راهنمای خرید دزدگیر منازل

0

رپورتاژ

مقدمه

امنیت ساختمان امروزه یک اصل اساسی است و دغدغه اصلی تمام مصرف کنندگان محسوب می‌شود. از همین رو استفاده از انواع تجهیزات امنیتی روز به روز افزایش می‌یابد. یکی از رایج‌ترین سیستم‌های حفاظتی، انواع دزدگیر منازل است. استفاده از دزدگیر منازل آمار سرقت را پایین آورده است. در واقع دزدگیر منازل نقش چشمگیری در ایجاد امنیت و حفاظت از خانه شما خواهد داشت. این محصول نیز از تنوع فراوانی برخوردار است و انواع گوناگونی دارد. انواع دزدگیر منازل با قیمت‌ها و ویژگی‌های متنوع در بازار ارائه می‌شود که شما می‌توانید بسته به نیاز و بودجه مورد نظرتان بهترین گزینه را انتخاب و خرید نمایید. در ادامه این مقاله به معرفی انواع دزدگیر منازل می‌پردازیم. امیدواریم با مطالعه مطالب مقاله اطلاعات خوبی در این‌باره کسب کنید.

انواع دزدگیر منازل و ویژگی‌های آن‌ها

همان‌طور که گفته شد دزدگیر اماکن و منازل انواع مختلفی دارد. این مدل‌های گوناگون هر کدام برای منظوری خاص و با ویژگی‌هایی متفاوت تولید و عرضه می‌شوند. به مدل‌های متنوع دزدگیرهای منازل در ادامه توجه نمایید.

دزدگیر سیم‌دار

همان‌طور که می‌شود از عنوان این نوع دزدگیر منازل دریافت کرد این نوع دزدگیر که از قدیمی‌ترین و البته مطمئن‌ترین انواع دزدگیر منازل است، نیاز به سیم‌کشی دارد. در واقع به وسیله سیم‌کشی حسگرهای دستگاه را به مرکز اعلام خطر دستگاه وصل می‌نمایند. از این طریق چنانچه جسمی خارجی از جلو این سنسورها عبور کند بلافاصله مرکز اعلام خطر با صدای آژیر صاحبخانه را مطلع می‌نماید.

دزدگیر بی‌سیم

در مقابل دزدگیرهای سیم‌دار انواع دزدگیرهای بی‌سیم وجود دارد. این نوع دزدگیرها دیگر نیازی به سیم‌کشی ندارند. در واقع ارتباط بین مرکز اعلام خطر دستگاه و حسگرها در یک سیستم دزدگیر بی‌سیم از طریق فرستادن سیگنال چشمی دستگاه انجام می‌پذیرد. دزدگیرهای بی‌سیم به علت نصب آسان و جاگیر نبودن، و همچنین تکنولوژی پیشرفته‌تر معمولا مورد استقبال مصرف کنندگان بوده است.

دزدگیر تلفن دار ثابت

نسل جدیدتری از دزدگیرهای منازل نیز امروزه در بازار موجود هستند که به برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت. یکی از این دزدگیرها که دارای ویژگی‌های جذاب‌تری نسبت به مدل‌‌های قدیمی‌تر هستند دزدگیرهای تلفن دار ثابت است. این نوع دزدگیر منازل دارای یک حافظه داخلی است که بر روی آن چندین شماره تلفن ثابت ذخیره می‌شود. به قاعده این شماره تلفن‌ها می‌تواند شماره‌ های صاحبخانه و یا نزدیکان او باشد‌.

هنگامی که جسمی خارجی از جلو سنسورهای این نوع دزدگیر منازل عبور کند مرکز اعلام خطر علاوه بر پخش کردن آژیر، بی درنگ با شماره‌های ذکر شده تماس می‌گیرد. سپس پیامی از قبل تعیین شده را نیز به اطلاع صاحب آن خط تلفن می‌رساند. سازکار جذاب این نوع دزدگیر منازل از جمله عوامل پرفروش بودن آن در سال‌های ارائه این محصول می‌باشد.

