شرکت در لاتاری ویزای مهاجرتی آمریکا توسط کارت سبز

0

رپورتاژ

لاتاری مهاجرتی آمریکا چیست؟ برای شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا چیکار کنم؟ شرایط لازم برای ثبت نام لاتاری چیست؟ چرا باید ثبت نام لاتاری را از طریق کارت سبز انجام دهم؟ اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که در مورد لاتاری گرین کارت امریکا شنیده اید و به دنبال اطلاعات جامع تر و کاملتری در این باره هستید و یا اینکه به دنبال آسانترین راه مهاجرت به امریکا هستید، در این مقاله با ما همراه باشید.

لاتاری مهاجرتی امریکا یک قرعه کشی است که هر ساله برگزار مشود و از طریق آن افراد زیادی از سراسر جهان گرین کارت و ویزای آمریکا را کسب می کنند. این روزها بحث لاتاری آن چنان داغ است که شاید کمتر کسی باشد که تا به حال در این باره نشنیده باشد. بنابراین به همین تعریف مختصر اکتفا می کنیم و به مطالب مهمتری می پردازیم. ممکن است شنیده باشید که لاتاری آسانترین و راحت ترین راه مهاجرت به آمریکاست اما آیا همه افرادی که در لاتاری شرکت می کنند ویزای امریکا و گرین کارت ایالات متحده را دریافت میکنند؟ پاسخ ساده است، خیر، تنها افرادی می توانند گرین کارت و ویزای امریکا را بگیرند که اولا با ثبت نام اصولی و بدون اشتباه در قرعه کشی شرکت داده شوند، ثانیا بعد از برنده شدن در قرعه کشی با انجام صحیح امور این نکته را اثبات کنند که صلاحیت لازم برای مهاجرت به امریکا را دارند. بنابراین چطور می توان به این مهم دست یافت؟ توصیه ما ثبت نام لاتاری گرین کارت از طریق کارت سبز است. زیرا این موسسه مهاجرتی با بیش از ده سال سابقه در زمینه انواع ویزاهای امریکا درصد خطا را به صفر می رساند و می توانید اطمینان حاصل نمایید که ثبت نام لاتاری شما بدون اشتباه انجام می شود و بعد از قبولی امکان گرفتن ویزای امریکا را دارید و می توانید با استفاده از تجربه و دانش کارشناسان کارت سبز به راحتی ویزا و گرین کارت آمریکا  را بگیرید.

شرایط ثبت نام لاتاری چیست؟

شرایط ثبت نام لاتاری بسیار ساده است. اول اینکه باید متولد کشورهای مجاز به ثبت نام باشید که هم کشور ایران و اکثر کشورهای همسایه آن به جز پاکستان مجاز به ثبت نام هستند. اما اگر در یکی از کشورهای غیرمجاز مثل انگلیس، هند و یا پاکستان متولد شده اید، اما یکی از والدین و یا همسر شما در کشور مجاز به ثبت نام به دنیا آمده است، باز هم امکان ثبت نام دارید.

دوم، باید مدرک تحصیلی حداقل دیپلم و یا دو سال سابقه کار قابل اثبات طی 5 سال گذشته داشته باشید. یعنی حتی اگر دیپلم هم ندارید، اما سابقه کار دارید باز امکان ثبت نام و گرفتن ویزای امریکا را دارید.

سوم، باید پاسپورت معتبر داشته باشید که حداقل یک روز پس از ثبت نام اعتبار داشته باشد.

جالب است بدانید نه تنها شما برای شرکت درلاتاری، برنده شدن در آن و یا گرفتن این نوع ویزای امریکا به مدرک زبان نیاز ندارید بلکه حتی مصاحبه شما نیز به زبان فارسی برگزار می شود. بنابراین بی جهت نیست که ویزای تنوع نژادی یا همان لاتاری ، به عنوان راحت ترین و ساده ترین راه مهاجرت به امریکا شناخته می شود. از دیگر مزیت های این ویزا این است که فرد می تواند همزمان برای همسر و فرزندان مجرد زیر 21 خود نیز ویزا بگیرد و همراه هم به آمریکا مهاجرت کنند. مدت زمان کلی پروسه هم از لحظه ثبت نام تا مهاجرت به آمریکا، کمتر از دو سال طول می کشد.

کجا لاتاری ثبت نام کنم؟

بهترین و معتبرترین سایت برای ثبت نام لاتاری ایرانیان و همه فارسی زبانان، کارت سبز است. زیرا در صورت ثبت نام لاتاری از طریق کارت سبز کلیه شرایط شما بررسی می شود که بعد از قبولی با مشکل مواجه نشوید و بتوانید ویزای آمریکا را دریافت کنید. برای ثبت نام لاتاری وارد لینک زیر شوید:

همانطور که پیش از این بدان اشاره شد، همه افرادی که در لاتاری شرکت می کنند و حتی همه افرادی که در لاتاری برنده می شوند نمی توانند ویزای امریکا را کسب کنند زیرا بروز اشتباه چه در لحظه ثبت نام و چه در انجام امور برندگان لاتاری منجر به سوخت شدن شانس افراد می شود. جالب است بدانید اشتباهاتی که افراد در طول پروسه ثبت نام و امور بعدی انجام میدهند تا لحظه آخر که زمان مصاحبه فرد است، مشخص نمی شود. افراد زیادی هستند که با فرض آشنایی با زبان و عدم آگاهی از قوانین و بی تجربگی نه تنها موفق به گرفتن ویزای امریکا نمی شوند بلکه زمان و هزینه خود را نیز هدر می دهند. بنابراین بسیار اهمیت دارد که کجا ثبت لاتاری خود را انجام می دهید.

چرا کارت سبز

کارت سبز یک مجموعه مهاجرتی معتبر و رسمی است که به‌طور اختصاصی در زمینه مهاجرت به امریکا فعالیت می کند. کارشناسان کارت سبز با سال‌ها تجربه در زمینه انواع ویزاهای امریکا و ثبت نام لاتاری و انجام امور برندگان لاتاری شما را در کلیه مراحل ثبت نام همراهی می‌کنند. چنانچه می‌خواهید شانس خود را برای برنده شدن در لاتاری 2023 امتحان کنید، فرصت را از دست ندهید. کارت سبز شما را گام به گام و مرحله به مرحله جهت ثبت نام موفق در لاتاری راهنمایی می‌کند. ثبت نام لاتاری در کارت سبز به دو صورت آنلاین و حضوری جهت رفاه حال متقاضیان انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام ثبت نام لاتاری می توانید به وب سایت رسمی کارت سبز مراجعه نمایید.

منبع: ثبت لاتاری کارت سبز https://cartesabz.net/register/

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.