وبزی ساده ترین روش ساخت سایت

0

رپورتاژ

در دنیای امروز یکی از نیازهای مبرم تمام کسانی که صاحب کسب و کار هستند داشتن یک وبسایت قوی است که بتواند به آن‎‌ها کمک کند تا کسب و کارشان را تا جایی که میتوانند به همه معرفی کنند شما چه یک عکاس مستقل باشید چه یک شرکت بزرگ تولید رنگ خوارکی نیار دارید تا یک وبسایت قوی داشته باشید تا بتوانید خودتان در عرصه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید مطرح کنید.

اما در اینجا مشکلی که پیش می‌آید این است که طراحی سایت به صورت کلاسیک کار دشواری است و نیاز به یادگیری چند زبان کدنویسی دارد و همین نکته باعث می‌شود که خیلی‌ها از ساخت یک سایت برای خود منصرف شوند خبر خوب این است که با وجود پیشرفت‌هایی که در چند سال اخیر به اتفاق افتاده تعداد زیادی سایت‌ساز به وجود آمده‌اند که به شما این امکان را می‌دهند تا بدون استفاده از دانش کدنویسی برای خودتان سایت طراحی کنید یکی از این سایت سازها سایت ساز وبزی است که در این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

معرفی سایت ساز وبزی

همانطور در بالا نیز گفتیم وبزی یک سایت ساز است که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون کدنویسی بتوانید برای خودتان یک وبسایت عالی طراحی کنید این کار به شما کمک می‌کند تا بدون پرداخت هزینه‌های گزاف برای یادگیری کدنویسی یا استخدام یک کدنویس بتوانید به تنهایی برای خودتان یک سایت بسیار خوب و زیبا طراحی کنید.

مزایای وبزی

آسانی در استفاده

یکی از نکات خیلی مهم وبزی آسان بودن کار کردن با آن است شما فقط با چند کلیک می‌توانید قالب سایتتان را از وبزی تهیه کنید و سپس طراحی سایتتان را شروع کنید. فقط کافیست شما وارد سایت وبزی شوید و با کلیک روی دکمه رایگان شروع کنید وارد صفحه طراحی سایت شوید و قالب خود را انتخاب کنید شما در عرض سه دقیقه قالب خود را تحویل می‌گیرید و می‌توانید شروع به شخصی سازی سایت خود کنید.

قالب‌های متنوع

یکی دیگر از نکات بسیار منحصر به فرد وبزی این است که این سایت ساز برای هر کسب و کار و حرفه‌‌ای چندین قالب مجزی تهیه کرده است به طور مثال شما هم به عنوان کسی که قصد دارد یک فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن داشته باشد انتخاب‌های زیادی دارید وهم به عنوان کسی قصد طراحی یک وبسایت تخصصی بازی و سرگرمی را دارد می‌توانید از گزینه‌های بسیار متنوع وبزی استفاده کنید. وبزی همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید قالب خود را کاملاً شخصی‌سازی کنید که این ویژگی باعث می‌شود تا شما بتوانید از خلاقیت خود بدون فیلتر استفاده کنید. همچنین فروشگاه ساز وبزی امکانات فراوانی را برای سایت های فروشگاهی فراهم کرده است.

همخوانی با تبلت و موبایل

یکی از مهم‌تربن ویژگی‌های سایت ساز وبزی همخوانی آن با موبایل و تبلت است که با توجه به استفاده زیادی که کاربران روزانه از موبایل و تبلت خود دارند، یک ویژگی بسیار مهم است شما به محض این که سایت خود را روی دسکتاب طراحی کردید این سایت با همان کیفیت با موبایل و تبلت نیز همخوانی پیدا می‌کند و کار شما را بسیار آسان می‌کند.

