باورنکردنی: بیل گیتس و همسرش -ملیندا- بعد از 27 سال زندگی مشترک، در حال جدایی از هم هستند!

0

روز گذشته بیل گیتس در توییتر خود اعلام کرد که در حال جدایی از همسرش -ملیندا فرنچ گیتس- است. این دو 27 سال زندگی مشترک داشتند.

در عین حال اعلام شده که این دو همچنان تلاش‌های خیرخواهانه خود را در بنیادشان، در کنار هم ادامه خواهند داد و در زمینه بهبود وضعیت آموزش، برابری جنسیتی و مراقبت‌های بهداشتی، خواهند کوشید.

دیروز بیل و ملیندا در توییتی که به صورت مشترک نوشته بودند و در حساب توییتر بیل گیتس منتشر شد، اعلام کردند که:

بعد از تفکر و اندیشه بسیار و اقدامات زیاد در روابطمان؛ تصمیم گرفته‌ایم که به ازدواجمان، پایان بدهیم.

آنها نوشتند که:

در طی 27 سال گذشته، ما 3 فرزند فوق العاده بزرگ کردیم و بنیادی تاسیس کردیم که در همه جهان در پی توانمند کردم مردم برای رسیدن به سلامت و زندگی بارور است. ما همچنان به هدفمان باور داریم و به کارمان در بنیاد ادامه خواهیم داد، ولی دیگر تصور نمی‌کنیم که به عنوان یک زوج در مرحله بعدی زندگی‌مان بتوانیم در کنار هم باشیم. ما درخواست می‌کنیم که به حریم خصوصی‌مان در شرایطی که در تکاپوی رسیدن به زندگی نو هستیم، احترام گذاشته شود.

بیل گیتس، یکی از مشهورترین آدم‌های زمین است و حتی آدم‌هایی که اهل فناوری نیستند، می‌دانند که او در سال 1975 به همراه پل الن مایکروسافت را تاسیس کرد. بیل گیتس تا سال 2000 رئیس مایکروسافت بود. بعد از سال 2000 او شرکت را به استیو بالمر سپرد و خودش به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره و معمار اصلی بخش نرم‌افزار فعالیت کرد.

در سال 2008، او دیگر به صورت روزانه در شرکت فعالیت نمی‌کند و زمان بیشتری را برای کار در بنیاد خیریه خود کنار گذاشت.

سال پیش، گیتس حتی از از هئیت مدیره مایکروسافت هم کنار گرفت تا در دنیای درگیر کرونا، باز هم زمان بیشتری برای کار در بنیادش داشته باشد. بیل گیتس و ملیندا بنیادشان را در سال 2000 تاسیس کرده بودند.

ملیندا گیتس هم زمانی در مایکروسافت کار می‌کرد و مدیریت بخش محصولاتی مانند دانشنامه Encarta را برعهده داشت.

بیل و ملیندا در سال 1987 با هم آشنا داشتند و بعد چند ماه بیل گیتس از ملیندا درخواست ازدواج کرد.

ملیندا در جایی گفته بود که منافع و مضرات را ازدواج را روی تابلوسیاه برای خودش فهرست‌بندی کرده بود! به هر حال آنها در سال 1994 با هم ازدواج کردند و مراسمشان در هاوایی برگزار شد.

هنوز مشخص نیست که در پی جدایی، از نظر اقتصادی چه رخ خواهد داد. بیل گیتس در حال حاضر 1.37 درصد سهام مایکروسافت را دارد که ارزشی حدود 26 میلیارد دلار دارد. این زوج، مثل وارن بافت در یک برنامه خیرخواهانه عضو بودند که بر اساس آن می‌بایست بیش از نیمی از ثروت خود را اهدا می‌کردند.

آنها در یک بازه زمانی تصمیم گرفته بودند که 20 میلیارد دلار از سهام شرکت را صرف بنیادشان کنند. در حال حاضر بنیاید آنها 51 میلیارد دلار دارایی دارد و یکی از ثروتمندترین بنیادهای دنیا محسوب می‌شود.

در مستندی که نت‌فلیکس در سال 2019 با عنوان «درون مغز گیتس» منتشر کرده بود، بیل گیتس اشاره کرده بود که ملیندا، شریک زندگی همتای خودش بوده. افکاری شبیه خودش دارد، خوش‌بین و دارای نگاه مثبت است و به دانش علاقه دارد. گیتس گفته بود که ملیندا حتی در رباطه با مردم، از خودش بهتر است. ولی در زمینه دانش ایمنی‌شناسی، میزان علاقه‌اش اندکی کمتر است.

در سال 2015 بیل گیتس به مسائل مربوط به انرژی علاقه‌مند شده بود و شرکت فرعی تاسیس کرده بود که هدفش تلاش برای کاهش تغییرات مخرب اقلیمی بود. میلیندا هم فعالیت‌های در زمینه برابری جنسیتی را شروع کرده بود.

حتی تا روز عشاق یا ولنتاین سال 2020 همه چیز این زوج، رویایی به نظر می‌رسید. بیل گیتس در اینستاگرام خود در این زمان عکسی منتشر می‌کرد که او را دست در دست ملیندا نشان می‌داد و در کپشن نوشته بود در زندگی‌اش نی‌توانسته شریکی بهتر از ملیندا پیدا کند!

