آیا با خرید فالوور نیاز به خرید لایک هم داریم؟

0

رپورتاژ

اکثر افرادی که با اینستاگرام کار می کنند سعی دارند تا با خرید فالوور ارزان واقعی ، پیج خود را ارتقا دهند و در نتیجه یک پیج خوب و قوی داشته باشند. این برنامه محبوب همه گیر، قابلیت ها و امکاتاتی دارد که هرچه افراد بیشتری یک پیج را دنبال کنند، این امکانات بیشتر قابل استفاده است‌.

به عنوان مثال دریافت تیک آبی مشهور اینستاگرام فقط به افرادی داده می شود که فالوورهای بسیار زیادی داشته باشند و پست ها هم لایک به خوبی لایک شوند. البته همه فقط برای دریافت تیک آبی یا استفاده از بقیه امکانات فالوور نمی خرند.

افرادی هم وجود دارند که قصد آن‌ ها از خرید فالوور شروع کسب و کار است  یا می خواهند پیج قدرتمندی در اینستاگرام داشته باشند. در ادامه با دیجی فالوور همراه شوید تا به شما بگوییم آیا با خریدن فالوور بازهم نیاز به خرید لایک‌ برای ارتقا پیج است یا خیر.

چرا اصلا تعداد فالوور در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد؟

اگر تا کنون حتی یک بار هم با برنامه اینستاگرام کار کرده باشید، قطعا متوجه شده اید که تعداد فالوورها چقدر اهمیت دارند و هرچه تعداد زیادتر باشد، پیج هم در اینستاگرام محبوب تر و شناخته شده تر است. از این رو می توان گفت که تعداد فالوور در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد.

البته افراد هم با توجه به اندازه فالوورهای خود در اینستاگرام کسب در آمد می کنند و شغل اینترنتی خود را اداره می کنند. در کل اگر بخواهیم نتیجه گیری کنیم می توان ‌گفت که افراد مجازی، از تعداد فالوور و لایک پست ها فرد را قضاوت می کنند و محبوبیت در فضای مجازی هم این گونه شکل می گیرد.

چگونه می توان در اینستاگرام فالوور جذب کرد؟

راه کارهای بسیار زیادی برای جذب فالوور وجود دارد که یکی از آن ها خرید فالوور واقعی می باشد. این روش از تمامی روش ها موثرتر است و زمان خیلی کمی را هم صرف می کند تا فالوورها زیاد شوند. البته همان طور که گفتیم راه های دیگری هم وجود دارد و فرد می تواند بدون خرید فالوور، پیجی تاسیس کنند وبا تلاش، مخاطبان را به خود جذب‌ کند.

شاید در روش دوم همه چیز ساده و راحت به نظر بیاید اما اصلا اینگونه نیست و علاوه بر این که باید زمان زیادی را صرف کرد تا پیج قوی شود، صاحب پیج باید خلاق هم باشد. به عنوان مثال بعد از تعداد فالوورها، لایک ها در اینستاگرام اهمیت زیادی دارند و همیشه افراد سعی می کنند تا فالوور و لایک را باهم به دست آورند.

فردی که پیج تاسیس کرده و توانسته با تلاش مخاطبان را جذب کند، باید از پست هایی در پیج خود استفاده کند که مخاطبان و فالوورهای بیشتری به آن جذب شوند و در همین حال هم تعداد لایک ها کاهش نیابد.

اگر به دنبال راه کار ساده تری برای زیاد شدن فالوور هستید، ما به شما پینشهاد می کنیم که از سایت دیجی فالوور، فالوور بخرید و در یک شب صاحب پیجی معروف و مشهور در اینستاگرام شوید. حتی در صورت نیاز می توانید پیجی را بخرید که علاوه بر فالوور، لایک ها و بازدید آن هم زیاد باشد.

آیا با خرید فالوور نیاز به خرید لایک هم است؟

همیشه زمانی که فالوور می خرید، تعداد لایک های پیج هم به طور ناخوداگاه زیادتر می شود. البته این اتفاق فقط در صورتی رخ می دهد که فالوورهای خریداری شده واقعی باشند. زمانی که فالوورها واقعی باشند، با مشاهده کردن پست های پیج، در صورت علاقه آن را لایک می کنند و لایک پست ها هم زیاد می شود.

