چگونگی ساخت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان

0

رپورتاژ

این روزها بسیاری از کسب و کارها به دنبال توسعه فعالیت های خود به صورت مجازی و اینترنتی هستند. این اتفاق به این دلیل است که دیگر افراد تمایلی به خرید های حضوری ندارند و ترجیح می دهند تا به صورت غیر حضوری از فروشگاه های اینترنتی خرید کنند. یکی از عواملی که باعث شد تا کسب و کارهای بسیاری به دنبال راه اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی باشند، شیوع ویروس کرونا است.

پس از شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها با مشکلات بسیار زیادی مواجه شدند و درواقع آسیب های بسیار سختی به آن ها وارد شد. اما نکته ای که در این ایام دیده شد این بود که، کسب و کارهای اینترنتی علاوه بر نداشتن کاهش فروش، توانستند به سود و درآمد بیشتری دست پیدا کنند. چرا که این شرایط سخت باعث شد تا بسیاری از افراد برای خرید های خود به دنبال فروشگاه های اینترنتی باشند.

راه اندازی فروشگاه آنلاین چه مشکلاتی دارد؟

همانطور که می دانید راه اندازی فروشگاه آنلاین می تواند مشکلات بسیار زیادی به دنبال داشته باشد. که برخی از آن ها شامل موارد زیر است:

  • هزینه نسبتا بالا

شاید یکی از مهم ترین و اصلی ترین مشکلاتی که باعث می شود تا افراد بسیار زیادی از ساخت فروشگاه اینترنتی صرف نظر کنند، هزینه های نسبتا بالایی است که برای برای ساخت وب سایت فروشگاهی باید پرداخته شود. گاهی پرداخت هزینه های مرتبط با طراحی فروشگاه اینترنتی برای بسیاری از کسب و کارها، به خصوص کسب و کارهای نوپا و استارتاپ ها دشوار است، و در نتیجه از داشتن فروشگاه آنلاین صرف نظر می کنند.

  • مدیریت سخت و زمانبر

انواع وب سایت از جمله وب سایت های فروشگاهی، پس از ساخت و راه اندازی نیاز به مدیریت دارند. مدیریت یک فروشگاه اینترنتی می تواند شامل به روز رسانی و ثبت محصولات در وب سایت باشد که برای این کار نیاز است تا از افراد متخصص کمک گرفته شود. کمک گرفتن از افراد متخصص نیز گاهی می تواند باعث تحمیل کردن هزینه های نسبتا بالایی یه یک کسب و کار شود. به همین دلیل ممکن بسیاری از صاحبین کسب و کارهای سنتی تمایلی به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نداشته باشند.

  • عدم دسترسی آسان

بدون شک مدیریت وب سایت و فروشگاه های آنلاین، نیاز به سیستم های کامپیوتری و لپ تاپ دارد. متاسفانه امکان فراهم کردن لپ تاپ و کامپیوتر برای تمام کسب و کارها وجود ندارد، و این مورد نیز یکی از مواردی است که باعث می شود تا بسیاری از کسب و کارها نتوانند بخش آنلاین، برای توسعه فعالیت های خود ایجاد کنند.

اپلیکیشن و وب اپلیکیشن فروشگاه ساز بازاریز چه مزیت هایی دارد؟

با پیشرفت تکنولوژی تحولات بسیار زیادی در زمینه طراحی وب سایت و ساخت فروشگاه اینترنتی ایجاد شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به سادگی صاحب یک وب سایت فروشگاهی شوید. اپلیکیشن و وب اپلیکیشن فروشگاه ساز بازاریز توانسته است با امکاناتی بسیار ساده به انواع کسب و کار کمک کند تا بتوانند فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنند.

مزیت های فروشگاه ساز بازاریز

1- راه اندازی و ساخت فروشگاه در چند دقیقه

برای ساخت وب سایت فروشگاهی، تنها کافی است تا اپ بازاریز را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید و در کمتر از چند دقیقه فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید. برای ساخت فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز بازاریز، به هیچ دانش تخصصی در زمینه طراحی سایت نیاز نخواهید داشت.

2- مدیریت آسان از طریق گوشی موبایل

همانطور که گفته شد مدیریت وب سایت فروشگاهی هزینه ی نسبتا بالایی به دنبال دارد. این درحالی است که اپ بازاریز این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا بدون هیچ هزینه ای و به سادگی، فروشگاه اینترنتی خود را در هر زمان و مکانی که هستند از طریق گوشی موبایل راه اندازی و مدیریت کنند.

3- مدیریت از طریق وب با جدیدترین تکنولوژی دنیا

PWA توانست با ارائه خدمات یک اپلیکیشن در قالب یک وب سایت، و همچنین تبدیل خدمات یک وب سایت به اپلیکیشن تحت موبایل تحول بسیار بزرگی در دنیای دیجیتال و اینترنت ایجاد کند. برخی از شبکه های اجتماعی که این روزها طرفداران بسیار زیادی دارند، از PWA استفاده کرده اند. به عنوان مثال توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام و… خدمات و سرویس خود را به کاربران در قالب وب سایت و اپلیکیشن ارائه می دهد.

اینکه یک سرویس بتواند از وب و اپلیکیشن برای ارائه خدمات خود استفاده کند، این مزیت را دارد که کاربران بتوانند دسترسی آسان تری داشته باشند. همچنین نوتیفیکیشن ها و پیام هایی را که دریافت می کنند از طریق اپلیکیشن به سادگی قابل دسترسی است.

این روزها بسیاری از سرویس های آنلاین به دنبال این هستند که خدمات خود را در قالب سرویس تحت وب واپ موبایل ارائه دهند. فروشگاه ساز بازاریز که با هدف راه اندازی وب سایت فروشگاهی ارائه شده است، با استفاده از PWA سرویس خود را به صورت نسخه وب و اپلیکیشن در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

4- ثبت آسان محصولات

یکی دیگر از مزیت های راه اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی با کمک فروشگاه ساز بازاریز این است که شما می توانید به سادگی محصولات را در فروشگاه خود ثبت کنید. برای ثبت محصولات در فروشگاه اینترنتی تنها کافی است تا با گوشی موبایل خود از محصولات مورد نظر عکس بگیرید، و سپس آن ها را در فروشگاه قرار دهید و با اضافه کردن توضیحات مرتبط با محصول، آن را در فروشگاه ثبت کنید. اگر عکس محصولات شما در کامپیوتر ویا لپ تاپتان قرار دارد میتوانید از طریق وب سایت وارد حسابتان شوید و تمام مراحل ذکر شده را از طریق وب انجام دهید.

5 – اتصال به درگاه اختصاصی صاحب فروشگاه

بعد از طراحی فروشگاه می توانید آن را به درگاه اختصاصی خود متصل کنید. با این کار مشتریان شما می توانند به راحتی خرید خود را انجام دهند. همچنین می توانید نام فروشگاه خود را بروی سایت فروشگاهی خود قرار دهید که مشتریان، شما را سریعتر پیدا کنند.

اپ بازاریز را از اینجا می توانید دانلود کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.