استفاده از غذای خشک و تشویقی جوسرا برای سلامت سگ ژرمن شپرد

0

رپورتاژ

سگ‌های ژرمن شپرد، یکی از محبوب‌ترین نژادهای سگ در دنیا هستند که توانایی یادگیری بالایی دارند. قطعاً رژیم غذایی در سلامت این نژاد از سگ‌ها نقش بسزایی دارد و حتماً والدینی که از ژرمن شپرد مراقبت می‌کنند، باید نسبت به نیازهای تغذیه‌ای این سگ، آگاهی کافی داشته باشند. همین‌طور نوع تشویقی این سگ‌ها نیز باید با دقت زیادی انتخاب شود. اگر شما نیز یکی از والدین ژرمن شپردها هستید یا دوست دارید یکی از آن‌ها باشید، با ما همراه باشید تا از ویژگی‌های غذای سگ ژرمن شپرد و تشویقی برای سگ ژرمن و همچنین بهترین برند برای خرید این محصولات آگاهی پیدا کنید. معمولاً والدین حساس، غذای سگ جوسرا را برای ژرمن‌های خود در نظر می‌گیرند. «دیجی پت» بستر مناسبی برای سفارش این نوع از غذای سگ است. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه را با شما به اشتراک بگذاریم.

تشویقی مناسب برای سگ ژرمن باید چگونه باشد؟

غذای سگ ژرمن شپرد به تنهایی برای رشد و نموی این سگ‌ها کافی است؛ اما همه‌ی سگ‌ها برای نیازهای تربیتی خود به تشویقی نیاز دارند. تشویقی‌ها جزو غذای اصلی به حساب نمی‌آیند با این حال بسیار مورد علاقه سگ‌ها هستند. تشویقی برای سگ ژرمن نیز اهمیت بالایی دارد. چراکه تشویقی برای سگ ژرمن، اگر به صورت مناسبی انتخاب شود، می‌تواند کار شما را برای تربیت و وقت گذرانی با سگ‌تان بسیار راحت کند. همچنین لازم به ذکر است که غذای تشویقی برای سگ ژرمن شپرد می‌تواند به صورت اسنک، ماهی خشک شده، پوره یا دیگر گونه‌های تشویقی رایج باشد. اما بهتر است ضمن در نظر گرفتن ذائقه سگ‌تان، تشویقی برای سگ ژرمن‌تان را از برندهای معتبری چون جوسرا انتخاب کنید. این کمپانی علاوه بر انواع غذای سگ جوسرا، انواع تشویقی‌ برای سگ ژرمن و دیگر نژادهای سگ را نیز عرضه کرده است.

غذای سگ ژرمن شپرد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

ژرمن شپردها سگ‌هایی کاری و بسیار باهوش هستند که در تیم‌های پلیس، هلال احمر و … از وجودآن‌ها استفاده می‌کنند. این سگ‌ها می‌توانند تا 66 سانتی‌متر قد داشته و تا 40 کیلوگرم نیز وزن داشته باشند. بنابراین نژادی بزرگ و قوی به حساب می‌آیند که به رژیم غذایی مقوی هم نیاز دارند. یک رژیم غذایی مناسب برای یک سگ نژاد بزرگ مانند ژرمن شپرد، باید به صورت میانگین حاوی 18 الی 22 درصد پروتئین و به صورت کلی حاوی 1200 تا بالای 2000 کالری باشد. البته مقدار دقیق پروتئین، کالری، ویتامین، چربی، کربوهیدرات و دیگر موارد لازم برای غذای سگ ژرمن شپرد، به سن، مقدار فعالیت، وضعیت سلامت و شرایط زندگی سگ بستگی دارد که برای مشخص کردن آن باید نظر دامپزشک را جویا شوید.

ژرمن شپردها، سگ‌های شکمویی هستند و علاقه زیادی به غذا خوردن دارند. بنابراین دادن غذای زیاد به آن‌ها نیز موجب بروز چاقی می‌شود. پس باید در انتخاب غذای سگ ژرمن شپرد و همچنین مقدار آن، دقت کافی را داشته باشید. معمولاً غذای سگ جوسرا مخصوص نژاد ژرمن شپرد، از هر نظر می‌تواند غذای ایده‌آلی برای این سگ‌ها باشد.

