گوگل می‌خواهد کاربران را امسال با گوشی‌های تاشوی خود غافلگیر کند!

0

مدت زیادی است که می‌دانیم مد و هیجان بعدی در عرصه گوشی‌های هوشمند، گوشی‌های تاشو خواهند بود. دو مد قبلی، یکی گوشی‌های با صفحه نمایش لبه تا لبه و بدون حاشیه و دیگری گوشی‌هایی با دوربین‌های فوق العاده، لنزهای چندگانه و زوم‌های شگفت‌انگیز بودند. اما دو مد قبلی دیگر کسل‌کننده شده‌اند و همه دنبال گوشی‌های کارای تاشو هستیم.

آرزوی ما این است که گوشی‌هایی داشته باشیم که وقتی تایشان را باز می‌کنیم، تبدیل به یک تبلت بشوند. تصور کنید که هر وقت خواستید که کتاب بخوایند یا فیلم ببینید، یک دفعه گوشی مثلا شش اینچی شما تبدیل به تبلتی 10 اینچی یا بالاتر شود.

اما فعلا موانعی فناورانه بر سر این کار وجود دارد و گوشی‌های گران تاشوی فعلی، گرچه در نگاه اول جذاب می‌نمایند، اما در مقام عمل -دست‌کم به اعتقاد شخصی- من کاربردی نیستند.

در این میان بر اساس شنیده‌های چند منبع، گوگل هم تصمیم گرفته که امسال بخت خود را آزمایش کند.

بر این اساس یک کارشناس خبره به نام راس یانگ با استفاده از اطلاعات دریافتی در مورد صفحه‌های نمایش سفارش‌داده شده توسط گوگل، پیشبینی‌هایی کرده است، او که سابقه درخشانی در این قبیل پیشبینی‌ها دارد، توییت کرده که در انتهای سال 2021، ما پیکسل فولد را خواهید دید.

تامین‌کنندگان کره‌ای اطلاعاتی درز داده‌اند که نشان می‌دهد گوگل همان صفحات OLED  و گلس UTG را سفارش داده گه در گلکسی زد فولد و فلیپ 3 مورد استفاده قرار گرفته.

اما شاهد قوی‌تر در مورد احتمال بالای عرضه پیکسل فولد، اندروید 12 است که در آن کدهایی برای وسیله‌ای به نام پسپورت Passport پیدا شده که خیلی‌های معتقدند همان نام رمز گوشی تاشوی آن خواهد بود.

سال‌های قبل درز اطلاعات در مورد پیکسل، خیلی زیاد و راحت صورت می‌گرفت. طوری که زمانی که پیکسل‌ها رونمایی می‌شدند، چیز خاصی برای هیجان‌زده نداشتیم، اما امسال گوگل کنترل اطلاعات را در دست گرفته.

آیا پیکسل فولد، نخستین گوشی تاشویی خواهد شد که با بهای قابل قبول، کاربردی هم از آب درخواهد آمد و هر کسی آرزوی داشتنش را خواهد داشت؟

یا اینکه پیکسل فولد هم در حکم یکی از نمونه‌های اولیه خواهد شد که فقط راه را برای شروع این نسل از گوشی‌های هموارتر خواهد کرد. باید منتظر بمانیم.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

بازیگران سریال به‌یادماندنی «آفیس» را در قالب تصویری گیم GTA یا سریال گیم آو ترونز ببینید!

سریال دفتر یا "The Office" یک سریال کمدی تلویزیونی محبوب آمریکایی بود که از سال 2005 تا 2013 پخش شد. این سریال توسط گرگ دانیلز ساخته شد و توسط ریکی جرویز و استفان مرچنت که در اصل نسخه بریتانیایی سریال را ایجاد کرده بودند، توسعه یافت. سریال…

خاطره‌بازی‌ با هم‌خوابگاهی‌ها و هم‌خانه‌های کثیف زمان دانشجویی!

الان را نمی‌دانم، اما داشتیم هم‌خوابگاه‌هایی و هم‌اتاقی‌هایی که نظم و بهداشت برایشان اولویت نبود. شاید یک جور لج و لجبازی برای نامرتب بودن و نشان دادن بی‌حالی و غم فلسفی هم در کار بود.ظرف‌های نشسته که دست کم مواد غذایی داخلشان تخلیه…

عکس‌های پراکنده جالب که دقایقی شما را سرگرم خواهند کرد

این ساعت آفتابی زمان را به صورت دیجیتالی نشان می‌دهدکریم عبدالجبار و مربی جان وودن : هرگز فراموش نکنید که چه کسی به شما کمک کرده و باعث پیشرفت شما شده.فقط به دقت نگاه کنیدآتش نشانان آمریکایی در حال خاموش کردن آتش در…

باز هم نمونه‌هایی از معماری بد که آنقدر جلب توجه کرده‌اند که شهره اینترنت شده‌اند!

طراحی بد داریم تا طراحی بد. شاید پشت برخی از اینها اصلا طراحی‌ای هم در کار نبوده و همه چیز بداهه پیش رفته است یا حاصل اخنتلاف مهندس طراح داخلی و خارجی و کارفرمایی بوده که فکر می‌کرده همه چیز را می‌داند یا شاید هم دستور کارفرمایی بوده که…

در جریان قرار و ملاقات (برای انتخاب همسر) چه آداب معاشرت و نکاتی را باید رعایت کنیم؟

آداب قرار ملاقات به مجموعه‌ای از رفتار‌ها و انتظارات قابل قبول اجتماعی اشاره دارد که معمولاً هنگام قرار ملاقات رعایت می‌شود. در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:وقت‌شناس باشید: به موقع برسید یا به طرف دیگر…

واکسن گارداسیل چیست؟ چه وقت و چه کسانی باید آن را تزریق کنند؟

گارداسیل واکسنی است که به محافظت در برابر انواع خاصی از ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) کمک می‌کند، که یک عفونت شایع مقاربتی است که می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی مختلف از جمله زگیل تناسلی و برخی از انواع سرطان شود. این واکسن برای جلوگیری از…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.