بهترین سریال های 2020 از دید نشریه سینمایی توتال فیلم

0

ماهنامه توتال فیلم در شماره‌ی ویژه‌اش در اول سال ۲۰۲۱ سعی کرده بود رویداد‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های مهم سال قبل میلادی را بررسی کند. این بررسی‌ها فارغ از اینکه چه کیفیتی دارند حکم یک جور منو هم دارند تا تماشاگران را با آثاری روبه رو کنند که شاید از دیدنشان غفلت کرده است. در این شماره، توتال فیلم بهترین سریال های 2020 از دید این نشریه فهرست شده‌اند.

فکر کردیم بد نیست شما هم در جریان این فهرست قرار بگیرید و ببینید که چه جور سریال‌هایی مورد توجه مجلات خارجی‌اند.

سریال همینیم که هستیم We Are Who We Are

این سریال را یکی از بهترین آثار درباره نوجوانان آمریکایی می‌دانند. قصه درباره پسری است که همراه مادرش به یک اردوگاه نظامی آمریکایی در ایتالیا می‌رود و آنجا باید شرایط تازه‌ای از زندگی را تجربه کند. اما دوستی‌اش با یک گروه از نوجوان‌های ساکن پایگاه او را در معرض حوادث تازه‌ای قرار می‌دهد. سریال «همینیم که هستیم» درباره بلوغ و بحران هویت است؛ اینکه بزرگ شدن چه معنایی دارد و در جامعه آمریکایی این هویت چطور به دست می‌آید و هر نوجوانی با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند.

سریال ادی Eddy

شاید اسم سازنده‌اش هر بیننده سینمادوستی را قانع کند که این یک سریال جذاب است. «ادی» را دمین شزل ساخته است؛ همان کارگردان فیلم‌های «لالالند» و «ویپلش» که این بار به فرانسه آمده و آنجا قصه‌ای را درباره یک کافه روایت می‌کند. ماجرای «ادی» به یک کافه و نوازندگان حاضر در آن می‌پردازد. مثل دو فیلمی که از شزل نام بردیم این یکی هم درباره‌ موسیقی و نوازندگان است اما یک قصه‌ معمایی و جنایی هم در کنارش روایت می‌شود. هر قسمت سریال با یکی از شخصیت‌ها وارد ماجرا می‌شود اما قصه روی او متمرکز نمی‌ماند و ماجرا‌ها ادامه پیدا می‌کند.

سریال تد لاسو Tedd Lasso

یک سریال کمدی که مدتی است کلی سروصدا به پا کرد. سریال «تد لاسو» سریالی ورزشی کمدی با بازی جیسون سودیکیس است. این سریال داستان زندگی «تد لاسو» یک مربی آماتور فوتبال آمریکایی را روایت می‌کند که پس از قهرمان کردن تیمش در مسابقات سطح دو کالج‌های ایالات متحده، برای مربیگری یک تیم فوتبال پر حاشیه لندنی که در لیگ برتر بازی می‌کند به انگلیس می‌آید. سریال «تد لاسو» به تدریج شما را راضی می‌کند که قرار است یک سریال کمدی ببینید و در جهان کمدی احتمال مربیگری یک تیم در لیگ برتر انگلیس توسط یک مربی آماتور فوتبال آمریکایی هم می‌تواند اتفاق بیافتد.

سریال خانم آمریکا Mrs. America

محصول شبکه اف ایکس و اولو با حضور ستاره بزرگ سینما؛ خانم کیت بلانشت. ایده اصلی این مینی سریال درباره جنبش سیاسی برای تصویب «متمم حقوق برابر» است. متمم حقوق برابر، اصلاحیه‌ای بر قانون اساسی آمریکا بود که تاریخی ۱۰۰ ساله از ابتدای مطرح شدن در آمریکا دارد و در همین تغییراتی که در سال‌های اخیر در این کشور اتفاق افتاده امید برای تائید آن بیشتر شده است. موضوع سر این است که تمام زنان و مردان از حقوق یکسان قانونی برخوردار باشند «خانم آمریکا نشان می‌دهد که بخشی از مخالفان این قانون خود زنان بودند و قصه‌ فیلیس شلفلی، محافظه کارسرسخت امریکایی را تصویر می‌کند که سردسته‌ی مخالفان این قانون بود.

