۵ پاوربانک مخصوص سفر، طبیعت‌گردی و کوله‌پشتی

از پاوربانک‌های خورشیدی تا شارژ بی‌سیم و چراغ قوه

0

عادت کردیم همیشه به پریز برق یا منبعی برای گرفتن انرژی برق دسترسی داشته باشیم. حتی زمان‌هایی که برای یک گردش یک روزه در طبیعت از خانه خارج می‌شویم و باید فقط وسایل ضروری را با خود ببریم؛ باز دوست نداریم کاملا از پریز برق دور شویم.

پاوربانک‌های کوله‌پشتی بهترین گزینه برای این شرایط هستند. آن‌ها تضمین می‌کنند حداقل در مواقع ضروری، تلفن همراه شما خاموش نمی‌شود و می‌توانید دیگر وسایل همراه خود مانند چراغ‌ها، مودم، دوربین و غیره را شارژ کنید.

هنگام خرید یک پاوربانک مناسب برای کوله‌پشتی، باید سه فاکتور اصلی را در نظر بگیرید: ظرفیت و عمر باتری، قابلیت حمل و هر ویژگی ضروری دیگری که در سفر نیاز دارید. مثلا، آیا با انرژی خورشید پاوربانک شارژ شود یا اینکه چه درگاه‌هایی داشته باشد. قابلیت ضد آب و گرد و غبار و ضد ضربه بودن پاوربانک را هم باید مدنظر قرار دهید.

ظرفیت باتری معمولا برحسب میلی‌آمپرساعت (mAh) اندازه‌گیری می‌شود که بیانگر توان الکتریکی پاوربانک با گذشت زمان است. اصولا، هرچه این عدد بزرگ‌تر باشد؛ توان الکتریکی بیشتری را با یک بار شارژ نگه می‌دارد. ممکن است در نظر اول، بالاترین ظرفیت میلی‌آمپرساعت بهترین گزینه باشد؛ به‌ویژه وقتی می‌خواهید بیابان‌گردی کنید و اصلا به برق دسترسی ندارید. اما پاوربانک‌های با دوام باتری بیشتری، غالبا گران‌تر و سنگین‌تر با اندازه بزرگ‌تر هستند.

هنگام تهیه یک پاوربانک برای کوله‌پشتی، هر اینچ و اونس تفاوت ایجاد می‌کند. بنابراین، بهترین است پاوربانک قابل حملی با یک طراحی سبک و کوچک انتخاب کنید تا وزن کوله‌پشتی شما افزایش پیدا نکند. می‌توانید در بازار مدل‌هایی پیدا کنید که زیر ۱۵۰ گرم وزن دارند. همیشه پیش از خرید یک پاوربانک برای کوله‌پشتی خود، اندازه و وزن دقیق مورد نیازتان را اندازه‌گیری کنید تا پس از خرید پاوربانک به دردسر نیفتید.

در نهایت، نیم نگاهی به ویژگی‌ها و امکانات اضافی یک پاوربانک برای سفر و تجربه شارژ راحت‌تر داشته باشید. کار اساسی یک پاوربانک، شارژ دستگاه‌های همراه است ولی برخی از مدل‌ها می‌توانند شارژ بی‌سیم هم بدهند یا اینکه یک چراغ قوه داخلی داشته باشند. همان‌طور که اشاره کردیم؛ برخی مدل‌ها دارای پنل‌های خورشیدی هستند که امکان شارژ پاوربانک را با نور و انرژی خورشید می‌دهند.

با بررسی انواع پاوربانک‌های مناسب سفر و کوله‌پشتی؛ از مبتدی‌ترین تا پیشرفته‌ترین مدل‌ها به ۴ مدل زیر در بازارهای بین‌المللی رسیدیم:

Anker PowerCore Essential: پاوربانک محبوب کاربران

قیمت: ۴۰ دلار

ظرفیت باتری: ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعت

اندازه: ۶.۴ در ۲.۹ در ۰.۷ اینچ

وزن: ۳۶۳ گرم

اگر دنبال یک پاوربانک جمع‌وجور ولی ظرفیت بالا هستید که دستگاه‌های همراه شما را برای چندین روز روشن نگه دارد؛ مدل Anker PowerCore Essential بهترین انتخاب است. این پاوربانک با بیش از ۳۰ هزار بررسی توسط کاربران و علاقه‌مندان، امتیاز ۴.۸ از ۵ را دریافت کرده و با ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعتی که دارد؛ می‌تواند ۵ بار کامل گوشی گلکسی اس ۱۰ و بیش از چهار بار گوشی آیفون ۱۱ را شارژ کند.

