بهترین گوشی‌های اندرویدی در سال ۲۰۲۱

از ارزان‌ترین گوشی 5G تا میان‌رده‌های معقول و بهترین گوشی اندرویدی از همه نظر

0

اگر می‌خواهید یک گوشی جدید بخرید ولی نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید و سراغ کدام گوشی‌های برای بررسی و مقایسه بروید؛ ما در این مطلب فهرستی از بهترین گوشی‌های اندرویدی موجود در سال ۲۰۲۱ برای سلیقه‌ها و علایق مختلف را جمع‌آوری کردیم.

در این فهرست بیشتر روی گوشی‌های عرضه شده در سال ۲۰۲۱ تمرکز کردیم ولی چند گوشی از سال‌های پیش هم گنجانده شده که هنوز ارزش خرید دارند و جزو بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ هستند.

بهترین گوشی اندرویدی: سامسونگ Galaxy S21 Ultra

شاید Galaxy S21 Ultra گران‌ترین گوشی غیرتاشو سامسونگ باشد اما بهترین پرچم‌دار اندرویدی امسال است. در بسیاری از مشخصات و ویژگی‌ها، گلکسی اس ۲۱ اولترا عملکرد خوبی دارد.

مثلا، گوشی گلکسی اس ۲۱ غیر اولترا در نهایت یک روز شارژ نگه می‌دارد؛ جز اینکه ویژگی‌هایی مانند تازه‌سازی نرخ تصویر بالا در صفحه‌نمایش را غیرفعال کنیم ولی برای گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا این مسایل اهمیتی ندارند.

این گوشی بهترین زوم روی یک تلفن هوشمند تا به امروز را دارد، از یک دوربین عالی و نمایشگری باورنکردنی از سامسونگ برخوردار است و به طراحی صنعتی فوق‌العاده‌اش معروف است. گوشی Galaxy S21 Ultra هرگز شما را ناامید نمی‌کند ولی اگر نمی‌خواهید پول زیادی برای یک گوشی اندرویدی بدهید: چندین گزینه ارزان‌تر هم در بازار یافت می‌شود.

اوپو Find X3 Pro

OPPO Find X3 Pro یکی دیگر از گوشی‌های رده بالای اندرویدی امسال است که همانند گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا، عیب و مشکل بزرگ قابل توجهی ندارد.

با 5G و صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز، ۳ الی ۴ ساعت یک بار باید گوشی را شارژ کرد. به این معنی که عمر باتری این گوشی یک روز کامل برای کاربران رده متوسط دوام می‌آورد.

با خاموش کردن 5G می‌توانید با هر بار شارژ حدود ۵ ساعت از گوشی استفاده کنید. ما طرفدار غیرفعال کردن 5G یا نرخ تازه‌سازی تصویر بالا برای داشتن عمر باتری بیشتر روی یک گوشی ۱۷۰۰ دلاری نیستیم.

گوشی فایند ایکس ۳ پرو دارای شارژ فوق‌العاده سریعی است و این ویژگی کمک می‌کند تند تند گوشی را شارژ کنید.

باتری را کنار بگذاریم؛ گوشی اوپو Find X3 Pro از هر نظر دیگر عالی است. بسیار زیبا، دارای صفحه‌نمایش فوق‌العاده، بهترین دوربین اصلی و فوق عریض در میان گوشی‌های اندرویدی است.

در ادامه برخی گوشی‌های ارزان‌تر از اوپو Find X3 Pro را معرفی می‌کنیم:

سامسونگ گلکسی A52 5G

سامسونگ امسال بیش از هر زمان دیگری در زمینه عرضه تلفن هوشمند مقرون به صرفه فعال بوده است. از نظر ما، بهترین گوشی سامسونگ در این رده Galaxy A52 5G است. شما پول زیادی نمی‌پردازید ولی یک عمر باتری عالی، صفحه‌نمایش عالی، تجربه عکاسی خوب و مقاوم در برابر آب و گردوغبار دارید.

گوشی گلکسی ای ۵۲ فایوجی از همه نظر متعادل و مناسب کاربران خواستار گوشی‌های میان‌رده است. کمتر گوشی با این مشخصات عالی و قیمت مناسب پیدا می‌کنید.

اوپو Find X3 Lite

در حالی‌که دستگاه‌های پرچم‌دار اوپو دارند پا به پای بهترین گوشی‌های بازار رقابت می‌کنند اما این برند گوشی‌های اقتصادی و مقرون به صرفه بسیار عالی نیز دارد. گوشی Find X3 Lite بسیار ارزان‌قیمت است اما ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای به نسبت این قیمت دریافت می‌کنید.

دوربین اصلی خوب، صفحه‌نمایش دوست داشتنی، طراحی زیبا، پشتیبانی از 5G و کارایی نسبتا بالا فقط با قیمت ۷۴۹ دلار در اختیار شما است. در واقع، گوشی Find X3 Lite یک پیشنهاد عالی برای مصارف روزمره و کاربران عادی است.

سامسونگ Galaxy S20 FE

گوشی Galaxy S20 FE را می‌توانیم یک Galaxy S20 میان‌رده بدانیم. شما کارایی و ویژگی‌های شگفت‌انگیزی از سری گلکسی S را روی این گوشی به دست می‌آورید. دوربین اصلی عالی، صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۵ اینچی و ۱۲۰ هرتز، شارژ بی‌سیم، مقاوم در برابر آب و کارایی در حد یک گوشی از خانواده گلکسی اس.

