گیفت کارت ارزان و اورجینال را فقط از موبوگیفت بخواهید!

0

رپورتاژ

آیا دنبال هدیه‌ای خاص برای یکی از عزیزانتان هستید؟ هدیه‌ای که تا سال‌ها در ذهن و خاطر وی باقی بماند؟ علاوه‌برآن، فرصت گشتن در بازار و خرید کادو را ندارید؟ پیشنهاد ما به شما خرید گیفت کارت است. اگر دلیل این پیشنهاد را می‌پرسید یا اصلاً نمی‌دانید این هدیه چیست و چه مزایایی نسبت به دادن پول نقد دارد، با ما همراه باشید که در ادامه پاسخ تمام این پرسش‌ها را خواهیم داد.

با گیفت کارت بیشتر آشنا شویم

این کارت‌ها نوعی کارت هدیه‌اند که در ازای پرداخت مبلغی آن را دریافت خواهید کرد. آن‌ها در دو نوع فیزیکی و مجازی موجودند؛ اما ازآنجایی‌ که متاسفانه ایران از سوی بسیاری از کشورها و فروشگاه‌ها تحریم شده، تنها امکان دریافت نوع مجازی آن از سمت فروشگاه‌های بزرگ و بین‌المللی با خرید گیفت کارت آن مانند گیفت کارت آمازون، گیفت کارت گوگل پلی ، گیفت کارت اپل ، گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت ایکس باکس، اسپاتیفای و … وجود دارد.

بنابراین شما می‌توانید از یکی از فروشگاه‌های معتبر مثل موبوگیفت آنها را بخرید. درواقع، با پرداخت هزینۀ کارت، یک کد دریافت می‌کنید که می‌توانید حساب کاربری‌تان را با آن شارژ کنید. حالا که متوجه شدیم گیفت کارت چیست، به نظر شما برتری خرید آن‌ها نسبت به خرید کادو چه خواهد بود؟

خرید هدایا درعین‌حال که لذت‌بخش‌اند، احتمالاً کمی چالش‌برانگیز نیز باشند؛ زیرا باید فرد را به‌خوبی بشناسید و بدانید چه هدیه‌ای او را خوشحال می‌کند یا اصلاً به چه چیزی نیاز دارد. ولی از همه مهم‌تر، زمانی است که باید به این کار اختصاص بدهید.

البته که صرف وقت برای عزیزان بسیار دل‌چسب خواهد بود؛ اما در بسیاری از مواقع، آن‌هم در دنیای امروزی پیدا کردن فرصت مناسب برای این امر ممکن است چندان شدنی نباشد. ازاین‌رو، چارۀ کار خرید همین کارت‌ها است. نه‌تنها در وقت خودتان صرفه‌جویی می‌کنید، بلکه از پیچیدگی خرید هدیه نیز راحت می‌شوید.

به هنگام خرید گیفت کارت‌ ارزان ، به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. حتماً به تاریخ انقضای کارت دقت کنید. برخی از کارت‌ها را فقط تا یک مدت ‌زمان محدودی می‌توانید استفاده کنید.
  2. معمولاً امکان تعویض یا پس دادن گیفت کارت وجود ندارد. پس در خرید آن دقت کنید.
  3. با خرید از موبوگیفت، اگرچه اطلاعات کارت خریداری‌شده سریعاً برایتان ایمیل و پیامک خواهد شد، اما بازهم آن را در جایی یادداشت کنید.
  4. و اما مهم‌ترین نکته، حتماً این کارت‌ها را از شرکتی معتبر و مطمئن که دارای پشتیبانی 24ساعته است، مانند موبوگیفت خریداری کنید. چراکه ممکن است شما در هنگام انجام مراحل فعال‌سازی گیفت کارت به مشکل برخورد کنید، آن‌وقت است که وجود یک تیم پشتیبانی قدرتمند به نفع‌تان تمام می‌شود و کارتان را سریع راه می‌اندازد.

چرا از موبوگیفت خرید کنیم؟

همان‌طور که عنوان شد، متأسفانه به علت تحریم‌های اعمال‌شده علیه ایران، خرید این کارت‌ها به‌راحتی امکان‌پذیر نیست. برخی افراد سودجو با ادعای فروش آن‌ها، پول را از شما گرفته درحالی که یا کارتی به شما تحویل نمی‌دهند، یا کارت خریداری‌شده کاملاً جعلی از آب درمی‌آید. علاوه‌برآن، سوءاستفاده از شرایط موجود، از دیگر مشکلاتی است که افراد با آن روبه‌رو خواهند شد. به علت دشوار بودن شرایط خرید، برخی از شرکت‌های سودجو این گیفت کارت ‌ها را با قیمت بسیار گزافی به فروش می‌رسانند. همین دلایل کافیست تا موبوگیفت از دیگر شرکت‌ها یک سر و گردن بالاتر باشد.

شاید فکر کنید به این دلیل که موبوگیفت کارت‌های اورجینالی را به شما تحویل می‌دهد، پس باید هزینۀ بالایی نیز بپردازید. درصورتی‌ که کاملاً عکس این فرضیه صادق است. هدف موبوگیفت، رضایت مشتریانش است. ازاین‌رو، سعی دارد تا قیمت‌ها را متعادل نگه دارد؛ بنابراین اصلاً نگران قیمت نباشید.

این شرکت در سال 1394 فعالیت خودش را آغاز کرده است. امروز با تجربه 5ساله در همۀ زمینۀ فروش و ارائه گیفت کارت،‌ آماده خدمات‌رسانی به شما عزیزان است.

سایت موبوگیفت، یک پرتال کاملاً کاربرپسند است که تمام ویژگی‌های یک سامانۀ خوب را داراست؛ بنابراین شما می‌توانید به‌راحتی و بی‌دردسر از آن خرید کنید. گزینه‌هایی چون امتیازدهی، پنل کاربری حرفه‌ای، راهنمای موجود در وب‌سایت و … ازجمله مواردی است که تجربۀ یک خرید ساده را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اما مهم‌ترین مزیت موبوگیفت، پشتیبانی 24ساعته‌اش است. شما عزیزان در هرزمانی از روز درصورتی‌ که سؤالی داشتید یا طی خرید ابهامی برایتان به وجود آمد، می‌توانید با تماس با پشتیبانی شرکت، مسئله خودتان را برطرف کنید.

از خواندن این مطلب تا خرید گیفت کارت اورجینال تنها یک کلیک فاصله دارید. پس سری به سایت موبوگیفت به آدرس mobogift.com  بزنید و گیفت کارت موردنظرتان را انتخاب کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.