صفر تا صد توزیع رپورتاژ آگهی برای انتشار در سایت ها

0

رپورتاژ

در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها با اهمیت خرید رپورتاژ آگهی آشنا هستند و می دانند که استفاده از آن کمک زیادی به رشد کسب و کارشان می کند! یکی از مسائلی که کسب و کارهای مختلف هنگام خرید رپورتاژ آگهی با آن روبرو می شوند، توزیع و نحوه انتشار آن در سایت های مختلف است! روش های مختلفی برای توزیع رپورتاژ آگهی وجود دارد که در این مقاله می خواهیم به صورت مفصل به بررسی این موضوع بپردازیم! بنابراین اگر نحوه توزیع و روش انتشار رپورتاژ آگهی برای شما سوال است، در این مطلب، ما را همراهی کنید.

توزیع محتوای رپورتاژ چیست؟

اگر تا کنون تجربه انتشار رپورتاژ آگهی داشته‌ اید، حتماً می دانید که برای انتشار رپورتاژ آگهی باید فرآیند خاص آن طی شود. در مرحله اول شما باید رپورتاژ آگهی را متناسب با محتوای موردنظر بنویسید و در آن کسب و کار، محصولات یا خدمات خود را معرفی کنید. پس از آن که یک محتوای ارزشمند و بهینه نوشتید، زمان آن می رسد که رسانه مناسب را انتخاب کنید و با پرداخت هزینه، آن را در سایت موردنظر منتشر کنید. مسئله انتشار رپورتاژ آگهی در سایت موردنظر یکی از مراحل سخت توزیع رپورتاژ آگهی است! گاهی اوقات شنیده می شود که کاربران می گویند تولید محتوا ارزش بسیار زیادی دارد؛ این مسئله درست است اما کافی نیست. تنها بخشی از بازاریابی محتوا را تولید محتوا در بر می گیرد! بخش مهم تر آن، این است که چگونه محتوای خود را توزیع می کنید.

توزیع محتوا فرآیندی است که پس از تولید محتوا قرار می گیرد اما ارزش آن به مراتب بیشتر است! به عنوان مثال اگر شما یک محتوای متوسط با توزیع عالی داشته باشید، به مراتب تاثیر آن بیشتر از یک محتوای عالی با توزیع ضعیف است. هنگام خرید رپورتاژ آگهی هم یکی از بخش های مهم آن را توزیع محتوای رپورتاژ آگهی شامل می شود! روش های مختلفی برای توزیع محتوای رپورتاژ آگهی وجود دارد که در بخش بعدی به صورت کامل آن ها را بررسی می کنیم.

انواع روش های توزیع رپورتاژ آگهی کدام هستند؟

در حال حاضر رپورتاژ آگهی بخش جدانشدنی از استراتژی کسب و کارها است و نمی توان اهمیت آن را کتمان کرد! روش های مختلفی برای توزیع رپورتاژ آگهی وجود دارد که هر یک از آن ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این بخش به بررسی 4 مورد از روش های انتشار رپورتاژ آگهی می پردازیم تا با مزایا و معایب هر یک از آن ها آشنا شوید. این روش ها عبارتند از:

  1. انتشار رپورتاژ آگهی از طریق کانال های تحت مالکیت

گاهی اوقات یک شرکت یا برند دارای چندین وبسایت در حوزه های مختلف است. در واقع چنین برندهایی دارای مجموعه سایت هستند که همه آن ها تحت مالکیت خودشان است! در این صورت خیلی راحت می توانند یک محتوای رپورتاژ آگهی آماده کرده و آن را در سایت های مختلف خود منتشر کنند. این کار باعث می شود تا تمام سایت های تحت مالکیت آن مجموعه در یک دیگر معرفی شوند و رتبه آن ها هم در گوگل افزایش پیدا کند. نمونه بسیار عالی این مورد را می توان زومیت دانست! زومیت مالکیت چندین سایت نظیر زومیت، زومجی، کجارو و زورل را دارد که می تواند برای بخش تبلیغات و رپورتاژ آگهی از آن ها استفاده کند.