بیل گیتس در این سال‌ها، عادت داشت که هر سال مقاله‌ای در مورد کارهای بنیاد خیریه‌اش در طی یک سال، منتشر کند. در آخرین نوشته او از شرایط همه‌گیری جهانی کرونا نالیده بود و این شاید به صورت محوی به شرایط دشوار این زوج هم اشاره می‌کرد:

برای ما، روزها با نشست‌های ویدئویی محو، اخبار هشداردهنده و غذاهایی که با فر مایکرو ویو گرم می‌شوند، سپری می‌شوند.

در حال حاضر بیل گیتس، چهارمین فرد ثروتمند دنیاست و پشت سر جف بزوس، برنارد آرونولت از شرکت LVMH و ایلان ماسک قرار دارد.

خبر جدایی این زوج رؤیایی، 2 سال بعد از یک جدایی جنجالی دیگر، یعنی جدایی بزوس از همسرش -مک‌کنزی- اعلام می‌شود.

گرچه این زوج درخواست کرده‌اند که به حریم خصوصی‌شان احترام گذاشته شود و به عبارتی در مورد دلیل جدایی آنها کنجکاوی نشود، اما مسلما جلوی گمانه‌زنی نشریات و خبرنگارها را نمی‌شود گرفت.

منطقی است که فکر کنیم که افکار و روحیات آدم‌ها با گذشت زمان، تغییر می‌کند و یک زوج ایده‌آل ممکن است، دیگر به جای همراهی ممکن است، دل‌آزار و تضعیف‌کننده هم باشند. اما از سوی دیگر جلوی شایعات را هم نمی‌شود گرفت: آیا پای فرد دیگری در بین بوده؟!

البته گیک‌ها شاید چیز دیگری به ذهنشان برسد: آیا بیل گیتس حس می‌کرده که بیش از حد در شرکت خیریه‌اش غرق شده و به دنیال تکرار سال‌های خوش گذشته در مایکروسافت بوده؟

آیا شرایط کرونا، جدایی این دو از هم را تسهیل نکرده است؟

شاید هم آنها در اختصاص دادن وقت برای خانواده و در خانه ماندن، تنبلی کرده بودند و همین مقدمه جدایی‌شان شده؟

از سوی دیگر تکلیف تقسیم ثروت آنها چه می‌شود؟ عملا آنها بر سر همه چیز توافق کرده‌اند؟ چقدر از ثروت بیل گیتس به ملیندا خواهد رسید؟


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های دلپذیر این سلبریتی‌ها با میدجرنی نسخه پنج و این دستور ایجاد شده که شما هم می‌توانید از آن…

تصور کنید که بخواهید عکس‌هایی از شمار قابل توجهی از سلبریتی‌ها داشته باشید که همه در حال انجام یک کار واحد هستند، آن هم در یک شرایط نوری یکسان.در شرایط عادی که نمی‌شود به همه‌شان دیکته کرد که ژست مورد نظر ما را بگیرند. اما هوش مصنوعی…

هوش مصنوعی نشان می‌دهد که سلبریتی‌ها در دهه‌های بعد چگونه به نظر می‌رسند

یک عکاس از هوش مصنوعی برای ایجاد مجموعه‌ای از پرتره‌ها استفاده کرده که نشان می‌دهند برخی از سلبریتی‌ها ممکن است چند دهه آینده چه چهره‌ای پیدا کنند. عکاس و وکیل ترکیه‌ای به نام Alper Yesiltas این پروژه رو انجام داده. او به دلیل کارهای…

عکس‌هایی از زیباترین کتابخانه‌های دنیا

کتابخانه‌ها باید مظهر فرهنگ و هنر هر کشوری باشند. ساختمان ایمن و بزرگ، منظره تالار کتابخوانی، نوع چینش کتاب‌ها و تحویل آنها به کتابخوان‌ها، داشتن اینترنت آزاد و پرسرعت، حفاظت از نسخه‌های خطی و اسناد باارزش، آزاد بودن کتابخانه در حد امکان…

اگر در زمان این شخصیت‌های معروف مجله تایم وجود داشت و قرار بود روجلد شماره شخصیت سال شوند!

مجله تایم یک نشریه خبری هفتگی معروف است که طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله سیاست، رویداد‌های جهانی، علم، فناوری، سرگرمی و غیره را پوشش می‌دهد. اولین بار در سال 1923 منتشر شد و از آن زمان به یکی از تأثیرگذارترین و شناخته شده‌ترین مجلات در…

سازه‌ها و چیزهایی که حس مگالوفوبیای ما را به شدت تحریک می‌کنند – گالری عکس

مگالوفوبیا اصطلاحی است که برای توصیف ترس شدید و غیرمنطقی از اشیاء یا چیزهای بزرگ استفاده می‌شود. کلمه "مگالوفوبیا" از ترکیب دو کلمه یونانی "مگالو" به معنای بزرگ  و "فوبیا" که به معنی ترس یا بیزاری قوی است، گرفته شده است.افراد مبتلا به…

شوخی با مجسمه‌ها – وقتی حال مردم خوش است!

شوخی و طنز هم حال و هوای خاص خودش را می‌طلبد. مردم اگر از نظر پیشبینی شرایط اقتصادی آینده و وضعیت رفاه اکنون، آرامش و اطمینان خاطر لازم را داشته باشند و اگر بتوانند خود مقوله فرهنگ و اخلاق و دانش خود را ارتقا بدهند، شرایظ ظاهری و باطنی دیگر…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5