بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید ۲۰۲۲: ترکیب قدرت و دقت در یکی از لوکس‌ترین خودروهای تور جهانی

بنتلی با افزایش اسب بخار و هدایت بهتر، Continental GT را به اوج کارایی خود می‌رساند

0

خودروی Bentley Continental GT به معنای واقعی کلمه یک هیولای دارای موتور عضلانی و سبک زندگی پول‌داری با کابین کاملا غنی از امکانات است. اگر این خودرو هنوز نتوانسته رضایت برخی را جلب کند؛ شرکت بنتلی یک مدل خاص‌تر در آستین دارد و Continental GT Speed جدید است.

گفته می‌شود بنتلی کانتیننتال GT اسپید، داینامیک‌ترین و پرفورمنس‌ترین خودروی جاده‌ای تاریخ شرکت بنتلی است. این خودرو در دو مدل Coupe و Convertible عرضه شده است.

مدل جی تی اسپید ۲۰۲۲ براساس مدل کانتیننتال GT W12 است ولی ظاهر، قدرت و کارایی این کوپه افزایش پیدا کرده است تا یکی از بهترین خودروهای برای تورهای جهانی باشد.

تغییرات کوچک

خودروی جی‌تی اسپید دارای تعداد انگشت‌شماری تغییرات بصری است که باعث جذاب‌تر شدن کانتیننتال می‌شود. این کوپه دارای جلوپنجره‌ای به رنگ تیره و ورودی‌های هوای کمتر است. کناره‌ها خوش‌فرم‌تر شدند و رینگ‌های منحصربه‌فرد ۲۲ اینچ روی آن قرار گرفته که نشانی از سرعت هم هستند.

فضای کابین داخلی بسیار مجلل شده و ترکیبی از چرم و آلکانترا برای دو رنگ و با استاندارد صندلی‌های روکش‌های الماسی است. کیت بدنه اسپورت‌تر شده و تریم آلومینیوم تیره برای کنسول مرکزی انتخاب شده است. برخی بخش‌های کوچکی از خودرو نیز از جنس چوب هستند. افرادی که مدل GT Speed Convertible را انتخاب کنند؛ انتخاب‌های رنگ بیشتری دارند!

درون این خودروی لوکس و گران‌قیمت؛ همان چیزی است که در ظاهر و نمای بیرون لمس می‌شود. شما هرگز در داخل کابین کانتیننتال GT اسپید احساس نمی‌کنید چیزی قربانی شده است و همه بخش‌ها و اجزای کاملا زیبا و در حد نهایت کیفیت خود هستند.

از نظر فناوری، شرکت بنتلی نرم‌افزار Porsche Communication Management را استفاده کرده ولی فونت‌ها و رنگ‌های خودش را در آن اعمال می‌کند. همانند پورشه پانامرا، این نرم‌افزار بسیار عالی است و امکان ناوبری با گوگل Street View imagery، هات‌اسپات وای‌فای، رادیوی ماهواره‌ای و اپل CarPlay را ارائه می‌دهد. با کمال تاسف، در این سیستم سرگرمی و اطلاعات خبری از اندروید اتو نیست.

امکاات رانندگی در این خودرو کوپه نیز کم نیستند. از کروز کنترل تطبیقی تا نظارت بر نقاط کور، سیستم هشدار خروج از خط  و سیستم نگهدارنده فرمان در مسیر خطوط جاده، نمایشگرهای دید در شب و بسیاری از قابلیت‌های دیگر در جی‌تی اسپید یافت می‌شوند.

اوج سرعت و پرفورمنس

بیشترین توجه‌ها و تعاریف مربوط به سرعت و کارایی کانتیننتال جی تی اسپید است. یک موتور ۶ لیتری توئین توربوی W12 و ۱۲ سیلندره روی این خودرو سوار شده که قدرتی ۶۵۰ اسب بخار به همراه گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر تولید می‌کند. این گشتاور در دور ۱۵۰۰ تا ۵ هزار در دسترس بوده و حداکثر قدرت نیز تا دور ۶ هزار حاصل می‌شود.

قدرت موتور از طریق یک گیربکس ۸ سرعته دو کلاچه به هر ۴ چرخ این کوپه ۵۰۲۹ پوندی منتقل می‌شود تا فقط در ۳.۵ ثانیه، سرعت از صفر به ۶۰ مایل (۱۰۰ کیلومتر بر ساعت) برسد. این سرعت یک دهم ثانیه سریع‌تر از نمونه معمولی GT W12 است و حداکثر سرعت آن به ۲۰۸ مایل در ساعت (۳۳۴ کیلومتر بر ساعت) می‌رسد.

این اعداد به طور مستقیم نشان‌دهنده ارتقای زیاد کارایی خودرو نیستند ولی تجربه راهبری و هندلینگ آن نشان می‌دهد مهندسان بنتلی دست به یک شاهکار بزرگ زدند. برای اولین بار در یک بنتلی تولیدی از یک دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی در عقب استفاده شده و سیستم چهار چرخ محرک نیز دوباره تنظیم شده تا توانایی‌های بهتری در عبور از پیچ‌ها وجود داشته باشد.

