درمان بی خوابی آسان تر از همیشه

0

رپورتاژ

با شیوع بیماری کرونا و با خانه نشینی بیشتر جمعیت، بی خوابی از یک مشکل شایع به یک مشکل فراگیر تبدیل شده است و این موضوع مختص ایران نیست. نگرانی های مالی، کاهش روابط بین خانواده و دوستان و افزایش چشمگیر میزان افسردگی باعث تشدید بی خوابی شده است.

همچنین تعطیل شدن ادارات باعث شده که ساعات کار و تحصیل بسیاری از افراد از ساعت معمول صبحگاهی خارج شده و همین پدیده باعث به هم خوردن سیکل خواب و بیداری بسیاری از افراد شده است.

بیشتر افرادی که دچار اختلال خواب هستند، از یکی از انواع رایج اختلالات خواب مانند بی خوابی یا آپنه خواب رنج می برند.

بیشتر افرادی که بیخوابی دارند می توانند با تغییرات ساده‌ای در سبک زندگی مانند تنظیم زمان خواب و بیداری، تنظیم زمان غذا خوردن، اضافه کردن ورزش و فعالیت فیزیکی به برنامه روزانه، کاهش نور شبانه منزل و مواردی از این دست به بی خوابی شان پایان دهند. تعداد کمتری از افراد که بی خوابی نسبتاً شدید و طول کشیده دارند،نیاز به درمان‌های تکمیلی و حرفه ای تر دارند.

درمان دارویی بی خوابی

گزینه های دارویی در درمان بی خوابی معمولاً فقط برای کوتاه مدت استفاده می شوند و در بلندمدت مفید نیستند.اغلب داروهای خواب آور در بلند مدت باعث تشدید بی‌خوابی زمینه ای و وابستگی دارویی می شوند. رایج ترین اشتباه در درمان بی خوابی این است که تصور کنیم درمان بی خوابی با دارو هاست! به هیچ عنوان این تصور درست نیست و در کشورهای پیشرفته نیز، روش های غیر دارویی ارجح و برتر و درمان انتخابی برای بی خوابی در بلندمدت هستند.

مشکلی که در کشور ما در رابطه با این درمان ها وجود دارد این است که افراد کمی در رابطه با اینگونه درمان ها آموزش کافی دیده اند و تسلط بر این درمانها دارند، در شهرهای کوچک تر این مشکل حاد تر است، چرا که دسترسی به درمانگران حرفه‌ای و آموزش دیده در زمینه ی درمان های پیشرفته بی‌خوابی تقریباً غیر ممکن است.

در شهرهای بزرگ نیز مشکل رفت و آمد،ترافیک شدید و محدودیت های ایجاد شده به دلیل همه گیری ویروس کرونا سبب شده که اوضاع حتی بدتر از گذشته شود و دسترسی به درمان در همه جای ایران دشوارتر گردد.

به همین دلیل نیز تیم درمان اختلالات خواب کلینیک جایروس به مدیریت دکتر مصطفی امیری، متخصص مغز و اعصاب و فلوشیپ اختلالات خواب از اسپانیا با تهیه یک دوره آنلاین برای درمان بی خوابی، تلاشی را شروع کردند که حل کننده و پایان دهنده این مشکل فزاینده باشد.

درمان بی خوابی در منزل

دوره آنلاین درمان بی خوابی نهایتاً پس از نزدیک به یک سال تلاش آماده شد و در سایت “ویکی چرا” اختیار مردم ایران قرار گرفته است. در طی این دوره از کلیه روش های حرفه ای درمان بی خوابی که در آمریکا و کانادا تجویز می شود، استفاده شده است افراد مبتلا به بی‌خوابی می توانند به راحتی و از هر کجای دنیا به این درمان ها دسترسی داشته باشند.

برای شروع این دوره می توانید اینجا کلیک کنید.

با وجود اینکه هیچ درمانی در طب معجزه نمی‌کند ولی با اطمینان می توان گفت گفت که این شیوه درمانی در حال حاضر موثر تر از همه داروها و همه شیوه‌های غیر دارویی معمول برای درمان بی خوابی در ایران است.

مرور و انجام تمرینات این دوره به صورت کامل ممکن است حدود ۴ تا ۸ هفته طول بکشد ولی معمولاً تاثیر درمان از همان هفته اول شروع می شود.

در پایین این دوره، می توانید سوالات خود را به صورت مستقیم از دکتر مصطفی امیری بپرسید و همچنین میتوانید نظر سایر استفاده کنندگان از این دوره را در همان صفحه مشاهده نمایید.

یکی دیگر از مزیت های این دوره آنلاین این است که، هر زمان به دانش پزشکی و درمان های اختلالات خواب پیشرفت جدیدی بکند و درمانهای جدیدی کشف شود، این دوره توسط دکتر مصطفی امیری به روز شده و درمانهای جدید با آن اضافه می شوند و همه کسانی که دوره را در گذشته تهیه کرده اند و یا در آینده تهیه می کنند، به درمانهای جدید نیز دسترسی خواهند داشت. در واقع افرادی که این دوره را تهیه می کنند برای همیشه به آخرین درمان های بی خوابی دسترسی خواهند داشت. همچنین در سایت ویکی چرا، دوره های دیگری نیز مانند دوره درمان افسردگی بدون دارو و دوره های تقویت ذهن و حافظه نیز در دسترس است.

برای شروع  دوره آنلاین درمان بی خوابی، اینجا کلیک کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.