سریال مسابقه Quiz

سریالی که شبکه‌ ای تی وی تولید کرد و امسال کلی هوادارش شدند. قصه‌ی این سریال درباره مسابقه چه کسی می‌خواهد میلیونر شود؟ » است؛ ماجرای ساخت این برنامه و البته حضور برنده‌ای که موفق شد جایزه‌ی اصلی را ببرد. احتمالا این قصه شما را یاد «میلیونر زاغه نشین» می‌اندازد. اما این سریال محصول انگلیس است و قهرمانش هم نه یک نوجوان که یک مرد بزرگسال است. اما این فقط یک بخش از قصه است چون ماجرا خیلی زود به یک اثر جنایی بدل می‌شود.

سریال بوجک هورسمن Bojack Horseman

«بوجک هورسمن» سریالی است که پخشش از ۶ سال پیش شروع شده و در تمام این سال هم مورد توجه بوده است. این سریال یک انیمیشن بزرگسالانه است؛ داستان سریال درباره انسانی اسب نما به نام بوجک هورسمن است که در دهه هشتاد و نود میلادی ستاره سیتکام محبوبی به نام Horsin’ Around بوده، اما هجده سال پس از کنسل شدن سریال را به بطالت و بیهودگی گذرانده است. حالا او تصمیم گرفته تا با نوشتن و انتشار زندگی نامه‌اش به آن دوران باشکوه بازگردد. فصل ششم این سریال که سال ۲۰۲۰ پخش شد آن را به عنوان یک اثر محبوب و جذاب دوباره به صدر اخبار رساند

سریال لاوکرافت کانتری Lovecraft Country

سریالی از HBO که در ظاهر سریالی در ژانر وحشت است اما مثل تمام آثار ترسناک اشاره‌ای به جامعه‌ی امریکا وتبعیض‌های درونش دارد. «لاوکرافت کانتری» قصه‌ای درباره سیاهان آمریکاست در دوره‌ای که آن‌ها قادر نبودند در هر جایی و هر نقطه‌ای که دلشان می‌خواست ساکن شوند. قصه‌ این سریال از جایی شروع می‌شود که یک مرد به نام فریمن همراه با عمو و دوستش عازم سفری می‌شوند تا پدر گمشده‌اش را پیدا کنند اما ناگهان با افرادی بر می‌خورند که طبیعی نیستند و دشمن سیاهان‌اند و می‌خواهند آن‌ها را بکشند.

سریال شتر کریک Schitt’s Creek 

آن‌ها که فصل‌های اول سریال را دیده‌اند می‌دانند که شتر کریک سریال بامزه‌ای نبوده است. اما ظاهرا در فصل‌های تازه‌اش توانسته به یک جنس کمدی متکی به دیالوگ و موقعیت دست پیدا کند که تماشاگران هم از آن ناراضی نباشند. قصه درباره یک خانواده است که بعد از ورشکستگی ناچار می‌شوند به یک شهر کوچک مهاجرت کنند و زندگی در این شهر تازه برایشان ساده نیست. فصل ششم این سریال امسال هم کلی جایزه گرفت، هم در فهرست محبوب‌های تماشاگران جایی برای خودش پیدا کرد.

سریال آخرین رقص The Last Dance

شبکه‌ نتفلیکس در بهار سال ۲۰۲۰ یک سریال ورزشی درباره مایکل جردن را پخش کرد؛ سریالی درباره ستاره بی‌تکرار بسکتبال آمریکا در تیم شیکاگو بولز. اگر می‌خواهید بدانید که جردن که بود و چه کرد و بفهمید که تیم شیکاگو بولز چطور به دومین سه‌گانه قهرمانی رسید این سریال را ببینید. ما در «آخرین رقص» با مستندی ورزشی روبه رو هستیم که نه تنها بی‌نهایت جذاب است بلکه هر بیننده را به پشت صحنه یکی از تاریخی‌ترین تیم‌های ورزشی دنیا می‌برد.

