آشنایی با 4 عطر خوشبو که برای استفاده روزمره مناسب هستند

0

رپورتاژ

روزهایی که سر کار می­روید یا مجبور هستید به دلیلی از خانه خارج شوید اما نیازی نیست که از عطرهای گران قیمت استفاده کنید تنها با خرید یک عطر جیبی از برندهای محبوب یا بادی اسپلش کارتان راه خواهد افتاد. نیازی به هزینه کردن اضافی و سنگین برای عطر ندارید.

عطر های روزمره عموماً همان عطرهای جیبی هستند که شما می­توانید آنها را به بیرون از منزل یا هر جا که می‌روید حمل کنید و به راحتی آنها را با خود جابه جا کنید. این عطرها بسیار کاربردی برای خانم ها و همچنین آقایان هستند. مخصوصا خانم هایی که از کیف های کوچکی استفاده می‌کنند می‌توانند این عطرها را به راحتی با خود حمل کنند.

در ادامه شما را با انواع برندهای تولید کننده‌ عطرها  و ادکلن­های جیبی با کیفیت آشنا خواهیم کرد.

1-عطر جیبی بلک افغان

کیفیت و ماندگاری بالای این عطر و نام عجیبی که روی آن گذاشته شده و همچنین مواد تشکیل دهنده‌ آن که شامل ماری جوانا نیز می‌شود باعث متمایز شدن آن از سایر عطرها می‌شود.

کمپانی ناسوماتو تولید کننده عطرهای بسیار متفاوتی در جهان است. این عطر تولید سال ۲۰۰۹ یک شرکت هلندی است و در گروه عطرهای چوبی معطر هلندی جای دارد. ای عطر با بویی تند و گرم برای استفاده در پاییز و زمستان تولید شده. نوت آغازین این عطر با بوی شاه‌دانه و دانه های سبز می‌باشد. اما طبق نظرات افراد مختلف نوت آغازین این عطر بویی شبیه به عود دارد و دلیل این نظرات تفاوت در حس بویایی افراد است.

ماندگاری این عطر و پخش بوی آن بسیار بالاست و هم برای زنان و هم برای مردان مناسب است و در دسته عطر و ادکلن‌ های یونی‌سکس قراردارد‌. قیمت آن هم تا حدی مناسب است و کوچک بودن شیشه‌ی اصلی عطر می‌تواند حس جیبی بودن آن را هم القا کند اما اگر شما واقعا به دنبال عطر جیبی بسیار کوچک هستید بهتر است از انواع کوچک آن استفاده کنید.

به صورت تخصصی ماندگاری این عطر گرم و تلخ بیش از ۹۶ ساعت است. این عطر یکی از محبوب ترین عطرهای موجود در سراسر دنیاست. نت های میانی آن شامل نت های چوبی، صمغ، قهوه و  تنباکو است که در انتها به چوب عود خواهد رسید.

2-عطر شنل آلور

در سال ۱۹۹۹ این عطر آلور ساخته شد و اولین عطر آلوری بود که تولید شد. این عطر خوشبو و پرکاربرد را می‌توانید به صورت روزانه استفاده کنید. عطری شیک و با پرستیژ مردانه که به شما هویتی استوار می‌بخشد. این عطر امروز کمتر از سایر عطرهای شنل طرفدار دارد و کمتر افراد به آن عادت دارند و تا حدی فراموش شده است. ویژگی مشهور این عطر این است که نمی­شود به راحتی آن را توصیف کرد. عناصر این عطر به زیباترین شکل به هم تنیده شده اند و استفاده کنندگان نمی‌توانند به راحتی عناصر درون هم تنیده شده آن را بشناسند. این عطر از ترکیبی چوبی فلفلی با بستری مرکباتی، گرم و دنج، با ترکیب وانیل و لیمو و همچنین انواع چوب ها مانند چوب رز و چوب صندل  ساخته شده و یک ترکیب فراموش نشدنی را ایجاد می‌کند.

اگر بتوانید عطرهای جیبی آلور شنل را پیدا کنید احتمالا دیگر به عطرهای دیگر احتیاجی نخواهید داشت. بهتر است این عطر را در روزهای بسیار گرم استفاده نکنید و بیشتر مناسب برای روزهای کمی خنک است. در کنار استایل کلاسیک این عطر می‌تواند بسیار به روز هم باشد و احساس جاافتادگی و صمیمیت خاصی به همراه دارد. این عطر برای مردانی که می‌خواهند زنی را مجذوب خود کنند بهترین انتخاب خواهد بود.