شما می توانید با خرید فالوور ایرانی، لایک های پست تان را هم افزایش دهید و با مخاطبان ایرانی، بازدید پیج را هم بهبود ببخشید. البته بازهم تاکید می کنیم که فالوورها حتما باید اصل و ایرانی باشند تا بدون نیاز به خرید لایک اینستاگرام ارزان ، پست ها هم بیشتر دیده شوند.

اگر هم علاقه دارید که لایک های پست ها بیش از حد معمول شوند و در اکسپلور راه پیدا کنند، می توانید با خرید لایک معمولی این کار را انجام دهید. اگر هم که نمی خواهید این اتفاق صورت گیرد و تنها دیده  شدن پست ها توسط فالوورهایتان مهم است، نیاز به خرید لایک نیست و با همان خرید فالوور از دیجی فالوور،  می توانید لایک های مورد نظر را به دست آورید.

چگونه می توان فالوورهای خریداری شده را افزایش داد؟

یکی ازمهم ترین نکاتی که در اینستاگرام اهمیت دارد، نگه داشتن فالوورها و مخاطبان است. شما حتی اگر فالوورهای میلیونی هم بخرید اما نتوانید آن ها را خوب نگه دارید و در پیج ثابت کنید، قطعا تمام هزینه شما نابود و پیج هم به مرور ضعیف می شود. برای حفظ کردن فالوورها راه کارهایی وجود دارد که برخی از آنان عبارت اند از:

به اشتراک گذاری محتوای مناسب

یکی از بهترین راه کارهای جذب مخاطب و نگه داشتن آن، به اشتراک گذاری محتواای مناسب و چشم گیر می باشد. پیج شما در هر زمینه ای که فعالیت می کند، باید در آن از عکس ها و متن هایی استفاده شود که مخاطب ترغیب شود پیج را نگه دارد.

این پست ها می توانند  سرگرم کننده باشند و حتی در برخی مواقع استفاده از نظر سنجی بد نیست؛ گاهی اوقات فالوورها را به پالش بکشید تا ذهن آن ها درگیر پیج شما شود.

برگزاری مسابقات متنوع

با توجه به وضعیت امروزه مردم، سعی کنید در پیج مسابقاتی برگزار کنید تا هم افراد خوشحال شوند و هم پیج را ترک نکنند. این مسابقات می تواند هر چیزی باشد و جوایز آن هم از پیج باشند.  حتی می توانید از این طریق مخاطبان و فالوورهای دیگری را هم حذب کنید.

به عنوان مثال مسابقه را برگزار کنید و شرط شرکت در آن را هم معرفی پیج به دوستان یا تگ کردن در زیر پست باشد. زمانی که افراد دیگر پیج را مشاهده کردند، او را فالوو می کنند و هم فالوورهای جدیدی به پیج اضافه می شوند و هم افراد قبل، پیج را ترک نمی کنند. ‌

فعال بودن

یکی دیگر از راهکارهای نگه داری فالوور و حتی جذب آن، فعال بودن در پیج است. سعی کنید همیشه حداقل روزی یکبار استوری بگذارید و حتی با افراد صحبت کنید و از آن ها مشورت بخواهید. البته هرچه استوری ها سرگرم کننده تر باشند، بهتر است زیرا فالوورها به مرور به آن عادت می کنند و اگر یک روز استوری نگذارید، به دنبال پیج شما می گردند.

البته فعال بودن فقط به معنی استوری گذاشتن نیست. تعداد پست هایی را که به اشتراک می گذارید زیادتر کنید و تا حد امکان جواب کامنت ها را هم بدهید. اینگونه پیج ناخوداگاه بالا می رود و فالوورها که کم نمی شوند هیچ، حتی تعداد آن ها زیادتر هم می شود.

از چه سایتی فالوور و لایک بخریم؟

سایت ها و پیج های زیادی در خصوص خرید و فروش، فالوور، پیج، ممبر و… وجود دارند که برخی از آنان ایرانی و  تعداد دیگری هم خارجی هستند.

همیشه اولین‌ نکته ای که در خرید فالوور و لایک باید به آن توجه کرد سایت است و باید حتما از سایتی خرید شود که مطمعن و معتبر باشد. زیرا ممکن است  فالوورها اصل نباشند و به پیج صدمه بزنند. دیجی فالوور  یکی از همین سایت های ایرانی معتبر است که می توانید بدون‌ نگرانی از آن خرید کنید و پیج خود را ارتقا دهید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.