سریال من در تاریکی رفته‌ام I’ll Be Gone in the Dark

یک سریال دیگر از HBO که این هم مستند است. سریال من در تاریکی رفته‌ام درباره زنی است به نام میشل مک نامارا؛ او کسی بود که شب‌ها روی پروژ‌های کار می‌کرد که خیلی‌ها سعی می‌کردند به آن نپردازند. او تحقیق روی قاتلی زنجیره‌ای را شروع کرد که مشهور بود به قالت گلدن گیت. تحقیقات او در چت روم‌ها و فضای مجازی کم کم به نتیجه رسید و دست قاتل را مشخص کرد. این سریالی است درباره کشف یک قتل و گزارشی تحقیقی که منجر به حل یک پرونده‌ی لاینحل شد. امتیاز بالای سریال نشان می‌دهد که هم مخاطبان هم منتقدان از آن راضی بوده‌اند.

سریال من از سوزی متنفرم I Hate Suzie

از این سریال کمتر خبری خوانده‌ایم و شنیده‌ایم اما این یکی از محبوب‌ها نزد مخاطبان است. قصه درباره یک بازیگر و مجری جوان تلویزیون است که تلفن همراهش هک می‌شود و از آن پس باید تلاش کند تا زندگی شخصی‌اش، همسرش و فرزندش را حفظ کند. ولی این کار راحتی نیست. فصل اول سریال در هشت قسمت تولید شده

سریال مرده از نظر من Dead To Me

محصولی از شبکه‌ی نتفلیکس که فصل دومش از فصل اولش محبوب‌تر شد. ماجرای این سریال درباره دوستی دو زن است؛ هر دو همسرانشان را از دست داده‌اند و عزادارند. اما یک جلسه‌ی روان درمانی آن‌ها را به هم نزدیک می‌کند و با وجود روحیه متفاوتی که هر کدام دارند کم کم سعی می‌کنند مشکلات یکدیگر را حل کنند. این سریال یک کمدی سیاه است که معما‌های زیادی را طرح و حل می‌کند. یکی از محبوب‌ترین آثار نتفلیکس در سال 2020 همین سریال ده قسمتی بود.

سریال پسران The Boys

بهترین سریال های 2020
بهترین سریال های 2020

فصل دوم این سریال هم در جرگه‌ی محبوب‌ترین‌های سال قرار گرفته است. پسر‌ها در ژانر ابرقهرمانی و بر اساس یک کتاب داستان مصور با همین نام توسط گارت انیس و داریک رابرتسون ساخته شده است. شبکهی آمازون با این سریال در رقابت‌های امسال حضور جدی داشت. ماجرا درباره کنترل شهر به دست ابرقهرمان‌های فاسد است. گروهی از پسران تصمیم می‌گیرند که علیه آن‌ها شورش کنند و به این اوضاع خاتمه بدهند. سریال قصه این افراد را تک تک دنبال می‌کند.

سریال بهتره با سال تماس بگیرید Better Call Soul

فصل پنجم این سریال هم مثل تمام سال‌های قبل از محبوب‌ترین آثار تلویزیونی بوده است. این فصل از «بهتره با سال تماس بگیرید» یکی از بهترین قصه‌ها و اجرا‌ها را داشت؛ ماجرا‌هایی پیچیده، پررمز و راز و درعین حال متکی به اجرایی منحصر به فرد که تماشاگر را مدام غافلگیر می‌کرد و او را به دل ماجرا‌هایی می‌برد که انتظارش را نداشت. این یکی از بهترین آثار امسال بود.

سریال گامبی وزیر The Queen Gambit

سریالی درباره شطرنج بدون اینکه روی این ورزش یا بازی تمرکز کند. یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های تلویزیون در سال جدید همین سریال بود؛ سریالی درباره یک دختر نوجوان شطرنج باز که از این طریق می‌توانست خودش را به جهان ثابت کند و در دل دنیایی مردانه کار خودش را بکند و قهرمان شود. سریال در عصر جنگ سرد روایت می‌شد و پر از نشانه‌های سیاسی بود. اما گامبی وزیر بیشتر سریالی زنانه با ماجرا‌هایی جذاب و پرتعلیق بود که سیاست را کنار می‌زد و به موضوعی اجتماعی می‌پرداخت.

سریال دوز Devs

بهترین سریال های 2020

یکی از عجیب‌ترین سریال‌ها ساخته الکس گارلند، کارگردانی که به هوش مصنوعی علاقه‌مند است. دوز که نام عجیبی دارد اشاره به هوش مصنوعی است که قادر است زمان گذشته را بازسازی کند. فضای سرد، قصه جدی و معمایی و البته عبوس و فضاسازی منحصر به فرد مزیت سریال گارلند بود که کمتر از آن حرف زدند. ډوز از بهترین سریال‌های علمی- خیالی با مایه‌های فلسفی بود که سال 2020 پخش شد.

