مهاجرت به آلمان در رشته پرستاری و پیراپزشکی با الست گروپ

0

رپورتاژ

اگر در یکی از رشته های پیراپزشکی و یا رشته پرستاری تحصیل کرده اید و قصد مهاجرت به آلمان را دارید، حتما و حتما به خواندن این مطلب ادامه دهید چرا که خبرهای خوبی برایتان داریم.

همانطور که می دانید بازار کار در ایران به شدت رقابتی و طاقت فرساست و پیدا کردن کار آرزوی خیلی از افراد شده است. آزمون های ورودی سخت، نداشتن معرف، حقوق پایین و هزینه های سرسام آور زندگی از جمله موانعی ست که این روزها با آن رو به رو هستیم. به همین دلیل خیلی از افراد به فکر مهاجرت هستند اما نمی دانند که چگونه و کجا اقدام به این کار کنند.

اعتماد کردن به آژانس های مهاجرتی نیز دغدغه ی دیگری ست که نمی شود از آن چشم پوشی کرد. این سوال که آیا آژانس ها کارشان را خوب بلد هستند و یا اینکه قرار است در صورت انجام نشدن کارها، هزینه های انجام شده به شما بازگردد یا نه، به نوبه ی خود ترس مراجعه به آژانس های مهاجرتی را دو چندان می کند.

اگر شما هم با این قسم از مشکلات مواجه هستید و نمی دانید که باید با باقی مانده ی عمر خود چه کنید اصلا نگران نباشید! چرا که ما در صدد کمک به شما هستیم.

خبر خوب این است که کشور آلمان به تازگی اقدام به جذب پرستاران و همچنین فارغ التحصیلان رشته های پیراپزشکی نموده است. برخلاف ایران که متخصصین این زمینه و فارغ التحصیلان این رشته ها بسیار پر جمعیت هستند، کشور آلمان با کمبود همین نیروها مواجه است و اقدام به جذب آنها از خارج از کشور آلمان نموده است. و اما خبر بهتر برای پرستاران این است که نیازی به تحصیلات عالیه نداشته و تنها با مدرک دیپلم نیز می توانند برای مهاجرت به آلمان اقدام کنند. آلمان فکر این قسمت از ماجرا را نیز کرده و با برگزاری دوره های سه ساله آن را جبران کرده است.

فرصت عالی برای پرستاران

طبق قوانین جدید در آلمان، دوره سه ساله پرستاری در آلمان با شرایط زیر برگزار می گردد:

  • واجدین شرایط باید حداکثر 35 سال سن داشته باشند.
  • حداقل مدرکی که باید داشته باشید مدرک دیپلم دبیرستان است.
  • اخذ گواهینامه ی سلامت برای اثبات اینکه بیماری های خطرناک و واگیردار ندارید.

این رشته شامل پرستاری از کودک، پرستاری از سالمند، و پرستاری در طی دوره بارداری از زنان باردار می باشد.

طبق بیانیه کشور آلمان متقاضیان پس از اتمام این دوره ی سه ساله می توانند برای دریافت اقامت کشور آلمان اقدام کنند و همچنین الست گروپ تضمین می کند که بعد از اتمام دوره برای شرکت کنندگان کار پیدا کند. نکته ی مهم و قابل ذکر این است که شما در طی دوره از حقوق ماهیانه 1100 یورو برخوردار خواهید بود.

رشته پرستاری شامل پرستاری از

نکته ی مهم دیگر این است که این قانون تا اطلاع ثانوی برقرار است و هم ممکن است از طرف کشور آلمان لغو شود و هم ممکن است به دلیل تعداد زیاد متقاضیان جایگاه شغلی سریعا پر شود.

فرصت عالی برای رشته های پیراپزشکی

علاوه بر پرستاران که آلمان با کمبود آنها مواجه شده است، برای دیگر فارغ التحصیلان رشته های پیراپزشکی نیز خبرهای خوبی داریم. کشور آلمان اقدام به جذب نیروی متخصص در رشته های پیراپزشکی با شرایط زیر می کند:

  • افرادی که حداکثر 45 سال سن داشته باشند.
  • دارای مدرک زبان آلمانی در سطح B2 باشند.
  • دارای مدرک حداقل لیسانس در یکی از رشته های پیراپزشکی باشند.

این افراد با گذراندن دوره ای 6 ماهه می توانند جهت دریافت اقامت کشور آلمان اقدام کنند و الست گروپ پیدا کردن کار برای این دسته از عزیزان را تضمین می کند. درضمن شما در طی این دوره از حقوق ماهیانه 2500 یورو برخوردار خواهید بود.

رشته هایی که آلمان با کمبود نیروی متخصص در آنها مواجه شده، عبارتند از:

مامایی

پیراپزشکی

میکروبیولوژی

تکنسین اتاق عمل

علوم آزمایشگاهی

هوشبری

تکنسین اتاق عمل

فیزیوتراپی

رادیولوژی

پرستاری

شنوایی سنجی

بهداشت

بینایی سنجی

هوشبری

گفتارسنجی

شنوایی سنجی

اتاق عمل

علوم آزمایشگاهی

فیزیوتراپی

رادیوتراپی

رادیولوژی

بهداشت محیط

بهداشت کار

بهداشت حرفه ای ( طب کار)

اعضاء مصنوعی ( پروتز)

بینایی سنجی

تکنسین پروتزهای دندانی

دارو رسانی

مهندسی پزشکی

فوریتهای پزشکی

ژنتیک

فیزیولوژی پزشکی

طب اورژانس

تغذیه و رژیم درمانی

میکروب شناسی ( میکروبیولوژی)

طب فیزیکی و توانبخشی

مدارک پزشکی ( فناوری اطلاعات سلامت) ( HIT)

کالبدشناسی / علوم تشریحی

طب هوانوردی و هوافضا

 

پس اگر شرایط یکی از دو عنوانی که در بالا ذکر شد را دارا هستید سریعا با کارشناسان الست گروپ تماس گرفته و برای ثبت نام در این دوره ها اقدام کنید. شما می توانید پس از گذراندن دوره و دریافت اجازه اقامت آلمان برای دریافت بلو کارت نیز اقدام نمایید. با در دست داشتن بلو کارت به راحتی می توانید به هریک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر کرده و کشور مورد علاقه تان را برای زندگی انتخاب کنید.

همچنین اگر در کشور آلمان ساکن شدید و برای ارسال و دریافت یورو با مشکل مواجه شدید، می توانید از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و ریپل برای نقل و انتقالات پول های خود استفاده کنید. راهی آسان، کم هزینه و ایمن.

برای اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره از کارشناسان ما می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:

09019294756

09912786248

02188842085

02188844329

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5