مژیتو، یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی کشور افتتاح شد

0

رپورتاژ

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، سرمایه گذاری و تولید داخلی یکی از مهمترین فرایندهای اقتصادی است که کشورهای پیشرفته به عنوان موتور اصلی چرخه اقتصادی به آن اهمیت بسیاری می دهند. با بررسی نظام اقتصادی کشورهای توسعه یافته، می توان نتیجه گرفت که پیشرفت آنها به شدت تحت تاثیر حمایت از تولیدات و منابع داخلی آنها بوده است. در کشور ما نیز بسیاری از کارشناسان و اقتصاددانان به اهمیت این موضوع پی برده اند، اما متاسفانه وجود موانع و مشکلاتی ناشی از تحریم ها، رسیدن به این نتیجه را برای تولید کنندگان داخلی کمی دشوار نموده است. در این بین، شرکت ها و مجموعه هایی هستند که با وجود مشکلات و شرایط حال حاضر، تمامی تلاش خود را در جهت رشد اقتصادی کشور، کاهش تورم، اشتغال زایی و … کرده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

مژیتو، فروشگاهی همیشه در دسترس

یکی از مهمترین موارد در رشد و پیشرفت هر نوع کسب وکاری، نحوه ارائه خدمات و محصولات است. در دنیای امروز با وجود ابزارهای دیجیتال مختلفی مانند تلفن های همراه هوشمند و تب لت و کامپیوتر، کمترکسی برای دسترسی به خدمت و یا محصول از روش های سنتی و قدیمی استفاده می کند. حتماً برای شما هم پیش آمده که برای یافتن کالای مورد نظر خود، پیش از خرید، ابتدا در بستر وب به تحقیق و سرچ پرداخته اید. این امر نشان می دهد که کشور ما نیز همگام با کشورهای توسعه یافته دیگر به سوی کسب و کارهای آنلاین رو آورده است. افزایش روزافزون تعداد فروشگاه های آنلاین و در بستر وب، خود دلیلی برای اثبات این موضوع می باشد. مژیتو یکی از این فروشگاه های در بستر وب است که با بهره گیری از تجربه ی تقریباً سی ساله در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی، بستری امن برای خرید راحت محصولات تولید داخل مهیا کرده است. فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی مژیتو، با ارائه محصولات باکیفیت آرایشی و بهداشتی از 9 برند مطرح و نام آشنای”پادینا”، “لورینت”، “جوو”، “تاکوری”، “وینا”، “آرکیا”، “بیس”، “کالیون” و “مولهنس” گامی بلند در راستای پیشرفت اقتصادی کشور برداشته است. مجموعه مژیتو با بررسی و تحقیق دقیق، کالاهایی را بر اساس نیاز روز مصرف کنندگان شناسایی نموده و برای سهولت در خرید، به صورت آنلاین عرضه می نماید. آنچه که بیش از همه برای این مجموعه اهمیت دارد، سلامت مصرف کنندگان است، از این رو محصولات خود را از بین برندهایی انتخاب نموده که با استفاده از بهترین ترکیبات و فرمولاسیون تولید شده اند.

لازم به ذکر است که در تولید محصولات ارائه شده در فروشگاه مژیتو تحت هیچ عنوان از متریال حیوانی استفاده نشده و علاوه بر این از تست و آزمایش محصولات روی حیوانات نیز خودداری شده است. محصولات آرایشی عرضه شده در فروشگاه مژیتو شامل لوازم آرایش چشم و ابرو،  لوازم آرایش صورت، آرایش لب، آرایش ناخن و ابزار رنگ مو و  همچنین محصولات بهداشتی نیز اعم از شامپوها، نرم کننده ها، انواع ماسک مو، انواع سرم مو، رول های ضد تعریق، بادی اسپلش ها، محصولات مراقبت از مو و … می باشد.