مردم عادی Normal People

سریالی پرده درانه که زیادی جدی گرفته شد و به دلیل مضمون بی‌پروایش به فهرست‌ها راه یافت. قصه درباره دختری است منزوی که دل باخته یکی از همکلاسی‌هایش می‌شود اما هیچ کدام نمی‌توانند موضوع را افشا کنند. با وجود ظاهر نوجوانانه سریال، بیشتر مناسب بزرگسالان بود و به دلیل وقاحت و بی‌پروایی‌اش مورد توجه قرار گرفت.

ممکنه تو رو نابود کنم I May Destroy You

سریال به یک شخصیت محبوب توییتری می‌پردازد که رمان نوشته و با همین رمانش هم مشهور شده است. اما او یک شب با دوستانش بیرون می‌رود و فردا، وقتی از خواب بیدار می‌شود هیچ چیزی را به یاد نمی‌آورد. او حالا به کمک دوستانش می‌خواهد بفهمد چه بر سرش آمده است. سریال به دلیل نگاهش به شبکه‌های اجتماعی و نقد صریح آن‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

سریال ماندالوریان Mandalorian

این مجموعه در دنیای خیالی مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان، ساخته جرج لوکاس، اتفاق می‌افتد وخط زمانی این سریال پنج سال پس از فیلم بازگشت جدایی و بیست و پنج سال قبل از نیرو برمی خیزد قرار دارد. در اصل «ماندالوریان» سریالی است برای هواداران خاص فیلم‌های «جنگ ستارگان». با این که قصه‌اش برای تماشاگر عام و ناآشنا به دنیای فیلم‌های لوکاس قابل فهم است اما آن‌ها که این مجموعه فیلم را از قبل دنبال کرده‌اند حالا بیشتر از تماشایش لذت می‌برند.

سریال تبر کوچک Small Axe

«تبر کوچک» ساخته استیو مک کویین است. قرار بود قسمت اول سریال به عنوان فیلمی مستقل در جشنواره کن رونمایی شود. اما با شیوع کرونا آن را در قالب سریال پخش کردند. موضوع اصلی‌اش مثل تمام آثار کویین در سال‌های اخیر درباره نژادپرستی و سیاهان است و هر قسمتش مثل یک فیلم سینمایی زمانی حدود ۹۰ دقیقه با قصه‌ای مجزا از باقی قسمت‌ها دارد. بعضی از قسمت‌های «تبر کوچک» در فهرست بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۰ هم آمده است و همین نشان می‌دهد که اثر مک کویین محبوب گروه‌های مختلف شده است.


این نوشته‌ها را هم دوست خواهید داشت:

این 12 فیلم خوب بر اساس داستان‌های واقعی ساخته شده‌اند – یک فهرست خوب

1- فیلم فرار از آلکاتراز - Escape From Alcatraz سال تولید : ۱۹۷۹ کارگردان : سیگل فیلمنامه‌نویس : ریچارد تاگل، برمبنای کتابی نوشته ج. کامبل بروس هنرپیشگان : کلینت ایست‌وود، پاتریک مک‌گوهان، رابرتس بلاسم، جک تیبو، فرد وارد، پل بنجامین،…

بهترین فیلم های جنایی تاریخ ، 79 فیلم همراه خلاصه داستان و توضیح

ژانر فیلم‌های جنایی، مثل ژانر فیلم‌های عشقی همیشه محبوب است. انگار بخشی از ناخودآگاه ما بدش نمی‌آید که خودش را جای تبهکارها و آنهایی که مسیر مستقیم را دوست ندارند طی کنند، بگذارد. ما شاید در این گانگسترها و تبهکارها، کاریزما و اراده‌ای…

بهترین فیلم‌ های 2018 و 2019 که نباید از دست بدهید- فهرست 125 فیلم برتر و گلچین‌شده بر اساس نظر و…