  1. انتشار رپورتاژ آگهی از طریق اشتراک گذاری یا بازنشر

یکی از بهترین راه کارهای انتشار رپورتاژ آگهی استفاده از روش های اشتراک گذاری یا بازنشر است! گاهی اوقات شما به جای آن که هزینه خرید رپورتاژ آگهی را پرداخت کنید، از طریق پست مهمان یا تبادل آن را در سایت های دیگر منتشر می کنید؛ به عبارت ساده تر، شما محتوای سایت دیگری را به همراه لینک های آن منتشر می کنید و آن سایت هم محتوای شما را به همراه لینک های شما منتشر می کند. این کار باعث می شود تا رتبه شما بهبود پیدا کند، بدون آن که هزینه کرده باشید. البته باید توجه داشته باشید که با سایت های مرتبط تبادل و بازنشر داشته باشید تا از نظر گوگل طبیعی به نظر برسد.

  1. انتشار رپورتاژ آگهی از طریق پرداخت هزینه

یکی دیگر از راه های توزیع و انتشار رپورتاژ آگهی پرداخت هزینه آن است. در واقع این راه کار رایج ترین راه است و اگر از کاربران بپرسید که مفهوم رپورتاژ چیست، به شما می گویند که به ازای پرداخت هزینه محتوای دارای لینک فالو خود را در سایت های دیگر منتشر می کنید. هر رسانه با توجه به رتبه، شرایط و قوانینی که دارد، هزینه ای را بابت انتشار رپورتاژ آگهی دریافت می کند! البته باید توجه داشته باشید که هر چقدر هزینه آن بیشتر باشد، به معنای بهتر بودن آن نیست. هنگام انتشار رپورتاژ آگهی باید شرایط مختلفی را رعایت کنید؛ به عنوان مثال انتشار رپورتاژ آگهی در یک رسانه مرتبط با رتبه متوسط به مراتب بهتر است رسانه غیر مرتبط با رتبه عالی است.

  1. انتشار رپورتاژ آگهی از طریق شرکت یا آژانس های مختلف

گاهی اوقات پیدا کردن راه ارتباطی برای خرید رپورتاژ آگهی در برخی رسانه ها کار ساده ای نیست و ممکن است چندین روز زمان لازم داشته باشد تا پاسخی از آن ها دریافت کنید. در واقع فرآیند انتشار رپورتاژ آگهی در چنین سایت هایی امری زمان بر است و اگر در حال برگزاری کمپین هستید، ممکن است طولانی شدن آن منجر به ضرر شما شود! همین مسئله باعث شده تا آژانس های تبلیغاتی مختلفی اقدام به ارائه خدمات رپورتاژ آگهی کنند. در واقع این آژانس ها تمام شرایط مربوط به انتشار رپورتاژ در رسانه های مختلف را در اختیار شما قرار می دهند و شما با پرداخت هزینه، تنها کافی است محتوای خود را به آن ها تحویل دهید. فرآیند توزیع و انتشار رپورتاژ آگهی را به صورت کامل همان آژانس انجام می دهد! مهم ترین مزیت همکاری با آژانس های تبلیغاتی برای انتشار رپورتاژ آگهی این است که فرآیند انتشار رپورتاژ بسیار کوتاه می شود و به راحتی می توانید در ماه چندین رپورتاژ آگهی را بدون اتلاف وقت منتشر کنید. البته این مسئله کاملاً بستگی به استراتژی شما خواهد داشت و نباید تعداد رپورتاژها به گونه ای باشد که غیرطبیعی به نظر برسد.

انتشار رپورتاژ آگهی از طریق پلتفرم رپورتاژ تسمینو

آژانس تسمینو Tesmino.com یکی از برترین آژانس های ایران است که در زمینه انتشار رپورتاژ آگهی فعالیت می کند! در حال حاضر این آژانس با صدها رسانه همکاری می کند و قوانین یا شرایط را در اختیار شما کاربران قرار می دهد. شما می توانید با چند کلیک به راحتی اقدام به خرید رپورتاژ آگهی کنید. نکته حائز اهمیت این است که با توجه به این که این آژانس روزانه چندین سفارش برای هر یک از رسانه ها دارد، تخفیف بسیار خوبی دریافت می کند و شما هم از این تخفیف ها بهره مند خواهید شد. همچنین اگر تعداد رپورتاژ آگهی خریداری شده زیاد باشد، تخفیف بسیار عالی دریافت می کنید که این مسئله می تواند به صرفه جویی در بودجه شما موثر باشد.

در نهایت، اگر قصد خرید رپورتاژ آگهی دارید، پیشنهاد می کنیم از طریق آژانس تسمینو خرید خود را انجام دهید. همچنین اگر پیش از خرید سوالی دارید یا پس از خرید با مشکلی مواجه شدید، تیم مشاوره و پشتیبانی در کنار شما است تا به سوالات شما پاسخ دهد و مشکلات را در کمترین زمان ممکن حل کند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.