آیپد پرو جدید با پردازنده M1،نمایشگر حیرت‌انگیز مجهز به فناوری مینی LED و پشتیبانی از 5G معرفی شد

پرچم‌دارترین آیپد پرو تاریخ اپل معرفی شد

0

اپل امشب در مراسم Sprint Loaded از آیپد پرو پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرد. آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی جدید کاملا یک دستگاه ارتقایافته و مجهز به فناوری‌های جدید و پیشگام اپل از جمله پردازنده M1، پشتیبانی از 5G و فناوری نمایشگر مینی LED به همراه یک قلم لمسی جدید است. اپل یک مدل از این آیپد پرو را هم با نمایشگر ۱۱ اینچی معرفی کرد.

همان‌طور که برای MacBook Air و MacBook Pro اتفاق افتاد، پبشرفت‌ها و تغییرات آیپد پرو ۲۰۲۱ بیشتر در درون باکس محصول بوده و از نظر ظاهری و طراحی تغییر بزرگی شاهد نیستیم. اپل با ثابت نگه داشتن طراحی‌های محصولات خود، سعی می‌کند قدرت پردازشی و محاسباتی آن‌ها را بیشتر کند.

پردازنده M1 برای همه کاربران اپل آشنا است؛ همان پردازنده‌ای که MacBook Air و MacBook Pro و Mac Mini استفاده شده است و قدرتمندترین پردازنده کنونی اپل است. اپل از این پردازنده به عنوان یک جهش بزرگ در کارایی تعبیر می‌کند.

به سبب همین ارتقای کارایی، عملکرد گرافیکی آیپد پرو جدید ۱۵۰۰ برابر سریع‌تر از آیپد پرو قبلی است. همین‌طور، آیپد پرو ۲۰۲۱ می‌تواند یک روز کامل شارژ باتری به شما بدهد.

در آیپد پرو جدید شاهد پشتیبانی از فناوری 5G، درگاه تاندربولت و دوربین پیشرفته و قوی تازه‌ای هستیم. اپل می‌گوید این دستگاه از اسکنر ISP و LIDAR بسیار باکیفیت و ثبت جزئیات باورنکردنی برخوردار است و در جلوی دستگاه یک دوربین TrueDepth استفاده شده است تا بتوان قفل صفحه‌نمایش را با سیستم تشخیص چهره باز کرد.

دوربین سلفی جدید آیپد پرو ۲۰۲۱ از سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار بوده و دارای ویژگی جدیدی به نام Center Stage است که سوژه‌ها را در هنگام مکالمات تصویری دنبال کرده و سعی می‌کند همیشه در وسط کادر دوربین قرار دهد.

اما یکی از بزرگ‌ترین جهش‌های آیپد پرو در نمایشگر است؛ جایی که اپل از فناوری مینی LED استفاده کرده است. این نمایشگر از جنس Liquid Retina XDR است و اپل می‌گوید یک روشنایی خیره‌کننده در سطح XDR ارائه می‌دهد. این نمایشگر دارای ۱۰ هزار مینی ال‌ای‌دی است. این صفحه‌نمایش بیش از ۲۵۰۰ ناحیه نوردهی محلی دارد و نسبت کنتراست آن ۱۰۰۰۰۰۰:۱ است.

اپل می‌گوید نمایشگر آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی به حداکثر روشنایی تمام صفحه ۱۰۰۰ نیت و روشنایی نقطه‌ای ۱۶۰۰ نیت دست پیدا می‌کند. از دیگر فناوری‌های استفاده شده در نمایشگر آیپد پرو جدید ۱۲.۹ و ۱۱ اینچی می‌توان به ProMotion و True Tone و پوشش گسترده از فضاهای رنگی P3 اشاره کرد. اپل می‌گوید تا این پنل را از نزدیک مشاهده نکنید؛ باور نخواهید کرد با چه دستگاهی روبرو هستید.