شاید بتوان نقطه ضعف گوشی Galaxy S20 FE را دوربین دوم و بدنه پلاستیکی پشتی به جای شیشه عنوان کرد. از نظر ما اینها مسایل مهمی نیستند. لنز اصلی Galaxy S20 FE عکس‌های خیره‌کننده‌ای می‌گیرد و پلاستیک از شیشه مقاوم‌تر و نشکن‌تر است.

قیمت Galaxy S20 FE در زمان عرضه نسبتا بالا بود ولی اکنون برای مدل 4G قیمتی ۶۹۹ دلار و برای مدل 5G قیمت ۷۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

گوگل پیکسل 4a

از همه نظر ارزش خرید دارد. شما تمام آن چیزی که روی یک گوشی میان‌رده نیاز دارید را در یک گوشی با طراحی ساده و هزینه کمتر به دست می‌آورید. یک دوربین درجه یک، عملکرد روان روزانه و باتری قابل اعتماد فقط ۵۹۹ دلار.

شما روی این گوشی 5G یا استاندارد مقاومت در برابر آب ندارید ولی این‌ها روی تجربه کلی شما با این گوشی تاثیرگذار نیستند. در مجموع، گوگل پیکسل 4a یکی از معقول‌ترین تلفن‌های هوشمند است که می‌توانید در بازار خریداری کنید.

گوگل پیکسل ۵

گوشی پیکسل ۵ می‌تواند همان گوشی Pixel 4a با چند ویژگی اضافه باشد. اگر ویژگی‌های پایه یک گوشی را بخواهید؛ پیکسل ۴ ای گزینه عالی است و اگر حاضر شوید هزینه بیشتری برای دریافت چند ویژگی اضافه مانند 5G، صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی، ضد آب، شارژ بی‌سیم و لنز دوربین ثانیه بپردازید؛ گوگل پیکسل ۵ را پیشنهاد می‌کنیم. پیکسل ۵ یک گوشی پرچم‌دار نیست اما همچنان جزو بهترین گوشی‌های زیر هزار دلار است.

موتورولا Moto G 5G Plus

اگر واقعا به دنبال خرید یک گوشی ارزان‌قیمت 5G هستید؛ گذشتن از Moto G 5G Plus بسیار سخت است. این گوشی ۴۹۹ دلاری از پردازنده اسنپدراگون 765 5G، صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی، باتری با عمر شارژ ۲ روز سود برده ولی دوربین آن به اندازه گوگل پیکسل 4a خوب نیست. عکس‌های فوق‌العاده‌ای مانند دیگر میان‌رده‌ها نمی‌گیرد ولی باز می‌توانید روی عکس‌های با کیفیت آن حساب باز کنید.

مهم‌تر از همه، Moto G 5G Plus فقط به عنوان یک گوشی 5G مناسب نیست؛ بلکه کلا یک گوشی میان‌رده مناسب محسوب می‌شود.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مهم نیست این تابستان چقدر گرم است، برهنه نخوابید! مشکلات سلامتی بی‌لباس خوابیدن

بر اساس تحقیقات یک شرکت فروش تشک آنلاین به نام Casper حدود ۲۸.۵ درصد از آمریکایی‌های گفته‌اند که هر شب، هفتگی، ماهانه یا هر چند وقت یکبار برهنه می‌خوابند. اما ۷۱.۵ درصد دیگر گفتند که همیشه با لباس می‌خوابند.واضح است که برهنه خوابیدن…

پرتره خانواده‌های روتین از کشورهای مختلف به کمک هوش مصنوعی ایجاد شد

هوش مصنوعی مدتی است که ما را شگفت زده کرده است. اخیراً با قابلیت‌های هوش مصنوعی در ساخت متون و درک زبان طبیعی برای پاسخ به بسیاری از سؤالات میزان تعجب ما پیشتر شده است.س از ChatGPT،  مایکروسافت هوش مصنوعی خود را همراه با مرورگر Edge و…

این عکس پرنده واقعا فتوشاپی نیست و ترکیبی هم نیست و در یک جلسه گرفته شده است!

این عکس شگفت‌انگیز از یک پرنده در حال شگفت‌زده کردن کاربران در اینترنت است و مغز مردم از پردازش آنچه در عکس می‌بینند، ناتوان شده است!اگرچه این یک عکس ویرایش نشده و ترکیبی هم نیست و به صورت روتین با یک بار شات و نوردهی گرفته شده است.…

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…

خانه کوچک هم می‌تواند محل زندگی شادی باشد، اگر چیدمان هوشمند و به‌روز در آن استفاده شده باشد

کسانی که در کودکی در خانه‌های بزرگ زندگی کرده‌اند، چندان میانه‌ای با خانه‌های آپارتمانی ۵۰ - ۶۰ متری که این روزها آنها را هم به سختی می‌شود خرید، ندارند. اما تصور کنید که ساخت و سازها متفاوت بودند و کسی به فکر مصرف‌کننده جوان کم‌درآمد بود و…

چهره و شکل و شمایل یک شهروند کشورهای اسکاندیناوی یا منطقه نوردیک به چه صورت است؟

کشور‌های اسکاندیناوی که به عنوان کشورهای شمال اروپا یا منطقه نوردیک نیز شناخته می‌شوند، به گروهی از کشور‌های شمال اروپا اطلاق می‌شود. واژه نوردیک اغلب برای توصیف دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد که اعضای اصلی شورای شمال اروپا هستند،…
منبع gizmodo
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5