دارای دو پورت خروجی USB برای شارژ همزمان دو دستگاه به همراه یک درگاه USB-C و یک درگاه Micro USB ورودی است تا بتوانید این پاوربانک را سریع شارژ کنید.

اگرچه ظرفیت باتری بالایی دارد ولی کوچک و جمع‌وجور به اندازه استاندارد یک تلفن همراه امروزی است. همراه با این پاوربانک می‌توانید کیف مسافرتی، کابل میکرو USB هم هدیه بگیرید.

Anker Astro E1: سبک‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین پاوربانک

قیمت: ۲۲ دلار

ظرفیت باتری: ۶۷۰۰ هزار میلی‌آمپرساعت

اندازه: ۳.۸ در ۱.۷ در ۰.۹ اینچ

وزن: ۱۲۵ گرم

برای مسافرت‌های کوتاه یا افرادی که دنبال یک پاوربانک سبک و کوچک هستند؛ مدل Anker Astro E1 را پیشنهاد می‌کنیم. ظرفیت باتری این پاوربانک فقط ۶۷۰۰ میلی‌آمپرساعت که در مقایسه با پاوربانک معرفی شده در بالا، ظرفیت باتری بالایی ارائه نمی‌دهد و فقط یک درگاه USB می‌دهد. با این ظرفیت باتری بسته به گوشی هوشمند خود می‌توانید دو بار آن را شارژ کنید.

وزن آن کمتر از ۱۲۵ گرم و اندازه آن بسیار کوچک و مناسب است. برای غالب کوله‌پشتی‌ها این پاوربانک مناسب است؛ حتی کوله‌پشتی‌های بزرگ و جادار می‌توان آن را به راحتی جاسازی کرد. این پاوربانک به فناوری PowerIQ مجهز است و به همراه کابل USB میکرو و کیسه مسافرتی عرضه می‌شود.

Hiluckey outdoor power bank: قوی‌ترین پاوربانک خورشیدی

قیمت: ۴۷ دلار

ظرفیت باتری: ۲۵۰۰ هزار میلی‌آمپرساعت

اندازه: ۶.۱ در ۳.۴ در ۱.۴ اینچ

وزن: ۵۹۰ گرم

قطعا کوچک‌ترین و سبک‌ترین پاوربانک مناسب کوله‌پشتی نیست اما به لطف ظرفیت ۲۵ هزار میلی‌آمپرساعتی و چهار صفحه خورشیدی، یک پاوربانک ویژه برای شارژ چندین دستگاه و داشتن همیشه ظرفیت باتری در مسافرت‌های طولانی، پیاده‌روی‌ها و گردش‌های چند هفته‌ای است. پیش از به راه افتادن، یک بار آن را شارژ کنید تا ۱۰ بار گوشی شما را شارژ کند و به طور متوسط تا ۹ روز شارژ داشته باشد.

آن را باید روی کوله‌پشتی خود قرار دهید تا اشعه‌های نور خورشیدی را دریافت کرده و به مرور شارژ شود. این پاوربانک در برابر ضربه و آب مقاوم است و از یک چراغ قوه داخلی برای مواق اضطراری سود می‌برد. هر وقت به آن نیاز نداشته باشید؛ می‌توان این پاوربانک را جمع کرد.

BLAVOR Solar Qi: پاوربانکی با شارژ بی‌سیم و خورشیدی

قیمت: ۳۰ دلار

ظرفیت باتری: ۱۰۰۰۰ هزار میلی‌آمپرساعت

اندازه: ۵.۹ در ۳.۱ در ۰.۸ اینچ

وزن: ۲۶۳ گرم

پاوربانک BLAVOR به هیچ کابل و تجهیزات اضافی نیاز ندارد و جای کمتری در کوله‌پشتی شما می‌گیرد. کاملا با هر فناوری شارژ بی‌سیم سازگار بوده و می‌تواند دستگاه همراه شما را به طور بی‌سیم شارژ کند. همین‌طور، از انرژی خورشیدی برای شارژ شدن خودش بهره می‌برد. به فناوری Qi مجهز است و دو چراغ قوه داخلی و یک قطب‌نمای رایگان است. در صورت نیاز به شارژ کابلی، دو درگاه USB-A و یک درگاه USB-C ارائه می‌دهد. از نظر باتری می‌تواند آیفون ۸ را بیش از سه بار شارژ کند.

