اولین دوچرخه برقی مفهومی هارلی دیویدسون که طراحی خیره‌کننده‌ای دارد؛ در تعداد محدودی به فروش می‌رسد

شرکت Serial 1 دوچرخه برقی نمونه اولیه را زنده کرد

0

شرکت سازنده دوچرخه‌های برقی Serial 1 که از برنامه دوچرخه برقی اصلی هارلی دیویدسون جدا شده بود؛ فاش کرد تعداد محدودی دوچرخه الکتریکی S1 MOSH/TRIBUTE را به فروش می‌رساند.

دوچرخه برقی S1 MOSH/TRIBUTE با نمونه اولیه دوچرخه برقی قدیمی که برای اولین بار در اواخر سال گذشته توسط Serial 1 معرفی شد؛ مطابقت کامل دارد.

هنگامی که برای اولین بار خبر عرضه دوچرخه برقی هارلی دیویدسون منتشر شد؛ میلیون‌ها کاربر در اینترنت به دنبال دیدن تصاویر این دوچرخه برقی بودند و اینترنت به آتش کشیده شد.

این دوچرخه که از چارچوبی مشابه دوچرخه‌های برقی اصلی Serial 1 استفاده می‌کرد؛ برخی المان‌های منحصربه‌فرد اولین موتورسیکلت هارلی دیویدسون که بیش از ۱۰۰ سال پیش عرضه شده بود؛ الهام‌گیری کرده بود.

عناصر کلیدی مانند زین، دستگیره‌های چرمی، زبان طراحی، رنگ براق، لاستیک‌های سفید و کمربند محرک قهوه‌ای همگی به زیبایی خیره‌کننده نمونه اولیه هستند.

این کانسپت خیره‌کننده، یک شروع بزرگ برای شرکت Serial 1 بود و چندین مدل دوچرخه الکتریکی تجاری براساس این پلتفرم عرضه شد.

دوچرخه‌های برقی این شرکت دارای قاب و قطعات الکترونیکی مشابه بودند ولی فاقد برخی المان‌های زبان طراحی بسیار ظریفی بودند که در نسخه اولیه این دوچرخه دیده می‌شد.

در حال حاضر، همه این المان‌ها در نسخه فروش محدود Serial 1 S1 MOSH/TRIBUTE ظاهر شدند که یک نمونه آن در نمایشگاه Electrify Expo کالیفرنیا دیده شده است.

مدیر برند شرکت Serial 1 می‌گوید:

«هنگامی که Serial 1 در اکتبر ۲۰۲۰ عرضه شد؛ اولین دوچرخه الکتریکی بود که به نمایش عمومی درمی‌آمد و یک نمونه اولیه خیره‌کننده از یک موتورسیکلت قدیمی بود. ما اکنون بسیار خوشحال هستیم که می‌توانیم یک تعداد محدودی از این دوچرخه خاص را ارائه دهیم تا نشان صداقت و نماد نمونه اولیه ما باشد و از آن به سکوی پرش راه‌اندازی سری S1 استفاده کنیم.»

این شرکت تنها ۶۵۰ واحد دوچرخه برقی S1 MOSH/TRIBUTE تولید کرده است که به طور مساوی در بازارهای اروپا و ایالات متحده تقسیم شده است. انتظار می‌رود روند تحویل‌ها در سه ماهه چهارم امسال باشد.

این دوچرخه براساس مدل MOSH/CTY طراحی شده است و اجزای یکسانی از جمله موتور Brose mid-drive، درایو تسمه کربنی Gates، ترمزهای دیسکی هیدرولیکی TRP با شیلنگ‌های داخلی جهت مطابقت با سیم‌های الکتریکی داخلی و المان‌های دیگری را به اشتراک می‌گذارد.

سپر جلویی و پشتی یکپارچه با نورپردازی داخلی و چراغ روشنایی پر نور جلو همگی توسط مهندسان شرکت Serial 1 طراحی شدند.

این دوچرخه دقیقا مشابه نمونه اولیه رونمایی شده در شرکت هارلی دیویدسون نیست ولی قطعا S1 MOSH/TRIBUTE یک طراحی متمایز و الهام‌گرفته از آن محسوب می‌شود.

شرکت Serial 1 می‌خواهد نسخه‌های ویژه‌تری از دوچرخه برقی‌های خط تولید سری S1 وارد بازار کند ولی هنوز درباره مشخصات یا طراحی و ظاهر آن‌ها اطلاعاتی منتشر نشده است.

تصاویر بیشتری از دوچرخه برقی S1 MOSH/TRIBUTE شرکت Serial 1:


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

عکس‌های این عکاس فرانسوی مانند تابلوهای نقاشی زیبای سبک امپرسیونیسم هستند

امپرسیونیسم یک جنبش هنری است که در اواخر قرن نوزدهم، عمدتاً در فرانسه ظهور کرد. مشخصه آن تاکید بر ثبت اثرات زودگذر نور و رنگ در دنیای طبیعی است. نقاشان امپرسیونیست به دنبال این بودند که برداشت‌های دیداری فوری خود را از یک صحنه به تصویر…

سخت است باور کنیم که این عکس‌ توهم‌برانگیز، واقعا عکس است و نقاشی نیست – چرا علیرغم هوش مصنوعی…

اخیراً توجه زیادی به جهان‌های فانتزی ایجاد شده در هنر هوش مصنوعی شده است. با این وجود عکاسی هنوز قدرت و تازگی خاص خودش را دارد و می‌تواند جادو کند و صحنه‌های فانتزی خیره‌کننده ایجاد کند.برخی از عکس‌های تارین گلدمن -عکاس آفریقای جنوبی-…

همه چیز در مورد رمان رابینسون کروزوئه، نوشته دانیل دفو + روجلدهای خاطره‌انگیز این کتاب

رابینسون کروزوئه رمانی نوشته دانیل دفو است که اولین بار در سال 1719 منتشر شد. این رمان داستان مرد جوانی به نام رابینسون کروزوئه را روایت می‌کند که بر خلاف میل خانواده‌اش راهی دریا می‌شود و در جزیره‌ای متروک در سواحل آمریکای جنوبی غرق…

روجلدهای قدیمی مجله‌های کیهان بچه‌ها

کیهان بچه‌ها مجله‌ای بود که در دوران کودکی می‌خریدیم. برای من کیهان بچه‌ها بوی نان می‌دهد! چون پدرم همیشه بعد از رفتن نانوایی؛ نان‌ها را لای مجله می‌گذاشت و وقتی به خانه می‌آمد من دوان دوان می‌رفتم و مجله را از او می‌گرفتم.منابع…

جالب و گاهی خنده‌دار: آدم‌هایی که خیلی شبیه تابلو یک آگهی کنارشان هستند!

گاهی شباهت آدم‌ها به هم عجیب به نظر می‌رسند. حالا در نظر بگیرید که کاملا تصادفی اشخاصی در کنار تابلویی یا آگهی دیواری ایستاده باشند و چهره آنها به یکی از شخصیت‌های تابلو یا آگهی شباعت زیادی داشته باشد یا اصلا فرد افزونه‌ای برای مفهوم تبلیغ…
منبع electrek
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5