مطب چین، محلی برای تامین نیازهای پزشکان امروزی

0

رپورتاژ

مطب چین کجاست؟ {آشنایی با مطب چین}

اگر قصد تاسیس و یا تکمیل مطبی مدرن را دارید، مطب چین خاستگاه مورد نیاز شماست.

فروشگاه اینترنتی مطب چین، در حقیقت اولین سایت جامع و تخصصی ارائه دهنده نیاز پزشکانی است که دوست دارند آخرین امکانات و تجهیزات مورد نیاز مطب خود را، با روشی مدرن و از منبعی جامع تهیه کنند. مطب چین سعی دارد تا با معرفی شرکت های معتبر وارد کننده و تولید کننده تجهیزات پزشکی، بتواند با کیفیت ترین و بروزترین محصولات مورد استفاده شما را عرضه نماید. مطب چین قصد دارد تا مطب شما را نه تنها از لحاظ تجهیزات و سخت افزارهای پزشکی، بلکه از جنبه نرم افزاری، دکوراسیون، ملزومات و کادر اداری، به مکانی مدرن، قابل اعتماد و جذاب برای بیماران و مراجعین، مبدل کند.

مخاطبین مطب چین نه تنها پزشکان و متخصصین خبره و اساتید کارآزموده ای محسوب می شوند که قصد گسترش و بروز رسانی مطب پزشکی خود را دارند، بلکه پزشکان و دانشجویان پزشکی علاقمندی که قصد تاسیس مطب مدرن و جدیدی را دارند نیز میتوانند از خدمات، تسهیلات و تخفیفات ویژه دانشجویی مطب چین استفاده نمایند. مطب چین، پلتفرمی همراه و همگام با پزشکان ایران زمین، برای حمایت از بیماران و ارتقاء سطح کیفی خدمات پزشکی در این مرز و بوم به حساب می آید.

مطب چین در بخش های مختلفی سعی در ارتقا سطح آگاهی، توان تشخیصی، تجهیزات پزشکی، دکوراسیون های مدرن، تربیت و معرفی نیروی انسانی مجرب و نرم افزارهای مختلف پزشکی و مدیریتی نموده است. این بخش ها عبارتند از:

بخش فروش تجهیزات پزشکی

عمده ترین رسالت مطب چین، معرفی و عرضه بروز ترین تجهیزات مورد نیاز پزشکان به شمار می رود. این تجهیزات از برندهای مطرح دنیا (همچون مدترونیک، ترمو فیشر، پارکل، LABOMED و …) و برندهای خوب ایرانی (مانند انق، حامی نوزاد پارس، داهیان پزشکی پیشرو، عاج طب پلاس و …) در بازه های قیمتی مختلفی عرضه می گردند تا بتوانند بخش وسیع تری از نیاز جامعه پزشکی را پوشش دهند. فروشگاه اینترنتی مطب چین شامل بخش اصلی و فرعی زیر می گردد:

بخش تجهیزات تخصصی پزشکی

برای هر یک از مطب های پزشکی با توجه به گرایش پزشک مربوطه تجهیزات خاصی مورد نیاز خواهد بود. به همین منظور سایت مطب چین برای سهولت در پیدا کردن محصول مورد نظر محصولات را به گرایش های مختلف پزشکی دسته بندی کرده است. همچنین مهمترین محصولات هر گرایش بصورت زیرمجموعه آن دسته نشان داده شده است. در این بخش تجهیزات مورد نیاز متخصصین در مطب ها و شاخه های مختلف پزشکی به تفکیک ارائه شده است.

  • مطب پزشک اطفال
  • مطب پزشک زنان و زایمان
  • مطب پزشک قلب و عروق
  • مطب پزشک اعصاب و روان
  • مطب پزشک پوست، مو و زیبایی
  • مطب دندانپزشکی
  • مطب چشم پزشکی
  • مطب رادیولوژی
  • مطب ارولوژی
  • مطب پزشک گوش، حلق و بینی
  • مطب پزشک فیزیوتراپی

بخش فروش لوازم معاینه و اتاق معاینه

علاوه بر تجهیزات پزشکی، پزشکان می توانند انواع لوازم معاینه مورد نیاز و استفاده خود را نیز از مطب چین تهیه نمایند. اتوسکوپ، افتالموسکوپ، ترمومتر، چکش رفلکس، فشارسنج، چراغ معاینه، نگاتوسکوپ، پالس اکسیمتر، گلوکومتر و … از جمله لوازمی هستند که در برندها و کیفیت های مختلفی در دسترس شما قرار دارد.

همچنین پزشکان و متخصصین می توانند، انواع لوازم اصلی اتاق معاینه همچون پاراوان، تخت، یونیت، ترالی و صندلی گردون مورد نیاز مطب خود را نیز از مطب چین مطالبه نمایند.

ارائه این ملزومات در برند ها و قیمت های متنوع این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید بهترین تجهیزات مورد نیاز خود را بصورت مستقیم از تولید کننده و واردکننده مربوطه دریافت نمایید.

لوازم مصرفی مطب

مطب چین، مجموعه ای است که سعی دارد تا تمام نیازهای یک پزشک حرفه ای را مرتفع نماید. یکی از مهمترین ملزومات مطب که به چشم نمی آید لوازم مصرفی می باشد. از همین رو سعی کرده تا انواع وسایل مصرفی مورد نیاز مطب مانند ماسک، مواد ضد عفونی کننده، پانسمان های مورد استفاده و … را نیز در دسترس پزشکان قرار دهد.

