طرز تهیه دمنوش زعفران برای لاغری

0

رپورتاژ

زعفران یا زَرپَران به عنوان یک ادویه خوش رنگ در آشپزی کاربرد دارد.این ادویه خوش رنگ و خوش طعم یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ادویه های ایران می باشد که از قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این ادویه که در ایران به طلای سرخ نیز معروف می باشد از خواص بسیار زیادی برخوردار می باشد؛ یکی از خواص این ادویه طلایی؛ برای لاغری می باشد که ما در ادامه برای شما طرز تهیه دمنوش زعفران برای لاغری را قرار می دهیم.

کشورهای زیادی دست به تولید زعفران زده اند اما در میان همه کشورها، نام کشور ایران است که در تولید بهترین نوع زعفران می درخشد. کشور ایران بیش از 90 درصد زعفران تولیدی کشور را تامین می کند و به عنوان یکی از بزرگ ترین صادر کننده های زعفران می باشد.

زعفران و یکی از شگفت انگیز ترین خواص آن:

زعفران دارای ترکیبات ارزشمندی می باشد و همین ترکیبات این گیاه را از سایر گیاهان متمایز ساخته است. کیفیت زعفران مطابق با همین ترکیبات سنجیده می شود؛ بدین صورت که هرچقدر درصد این ترکیبات بالاتر باشد زعفران با کیفیت تر می باشد و در نتیجه قیمت آن بالا تر می رود و تاثیر بیشتری بر روی سلامت بدن دارد.

ما در این محتوا قصد داریم برای شما درباره خواص دمنوش زعفران برای لاغری صحبت کنیم؛ اگر شما هم می خواهید با طرز تهیه دمنوش زعفران برای لاغری آشنا شوید؛ تا انتهای این محتوا با ما همرا بمانید.

خواص دمنوش زعفران برای لاغری:

ممکن است افراد به دلایل مختلفی مثل مصرف بیش از حد خوراکی های پرچرب و مضر دچار اضافه وزن شده باشند و از خوردن دمنوش های بی فایده خسته شده اند و قصد دارند از دمنوش های طبیعی برای کاهش وزن استفاده کنند؛ پیشنهاد ما برای اینگونه افراد، دمنوش زعفران می باشد. ما در این محتوا شما را با طرز تهیه دمنوش زعفران برای لاغری آشنا می کنیم تا بتوانید به راحتی با خوردن این دمنوش طبیعی در خانه؛ وزن خود را کاهش دهید.

زعفران به دلیل خواص دارویی بسیار زیاد، به هضم سریع تر غذا کمک می کند و نفخ را از بین می برد. زعفران با ایجاد احساس سیری بلند مدت در افراد؛ باعث می شود میل به غذا در آن ها کاهش یابد و به سمت خوراکی های پرچرب و پر کالری نروند و در نتیجه به اندام ایده ال خود برسند. ما در ادامه برای شما طرز تهیه دمنوش زعفران برای لاغری را قرار می دهیم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این دمنوش را آماده و میل کنید.

برای لاغری چه مقدار زعفران باید مصرف کنیم؟

طبق گفته ها اگر شما یک روز در میان بین 88 تا 90 میلی گرم برابر با 0.09 گرم زعفران مصرف کنید؛ و در کنار آن ورزش و رژیم غذایی را در پیش بگیرید، می توانید به تناسب اندام برسید. شما برای اطمینان از میزان مصرف زعفران، با پزشک خود مشورت کنید.

طرز تهیه دمنوش زعفران برای لاغری:

یکی از متداول ترین روش ها برای مصرف زعفران در ایران؛ دم کردن آن می باشد که ما قصد داریم برای شما آموزش دم کردن و طرز تهیه دمنوش زعفران برای لاغری را قرار دهیم:

  1. ابتدا به میزان لازم زعفران را با هاون بسابید تا کاملا خرد شود. دلیل این کار این است که زعفران خرد شده رنگ را بهتر منتقل می کند و از طعم بهتری برخوردار می باشد.
  2. ادویه خرد شده را به همراه کمی آب جوش در یک قوری بریزید و اجازه دهید تا کاملا رنگ خود را منتقل کند.
  3. برای 10 الی 15 دقیقه می توانید آن را روی حرارت قرار دهید تا بهتر دم بکشد و در نهایت آن را میل کنید.

میزان زعفران و آب بسته به مقدار دمنوشی می باشد که شما می خواهید میل کنید و کاملا دلخواه می باشد. ولی به عنوان یک پیشنهاد، بهتر است میزان آب جوش کمتر از ⅓ لیوان و زعفران در حدود یک قاشق سوپ خوری باشد.

نتیجه گیری:

در نتیجه متوجه شدید که با تهیه یک دمنوش طبیعی و خانگی و رعایت کردن برخی موارد در خوردن انواع غذاها؛ می توانیم به اندام ایده ال خود برسیم و از مشکلات و خطراتی که ممکن است در صورت اضافه وزن و چاقی برای ما رخ دهند فرار کنیم. ما برای راحتی شما، در این محتوا طرز تهیه دمنوش زعفران برای لاغری را قرار داده ایم؛ اگر شما هم قصد دارید وزن خود را کاهش دهید این محتوا را تا آخر مطالعه نماید.

منبع : beytoote.com

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.