یه چی بخورم یا یه چی بمالم تا پوستم خوب شه؟

0

رپورتاژ

این روزها بازار رسیدگی به پوست بسیار داغ است. در شبکه های اجتماعی، ماهواره ای، تبلیغات شهری و حتی بروشورهای زیر برف پاک کن اتوموبیلتان میتوانید انواع و اقسام تبلیغات مراکز مراقبت و جوان سای پوست را مشاهده کنید. کافیست سری به گوگل بزنید تا متوجه گستردگی این بیزینس در سال های اخیر شوید. ده ها دستگاه و روش نوین برای بازسازی پوست به بازار آمده اند که حتی اسم آنها هم به گوش شما نخورده است.

حال به کدامیک اطمینان کنیم و مطمئن باشیم که بهترین تاثیر را بر روی پوستمان دارد؟

پوست شما بسیار حساس است و شما از 2 جهت توانایی و امکان آزمون و خطا بر روی آن را ندارید. مهمترین مورد، خطر ابتلا به بیماری های پوستی و برگشت ناپذیر بودن مشکلاتی است که ممکن است با تحقیق نکردن و ندانم کاری بر روی پوستتان بیاورید. دومی هم هزینه این روش های جدید است. کافی است نگاهی به لیست قیمت های آنان بیندازید تا متوجه منظورمان شوید. حتی ممکن است با خودتان بگویید که ترمیمی که میخواهید بر روی پوستتان انجام دهید ارزان است؛ اما به خاطر داشته باشید که وقتی پای شما به این مراکز باز شود و میخواهید فلان کار را بر روی پوستتان انجام دهید، کارکنان آن مراکز با تبلیغات و ایجاد حس نیاز، شما را ترغیب به مراجعه مجدد و انجام کارهای گوناگون بر روی پوستتان میکنند که مجموع هزینه این اعمال سر به فلک میکشد.

پیشنهاد ما به شما 3 چیز است. ابتدا به دنبال شناخت مسئله ای که بر روی پوستتان ایجاد شده است بگردید و اطلاعات خود را بالا ببرید. سپس به دنبال درمان های خانگی برای رفع آن باشید. و در نهایت اگر رضایت حاصل نشد، بهترین عمل، دستگاه یا روشی را پیدا کنید که در مدت زمان کم و با کمترین هزینه، بهترین تاثیر را بر روی پوست شما داشته باشد. همه اینها با سلام دنیا امکان پذیر است.

سلام دنیا چیست؟

سلام دنیا نام یک مرکز مراقبت از پوست یا همچین چیزی نیست!!! سلام دنیا شرکتیست که تجارب و اظلاعات خود را در مورد آرایش و زیبایی، به طور رایگان در اختیار شما قرار میدهد. این شرکت با تحقیق و پیدا کردن سوالات و نیاز های روز مردم در زمینه ترمیم مشکلات رایج پوستی، بهترین، بروزترین، موثرترین و مبسق ترین منبع انگلیسی زبان را پیدا میکند و با ترجمه حرفه ای و ویرایش آن، مقاله مورد نظر را در سایت خودش منتشر میکند تا کاربر قدم به قدم این 3 مرحله را پیش رفته و به هدف خود برسد.

سلام دنیا با تجربه چندین ساله در زمینه سلامت، بهترین سایت ها، مجلات، منابع و مراکز در زمینه درمان  بیماری های پوستی، خواص خوراکی ها، تغییر رنگ پوست، ماسک های خانگی و همچنین موثرترین کرم ها برای پاکسازی و درمان چین و چروک پوست را میشناسد و به شما معرفی میکند.

به سایت سلام دنیا مراجعه کنید و در قسمت “سبک زندگی” به دنبال شاخه “آرایش و زیبایی” بگردید تا با دنیایی از مقالات رنگارنگ و مفید راجع به “پوست و زیبایی” آشنا شوید.

 

منبع: نی نی نما

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5