این خودروی کوپه GTS آلفا رومئو می‌تواند یک انقلاب و تحول طراحی خودرو در سال ۲۰۲۱ باشد

آیا این طراحی جسورانه می‌تواند نجات‌بخش برند خودروسازی ایتالیایی قدیمی باشد؟

0

با توجه به نامشخص بودن آینده برند تجاری آلفا رومئو (Alfa Romeo)، خودروی کوپه GTS می‌تواند یک گزینه واکنش سریع برای به راه انداختن دوباره زنجیره‌ای از موفقیت‌های این خودروسازی باشد.

خودروی کوپه Alfa Romeo GTS ترکیب متعادلی از سبک، زیبایی و هر آن چیزی است که علاقه‌مندان خودرو در یک چهار چرخ جمع و جور مدرن دوست دارند.

آلفا رومئو یکی از برندهای خودروسازی ایتالیایی است که با عشق و احساسات مدیریت می‌شود. پیش‌تر، عاشقان خودرو، مالکیت این برند ایتالیایی را در دست داشتند و چون عاشق بودند؛ به دنبال ساخت خودروهای عجیب و غریب می‌رفتند و چندان در قید بازار و سود و تجارت نبودند.

برخی از این خودروها در دنیا معروف هستند و می‌توان به Giulia Quadrifoglio gta یا Montreal و Disco Volante Spider اشاره کرد. Tipo 33 Stradale خودروی معروف دیگر از این برند طی سالیان گذشته بوده است.

سری GT از دهه ۶۰ و ۷۰ به بعد اصلا مورد توجه قرار نگرفت ولی کوپه‌های این برند خودروسازی همیشه مورد استقبال قرار گرفتند و بهترین خودروهای آلفا رومئو نیز در این سبک هستند.

در حالی‌که این برند دارد برای بقا در بازار تلاش می‌کند؛ یک طراحی جدید می‌تواند نفس تازه‌ای به آن‌ها برای احیای برنامه‌های آینده بدمد و بتوانند دوباره شکوه از دست رفته را بازگردانند.

طراح خودروی Alfa Romeo GTS شخصی به نام «گیلهرم نواس آروجو» (Guilherme Neves Araujo) است. او برای موفقیت در طراحی خود سراغ یک خودروی الکتریکی رفته است و یادآور جذابیت 2000 GTA البته با عناصر و المان‌های جدید و مدرن‌تری است.

در جلو، کاملا شبیه بال‌های نشان آلفا رومئو است و شما را به یاد خودروی «پولستر ۱» می‌اندازد؛ نشان دیگری از اینکه یک خودروی GTS الکتریکی در حال ساخت است.

قوس‌های پهن چرخ‌ها شما را سریعا به یاد خودروهای «دوج چلنجر» و «موستانگ» می‌اندازد. مهم نیست از کدام زاویه به این خودرو نگاه می‌کنید؛ چون تا حد بسیار بالایی دارای توازن در طراحی و تعادل بدنه است. قسمت عقبی خودرو کمی آرام‌تر و راحت‌تر طراحی شده است ولی باز به زیبایی خودرو می‌افزاید.

برند آلفا رومئو هنوز روی خودروهای شاسی بلند تمرکز نکرده است که اگر این طور بود؛ قطعا وضع و حال این برند بهتر از اکنون می‌شد. این خودروساز باید بتوانند با طرح‌های جسورانه‌ای مانند همین Alfa Romeo GTS تمام تلاش خود را بکند تا رقبا شگفت‌زده شوند.

متاسفانه، فعلا خودروی Alfa Romeo GTS فقط در حد یک ایده پیاده‌سازی شده روی کاغذ است ولی امیدواریم که این برند خودروساز ایتالیایی بتواند آن را زنده کند. بسیاری از علاقه‌مندان دنیای خودروها دوست دارند Alfa Romeo GTS را در دنیای واقعی ببینند و حتی سوار بشوند و حتما برایش پول می‌دهند:


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده‌اند و نگرش جدیدی نسبت به تاریخ در ما ایجاد می‌کنند

عکس‌های تاریخی بسیار هستند. برخی از آنها از فرط تکرارِ دیگر روتین می‌شوند و نکته جدیدی به ما نمی‌افزایند. متاسفانه برخی از آنها در بایگانی‌های فراموش می‌شوندو کسی متوجه نکته‌شان نمی‌شود و به تدریج نابود می‌شوند و برخی هم کمتر از بقیه بها…

تصور کنید که این شخصیت‌های مشهور سینمایی توسط بازیگر مشهور دیگری بازی می‌شدند – پاسخ میدجرنی

در حاشیه فیلم‌های بزرگ همیشه می‌خوانیم که قرار بوده که نقص اصلی یا یک نقش فرعی مهم را کس دیگری بازی کند و آن بازیگر به سبب اینکه فیلم را کم‌اهمیت تلقی کرده یا درگیر پروژه دیگری بوده یا مثلا دست‌آخر ترجیح کارگردان، هرگز به نقش رسیده است.…

مردان خوش‌لباس و خوش‌تیپ سال‌ها و دهه‌های آینده احتمالا چه لباس و آرایش موی سر و صورتی خواهند داشت

پیشبینی مد بسیار دشوار است. در داستان‌های علمی تخیلی گاهی چیزهایی در مورد آنها می‌خوانیم. مثلا سرهای تراشیده شده‌ای که جواهرات بر فرق سر دوخته شده‌اند یا خالکوبی‌ها.اما با توجه به تغییرات اقلیمی و درگیری‌ها و وسایل فناورانه‌ای که در حال…

مجموعه دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده را با هم مرور کنیم

هر چقدر عکس‌های تاریخی را با هم مرور کنیم، کم است. همان طور که قبلا هم نوشته بودم احتمالا بیشتر این عکس‌ها اگر در دوره خود در نشریه‌ای منتشر می‌شدند، خیلی عادی به نظر می‌رسیدند، اما حالا بعد از گذشت دهه‌ها یا حدود یک قرن، برای ما عجیب و…

سازه‌ها و چیزهایی که حس مگالوفوبیای ما را به شدت تحریک می‌کنند – گالری عکس

مگالوفوبیا اصطلاحی است که برای توصیف ترس شدید و غیرمنطقی از اشیاء یا چیزهای بزرگ استفاده می‌شود. کلمه "مگالوفوبیا" از ترکیب دو کلمه یونانی "مگالو" به معنای بزرگ  و "فوبیا" که به معنی ترس یا بیزاری قوی است، گرفته شده است.افراد مبتلا به…

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…
منبع yankodesign
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5