چگونه از آسیب رساندن پایه مبل به فرش جلوگیری کنیم ؟

0

رپورتاژ

فرش ها و موکت های خانه شما بخشی از سرمایه شما هستند. بنابراین شما می خواهید از سرمایه های خود محافظت کنید. شما به طور مرتب آن را تمیز می کنید. از میهمانان تان می خواهید کفش های خود را دربیاورند. اما مبلمان شما چطور؟

وزن مبلمان، حرکت صندلی ها و موارد دیگر می تواند باعث فرسودگی قابل توجه فرش و الیاف موکت شما شود. هرچه فرش از حالت پلاستیکی بیشتری برخوردار باشد، در هنگام حرکت مبل و یا وارد شدن وزن بر روی آن، علامت های برجای مانده بیشتر است. از آنجا که امروزه مبلمان بخش جدایی ناپذیر هر خانه ای است، خوشبختانه مواردی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از آسیب بیش از حد مبل به فرش انجام دهید. حتی پس از آسیب مبل به فرش نیز گزینه هایی برای تعمیر آن دارید.

 

نکاتی سریع برای جلوگیری از آسیب رساندن مبلمان به فرش شما

برای اینکه موکت شما نرم باشد و فرش های شما از پارگی در امان باشند، روش هایی وجود دارد که می توانید در فرصتی مناسب به لیست کارهای خود اضافه کنید.

در این قسمت چند روش ساده را بررسی می کنیم که می توانید به کمک آن ها از فرش های خود در برابر آسیب مبلمان محافظت کنید:

1.     مبلمان را به طور منظم جا به جا کنید

فشار پایه مبل روی فرش و موکت، الیاف آن را به طور دائمی مچاله می کند. در حالی که امروزه اکثر فرش ها در برابر فرورفتگی مقاوم هستند، اما الیاف ریز فرش و موکت همچنان با وزن زیاد در گذر زمان از بین می روند. سعی کنید مبلمان خود را به صورت منظم مثلاً هر چند ماه یک بار یا حداقل هر سال یکبار جا به جا کنید تا از آسیب پایه آن به فرش جلوگیری کنید. حتی اگر فقط چند سانتی متر مبل را جا به جا کنید، از سایش شدید فرش در زیر پایه های مبل پیشگیری خواهید کرد.

2.     از مکعب های یخی استفاده کنید

دقت کنید که اگر فرورفتگی تازه ایجاد شده، می توانید به کمک انگشتان خود روی الیاف فرش بکشید و آن ها را مرتب کنید. همچنین می توانید یک قطعه کوچک یخ را در طول شب درون هر فرورفتگی قرار دهید و سپس الیاف فرش را با انگشتان خود دوباره تنظیم کنید.

3.     ضایعات فرش

بریدن و قرار دادن تکه هایی از قالیچه، فرش و یا موکت در زیر پایه های مبل، می تواند باعث بهبود طول عمر فرش شما شود. برای جلوگیری از فرورفتگی، از یک لایه نازک و محکم استفاده کنید که باعث افزایش تورفتگی فرش نشود.

قطعات موکت های اضافی و بریده شده پس از نصب موکت، می توانند به یک پد محافظ فرش تبدیل شوند. تکه های کوچکی از فرش یا موکت را برش دهید، هر کدام کمی بزرگتر از قسمت زیرین پایه مبل باشد. اگر پایه های مبل از آن طرف اتاق قابل مشاهده است، می توانید قطعات را به همان شکل پایه مبل به طور مثال، گرد یا مربع کوتاه کنید. در زیر هر پایه یک تکه فرش را طوری قرار دهید که طرف فرش رو به بالا باشد.

اگر ضایعات فرش متناسب با فرش اتاق خود ندارید، می توانید بقایای یک فرش مقاوم را از یک سمساری خریداری کنید.

4.     استفاده از زیر پایه مبلی

زیر پایه مبلی ها (لیوان کاستور) مانند زیر لیوانی به نظر می رسند اما برای پایه مبلمان طراحی شده اند. این زیر لیوانی ها باعث می شوند تا وزن مبلمان شما به طور مساوی بر روی الیاف فرش پخش شود تا از فرورفتگی های عمیق فرش جلوگیری شود. آن ها را زیر وسایل سنگین و همچنین وسایلی که معمولاً در خانه استفاده می شود مانند صندلی های میز غذاخوری خود قرار دهید.

برای خرید کاستور ها، ابتدا همه پایه های مبل را هم بشمارید. همچنین یک قطعه کاغذ بلا استفاده را زیر یکی از پایه های مبل قرار دهید و پایه را روی کاغذ بکشید تا در زمان خرید زیر پایه مبلی، پایه های متناسب را خریداری کنید.

5.     از فرش های تزئینی استفاده کنید

فرش های تزئینی، محکم تر و سنگین تر هستند. بنابراین، از فرش تزئینی زیر مبل خود استفاده کنید تا مبل ها نتوانند به فرش آسیب بزنند.

خدمات تعمیر فرش با قالیشویی توحید

تهیه یک فرش زیبا برای خانه یک تصمیم مهم است. فرش ها به فضای شما گرما می بخشند و فضای زندگی شما را بسیار پذیرا و جذاب می کنند. آن ها در رنگ ها و اندازه های مختلف متناسب با هر اتاق وجود دارند. اما نکته ای که نباید فراموش شود این است که فرش ها به مراقبت کافی و تمیز کردن منظم نیاز دارند. بنابراین، توصیه می کنیم که نظافت فرش خود را به تیم حرفه ای قالیشویی گیشا بسپارید و اجازه دهید بقیه موارد را آن ها اداره کنند!

آیا فرش شما دچار فرورفتگی شده است؟ در قالیشویی توحید گزینه هایی برای تعمیر فرش خود دارید.

تیم ما در قالیشویی مینی سیتی می تواند تمام خدمات مربوط به فرش و مبل از شستشو در خانه گرفته تا تعمیرات انواع فرش های دستبافت، سنتی، ابریشمی و ماشینی را انجام دهد. ما همچنین برای ظریف ترین فرش ها خدمات تعمیرات حرفه ای را ارائه می دهیم. با بیش از 30 سال تجربه، می توانید به متخصصین ما اعتماد کنید که از فرش های شما مراقبت کرده، آنها را تمیز نموده و به زیبایی اولیه خود باز می گردانند.

قالیشویی خوب در  شرق تهران

نیروهای با تجربه تعمیر فرش ما در قالیشویی گیشا علاوه بر شست و شوی انواع فرش، می توانند تعمیرات تخصصی فرش های شما را نیز انجام دهند. علاوه بر استفاده از خدمات شستشو یا تعمیر، با سپردن فرش به قالیشویی، خود را مجبور می کنید مبلمان را از روی فرش بردارید و به الیاف آن کمی استراحت دهید.

پارگی فرش ناشی از صندلی غذاخوری یا سوراخ های ناشی از پایه مبل، به راحتی در قالیشویی مینی سیتی برطرف خواهند شد. خدمات ارائه شده ما در قالیشویی شرق تهران می تواند هر چیزی از آسیب فرش با آب گرفته تا لکه ها و حتی پارگی را برطرف کنند.

منبع:https://tohidcarpet.ir

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.