با این ۵ افزونه ساده ولی مفید جی‌میل را جذاب‌تر و کاربردی‌تر کنید

یادداشت‌برداری در ایمیل‌ها، اشتراک‌گذاری لینک‌ها با یک کلیک، دسته‌بندی ایمیل‌ها و چند ترفند دیگر

0

جی‌میل بخشی از زندگی ما شده است. اگرچه این سرویس ایمیل گوگل به تنهایی به اندازه کافی خوب کار می‌کند اما روش‌های زیادی برای کاربردی‌تر، ساده‌تر و مفیدتر کردن جی‌میل وجود دارد.

حتما تا کنون افزونه‌های زیادی برای کار با جی‌میل استفاده کرده یا به شما پیشنهاد شده است اما غالب آن پیچیده هستند و تنظیمات زیادی دارند یا باعث تغییرات زیادی در جی‌میل می‌شوند.

ما می‌خواهیم ۵ افزونه ساده و مفید با کمترین تغییرات و تنظیمات را معرفی کنیم که می‌توانند جی‌میل را حسابی شارژ کرده و در جلسات کاری بهترین استفاده را از این سرویس ایمیل ببرید و به ابزارهای جانبی دیگر نیاز نداشته باشید. غالب این افزونه‌ها رایگان هستند و برای استفاده از آن‌ها نیازی به هزینه کردن ندارید.

افزودن یادداشت به ایمیل‌ها و موضوعات

زیاد اتفاق می‌افتد که نیاز دارید روی یک ایمیل دریافتی نکات و یادداشت‌هایی اضافه کنید یا روی موضوع یک ایمیل باید نکته‌ای را بنویسید تا بعدا در هنگام جواب دادن به آن، فراموش نشود.

بهترین ابزار برای این کار، افزونه مفید و رایگان Simple Gmail Notes است. این افزونه برای مرورگرهای گوگل کروم، فایرفاکس، مایکروسافت اج و سافاری عرضه شده و به شما اجازه می‌دهد یادداشت‌های چسبنده‌ای درون پیام‌ها یا روی موضوع‌های ایمیل‌ها قرار دهید.

یادداشت‌ها در گوگل درایو شما ذخیره شده و می‌توانند در رنگ‌های مختلفی دسته‌بندی شوند تا در اینباکس شما از روی رنگ‌ها زودتر قابل تشخیص باشند.

خلوت‌تر و زیباتر کردن جی‌میل

اگر احساس می‌کنید جی‌میل بیش از حد شلوغ است یا باعث حواس‌پرتی شما می‌شود؛ باید روش‌هایی برای ساده‌سازی جی‌میل را بررسی کنید.

افزونه Simplify Gmail برای مرورگر گوگل کروم عرضه شده و هزینه‌ای ۲ دلاری در ماه دارد ولی جی‌میل را از نظر بصری بسیار ساده‌تر و جذاب‌تر می‌کند تا کمتر باعث حواس‌پرتی شما شود. شما به روش‌های جدید و جالب‌تری پیام‌های روزانه را دریافت کرده و می‌توانید تجربه کاربری بهتری به دست بیاورید.

یک دلیل کاربردی بودن این افزونه، طراح آن Michael Leggett است که سابقا رهبر اصلی توسعه جی‌میل و Google Inbox در گوگل بوده است.

برچسب‌های بیشتر برای جست‌وجوی ساده‌تر

گوگل اجازه برچسب‌زنی به ایمیل‌ها را می‌دهد ولی معمولا این روش کند است و برای یافتن یک برچسب یا ایمیل خاص باید کلی جست‌وجو انجام دهید.

افزونه Gmail Tabs در مرورگر گوگل کروم به شما اجازه می‌دهد به سرعت روی هر ایمیل یک برچسب زده و در بالای بخش اینباکس خود به این برچسب‌ها دسترسی داشته باشید.

با نصب این افزونه، شما به سادگی می‌توانید روی دکمه کوچک سه نقطه منوی کناری برچسب‌ها کرده کرده و گزینه Add to tabs را انتخاب کنید. به این شکل ایمیل‌ها در یک برگه مجزا قرار گرفته و دسترسی به آن‌ها راحت‌تر است.

برای جست‌وجوها می‌توانید از این روش استفاده کنید تا پیام‌های با فرستنده خاص را سریع‌تر و ساده‌تر پیدا کرده یا ایمیل‌های دارای یک ضمیمه یا هر چیز یدگری را به طور خودکار بیابید.