اما چه چیز فروشگاه مژیتو را از سایر فروشگاه های ارائه دهنده لوازم آرایشی و بهداشتی متمایز می نماید؟ در ادامه برخی از مهمترین مزیت های خرید از فروشگاه مژیتو را بررسی می نماییم.

کیفیت محصولات مژیتو:

در تجارت آنلاین کیفیت شامل دو مبحث جداگانه کیفیت محصولات و کیفیت خدمات است که به طور مستقیم تأثیر مثبتی بر رضایت مشتری دارد. آنچه که موجب برتری یک محصول در مقایسه با محصول دیگر می شود، کیفیت ترکیبات به کار رفته در تولید آن است. فروشگاه مژیتو با بررسی دقیق فرایند تولید محصولات و انتخاب آنها از بین برندهای مطرح ایرانی، همواره در تلاش است تا باکیفیت ترین محصولات را به مصرف کنندگان ارائه دهد. خدمات مژیتو نیز شامل حمل و نقل مطمئن و تحویل سریع محصولات، ارائه و ارسال اطلاعات خرید از طریق سیستم پیامرسانی اس ام اس است که به منظور سهولت و اطمینان بیشتر حین خرید، با کیفیت و دقت بالایی انجام می شود.

امنیت وبسایت مژیتو:
مسائل مربوط به امنیت و حریم خصوصی افراد، در ایجاد اعتماد در معاملات آنلاین نقش اساسی دارند. امنیت در یک خرید آنلاین، به عنوان توانایی وب سایت برای محافظت از اطلاعات شخصی مصرف کنندگان، در برابر هرگونه افشای غیرمجاز اطلاعات تعریف شده است. از آنجا که خرید آنلاین به طور معمول مستلزم پرداخت از طریق کارت اعتباری است، برخی از مصرف کنندگان برای حفاظت از اطلاعات شخصی خود، تمایل به استفاده از روش های سنتی خرید دارند. خبر خوب این است که وبسایت مژیتو با بکارگیری از بهترین پلاگین امنیتی وردفنس، از اطلاعات شخصی افراد در برابر انواع حملات هکرها محافظت می نماید. علاوه بر این، مرکز امنیتی وردفنس ایران وب لایف نیز با اسکن و چک روزانه وبسایت، بر امنیت فروشگاه نظارت کامل دارد. ناگفته نماند که تمامی افزونه های سیستم مدیریت محتوای وردپرس که در طراحی فروشگاه مژیتو از آن استفاده شده است، به طور روزانه توسط تیم جهانی آپدیت و بررسی می شود.

قیمت گذاری محصولات:

بسیاری از مشتریان انتظار دارند که فروشگاه های آنلاین، محصولات و خدمات خود را در مقایسه با فروشگاه های سنتی با قیمت پایین تری ارائه دهند. مژیتو نیز این انتظار را برآورده نموده است. فروشگاه اینترنتی مژیتو در راستای جلب رضایت مصرف کنندگان خود، محصولات خود را با کمترین سود ممکن قیمت گذاری نموده و علاوه بر آن بر روی برخی از محصولات پرفروش و پرکاربرد، تخفیفات عالی اعمال نموده است. از آنجا که فروشگاه اینترنتی مژیتو، طیف وسیعی از محصولات آرایشی و بهداشتی را عرضه می نماید، مصرف کنندگان می توانند قیمت محصولات را با سایر فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی مقایسه نموده و بهترین انتخاب را داشته باشند.

موارد بسیاری وجود دارد که سبب تمایز وبسایت فروشگاهی مژیتو از سایر وبسایت های مشابه می باشد که بررسی تمامی آنها موجب اطاله کلام است. به طور کلی هدف اصلی راه اندازی فروشگاه مژیتو حمایت از تولید ملی، ارائه محصولات ایرانی باکیفیت با هزینه ای مقرون به صرفه در راستای رونق اقتصادی کشور می باشد. امید که روزی برسد تا دست در دست هم و با تلاش و پشتکار، بتوانیم بر مشکلات ناشی از تحریم ها و کینه ورزی ها فائق آییم.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5