مدیریت آسان محتوا و سئو

وبزی با ایجاد یک پنل ساده و اما پرکاربرد کار شما را برای مدیرت محتوا و همچنین داشتن سئوی خوب راحت کرده است این سایت ساز و با قرار دادن قابلیت‌های مختلف به شما این امکان می‌دهد تا بتوانید به بهترین نحو محتوای خود را مدیریت کنید و همچنین بتوانید آن را از نظر سئو طوری بهینه سازی کنید که بدون مشکل سایت شما در جستو جوها در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. همین موضوع باعث شده است که وبزی بهترین گزینه برای طراحی سایت شرکتی باشد.

امکان ایجاد انیمیشن و پارالکس

ظاهر سایت جزو المان‌های تعیین کنند در یک سایت است به همین علت وبزی به شما امکان استفاده از انیمیشن و پارالکس را می‌دهند تا شما بتوانید سایت خود را از نظر بصری ارتقاء دهید این کار باعث می‌شود تا شما بتوانید با ایجاد تصاویر جذاب مخاطبان زیادی را برای سایت خود جذب کنید.

درگ اند دراپ

شما با قابلیت درگ اند دراپ می‌توانید از وبزی مانند فوتوشاپ استفاده کنید شما فقط کافیست المان‌های بصری مورد نظر خود را انتخاب کنید و با استفاده از قابلیت درگ اند دراپ وبزی آن‌ها را با هم ادغام کنید و بتوانید قالب مورد نظر خود را خلق کنید و یک سایت منحصر به فرد برای کسب و کارتان طراحی کنید.

پشتیبانی عالی

وبزی دارای یکی ار بهترین پشتیبانی‌هاست و شما می‌توانید هر شما می‌توانید در روزهای کاری از ساعت 9 صبح تا 8 شب با پشتیبانی تلفنی وبزی تماس بگیرید همچنین شما می‌توانید از با پشتیبانی آنلاین وبزی از ساعت 9 صبح تا 11 شب در تماس باشید همچنین شما از طریق ایمیل می‌توانید در به شکل 24 ساعته با پشتیبانی وبزی در ارتباط باشید.

همچنین وبزی  دارای یک ویژگی بسیار عالی است و آن اکادمی وبزی ایت که به شما این امکان را می‌دهد تا اطلاعات خودتان را از طریق مقالات آموزشی وبزی افزایش دهید و بتوانید دانش‌تان را در زمینه طراحی وبسایت، دیجیتال مارکتیگ و غیره غنی‌تر کنید.

این سایت ساز همچنین داری هاست ابری است که با استفاده از این قابلیت شما هر کجا که باشید می‌توانید به سایتتان دسترسی پیدا کنید.

روش استفاده از سایت ساز وبزی

کار با سایت ساز وبزی بسیار راحت است فقط کافیست شما وارد سایت وبزی شوید و با کلیک روی دکمه رایگان شروع کنید وارد صفحه طراحی سایت شوید و قالب خود را انتخاب کنید شما در عرض سه دقیقه قالب خود را تحویل می‌گیرید و می‌توانید شروع به شخصی سازی سایت خود کنید.

پس از این قالبتان دریافت کردید به راحتی می توانید هر چقدر که می‌خواهد آن را ویرایش کنید تا بتوانید همان چیز را که مورد نظرتان است را طراحی کنید

باید به این نکته اشاره کنیم که وبزی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید که قالب‌هایش را به مدت چهارده روز تست کنید شما از زمان دریافت قالبتان چهارده روز وقت دارید تا سایت خود را طراحی کنید و بررسی کنید که آیا سایت ساز وبزی خواسته‌های شما را بر آورده می‌کند یا نه. پس از این دوره اگر شما از سایت ساز وبزی رضایت داشتید می‌توانید با کلیک روی دکمه ارتقاع سایت در قسمت پنل مدیریت این قالب را خریداری کنید و به طور دائمی از سایتتان استفاده کنید.

پس اگر می‌خواهید که یک سایت  عالی و منحصر به فرد داشته باشید وبزی بهترین و ساده‌ترین راه شما برای دست یافتن به این خواسته است پس همین الان کار با وبزی را شروع کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.