سریعترین قالب های وردپرس 2021 کدامند؟

0

رپورتاژ

سرعت صفحات سایت از سال 2010 یک عامل رتبه بندی گوگل برای دسکتاپ و از سال 2018 برای موبایل است. همچنین بر مدت زمانی که کاربران در سایت شما صرف می کنند، و شناخت از برند شما تاثیر میگذارد. به طور خلاصه، سرعت وب سایت شما دارای تأثیر زیادی بر رتبه بندی موتورهای جستجو و تجربه بازدیدکنندگان دارد. برای بهینه سازی زمان بارگذاری، باید قالب وردپرس خود را با دقت انتخاب کنید. قالب مناسب با دقیق ترین استانداردها،  کدنویسی می شود. ما برخی از سریعترین قالب های  وردپرس موجود برای وردپرس را در لیست زیر قرار داده ایم.

سرعت بارگذاری یک وبسایت چقدر باید باشد؟

طبق مطالعات، زمان ایده آل  بارگذاری برای افزایش نرخ تبدیل بین 0 تا 4 ثانیه است.

اما قاعده کلی این است که وب سایت باید در سریع ترین زمان ممکن بارگیری شود. زمان دقیق بسته به نوع وب سایت، زمینه تجاری آن و معیارهای کلیدی عملکرد آن متفاوت خواهد بود.

عوامل زیادی بر زمان بارگذاری وب سایت تأثیر می گذارد. از جمله این عوامل:

  • تعداد تصاویر، فیلم ها و سایر فایل های رسانه ای در صفحه وجود دارد
  • اندازه آن تصاویر، فیلم ها و سایر فایل های رسانه ای
  • کد نویسی سایت شما
  • استفاده از سرویس CDN
  • افزونه های نصب شده در سایت شما
  • قالب نصب شده در سایت شما

چه چیزی یک قالب وردپرس را سریع می کند؟

روش های مختلفی وجود دارد که می توان قالب وردپرس را از نظر سرعت بهینه کرد از جمله:

طراحی واکنش گرا

اکثر  قالب ها دارای طراحی واکنش گرا هستند که برای ارائه یک تجربه کاربری خوب در تلفن همراه ضروری است. از آنجا که طراحی واکنش گرا به صورت خودکار وب سایت شما را بر اساس اندازه صفحه نمایش بازدید کننده بارگذاری می کند، نیازی به نسخه جداگانه سایت تلفن همراه خود ندارید. طراحی واکنش گرا فقط به یک مجموعه کد نیاز دارد. این نوع از طراحی الگوی طراحی توصیه شده توسط گوگل است.

سبک و کم وزن بودن قالب

قالب هایی که دارای تصاویر و جلوه های ویژه با کیفیت بالا هستند، می توانند سنگین باشند. تصاویر با کیفیت بالا در بیشتر موارد به معنی حجم فایل ها، انیمیشن ها و جلوه های ویژه زیاد بوده که می تواند به کد زیادی نیاز داشته باشد، که هر دو عملکرد صفحه شما را کند می کند. قالب های ساده با تنها ضروری ترین ویژگی ها وزن کمتری دارند و به بارگذاری سریع تر سایت شما کمک می کند.

بارگیری CSS و جاوا اسکریپت با فاصله زمانی

در حالی که فایل های CSS و JavaScript می توانند سرعت وب سایت را کاهش دهند، هر قالبی به مقداری از این کدها نیاز دارد. CSS و JS باعث جذابیت، تعاملی شدن و زیباتر شدن صفحات وب شما می شود.

این اسکریپت ها به دو روش بارگیری می شوند: همزمان یا غیر همزمان.

برخی از قالب ها برای بارگیری غیر همزمان محتوا طراحی شده یا بارگذاری این اسکریپت ها را تا زمانی که لازم است به تعویق می اندازند. این قالب ها سریعتر از قالب هایی هستند که به طور پیش فرض از بارگذاری همزمان استفاده می کنند.

فشرده سازی GZIP

فشرده سازی فرایند کاهش اندازه فایل ها به منظور افزایش انتقال فایل ها از سرورها به مرورگر ها است. هرچه فایل های کمتری برای ارسال وجود داشته باشد، صفحه سریعتر در مرورگر شما بارگذاری می شود.

امروزه GZIP محبوب ترین روش فشرده سازی است. زیرا می تواند میزان حجم فایل ها را تا 70 کاهش دهد.

قالب هایی که فایل ها را با GZIP فشرده می کنند به طور کلی سریعتر از قالب هایی هستند که از این روش استفاده نمی کنند.

کاهش درخواست های HTTP

هر درخواست HTTP (برای تصاویر،stylesheet ها، اسکریپت ها و فونت ها) به زمان بارگذاری سایت شما می افزاید. همانطور که سایت شما رشد می کند، این درخواست های HTTP اضافه شده و در نهایت یک تاخیر قابل توجه بین آنچه کاربر روی آن کلیک می کند وبارگیری آن ایجاد می کند.

قالب و فایل های درخواستی و حجم فایل های منتقل شده می توانند بر مدت زمان بارگیری صفحه تأثیر بگذارد. قالب هایی با فایلهای کمتر و سبک تر درخواست HTTP کمتری را ایجاد می کنند و بنابراین سریعتر بارگیری می شوند. بهترین راه برای تشخیص تعداد درخواست های HTTP که یک قالب ارائه می دهد، اجرای آن از طریق یک ابزار تست سرعت است.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر برای بهینه سازی سرعت به مقاله افزایش سرعت سایت  مراجعه کنید.