آشنایی با غذای سگ جوسرا

جوسرا یا «JOSERA» یک برند غذایی سطح بالای آلمانی است که در زمینه‌ی تولید انواع غذاهای حیوانات خانگی مانند سگ و گربه فعالیت دارد. دوران تأسیس کمپانی جوسرا و فعالیت رسمی آن به دوران جنگ جهانی دوم (سال 1995) برمی‌گردد. غذای سگ جوسرا و همچنین دیگر تولیدات این کمپانی، دارای سابقه‌ای درخشان است که بعد از 75 سال، هنوز در رأس معتبرترین برندهای غذاهای حیوانات خانگی قرار دارد. از جمله محصولات تولیدی این برند که توجه والدین حیوانات خانگی را به خود جلب کرده، موارد زیر را می‌توان نام برد:

  • غذاهای مینی جوسرا «Mini»:

غذای سگ جوسرا مینی، به صورت اختصاصی برای سگ‌های نژاد کوچک طراحی و عرضه می‌شود.

  • غذاهای روزانه جوسرا «Daily»:

غذاهای روزانه برند جوسرا، غذاهایی مقوی و خوشمزه برای حیوانات خانگی هستند که برای استفاده وعده‌های روزانه فرمول‌سازی شده‌اند. معمولاً غذاهای انواع نژادهای سگ جوسرا به صورت روزانه هستند.

  • غذاهای ویژه جوسرا «Special»:

غذایای ویژه برند جوسرا، غذاهایی هستند که دستورالعمل‌های ویژه‌ای دارند. از این غذاها برای نیازهای خاص تغذیه‌ای در حیوانات خانگی استفاده می‌کنند.

  • غذاهای طبیعت جوسرا «Nature»:

غذاهای نیچر جوسرا، برای دوست‌داران محیط زیست طراحی شده‌اند. جوسرا برای طبیعت احترام زیادی قائل است و تمام محصولات خود را با رعایت موازین محافظت از محیط زیست تولید می‌کند. برای مثال، برای محافظت از ماهیان وحشی، گوشت ماهی محصولات خود را از آبزیان سازگار با محیط زیست اروپا به‌دست می‌آورد.

غذای سگ ژرمن شپرد جوسرا را از کجا تهیه کنیم؟

معمولاً تمام پت‌شاپ‌های معتبر آنلاین و غیر‌آنلاین، غذای سگ ژرمن شپرد و غذای سگ جوسرا را در منوها و قفسه‌های خود موجود دارند. شما می‌توانید به راحتی و با کمک جداول راهنمای سن و وزن، غذای مناسب برای سگ‌تان را انتخاب کرده و سفارش دهید. قطعاً وقتی می‌پذیرید تا از یک حیوان خانگی باوفا و بامزه مراقبت کنید، باید نیازهای اصلی آن را در نظر داشته باشید و به خوبی برای رفع آن‌ها اقدام نمایید. برای راحت‌تر شدن کارتان و برای اینکه مجبور نباشید هر بار برای خرید غذای سگ ژرمن شپردتان به یک فروشگاه متفاوت مراجعه کنید، ما یک پت‌شاپ برتر را به شما معرفی می‌کنیم که همه آن‌چه برای سگ‌تان نیاز دارید را می‌توانید در آن‌جا یافته و سفارش دهید.

پت شاپ آنلاین «دیجی پت» گزینه مناسب و مطمئنی برای خریدهای شماست. در ادامه شیوه خرید از این پت‌شاپ و مزایای سفارش دهی در آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

خرید غذای سگ جوسرا ژرمن شپرد از دیجی پت

«دیجی پت» یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین برای خرید مایحتاج حیوانات خانگی است که می‌توانید برای خرید انواع محصولات غذایی، نگهدای، بهداشتی و سرگرمی حیوانات خانگی‌تان روی آن حساب کنید. انواع غذای سگ ژرمن شپرد برند جوسرا و سایر برندهای معتبر به همراه غذای خشک و کنسرویی سایر نژادهای سگ و گربه، انواع تشویقی‌ها و … در دیجی پت یافت می‌شود. با خرید از این پت‌شاپ، تا 7 روز ضمانت بازگشت کالا را خواهید داشت. همچنین تیم پشتیبانی این فروشگاه به‌صورت 24 ساعته آماده  پاسخگوی به سؤالات شما عزیزان است.

شما می‌توانید انواع تشویقی برای سگ ژرمن خود را از دیجی پت تهیه نموده و از مطالب آموزشی بلاگ آن برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه نگهداری از سگ‌تان استفاده کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5