی دیگر کاربردهای متنوع دیگری در بسته بندی محصولات دارند، اما برای بسته بندی چند تایی محصول تنها از فیلم پی وی سی شیرینک استفاده می‌شود.

فیلم پی وی سی شفاف است و جلوی نمایش بسته بندی زیری محصول را نمی‌گیرد. در نتیجه خریداران می توانند ظاهر بسته بندی اصلی محصول را زیر پوشش پی وی سی ببینند.

سخن پایانی

فیلم بسته بندی پی وی سی شیرینگ برای بسته بندی چند تایی محصول به کار می‌رود. این فیلم مقرون به صرفه است و مقاومت و دوام بیشتری نسبت به سایر پلاستیک های بسته بندی دارد.

بسته بندی چند تایی محصولات به تولید کنندگان صنایع مختلف کمک می‌کند محصول را در تعداد واحدهای مشخص به دست فروشگاه های و مراکز پخش برسانند. این محصولات گاه به همین صورت پکی به دست خریداران خرد می‌رسد و مورد استفاده است. محصولات بهداشتی مانند ماسک های یک بار مصرف یا محصولات خوراکی مانند شکلات های پذیرایی از این دسته هستند. فیلم های پی وی سی شیرینگ همچنین در بسته بندی محصولاتی که در قالب یک پک به فروش می ‌رسند هم کاربرد دارند. در این حال چند محصول در کنار یکدیگر قرار می گیرند و یک پکیج یا بسته مخصوص را تشکیل می‌دهند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5