و سرانجام می‌رسیم به قسمت سوم و آخر معرفی بهترین فیلم های 2018 و 2019 حتما فیلم‌هایی خوبی بوده‌اند که از قلم افتاده‌اند. شما می‌توانید در قسمت کامنت‌ها این فیلم‌ها را به من و خوانندگان دیگر معرفی کنید.81- فیلم The Great Battle…

بهترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما – فهرست 67 عنوان برتر

در ابتدای این پست باید بنویسم که تعریف ژانر علمی تخیلی بسیار پیچیده و مورد اختلاف است. در واقع ژانر علمی تخیلی یک طیف است و نمی‌شود مرز قاطعی برای آن متصور شد.برخی‌ها حتی هر فانتزی بی‌بنیانی را که در آینده رخ دهد، هر داستانی که در آن…

بهترین فیلم‌های میشل فایفر از صورت زخمی تا ذهن‌های خطرناک

میشل ماری فایفر (زاده ۲۹ آوریل ۱۹۵۸) بازیگر آمریکایی است. فایفر کار خود را از اوایل دهه ۸۰ میلادی آغاز کرد. البته اولین فیلم مهمش، فیلم صورت‌زخمی بود که محصول سال ۱۹۸۳ بود. فیلم‌های موفق و برجسته وی، در اواخر دهه ۸۰ و اوایل ۹۰ میلادی ساخته…

اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مجموعه باور نکردنی از عکس‌های تاریخی که توسط عکاسان آنها امضا و حاشیه‌نویسی شده

عکس بالا عکس اتاق موقعیت اضطراری است که توسط جو بایدن امضا شده است . لحظات پرتنش عملیات نپتون نیزه را نشان می‌دهد که نیرو‌های دریایی ایالات متحده به محوطه اسامه بن لادن یورش بردند. امضا کرد: ایمان را حفظ کن!مجموعه‌ای از عکس‌هایی که…

چرا بعضی‌ها وقتی پا به سن می‌گذارند جذاب می‌شوند یا دست‌کم کمتر زشت به نظر می‌رسند؟ عکس‌های قدیمی…

خب، این هم بحثی است که نمی‌دانم شما تا حالا در موردش با کسی صحبت کرده‌اید یا خیر. برخی در جوانی واقعا چهره یا قامت غیرقابل تحملی دارند. مثلا زیاد زمخت هستند، بینی یا فک یا گوش‌های بزرگ دارند. تناسب چهره ندارند. کلا جزو زیباروها به حساب…

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده‌اند و نگرش جدیدی نسبت به تاریخ در ما ایجاد می‌کنند

عکس‌های تاریخی بسیار هستند. برخی از آنها از فرط تکرارِ دیگر روتین می‌شوند و نکته جدیدی به ما نمی‌افزایند. متاسفانه برخی از آنها در بایگانی‌های فراموش می‌شوندو کسی متوجه نکته‌شان نمی‌شود و به تدریج نابود می‌شوند و برخی هم کمتر از بقیه بها…

نمونه‌هایی از تغییر دکوراسیون‌های زیبا و اقتصادی

بعضی از تغییر دکوراسیون‌ها بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما برخی هم بسیار اقتصادی و مختصیر و مفید هستند، با این همه تغییر زیادی در روحیه ما و زیبایی خانه‌مان ایجاد می‌کنند.این تغییر دکوراسیون‌ها ممکن است برایتان جالب باشند:…

سرژ ورونوف: پزشکی که بیضه‌های میمون‌ها را به مردها پیوند می‌زد تا آنها را جوان کند!

یکی از پر شورترین ارائه‌ها و سخنرانی‌ها در کنگره بین‌المللی جراحان در لندن در سال 1923 توسط جراح فرانسوی متولد روسیه به نام سرژ ورونوف انجام شد.سه سال پیش‌تر، ورونوف با آزمایش‌های بحث‌برانگیز پیوند غده‌ که به ادعای خودش آدم‌ها را چند…

اگر ابرقهرمانان‌ها و شرورهای فیلم‌ها و کامیک‌ها در دوره ویکتوریا می‌زیستند!

عصر ویکتوریا دوره‌ای از تاریخ بریتانیا بود که از سال 1837 تا 1901 همزمان با سلطنت ملکه ویکتوریا بریتانیا ادامه یافت. این دوره، دوره تغییرات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی قابل توجهی بود که نه تنها بریتانیا، بلکه سایر نقاط جهان را عمیقاً…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5