۵ اپلیکیشن To-Do List که بهترین جایگزین برای برنامه Wunderlist هستند

اکنون که در غم از دست دادن Wunderlist هستید؛ بهترین فرصت برای یافتن یک اپلیکیشن بهره‌وری خوب دیگر است

0

اپلیکیشن Wunderlist در ماه می ۲۰۲۰ به طور رسمی بسته شد؛ اپلیکیشن مدیریت وظایف بسیار محبوبی که مبتنی بر سرویس‌های ابری هم بود ولی مایکروسافت با خرید شرکت توسعه‌دهنده آن، 6Wunderkinder، در سال ۲۰۱۵، به تدریج این اپ را کشت و طرفداران آن را غمگین کرد.

مایکروسافت پس از بسته برنامه Wunderlist، اپلیکیشن بهره‌وری و To-Do List خودش به نام To Do را منتشر کرد که دارای بسیاری از ویژگی‌های مشابه Wunderlist است.

اگر شما هم یکی از کاربران و طرفداران Wunderlist هستید و هنوز نتوانستید یک اپلیکیشن مدیریت وظایف و بهره‌وری جایگزین پیدا کنید؛ در اینجا ۵ برنامه To-Do List عالی معرفی شده است که قطعا می‌توانند همان کارایی Wunderlist را داشته باشند:

To Do

اپلیکیشن To Do جانشین طبیعی Wunderlist است؛ چون مایکروسافت این برنامه را براساس ویژگی‌های Wunderlist توسعه داده است. در سال گذشته، این اپلیکیشن یک بازطراحی شد تا از نظر رابط کاربری و ظاهر گرافیکی نیز بیشتر شبیه به Wunderlist شود و از گزینه‌های رنگ و تصاویر پس‌زمینه بیشتر برخوردار شد. همین‌طور، حالت تاریک (dark mode) و قابلیت همگام‌سازی در مک و iOS و اندروید و ویندوز و وب به آن افزوده گردید.

از دیگر ویژگی‌های Wunderlist که در TO DO نیز یافت می‌شود؛ می‌توان به فهرست کردن گروه‌ها (پوشه‌ها)، steps یا subtasks و ضمیمه کردن فایل‌ها و اشتراک‌گذاری وظایف کاری اشاره کرد.

اپلیکیشن TO DO برای اندروید و iOS رایگان و نسخه تحت وب آن نیز در دسترس است.

Todoist

Todoist یک اپلیکیشن بهره‌وری و مدیریت وظایف، پروژه‌ها و اهداف خوب است. شما این برنامه را می‌توانید در پلتفرم‌های مختلفی از جمله مک، ویندوز، اندروید و iOS نصب و استفاده کنید و بهتر از همه این‌ها نسخه تحت وب Todoist است که خیلی خوب کار می‌کند و همیشه به‌روز و همگام‌شده است. همین‌طور، می‌توانید افزونه‌های Todoist را روی مرورگرهای وب نصب کنید. این اپلیکیشن با برنامه‌های دیگری مانند گوگل کلندر یا دراپ‌باکس ادغام می‌شود و قابلیت اشتراک‌گذاری اهداف و وظایف یا ردگیری بهره‌وری روزانه و هفتگی دارد.

اپلیکیشن Todoist برای اندروید و iOS و همین‌طور تحت وب به طور رایگان در دسترس است.

Things

برنامه Things شامل To-Do List، یادآوری و ردیابی اهداف است و در سیستم‌عامل مک می‌تواند در چندین پنجره کار کند. قابلیت جست‌وجوی سریع و جست‌وجوی برچسب در سراسر برنامه را دارد و به طور کامل بین iOS و MacOS هم‌گام‌سازی و ادغام می‌شود.

این اپلیکیشن برای پلتفرم‌های iOS و iPadOS و MacOS عرضه شده است و ۱۵ روز رایگان و پس از آن ۵۰ دلار برای مک، ۱۰ دلار برای آیفون و اپل واچ و ۲۰ دلار برای آیپد است.

Zenkit To Do

اپلیکیشن مدیریت وظایف Zenkit To Do براساس ظاهر و رابط کاربری Wunderlist طراحی شده است. این حرف را مدیرعامل شرکت Zenkit می‌گوید و اضافه می‌کند تمام ویژگی‌های Wunderlist را هم دارا است. از جمله لیست‌های هوشمند، اشتراک‌گذاری لیست‌ها، کامنت‌گذاری و ایجاد یادآوری‌ها!

این برنامه برای کاربران اینترنت رایگان است ولی می‌توانند برای دسترسی به تمام ویژگی‌ها به نسخه پریمیوم پولی ارتقا دهند. Zenkit To Do برای اندروید و iOS و تحت وب در دسترس است. نسخه Personal آن رایگان و نسخه Plus ماهیانه ۴ دلار برای هر کاربر و نسخه Business ماهیانه ۱۹ دلار است.

Twobird

اپلیکیشن Twobird از شرکت Ginger Labs یک برنامه ایمیل است که به شما اجازه می‌دهد یادداشت بسازید؛ یادآوری تنظیم کنید؛ وظایفی را تعریف کرده و نظرات خود را بنویسید و در یک مکان، قابلیت همکاری گروهی داشته باشید. این برنامه از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است؛ مثلا می‌توانید یک یادداشت را به اشتراک بگذارید و یک لیست خرید را به یک لیست میهمانی تبدیل کنید.

اپلیکیشن Twobird برای ویندوز، مک، iOS و اندروید به صورت رایگان در دسترس است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های این عکاس فرانسوی مانند تابلوهای نقاشی زیبای سبک امپرسیونیسم هستند

امپرسیونیسم یک جنبش هنری است که در اواخر قرن نوزدهم، عمدتاً در فرانسه ظهور کرد. مشخصه آن تاکید بر ثبت اثرات زودگذر نور و رنگ در دنیای طبیعی است. نقاشان امپرسیونیست به دنبال این بودند که برداشت‌های دیداری فوری خود را از یک صحنه به تصویر…

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…

عکس‌های پراکنده جالب که دقایقی شما را سرگرم خواهند کرد

این ساعت آفتابی زمان را به صورت دیجیتالی نشان می‌دهدکریم عبدالجبار و مربی جان وودن : هرگز فراموش نکنید که چه کسی به شما کمک کرده و باعث پیشرفت شما شده.فقط به دقت نگاه کنیدآتش نشانان آمریکایی در حال خاموش کردن آتش در…

اگر این سلبریتی‌ها به همان سبک و سیاق و بزرگسالی کوچک می‌شدند

البته سلبریتی‌ها مسلما عکس‌های اصلی دوران کودکی دارند. هر چند در مورد برخی ممکن است این عکس‌های کودکی اندک یا کم‌کیفیت باشند.اما تصور کنید برای بازتاب دادن وجود همان عوالم بزرگسالانه در دنیای کودکی یا همان اجزای مهم چهره، چهره بزرگسالان…

اگر مجموعه ارباب حلقه‌ها را پیکسار بازسازی کند …

مجموعه فیلم ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون و بر اساس رمان فانتزی حماسی نوشته جی. آر. آر. تالکین، دارای شخصیت‌های متنوعی بود. برخی از آنها اینها هستند:فرودو بگینز (با بازی الیجا وود): قهرمان داستان، فرودو، هابیتی است که تبدیل به…

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…
منبع Cnet
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.