مطب چین نیاز های مصرفی هر مطب را بصورت دوره ای و اتوماتیک می تواند تهیه و ارسال نماید. امر امر موجب می شود تا شما دغدغه چکر مردن موجودی لوازم مصرفی را نداشته باشید و همچنین با خیالی آسوده به امور تخصصی مطب بپردازید.

بخش طراحی و دکوراسیون مطب

دکوراسیون، معماری و چیدمان لوازم داخلی مطلب، یکی از مهم ترین جلوه های بصری و موثر در جلب توجه مراجعین به یک مطب پزشکی محسوب می گردد. برای مدرنیزه نمودن یک مطب، علاوه بر تهیه الزامات سخت افزاری و تجهیزاتی، می بایست به ظاهر و آرایش آن نیز توجه ویژه ای نمود. از اینرو استفاده از سبک های نوین طراحی داخلی، استفاده از المان های مدرن معماری، پوسترهای پزشکی، دکورهای متناسب، مبلمان شیک و … می تواند فضا را برای مخاطبین و مراجعین به مطب شما بسیار جذاب تر و قابل اعتمادتر نماید.

در مطب چین، علاوه بر دریافت مشاوره و خدمات طراحی داخلی و معماری، می توانید وسایل اداری مورد نیاز مطب تان (مانند میز و صندلی، کمد و کتابخانه، فایل، کازیه، ست رومیزی، دفاتر ثبت، پیجر و …) را نیز تهیه نمایید.

بخش فروش نرم افزارهای پزشکی

امروزه استفاده از کامپیوتر و نرم افزارهای کامپیوتری در امور پزشکی، اداری و مدیریتی، با استفاده از نرم افزارهای پزشکی، نرم افزارهای کلینیکی و مطبی از ملزومات اصلی مورد نیاز در یک مطب مدرن به شمار می رود. شما در مطب چین به مجموعه خوبی از این نرم افزارها، مانند نرم افزار مدیریت مطب اکسیر، ثبت نسخ پزشکان کارا، نرم افزار IMD دیتابیس Epocrate و … دسترسی خواهید داشت.

مزایای خرید از مطب چین

ضمانت اصلی بودن کالاهای خریداری شده از مطب چین همگی بر عهده شرکت های تولیدکننده و وارد کننده می باشد و همه تجهیزات دارای گارانتی شرکتی معتبر هستند. بنابراین می توان به شما اطمینان کامل داد که شما بهترین کیفیت محصول در آن برند را تهیه خواهید کرد. از سوی دیگر برای تسهیل در پروسه ثبت سفارشات، شما می توانید سفارشات خود را به صورت تلفنی نیز ثبت نمایید.

تخفیف دانشجویی برای دانشجویان پزشکی

مطب چین در راستای رسالت خود، سعی نموده تا با ایجاد شرایط و تسهیلات مناسب دانشجویان محترم پزشکی، تا حدودی هر چند اندک، کمکی به پزشکان آینده ساز این مرز و بوم نموده باشد. مطب چین همواره تخفیف ویژه ای را برای قشر دانشجو، نسبت به سایر کاربران در نظر گرفته می گیرد. مهلت استفاده از تخفیف ویژه دانشجویی در مقطع پزشکی عمومی به مدت هفت سال و برای رزیدنت ها به مدت ۳ الی ۴ سال در نظر گرفته شده است. برای استفاده از این تخفیفات می بایست در سایت مطب چین ثبت نام نمایید.

لینک صفحه ثبت نام دانشجویی در مطب چین

بخش خدمات معرفی و استخدام منشی

یکی دیگر از خدمات اختصاصی مطب چین، معرفی نیروی انسانی متخصص در مطب پزشکی است. شما برای استخدام و جذب منشی متخصص و کارآزموده می توانید به قسمت استخدام منشی مراجعه نمایید و از میان داوطلبان و افراد آماده به کار، منشی مورد نظر و مجرب در امور دفتری خود را در شهر خود انتخاب نمایید.

همچنین مطب چین از کلیه افراد مایل به فعالیت در زمینه منشی گری، و افراد متخصص و مجرب در این حوزه رزومه دریافت نموده و پس از بررسی سوابق کاری ایشان، آن را در دسترس کارفرمایان قرار خواهد داد.

بخش مقالات یا وبلاگ مطب چین

در مطب چین شما قادر خواهید بود تا از آخرین اخبار پزشکی و تجهیزات با خبر شده و با آخرین دستاوردهای علمی و تجهیزات پزشکی روز دنیا آشنا شوید. محققین و وبلاگ نویسان مطب چین در تلاش هستند تا بتوانند مطالبی کاربردی و جذاب را برای مخاطبین جمع آوری و ارائه نمایند.

این مقالات در شاخه های مختلفی همچون اطلاعات عمومی پزشکی، مطالب کاربردی، آشنایی با تجهیزات پزشکی، گزارش ها و اخبار همایش های پزشکی تخصصی و … در دسترس مخاطبین قرار دارد.

انجام امور مطب فقط به بخش تخصصی حرفه پزشکی شما منحصر نمی شود. در واقع مسائلی از قبیل امور مزبوط به منشی، دکوراسیون مطب و … تاثیر بسزایی در کیقیت کار شما و همچنین رضایتمندی مراجعین شما دارند. به همین منظور مقالات مطب داری یکی از مهمترین بخش های مقالات سایت مطب چین می باشد که شما می توانید با بهره گیری از این مقالات مطب خود را بصورت حرفه ای مدیریت کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.