اشتراک‌گذاری سریع لینک‌ها

افزونه ساده و رایگان Send from Gmail ساخته شده تا چندین کار دستی و چالش را برطرف کند.

این افزونه جی‌میل را به اپلیکیشن سرویس ایمیل پیش‌فرض سیستم تنظیم می‌کند تا بتوانید هر صفحه وب را یک کلیک از طریق جی‌میل برای دیگران بفرستید.

در حالی‌که این افزونه از سال ۲۰۱۳ به‌روزرسانی نشده است ولی برای ارسال یک لینک سریع مناسب است و شما نیازی به تنظیمات یا ویژگی‌های دیگر ندارید. کافی است یک صفحه وب جالب پیدا کنید؛ روی نماد این افزونه بزنید تا یک جعبه ارسال لینک ظاهر شود. یک موضوع برای URL بنویسید و کلیک بعدی صفحه وب را ارسال می‌کند.

یک نکته اضافی دیگر: اگر برخی از متن‌های ابتدایی صفحه را برجسته کنید؛ این متن در بالای آدرس URL کپی می‌شوند.

چه کسی برای شما ایمیل می‌فرستد

ما افراد بصری هستیم و گاهی فهرستی از ایمیل‌های ورودی متنی کار را سخت می‌کند و سردرگم می‌شویم تا یک ایمیل از فردی که مهم است را پیدا کنیم.

افزونه رایگان Gmail Sender Icons می‌تواند یک لوگوی کوچک به فرستنده ایمیل اضافه کند تا با یک نگاه به فهرست ایمیل‌ها، دیگر راحت‌تر بتوان ایمیل‌های ارسالی یک منبع را پیدا کرد.

این افونه به طور کامل در داخل خود مرورگر اجرا شده و با استخراج آدرس فرستنده‌ها، هم در اینباکس و هم در جست‌وجو، آیکون ویژه هر فرستنده را نمایش می‌دهد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…

بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته به ویلایی لوکس در «بالی» تبدیل شد

یک بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته که بر روی صخره‌ای در بالی قرار گرفته، به ویلایی لوکس تبدیل شده است. شرکت Hanging Gardens قرار است در‌ آوریل این ویلا را افتتاح کند. ایده این کار زاییده فکر کارآفرینی به نام فلیکس دنیم است. دنیم در حال حاضر هتل‌های…

جوزف ساموئل: مردی که نمی‌توانست به دار آویخته شود!

جوزف ساموئل یک جنایتکار بزرگ بود نبود، فقط از منازل سرقت می‌کرد. در وهله اول،هیچ چیز قابل توجهی دیگری در مورد زندگی او جالب نبود. با این حال، وقتی قرار شد او را اعدام کنند، همه چیز عجیب و غریب شد.جوزف ساموئل در سن چهارده سالگی در سال…

کاریکاتورهای و تصاویر ساده، مفرح و تفکربرانگیز لوکاس لویتان

لوکاس لویتان هنرمند برزیلی، ساکن مادرید است. او بیشتر برای پروژه‌اش به نام «هجوم عکس» مشهور شده، در این پروژه او نقاشی‌هایی را به عکس‌های اینستاگرام افراد اضافه می‌کند و داستان‌های پنهان را به روشی خلاقانه آشکار می‌کند.کارهای او جذاب و…

حومه‌نشینی چرا شکل می‌گیرد و چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟ + گالری عکس‌هایی از زشتی‌های این پدیده

مناطق حومه شهر، جوامع مسکونی هستند که در حومه مناطق بزرگتر شهری قرار دارند. آن‌ها ویژگی‌های متمایزی دارند که آن‌ها را ازمحیط روستایی و شهری متمایز می‌کند. شکل‌گیری حومه‌ها و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستند را می‌توان به عوامل متعددی نسبت…

10 عکس بسیار زیبا از درخت – انتخاب شده از عکاسان خلاق

درخت‌ها زندگی‌بخش زمین و مایه زیبایی آن هستند. انسان‌ها هزاران سال است که آنها بهره می‌برند و تا توانسته‌اند پهنه زمین برخوردار از زیبایی‌شان را کمتر و کمتر کرده‌اند. درختان متنوع با شکل و آرایش متفاوت ریشه، تنه، شاخه‌ها و برگ‌ها، چشم‌نواز…
منبع fastcompany
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.