اولین دوچرخه برقی هارلی دیویدسون: زیبا و خیره‌کننده

0

بیش از یک سال است داریم درباره اولین دوچرخه الکتریکی برند هارلی دیویدسن شایعاتی می‌شنویم و اکنون که به طور رسمی رونمایی شده است؛ به نظر می‌رسد ارزش این همه انتظار را داشت.

هارلی دیویدسن به طور رسمی از اولین دوچرخه برقی زیبا و خیره‌کننده خود رونمایی کرد که قرار است در مارس ۲۰۲۱ وارد بازار شود. این برند تولیدکننده موتورسیکلت می‌خواهد با راه‌اندازی یک شرکت جدید به نام Serial 1 Cycle، وارد بازار دوچرخه‌های الکتریکی شود.

نام این دوچرخه بسیار آشنا و نوستالژیک است. Serial 1 به طور غیرمستقیم به نام آشنای Serial Number One اشاره دارد که نام یک موتورسیکلت قدیمی هارلی دیویدسن در سال ۱۹۰۳ بود.

دوچرخه سری ۱ با لاستیک‌های سفید، زین و دستگیره‌های چرمی و فریم‌های پشتی براق هم ما را به یاد قدیمی‌ترین موتورسیکلت این شرکت در سال‌های دور می‌اندازد.

شرکت هارلی می‌گوید شرکت جدید آن‌ها در دل مرکز توسعه محصولات این شرکت بیرون آمده است؛ جایی که یک گروه کوچک از علاقه‌مندان به موتورسیکلت و دوچرخه‌های فوق‌العاده مشغول طراحی و توسعه یک دوچرخه برقی شایشه برند Harley-Davidson شدند.

هارلی دیویدسن هیچ‌گونه مشخصاتی درباره دوچرخه برقی سری ۱ نداده است و فقط ما می‌توانیم حدس‌هایی درباره میزان مصرف انرژی، ظرفیت باتری، مسافت طی شده با این باتری و قیمت بزنیم.

براساس عکس‌های منتشر شده از این دوچرخه می‌توانیم بفهمیم که دارای یک موتور میانی، سیستم کمربند محرک، باتری یکپارچه با بدنه، چراغ‌های جلو و عقب یکپارچه و زنجیر است. احتمالا سیستم کمربند محرک این شرکت از نوع Gates Carbon است که دوام بسیار بالایی دارد.

افزایش تقاضا برای دوچرخه‌های برقی

طراحی و ظاهر این دوچرخه مشابه نمونه‌های اولیه‌ای که هارلی دیویدسن در نمایشگاه موتورسیکلت EICMA سال گذشته آورده بود؛ نیست و نشان می‌دهد در این مدت پیشرفت‌های بیشتری روی این دوچرخه انجام شده است.

فرانک آرون، مدیر تولید هارلی دیویدسن در یک ایمیل به سایت ورج می‌گوید: «گام‌های بزرگی برای آسان کردن کار با این دوچرخه برداشتیم که منجر به ویژگی‌های کلیدی مانند موتور نصب شده با باتری داخلی، سیستم روشنایی یکپارچه، ترمزها و سیم‌کشی داخلی شد.»

فروش و تقاضا برای دوچرخه‌های برقی با شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده افزایش یافته است. این کشور در سال گذشته مجبور به وارد کردن ۲۷۰ هزار دوچرخه برقی شده است و بلومبرگ می‌گوید انتظار می‌رود امسال چیزی در حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار دوچرخه الکتریکی واردات داشته باشیم.

هارلی دیویدسن اولین برندی نیست که سراغ تولید دوچرخه برقی رفته است. شرکت دوکاتی هم سال گذشته از اولین دوچرخه برقی خود رونمایی کرد و برندهایی خودروسازی مانند بی‌ام‌و، آئودی، مرسدس بنز و جیپ هم در حال ساخت E-Bike هستند.

گفته می‌شود قیمت اولین دوچرخه هارلی دیویدسن چند هزار دلار خواهد بود.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

ژاک شارل: کسی که اولین بالون هیدروژنی تاریخ را به پرواز درآورد

در 4 ژوئن 1783، برادران مون‌گلفیه اولین بار یک بالون هوای گرم را در جنوب فرانسه به نمایش گذاشتند. این بالون که از گونی محکمی پوشیده شده با کاغذ ساخته شده بود و تا نزدیک به 2 کیلومتر بالا رفت و به مدت 10 دقیقه در هوا باقی ماند.خبر موفقیت…

یادآوری داستان تصویر تولیدشده زنی که در اینترنت وحشت آفرید و تفسیر کنونی آن ماجرا در عصر انفجار…

او در جایی بیرون است و در جهان موازی احتمالا به کمین شما نشسته. تنها کاری که باید انجام دهید تا او را به وجود بیاورید این است که دستور درست را در یک تولید‌کننده تصویر هوش مصنوعی تایپ کنید!مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات شما مانند یک «ورد…

نمونه‌های جالبی از اختراعاتی که فراموش شدند، یا تکامل یافتند یا به کلی به صورت دیگری تغییر پیدا…

در طی دهه‌ها و قرن‌های انسان‌های اختراعات گوناگونی کرده‌اند. از برخی از آنها در ابتدای امر تصور می‌شد که استقبال خوبی شود، اما در نهایت فراموش شدند، برخی با تغییرات نه چندان بنیادین همچنان به همان صورت تولید می‌شوند، برخی با تغییرات جدی و…

شوخی با مجسمه‌ها – وقتی حال مردم خوش است!

شوخی و طنز هم حال و هوای خاص خودش را می‌طلبد. مردم اگر از نظر پیشبینی شرایط اقتصادی آینده و وضعیت رفاه اکنون، آرامش و اطمینان خاطر لازم را داشته باشند و اگر بتوانند خود مقوله فرهنگ و اخلاق و دانش خود را ارتقا بدهند، شرایظ ظاهری و باطنی دیگر…

در جریان قرار و ملاقات (برای انتخاب همسر) چه آداب معاشرت و نکاتی را باید رعایت کنیم؟

آداب قرار ملاقات به مجموعه‌ای از رفتار‌ها و انتظارات قابل قبول اجتماعی اشاره دارد که معمولاً هنگام قرار ملاقات رعایت می‌شود. در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:وقت‌شناس باشید: به موقع برسید یا به طرف دیگر…

خرابی چون‌ که از حد بگذرد آباد می‌گردد! – گالری عکس‌های قبل و بعد این مکان‌های زشت یا مخروبه

تماشای مراحل ساخت هنرهای دستی یا دکوراسیون داخلی و خارجی منزل برای بسیاری جالب و لذت‌بخش است. حتی اگر فعلا یارای تجمل باز اقتصادی خرید و بهسازی و نوسازی منزل نداشته باشند یا عملا در کار هنری نباشند.دست‌کم ایده‌ای در ذهنشان می‌ماند که از…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.