سئو چیست؟ نتایج کلی سئو به چند دسته تقسیم بندی می شود.

0

رپورتاژ

شما می توانید تمام بازدید کنندگان جهان را به سمت سایت خود جلب کنید به شرطی که بتوانید موتورهای جستجو در گوگل را فعال کنید. سئو برنامه ریزی یا استراتژی است که با دانستن آن می توانید مطلب خود در وب سایتها راس الگوریتم موتورهای جستجو قرار دهید.

سئو چیست؟ در اوایل به دست آوردن رتبه بندی بالا برای کلمات کلیدی خاص کار آسانی بود ، مثلا با به کارگیری مطالب غیر اخلاقی در سایت ها به راحتی می توانستید رتبه بندی بالایی در موتور های جستجو در گوگل بدست آوردید ، اما امروزه با رشد روز افزون اینترنت اینکار فقط و فقط از عهده مهندسین سئوکار برمی آید.

هدف از سایت بهینه شده و انجام سئو چیست ؟

هدف از این کار کمک به وب سایت ها در بدست آوردن سطح بالا در جستجو هایی است که توسط کاربران انجام می شود. درواقع  سئو باعث افزایش ارتباط بین صفحات  و کلمات کلیدی است که توسط کاربران وارد می شود.

مثلا وقتی شما درباره جوراب جستجو می کنید موتورهای جستجو گوگل تمام صفحاتی که در آن کلمه کلیدی جوراب است پیدا می کند و در معرض دید شما قرار می دهد ، اما به خاطر داشته باشید که سایت هایی که در قسمت و سطح بالا از رتبه بندی هستند ، سایتهایی هستند که بیشترین کلمات کلید را دارند و هم اینکه چهارجوب سئو در آن رعایت شده باشد.

یکی از مزایایی که سئو به سایت ها و گوگل می دهد این است که باعث افزایش اعتماد می شود.

نتیجه سئو چیست؟

گرچه ممکن است نتایجی که سئو به شما می دهد دیر هنگام باشد ، ولی در درازمدت شاهد موفقیت های زیادی در بدست آوردن رتبه بندی بالا در گوگل خواهید بود ، فراموش نکتید که افزایش بازدید کنندگان برای وب سایت ها بسیار مهم است ، بخصوص زمانی که جزو سه نتیجه اول در گوگل که ۵۸ درصد کلیدها را شامل می شود. به این دلیل است که اکثر وب سایت ها برای اینکه محصولات خود را بفروشند بر سر رسیدن به رتبه اول در یک نتیجه جستجو به صورت جدی با هم رقابت می کنند. بنابراین اگر بتوانید بهترین باشید سود خوبی بدست می آورید.

نتایج کلی سئو چیست؟

الف-بازدید کردن وب سایت توسط کاربران که تاثیر زیادی بر موفقیت شما دارد.

ب- باعث افزایش فروش محصولات می شود.

ج- باعث می شود وب سایت شما رتبه بندی خوبی در هنگام جستجو داشته باشد.

د-  بهترین راه برای تبلیغ است ، و بهتر از تبلیغات سنتی است.

و- باعث افزایش اعتبار برند می شود‌.

ه- سئو کلاس کاریتان را بالا می برد.

۶۰ درصد کلیک ها و بازدیدها برای اولین رتبه در جستجوی گوگل است : بنابراین با دانستن این مهم به یاد داشته باشید که فقط ۴۰ درصد باقی می ماند که به رتبه های ۲ به بعد قرار میگیرد ، اگر جز رتبه ی اول باشید بنابراین هزاران کاربر را به سمت خود جلب کرده اید و منتظر سود بی نهایت آن نیز باشید‌‌.

در کار بهینه سازی و سئو سایت بهترین باشید: با رشد روز افزون سئو و بهینه سازی سایت هر روزه افراد بیشتری پا در این عرصه می گذارند ، بنابراین رقابت بر سر بدست آوردن رتبه اول در جستجو شدید و شدیدتر می شود.

اگر شما بهترین محصول یا خدمت را ارائه دهید اما نتوانید سایت خود را بهینه کنید همیشه از رقبایی که با سئو پیش می روند عقب می مانید. اگر از سئوکاران کمک بگیرید و سایت خود را به روز کنید ، شانس خود را بالا می برید. شاید در ابتدا کسب رتبه اول در گوگل ممکن نباشد اما با کمی درایت به راحتی می توانید ان را کسب کنید.

به دست آوردن رتبه اول گوگل  یا صفحه اول زمانی ممکن خواهد شد که شما مطالب سایت خود را به طور مداوم ، بهینه سازی نمایید ، این بهینه سازی می تواند به رتبه ی شما و کسب امتیاز شما در گوگل کمک کند و وب سایت شما در بهترین و بالاترین رده بندی جستجو قرار بگیرید. شاید این کار هزینه بالایی داشته باشد اما مطمعن باشید ارزش آن را دارد.

بیان آخر

در حال حاضر اکثر شرکت ها با بهینه سازی و سئو سایت آشنایی کامل دارند ، و روز به روز در حال رقابت با هم هستند ، سئو مانند جنگ تمام عیار است برای پیروز شدن در این رقابت باید بتوانید استراتژی خوبی را پیاده کنید ، این استراتژی فقط با آموزش سئو بدست می آید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.