دکتر ماریا مرادی جراح بینی با نمونه کارهای زیبا

0

رپورتاژ

زمانی که به فکر جراحی کردن بینی تان می افتید یا آن را با دوستان و نزدیکان خود به گفتگو می گذارید، اولین چیزی که به ذهن خودتان می رسد یا دوستان و نزدیکان تان از شما می پرسند این سوال است: کدام جراح قرار است جراحی بینی را برایت انجام دهد.

اگر ساکن تهران هستید، یا قصد دارید از سایر شهرها به تهران سفر کرده و جراحی بینی تان را در این شهر انجام دهید یافتن بهترین جراح بینی تهران ، یکی از مهم ترین اقدامات و در واقع جزو حساس ترین اقدامات بوده و گاهی برای برخی از بیماران به یک چالش تبدیل می شود.

انتخاب یک جراح بینی خوب بعنوان اولین قدم و نتیجه جراحی بینی، بعنوان آخرین قدم، دو انتهای یک فرایند جراحی را به هم متصل می کنند. پس می توان با در نظر گرفتن این رابطه، میزان اهمیت پیدا کردن یک جراح خوب برای دست یافتن به یک نتیجه خوب از جراحی را محک زد.

در فرایند انتخاب بهترین جراح بینی تهران ، یکی از اقدامات، یافتن جراح بینی با نمونه کارهای زیبا می باشد. گالری عکس های بیماران جراحی شده به دست یک جراح، در واقع می تواند بهترین منبع برای بررسی کیفیت کار جراح تلقی شود. شما می توانید با مشاهده این گالری، تناسب سلیقه جراح با سلیقه خودتان را ارزیابی کنید و ببینید که سبک و استایل کار جراح، تا چه اندازه به سلیقه و ایده مورد نظر شما نزدیک است.

علل نیاز یافتن به جراحی بینی

افراد به دلایل مختلف تحت عمل جراحی قرار می گیرند. در وهله نخست باید هدف خود را از قرار گرفتن تحت جراحی بینی مشخص کنید و ببینید که انگیزه تان برای انتخاب این روند، چیست. داشتن انتظارات منطقی از نتیجه یک فرایند جراحی، یکی از ملزومات ورود به این فرایند است. جراحی بینی می تواند مشکلات زیادی را در بینی شما و به طور کلی در صورت شما اصلاح نماید ولی نمی تواند معجزه کند.

یکی از رایج ترین علل نیاز به جراحی بینی، نارضایتی از شکل ظاهری بینی یا مشکلات عملکردی این اندام است. بزرگ بودن بینی، قوزدار بودن، باز بودن بیش از حد پره ها، آویزان بودن بینی، انحراف، انسداد و مشکلات تنفسی، و بسیاری مشکلات دیگر، مواردی است که افراد را به انجام جراحی بینی ترغیب می کند.

انواع بینی های قابل درمان، به دست بهترین جراح بینی تهران

بینی بر اساس ویژگی های خود، در یکی از دو خانواده بینی گوشتی و بینی استخوانی قرار می گیرد. متخصص رینوپلاستی، با استفاده از روش ها و تکنیک های مخصوص جراحی بینی گوشتی و جراحی بینی استخوانی، تغییرات و اصلاحات لازم برای درمان این دو نوع بینی را اجرا می کند.

جراحی بینی استخوانی

در این فرایند جراحی، بینی هایی که ویژگی آنها شامل مواردی از قبیل پوست نازک، ساختار غضروفی قوی و غالباً وجود قوز بر روی پل بینی است تحت درمان قرار می گیرد.

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی، پروسیجری برای درمان بینی هایی است که ویژگی مشترک آنها، پوست ضخیم، ساختار غضروفی ضعیف و اغلب، پره های باز بینی می باشد. این نوع بینی ها به دلیل داشتن پوست ضخیم، اغلب در مقایسه با جراحی بینی استخوانی، چالش برانگیز تر هستند و بهمین دلیل گفته می شود بینی های گوشتی اغلب دوره فروکش کردن تورم طولانی تری دارند و ضخیم بودن پوست بینی باعث می شود که چارچوب تازه شکل داده شده، به خوبی نشان داده نشود.

تکنیک های مورد استفاده جراح بینی با نمونه کارهای زیبا

جراحی بینی صرف نظر از استخوانی یا غضروفی بودن آن، تحت دو تکنیک جراحی بینی باز و جراحی بینی بسته، انجام می گیرد.

جراحی بینی با رویکرد باز

در این فرایند جراحی توسط دکتر ماریا مرادی ، پزشک علاوه بر برش های داخل هر سوراخ بینی به طور مستقل، برشی را به صورت عرضی در ستونچه بینی که دو سوراخ بینی را به هم متصل می کند، ایجاد می نماید. به این ترتیب، می توان پوست بینی را کنار زده و به چارچوب استخوانی و غضروفی داخل بینی دسترسی پیدا کرد.

این فرایند جراحی، اغلب در مواردی که دامنه پیچیدگی فرایند وسیع بوده و مشکلات بسیاری در بینی نیاز به درمان داشته باشند، مورد استفاده قرار می گیرد.

در جراحی بینی با رویکرد بسته، همه برش ها تنها در داخل بینی ایجاد شده و پوست بینی کنار زده نمی شود. جراح تنها از راه سوراخ های بینی به ساختار داخلی دست پیدا می کند.

هر دو فرایند جراحی، تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی قابل اجرا می باشند. تشخیص نوع بیهوشی، جهت اجرای جراحی تحت آن، به شرایط بیمار، دامنه گستردگی روند، و صلاحدید پزشک، وابسته است.

فاکتورهای تاثیر گذار در انتخاب بهترین جراح بینی با نمونه کارهای زیبا

برخوداری از علم و هنر

احاطه کامل داشتن بر تمام جنبه های جراحی بینی و به روز ترین تکنولوژی های این حوزه، و نیز داشتن یک نگاه هنری به این فرایند درمان، در واقع پزشک را به یک هنرمند با سطح علمی بالا تبدیل می کند که از صورت بیمار خود یک پرتره زیبا را خلق می نماید.

تجربه زیاد

تجربه و مهارت قطعاً یک فاکتور صد در صد الزامی برای دستیابی به یک نتیجه خوب از فرایند جراحی می باشد. پزشکی که از تجربه خوب برخوردار نبوده و در کارنامه خود، نمونه کارهای درخشان را ثبت نکرده باشد، قطعاً برای سپردن جراحی به دست او، گزینه قابل اعتمادی نخواهد بود.

قدرت تعامل بالا

یک پزشک جراح خوب، علاوه بر برخورداری از علم، هنر، تجربه و مهارت، باید در برخورد با بیمار خود بگونه ای باشد که یک فضای تعامل سالم و امن را برای او خلق کرده تا بیمار بتواند به راحتی دغدغه های خود را بیان نموده و در خصوص ایده و اهداف خود با پزشک، صحبت کند. این آگاهی از ایده و هدف بیمار، به پزشک کمک می کند تا طرح درمان را بر اساس این اطلاعات به دست آمده ترسیم نماید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.