نحوه بررسی سرعت بارگیری قالب وردپرس

چندین ابزار آنلاین وجود دارد که می توانید از آنها برای بررسی سرعت بارگذاری قالب وردپرس خود استفاده کنید. برخی از مشهورترین آنها WebPageTest ،GTmetrix و Pingdom هستند. برای تست سرعت بارگذاری قالب باید از ترکیبی از ابزارها استفاده کنید زیرا هرکدام موارد مختلفی را آزمایش کرده و سرورهای متفاوتی دارند، که می تواند بر نتایج تأثیر بگذارد.

این ابزارها محتوای یک صفحه وب را تجزیه و تحلیل کرده و نتایج و پیشنهادات عملکردی را برای سریعتر ساختن آن صفحه  به شما ارائه میدهد. نتایج ارائه شده توسط هر ابزار متفاوت است، اما بیشتر شامل زمان بارگذاری، اندازه صفحه و تعداد درخواست های سرور مورد نیاز برای بارگذاری محتوا در صفحه می شود.

سریعترین قالب های وردپرس

قالب  Avada

قالب Avada به شما این امکان را می دهد که بدون نوشتن کد، یک سایت کاملاً سفارشی را طراحی کنید.

قالب Avada دارای تعدادی طرح آماده برای استفاده، گزینه های زیاد برای رنگ و طرح و گزینه منوی داخلی مگا است که می توانید با استفاده از پنل قدرتمند گزینه های قالب آن را سفارشی کنید. همچنین Avada دارای تعدادی افزونه پریمیوم به صورت رایگان است که می توانید از آنها برای سفارشی سازی بیشتر سایت خود استفاده کنید.

قالب  GeneratePress

زمان بارگیری کامل صفحه وب: 1.435 ثانیه

زمان بارگذاری GTmetrix

658 میلی ثانیه

زمان بارگذاری  Pingom

407 میلی ثانیه

درخواست های  :HTTP

14

GeneratePress یک قالب وردپرس است که سرعت و تجربه کاربر را در اولویت های اصلی خود قرار داده است. این قالب دو نسخه رایگان و پریمیوم دارد .

GeneratePress که با دقیق ترین استانداردهای کدنویسی وردپرس طراحی شده است، از جمله جایگزینی jQuery درپشتیبانی از جاوا اسکریپت، مزایای بسیاری را ارائه می دهد. با اکثر افزونه های وردپرس، از جمله WooCommerce سازگار است.  همچنین این قالب فوق العاده سبک است. در واقع، نصب پیش فرض با این قالب کمتر از 30 کیلوبایت است.

قالب Newspaper

زمان بارگیری کامل صفحه وب: 2.610 ثانیه

زمان بارگذاری GTmetrix:

1.3 ثانیه

زمان بارگذاری Pingom

657 میلی ثانیه

درخواست های HTTP:

36

قالب Newspaper با استانداردهای کدنویسی توصیه شده، سازگار با افزونه Yoast SEO و نشانه گذاری طرح، طراحی شده است، و یک قالب بهینه شده برای موتورهای جستجو و سرعت است.

Newspaper  به علت سبک بودن صفحاتش بسیار سریع بارگیری می شود.

این قالب دارای 90 نسخه نمایشی (demo) برای استفاده است که می توانید آن ها را تنها با یک کلیک وارد کنید.

قالب وودمارت

یکی از بهترین قالب هایی که می توانید با استفاده از آن سایت فروشگاهی خود  را با بهترین امکانات داشته باشید، قالب فروشگاهی وودمارت است که قابلیت های بسیار زیادی به شما ارائه خواهد داد که قادر خواهید بود با استفاده از این قالب هر نوع سایت فروشگاهی که می خواهید برای خود طراحی و اجرا کنید.

این قالب در حال حاظر یکی از محبوب ترین قالب های فروشگاهی است که امروزه فروشگاه های اینترنتی زیادی با استفاده از آن طراحی و اجرا شده اند،اگر می خواهید سایت های فروشگاهی حرفه ای تری با استفاده از این قالب طراحی و اجرا کنید یا این قالب را برای خود به صورت حرفه ای تر شخصی سازی کنید و سایت بهتری داشته باشید، نیاز است که طراحی سایت با قالب وودمارت را که در 1پزشک موجود است مشاهده کنید.

عملکرد یک وب سایت از مهم ترین ویژگی های رتبه بندی نتایج گوگل می باشد که از سال 2021 به صورت جدی از طرف گوگل اجرا شده است. با قالب وودمارت دیگر لازم نیست با کندی وب سایت خود بجنگید. تیم توسعه قالب وودمارت با صرف صدها ساعت تجربه و تحقیق روی اصول بهینه سازی توانسته است مکانیزم های کاملا خلاقانه و کاربردی را برای بهینه سازی کدهای css و  js پیاده سازی کند . به این صورت که کدهای css  و js را تنها در صفحاتی که نیاز به آنها می باشد بارگیری کند.کلیه ویژگی های قالب وودمارت به صورت کاملا واکنشگرا طراحی شده اند تا کاربران شما در در هر دستگاهی بتوانند به راحتی با وب سایت شما ارتباط برقرار کنند. وودمارت تضمین می کند که وب سایت شما در هر دستگاهی که،  فکرش را بکنید بهترین حالت ممکن را از خودش به نمایش خواهد گذاشت.

توضیحات بالا پاره ای از توضیحات توسط تیم وردپرس من است.

سخن پایانی

سریعترین قالب های وردپرس که در این مقاله به آنها پرداخته شد واکنش گرا هستند و ده ها گزینه سفارشی سازی را برای کمک به شما در بهبود زمان بارگذاری ارائه می دهند. محبوب ترین و سریع ترین قالب وردپرس هم نیاز به بهینه شدن و رسیدگی دارد بخصوص قالب های فروشگاهی زیرا در بلند مدت با وجود تعدد محصولات دیتابیش سنگین می شود.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.