3-عطر Grand soir

این عطر از برند maison francis kurkdjian که Francis Kurkdjian موسس آن است، و یکی از آن ترکیباتی است که همیشه دوست دارید بوی آن را استشمام کنید. عطری مناسب زمستان و پاییز و با هویتی لوکس است.

نت های این عطر تعداد زیادی ندارند و در عین حال بسیار قوی و پر هویت به نظر می‌رسند. نت های آن شامل کهربا، بنزوئین سیام، وانیل، دانه تونکا و لابدانوم است.

عطری ساده و قابل تحلیل است و در عین سادگی و مینیمالیسم روزمره، کاربردی و خوانا است. یک عطر کاربردی به تمام معناست که در واقع هیچ نقصی در آن دیده نمی‌شود. دقت تولید این عطر توسط فرانسیس کوردجیان به حدی بالاست که بدون اغراق در تعداد نوت ها بیشترین گیرایی را از آن دریافت خواهید کرد.

شروع این عطر هیجان انگیز است و پایان آن هم گرم و دلنشین است. حالتی چوبی، تنباکویی،  دودی و نرم، تلخ و گزنده درون آن وجود دارد و فضای این عطر به شدت لوکس است بدون این که حتی در ترکیبات آن تجملات به کار رفته باشد. اگر بتوانید عطرهای جیبی این برند را پیدا کنید بی‌شک هویتتان در کمال سادگی تثبیت خواهد شد و فردی آرام، با اقتدار و از درون فعال به نظر خواهید رسید. این عطر هم زنانه و هم مردانه است و فارغ از جنسیت می‌توانید آن را انتخاب کنید. این عطر پخش بوی بسیار بالا ندارد و تنها کسانی که اطرافتان هستند متوجه آن خواهند شد و به عبارت دیگرد در عین سادگی اهل شلوغ کاری نیست و نیازی به تایید افراد زیادی ندارد و تنها برای کسانی که اطرافش هستند احساس صمیمیت خاصی ایجاد می­کند.

4-عطر دیور

دیگر پیشنهاد ما برای استفاده روزمره عطر ساواج دیور است. فرانسوا دوماچ که به مکان های مختلفی سفر می‌کند و بوهای مختلفی را تجربه کرده است به هند یعنی مهد کشاورزی دنیا برای تهیه پچولی یا همان نعنای هندی معروف سفر می‌کند و پس از آنجا به سریلانکا می‌رود. شرکت دیور بیش از ۱۰ سال با مزرعه ای در سریلانکا همکاری دارد. او برای ساخت این عطر برای تهیه چوب صندل به این قسمت از سریلانکا سفر کرده تا به دلیل خاک حاصلخیز آن بهترین چوب با قوی ترین بو را بدست آورد‌. این چوب در این منطقه به صورت انبوه تولید می‌شود تا بتواند نیاز شرکت دیور را برطرف کند. دوماچ به مکان های مختلفی سفر کرده تا این عطر را تولید کند و از آن به عنوان شعری برای طبیعت یاد می­‌کند. این عطر در بررسی تخصصی خنک و تند و مخصوص آقایان می‌باشد و در سال ۲۰۱۵ تولید شده است.

نوت بوی ابتدایی آن ترنج و فلفل سیاه است و در ادامه به صندل و آمبروکسان و لابدانوم می‌رسیم. ماندگاری و پخش بوی این عطر بسیار بالاست و برای استفاده روزانه عالی به نظر می­رسد و بویی شبیه با بلوشنل، اونتوس و ورساچه دارد‌.

جدا از ادکلن های ذکر شده برای استفاده روزمره بادی اسپلش ها انتخاب خوبی خواهند بود و با ماندگاری پایین و بویی قوی برای وقتهایی که می‌خواهید به دلیل انجام کار خاصی از خانه خارج شوید بسیار کاربردی هستند و بادی اسپلش از برندهای ویکتوریا سکرت، مای، پنسا و نفیس با کیفیت‌ترین نوع هستند که تنوع بسیار بالایی هم دارند‌‌.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5