نسخه بتای رایگان نرم‌افزار ویرایش تصویر ACDSee Gemstone منتشر شد؛ جایگزین قدرتمندی برای فتوشاپ در حال شکل‌گیری است

پشتیبانی از لایه‌بندی، ویرایش همزمان چندین سند و ابزارهای جدید دیگر

0

شرکت ACDSee از نسخه بتای رایگان برنامه ویرایش تصویر Gemstone رونمایی کرد. نرم‌افزاری که اکنون به طور مستقل و رایگان در دسترس هر کاربری است و پیشرفت‌های بسیار امیدوارکننده‌ای داشته است؛ به‌طوری‌که در آینده خود را جایگزین نرم‌افزار فتوشاپ ادوبی کند.

شرکت ACD Systems از سال ۱۹۹۳ تا کنون، مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای ویرایش تصویر و مدیریت محصول را منتشر کرده است و اکنون فهرست متنوعی از برنامه‌های دسکتاپ و موبایل مانند Photo Studio Ultimate و Luxea Video Editor 6 یا ACDSee Pro نسخه iOS برای عکاسان و ویدئوگرافرها را دارد.

آخرین محصول این شرکت به نام Gemstone یک ویرایشگر مستقل با رابط چند سندی (MDI) است که از قابلیت لایه‌بندی و فایل‌های RAW پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر، برنامه Gemstone از بیش از ۵۰۰ مدل دوربین و فایل‌های RAW تولید شده توسط آن‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

قابلیت MDI یا Multi-Document Interface به کاربران این امکان را می‌دهد که همزمان چندین پرونده را باز کرده و روی آن‌ها کار کنند. همچنین، یک چشم‌انداز مستقیم روی آن‌ها می‌دهد تا بتوانند یک مقایسه سریع میان چند پرونده داشته و آن‌ها را ویرایش کنند. پشتیبانی از قابلیت لایه‌بندی نیز به کاربران این امکان را می‌دهد که تنظیمات پیچیده‌ای روی هر پرونده اعمال کرده و هرگاه نیاز داشته باشند؛ این تنظیمات را برگردانند.

بازخوردهای جامعه عکاسان، سکوی پرتاب به سوی آینده

رابط کاربری Gemstone شباهت زیادی به نرم‌افزارهای محبوب ویرایش تصویر چند لایه‌ای دارد و اجازه گردش کار سریع و استفاده همزمان از ابزارهای پیاده‌سازی را می‌دهد. این رابط کاربری برای هر فردی که بخواهد در آینده از نرم‌افزار فتوشاپ به نرم‌افزار Gemstone تغییر مکان دهد یا نرم‌افزار Gemstone را به طور مستقل آزمایش کند؛ بسیار مفید خواهد بود.

شرکت ACDSee می‌گوید ویرایشگر تصویر جدید این شرکت به طور یکپارچه با محصولات دیگر موجود این شرکت مانند ACDSee Photo Studio Home 2021 یا Digital Asset Manager جفت می‌شود و برخی از ویژگی‌های محبوب Photo Studio را هم در خود دارد.

کاربران ویژگی‌هایی مانند Frequency Separation ،Path Text ،Pixel Targeting ،Color and Tone Wheels ،Liquify Tool و غیره را در نرم‌افزار جدید ویرایش عکس ACDSee آزمایش خواهند کرد.

نسخه بتای Gemstone چند محدودیت دارد؛ از جمله اینکه فعلا فقط برای کاربران ویندوز عرضه شده و از کامپیوترها و سیستم‌های ۶۴ بیتی پشتیبانی می‌کند. به علاوه، از فایل‌های RAW و DNG دوربین Fujifilm X-trans یا فایل‌های Canon C-RAW پشتیبانی نمی‌کند.

شرکت ACDSee با انتشار نسخه بتای Gemstone می‌خواهد تا پاییز امسال، نظرات و بازخوردهای کاربران و جامعه عکاسی را دریافت کند و بعد در پاییز، نسخه رسمی این نرم‌افزار را ارائه دهد. این شرکت همه عکاسان و ویرایشگرهای عکس را تشویق می‌کند این نرم‌افزار را به رایگان دانلود و مورد آزمایش قرار دهند. برنامه Gemstone را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

بدون تعارف، ACDSee با گرفتن بازخوردهای کاربران، این ظرفیت و توانایی را دارد که برنامه Gemstone را به یک ابزار قدرتمند برای جایگزینی Adobe Photoshop و Affinity Photo تبدیل کند؛ به ویژه اینکه اگر بتوان به طور مستقل (نه اشتراکی) و با هزینه‌ای کمتر استفاده کرد. تست نسخه بتای رایگان این محصول، سکوی پرتابی به آینده است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

روسای جمهوری آمریکا به صورت تصاویر خیالی شبیه گیم‌های رل پلیینگ ژاپنی!

توجه: تصاویر را میدجرنی ساخته و سازنده ظاهرا فارغ از سمت و سوی سیاسی و فقط یک نوع بیان هنری دست به این کار زده است.جو بایدن:دونالد ترامپ:باراک اوباما:جورج دبلیو بوش:بیل کلینتون:جورج بوش پدر:…

تصور واقعیت دگرگون به کمک میدجرنی – گالری عکس

تاریخ دگرگون یک ژانر جذاب است که به بررسی چگونگی تغییر مسیر تاریخ در صورت رخ دادن برخی رویداد‌های کلیدی به گونه‌ای متفاوت می‌پردازد.یک تغییر جزئی یا یک واگرایی عمده می‌تواند تخیل ما را به کار بیندازد تا آینده‌ای کاملا متفاوت که الان جزو…

تبدیل شخصیت‌های انیمیشن‌های و کارتون‌ها به نمونه‌های انسانی شبیه به آنها

در انیمیشن‌ها ما حیوانات را دارای شخصیت انسانی می‌کنیم، رخت و لباس به تنشان می‌کنیم، آنها را صاحب جامعه و شهر می‌کنیم و رفتارهای انسانی را به آنها منتسب می‌کنیم.اما تصور کنید که در کاری معکوس، این شخصیت‌های کارتونی را می‌توانستیم به…

خاطره‌بازی‌ با هم‌خوابگاهی‌ها و هم‌خانه‌های کثیف زمان دانشجویی!

الان را نمی‌دانم، اما داشتیم هم‌خوابگاه‌هایی و هم‌اتاقی‌هایی که نظم و بهداشت برایشان اولویت نبود. شاید یک جور لج و لجبازی برای نامرتب بودن و نشان دادن بی‌حالی و غم فلسفی هم در کار بود.ظرف‌های نشسته که دست کم مواد غذایی داخلشان تخلیه…

نقاشی‌هایی که به بالاترین رقم‌ها قیمت‌گذاری و فروخته شده‌اند

در اینجا می خواهیم لیستی از گران‌ترین نقاشی هایی که در بازار حراجی‌ها به فروش رسیده اند را با هم مرور کنیم. البته هر لحظه امکان تغییر این لیست و جایگزینی نقاشی های دیگری وجود دارد ولی در آن صورت هم می توان نقاشی های زیر را جزء گرانترین های…

شوخی با درونگراها (نرنجید! خودم یک درونگرا هستم)

در مورد درونگراها بسیار مطلب نوشته‌ام. یک زمانی درونگرایی در جامعه خیلی تابو بود و هنوز هم مقداری است.خود من به عنوان یک درونگرا زمانی از درونگرایی خود شرمنده بودم. اما بعدا متوجه شدم که درونگرایی یک ویژگی شخصی است. درونگراهایی یک طیف…
منبع petapixel
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5