دزدگیر سیم‌کارت خور منازل

اما نسل بعدی دزدگیرهای منازل که در این مقاله به معرفی‌شان می‌پردازیم انواع دزدگیر سیم‌کارت خور منازل است. این نوع دزدگیرها سازکار جذابی دارند که بر اساس آن دستگاه مجهز است به یک سیم‌کارت تلفن همراه. این سیم‌کارت در مواقع خطر سرقت به صاحبخانه پیامکی ارسال می‌کند. البته مرکز اعلام خطر دستگاه همزمان آژیر نیز پخش خواهد کرد. اما ویژگی منحصربفرد این نوع دزدگیرها قابلیت کنترل آن‌ها از راه دور و  توسط همان سیم‌کارت می‌باشد.

چند نکته مهم برای خرید بهترین دزدگیر منزل

مانند هر خرید دیگری اولین نکته در خرید دزدگیر منازل نیز توجه به نیاز و شرایط محیط در هنگام خرید است. در واقع بهتر است مصرف کننده توجه کند که میان مدل دزدگیری که انتخاب می‌نماید و نیاز و شرایط محیط مورد نظرش تطابق خوبی برقرار است. نکته دوم در این‌باره توجه به برند قطعات یک دزدگیر منزل است.

از آن‌جا که قطعات دزدگیر منازل اصولا به صورت جداگانه خریداری می‌شود بهتر است هر کدام را از برندهای معتبر خریداری نمایید. نکته بعدی درباره چگونگی نصب یک دزدگیر است. باید بپذیرید که نصب یک دزدگیر به همراه چشمی‌های مورد نیاز آن امری تخصصی است. بنابراین حتما این کار را به نصاب‌های حرفه‌ای و ماهر واگذار نمایید. همان طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید دزدگیر اماکن باید به آن توجه داشت، مدل دزدگیر است. مثلا برای محیط‌هایی که به امنیت بیشتری نیاز دارند و به عبارتی بیشتر در معرض سرقت هستند، بهتر است سیستم‌های حرفه‌ای مانند سیم‌کارتی و تلفن کننده را انتخاب کنید تا سریع‌تر از اعلام سرقت مطلع شوید.

قیمت دزدگیر منزل

به طور معمول قیمت‌های این نوع محصولات متنوع است. یعنی نمی‌‌شود برای آن قیمت ثابتی در تعیین نمود. زیرا مقدار قیمت نهایی دزدگیر به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد. برای نمونه برخی از این فاکتورها را می‌توان اینگونه دسته بندی نمود:

مارک و برند دزدگیر که بهتر است از برندهای معتبر موجود در بازار استفاده شود. یکی از بهترین برند های ایراینی دزدگیر کلاسیک است که در بازار به عنوان جنس عالی و بی نقص شناخته می شود.

مدل دزدگیر که بهتر است با توجه به شرایط و نیاز ساختمان انتخاب شود.

میزان قابلیت‌های دزدگیر که نکته بسیار مهمی است برای این که تطابق میان نیاز ساختمان و مدل مورد نظر را تعیین می‌نماید.

نوع لوازم جانبی دزدگیر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. کیفیت و در دسترس بودن لوازم جانبی دزدگیری که تهیه می‌کنیم بسیار مهم خواهد بود.

و در آخر میزان گارانتی دزدگیر که همواره و در هر خریدی از اهمیت بالایی برخوردار است.

با مطالعه این مقاله آموزشی یک راهنمای کاربردی درباره انواع دزدگیر منازل را در اختیار خواهید داشت.

آیا با دزدگیر اماکن امنیت 100 درصدی داریم؟

به طور کلی می توان گفت با نصب سیستم دزدگیر اماکن تا حدود بالایی امنیت ساختمان خود را بالا می بریم. اما هر سیستمی نقص های خاص خودش را دارد و دزدگیر هم از این قاعده مستثنی نیست. اما چیزی که باعث می شود مصرف کننده از خرید خود راضی نباشد استفاده از دزدگیر اماکن بی کیفیت است. محصولات  بی کیفیت کاری میکنند که پس از مدتی خریدار اعطایش را به لقاحش ببخشد و کلا آن را فراموش کند.