همین‌طور، برای اولین بار شاهد استفاده از فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب در یک خودروی جی‌تی اسپید هستیم؛ سیستمی که باعث چابکی بیشتر خودرو شده ولی در حین حال این خودروی ذاتا سنگین‌وزن، سبک‌تر و کوچک‌تر از چیزی که هست، حس می‌شود.

قابلیت بعدی، ترمزهای کربن سرامیکی اختیاری با دیسک‌های بزرگ ۴۴۰ میلی‌متری در جلو و کالیپرهای ۱۰ پیستونی هستند که اطمینان خاطر زیادی را ایجاد می‌کنند. سیستم تعلیق بادی تطبیقی نیز دوباره تنظیم شده تا با آنتی رول‌های فعال ۴۸ ولتی هماهنگی بیشتری داشته باشد. سیستم کنترل پایداری هم حساسیت کمتری نسبت به قبل دارد.

بنتلی می‌گوید تعویض دنده‌های گیربکس این خودرو ۵۰۰ درصد سریع‌تر از قبل شدند تا در مجموع شاهد یک کشتی لوکس و در اوج پرفورمنس باشیم.

وقتی برای اولین بار می‌خواهید سوار این خودرو شوید؛ شاید تصور کنید که همه‌چیز در بعد وحشت است ولی رانندگی با آن بسیار آرام و راحت است و احساس می‌کنید دارید سبک و بی‌وزن در هوا پرواز می‌کنید. کلاچ نرم و روان است؛ هیچ صدایی شنیده نمی‌شود و حالت خودکار در تنظیمات Sport و Comfort به قدری خوبی است که همیشه دوست دارید اختیار کار را به دست خود خودرو بدهید.

قیمت بنتلی جی‌تی اسپید

کانتیننتال جی تی اسپید ۲۰۲۲ از اواخر پاییز امسال در کشور ایالات متحده به فروش می‌رسد. قیمت این خودرو برای مدل Coupe و Convertible به ترتیب از ۲۸۰.۲۲۵ دلار و ۳۰۷.۷۲۵ دلار آغاز می‌شود و البته یک چند هزار دلاری برای برخی هزینه‌های دیگر باید به این قیمت‌ها اضافه کرد.

مطمئنا این خودرو گران‌قیمت و لوکس است و هر کسی نمی‌تواند پشت آن بنشیند ولی از آن سو بی‌شک یکی از بهترین خودروهای مناسب تور جهان‌گردی است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خانه کوچک هم می‌تواند محل زندگی شادی باشد، اگر چیدمان هوشمند و به‌روز در آن استفاده شده باشد

کسانی که در کودکی در خانه‌های بزرگ زندگی کرده‌اند، چندان میانه‌ای با خانه‌های آپارتمانی ۵۰ - ۶۰ متری که این روزها آنها را هم به سختی می‌شود خرید، ندارند. اما تصور کنید که ساخت و سازها متفاوت بودند و کسی به فکر مصرف‌کننده جوان کم‌درآمد بود و…

ابر تورم آلمان در سال 1923 چه بر سر مردم آورد؟

به زمانی می‌رویم که یک آلمانی طبقه متوسط، ​​میلیاردها مارک در جیب خود حمل می‌کرد اما هنوز نمی‌توانست چیزی بخرد. یک قرص نان 200 میلیارد مارک قیمت داشت.با حقوق بازنشستگی یک هفته‌ای حتی یک فنجان قهوه را نمی‌شد خرید. سقوط آزاد ادامه داشت و…

عجیب ولی واقعی: چشم‌های این زن در این عکس آبی نیست! + ویدئو

در یک خطای دیداری بسیار جالب که به تازگی دین جکسون در تیک تاک منتشر شده، چهره عادی زنی را می‌بینیم که برخلاف ظاهر امر، چشمان او آبی نیست و در واقع حاکستری است.دین جکسون در زمینه ایجاد خطاهای دیداری، یک حرفه‌ای محسوب می‌شود. ویدئوی او در…

نمونه‌هایی از تغییر دکوراسیون‌های زیبا و اقتصادی

بعضی از تغییر دکوراسیون‌ها بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما برخی هم بسیار اقتصادی و مختصیر و مفید هستند، با این همه تغییر زیادی در روحیه ما و زیبایی خانه‌مان ایجاد می‌کنند.این تغییر دکوراسیون‌ها ممکن است برایتان جالب باشند:…

ژاک شارل: کسی که اولین بالون هیدروژنی تاریخ را به پرواز درآورد

در 4 ژوئن 1783، برادران مون‌گلفیه اولین بار یک بالون هوای گرم را در جنوب فرانسه به نمایش گذاشتند. این بالون که از گونی محکمی پوشیده شده با کاغذ ساخته شده بود و تا نزدیک به 2 کیلومتر بالا رفت و به مدت 10 دقیقه در هوا باقی ماند.خبر موفقیت…

جورج اسپنسر میلت: مرگ دردناک به خاطر فرار از بوسیده شدن!

جورج اسپنسر میلت یک پسر 15 ساله که در ساختمان متروپولیتن لایف نیویورک در سال 1909 کار دفتری می‌کرد. در پانزدهمین سالگرد تولدش، همکاران زنش او را مسخره کردند و تظاهر کردند که در نظر دارند که برای هر سال زندگییک بار او ببوسند. میلت به شوخی از…
منبع cnet
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5