 LuminAID PackLite: یک پاوربانک عالی و یک فانوس دریایی

قیمت: ۵۰ دلار

ظرفیت باتری: ۲۰۰۰ هزار میلی‌آمپرساعت

اندازه: ۶ در ۶ در ۱ اینچ

وزن: ۲۴۰ گرم

این محصول ذاتا یک پاوربانک نیست و بیشتر یک منبع نور و روشنایی‌کننده است ولی می‌تواند گوشی تلفن همراه شما را هم شارژ کند. باتری ۲ هزار میلی‌آمپرساعتی دارد که می‌تواند با نور خورشید یا درگاه USB شارژ شود. دارای ۵ تنظیم سطح روشنایی است. میزان نور آن می‌تواند تا ۲۰۰ فوت مربع (۲۰ متر مربع) را روشن کند که برای گردش در طبیعت و مسافرت بسیار مفید است. ضد آب، ضد شکستگی، ضد فشار و بادوام است. به راحتی روی یک سطح صاف قرار می‌گیرد و البته در کوله‌پشتی جا می‌شود.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

وقتی با اشعه ایکس از اشیای عادی عکس بگیرید؛ شگفت‌زده می‌شوید! کاری که آندری دومان کرد

مجموعه عکس‌های اشعه ایکس می‌توانند اشیاء روزمره را به روشی باورنکردنی و منحصر به فرد نشان دهند.آندری دومان، عکاس تجاری، حدود یک سال است که این کار را می‌کند. زمانی که دومان کاری را برای مشتریان انجام نمی‌دهد، دوست دارد پروژه‌های شخصی را…

مورد عجیب بیمار M: مردی که گلوله‌ای به سرش خورد و بعد همه چیز را وارونه می‌دید!

بر اساس گزارش موردی که به تازگی منتشر شده است، یکی از منحصر به فردترین و عجیب‌ترین موارد آسیب مغزی در تاریخ شرح داده شده: این مورد با نام مستعار بیمار M، نامیده می‌شود که در سال ۱۹۳۸ در جریان جنگ داخلی اسپانیا به سرش گلوله خورد و بعد آن…

عکس‌های قدیمی از کلاس‌های تایپ دهه 1950 تا 1970 – زمانی که تایپ یک مهارت پایه بود و چه بسا با…

در تاریخ آموزش آمریکا، در یک برهه دبیرستان‌های آمریکا برای آموزش یک مهارت ضروری برای ورود به دنیای مدرن تجهیز شدند: تایپ کردن. ظهور کلاس‌های تایپ در دبیرستان‌های ایالات متحده، فصلی جذاب در تاریخی آموزش بود.شروع  آموزش تایپ را می‌توان در…

خاطره‌بازی‌ با هم‌خوابگاهی‌ها و هم‌خانه‌های کثیف زمان دانشجویی!

الان را نمی‌دانم، اما داشتیم هم‌خوابگاه‌هایی و هم‌اتاقی‌هایی که نظم و بهداشت برایشان اولویت نبود. شاید یک جور لج و لجبازی برای نامرتب بودن و نشان دادن بی‌حالی و غم فلسفی هم در کار بود.ظرف‌های نشسته که دست کم مواد غذایی داخلشان تخلیه…

اگر قرار بود در طراحی بدنه و اجزای داخلی خودروها، فرهنگ و هنر هر کشور در نظر گرفته می‌شد

طراحی خودرو فرآیند پیچیده ای است که شامل عوامل مختلفی است تا اطمینان حاصل شود که محصول نهایی& ایمن، کارآمد , زیباست و نیازها و خواسته های مصرف کنندگان را برآورده می کند. فاکتورهای زیر برای مثال موثرند:ایمنی: ایمنی در طراحی خودرو از…

خانه کوچک هم می‌تواند محل زندگی شادی باشد، اگر چیدمان هوشمند و به‌روز در آن استفاده شده باشد

کسانی که در کودکی در خانه‌های بزرگ زندگی کرده‌اند، چندان میانه‌ای با خانه‌های آپارتمانی ۵۰ - ۶۰ متری که این روزها آنها را هم به سختی می‌شود خرید، ندارند. اما تصور کنید که ساخت و سازها متفاوت بودند و کسی به فکر مصرف‌کننده جوان کم‌درآمد بود و…
منبع bustle
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.