مشکلات رایج دزدگیر اماکن چیست؟

اصلی ترین مشکل گزارش شده که مصرف کننده را آزرده می کند، تحریک شدن بی دلیل و آژیر کشیدن دستگاه است که در وهله اول او را نگران می سازد و پس از مراجعه به منزل و متوجه شدنش که هیچ اتفاقی نیفتاده و مزاحمتی که برای همیایگان ایجاد کرده او را بابت این جنس بی کیفیت تحت فشار قرار خواهد داد.

چشمی سیم دار بهتر است یا بی سیم؟

به طبع در ابتدا همه با چشمی ها و سنسور های بی سیم موافقند اما اگر این را بدانند که می بایست کمتر از 2 ماه باطری این چشمی ها تخلیه شده و باید یک باتری جدید جایگزین کنند، به کلی نظرشان تغییر خواهد کرد. تعویض باتری بجز باز مالی نیاز به توجه بالا دارد که سیستم هیچ وقت ارتباطش با سنسورها قطع نشود.

سوالات مربوط به دزدگیر اماکن و همچنین مقایسه دزدگیرها را در سایت دی سی ای کالا پیگیری نمایید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خانه‌هایی با طراحی عجیب که باید در مورد فلسفه وجودی‌شان فکر کرد!

سلیقه است دیگر. وقتی که کسی پول کافی داشته باشد و تنها حرف و سلیقه خودش برایش مهم باشد و اعتمایی به مد روز و حرف مردم نکند، ممکن است خانه‌اش را عجیب و غریب طراحی کند.البته گاهی این کاربری‌های متفاوت هستند که باعث ایجاد این خانه‌های عجیب…

عکس‌های قدیمی از کلاس‌های تایپ دهه 1950 تا 1970 – زمانی که تایپ یک مهارت پایه بود و چه بسا با…

در تاریخ آموزش آمریکا، در یک برهه دبیرستان‌های آمریکا برای آموزش یک مهارت ضروری برای ورود به دنیای مدرن تجهیز شدند: تایپ کردن. ظهور کلاس‌های تایپ در دبیرستان‌های ایالات متحده، فصلی جذاب در تاریخی آموزش بود.شروع  آموزش تایپ را می‌توان در…

همه چیز در مورد رمان رابینسون کروزوئه، نوشته دانیل دفو + روجلدهای خاطره‌انگیز این کتاب

رابینسون کروزوئه رمانی نوشته دانیل دفو است که اولین بار در سال 1719 منتشر شد. این رمان داستان مرد جوانی به نام رابینسون کروزوئه را روایت می‌کند که بر خلاف میل خانواده‌اش راهی دریا می‌شود و در جزیره‌ای متروک در سواحل آمریکای جنوبی غرق…

عکس‌های تاریخی که با دیدن آنها درمی‌مانیم که آنها واقعا در گذشته گرفته شده‌اند یا در یک آینده بهتر و…

گذشته بهتر بود یا آینده. این یک سوال باستانی است. معمولا ما تصور می‌کنیم که ترجیح دادن گذشته، تنها یک حس نوستالژیک خام است. چیزی که بن‌مایه فیلم نیمه‌شب در پاریس هم بود.اما گاهی ما پیش خودمان فکر می‌کنیم که این ترجیح و دوست داشتن، شاید…

عکس‌هایی که به ما جلوه‌ای عجیب و جالب از دوره ویکتوریایی و ادواردین در انگلیس می‌دهند

دورهٔ ویکتوریا یا دورهٔ ملکه ویکتوریا، که گاهی دورهٔ ویکتوریایی نیز گفته می‌شود، دورهٔ اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود.پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت…

نمونه‌های جالبی از اختراعاتی که فراموش شدند، یا تکامل یافتند یا به کلی به صورت دیگری تغییر پیدا…

در طی دهه‌ها و قرن‌های انسان‌های اختراعات گوناگونی کرده‌اند. از برخی از آنها در ابتدای امر تصور می‌شد که استقبال خوبی شود، اما در نهایت فراموش شدند، برخی با تغییرات نه چندان بنیادین همچنان به همان صورت تولید می‌شوند، برخی با تغییرات جدی و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.