بدنه این آیپد پرو ۱۰۰ درصد از آلومینیوم بازیافتی تهیه شده است و برای اولین بار در تاریخ آیپد پروها با حداکثر رم ۱۶ گیگابایت و حافظه دو ترابایت روانه بازار می‌شود. حافظه ذخیره‌سازی این دستگاه دو برابر سریع‌تر از نسل پیشین است.

آیپد پرو ۲۰۲۱ از یک قلم نوری جدید، صفحه‌کلید مجزای اسمارت کیبورد فولیو و مجیک کیبورد پشتیبانی می‌کند.

قیمت مدل پایه آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی ۱۰۹۹ دلار است و قیمت مدل پایه ۱۱ اینچی آیپد پرو ۲۰۲۱ برابر با ۷۹۹ دلار است. هر دو خانواده آیپد پرو در نیمه دوم ماه می وارد بازار می‌شوند اما پیش‌خرید آن از روز ۳۰ آوریل آغاز می‌شود.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تخیل: تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی از زمین بازدید می‌کرد و در اینستاگرام پست به سبک…

ما نمی‌دانیم که هیچ وقت بیگانگانی که می‌گویند اینقدر وجودشان محتمل است، از زمین بازدید خواهند کرد یا آیا آشکارا رخ خواهند نمود یا نه.فعلا در حد داستان‌های علمی تخیلی به قضیه نگاه می‌کنیم.اما تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی…

عملیات گانرساید: حمله نروژ به تاسیسات آب سنگین نازی‌ها که آنها را از بمب اتمی محروم کرد

سرهنگ ارتش سلطنتی نروژ، لیف ترونستاد، پس از تحویل کپسول‌های انتحاری، به سربازانش اطلاع داد: «نمی‌توانم به شما بگویم که چرا این مأموریت اینقدر مهم است، اما اگر موفق شوید، برای صد سال در خاطره نروژ زنده خواهد ماند.»با این حال، این…

خرابی چون‌ که از حد بگذرد آباد می‌گردد! – گالری عکس‌های قبل و بعد این مکان‌های زشت یا مخروبه

تماشای مراحل ساخت هنرهای دستی یا دکوراسیون داخلی و خارجی منزل برای بسیاری جالب و لذت‌بخش است. حتی اگر فعلا یارای تجمل باز اقتصادی خرید و بهسازی و نوسازی منزل نداشته باشند یا عملا در کار هنری نباشند.دست‌کم ایده‌ای در ذهنشان می‌ماند که از…

اگر این شخصیت‌های سینمایی و تلویزیونی به صورت گربه تصور می‌شدند

این کاری است با هوش مصنوعی انجام آن نستا ساده شده است. اما به یاد دارم که در سالیان دور برای همانند نشان دادن برخی سگ‌ها با شخصیت‌ها انسانی خاص، عکاس و روتوش کار چه زحمتی کشیده بود و این سری عکس‌ها را در شماره ظاهرا نوروزی یک شماره مجله…

10 شهید دنیای فناوری!

هر کدام از ابزارها و دستگاه‌هایی که ما در زندگی عادی خود از آنها استفاده می‌کنیم، ثمره تلاش‌های بی‌وقفه دانشمندان و افراد زیادی بوده‌اند. اگر فداکاری، ریسک‌پذیری، شهامت و ماجراجویی این افراد نبود، ما هیچ کدام از این فناوری‌ها و ابزارها را…

ابر تورم آلمان در سال 1923 چه بر سر مردم آورد؟

به زمانی می‌رویم که یک آلمانی طبقه متوسط، ​​میلیاردها مارک در جیب خود حمل می‌کرد اما هنوز نمی‌توانست چیزی بخرد. یک قرص نان 200 میلیارد مارک قیمت داشت.با حقوق بازنشستگی یک هفته‌ای حتی یک فنجان قهوه را نمی‌شد خرید. سقوط آزاد ادامه داشت و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5