5 مورد از بهترین اکسسوری های دیجیتال برای گوشی های اندروید

0

رپورتاژ

صفحه محافظ و کاور بدنه گوشی، اولین لوازم جانبی هستند که در هنگام خرید این وسایل دیجیتالی و هوشمند می‌خریم و حتی پس از آن نیز مواظب هستیم در صورت نیاز آنها را تعویض کنیم. اما در این نوشته می‌خواهیم اکسسوری‌های دیگری را معرفی کنیم که برای گوشی‌های هوشمند اندروید مناسب‌اند و امکانات جدیدی به آن اضافه می‌کنند.

  1. نگهدارنده گوشی موبایل

یکی از ساده‌ترین و در عین حال کاربردی‌تری لوازم جانبی که برای هر گوشی موبایلی لازم است، پایه‌های نگهدارنده‌ای است که در طرح‌ها و شکل‌های مختلف ساخته می‌شود و از آنها می‌توانید برای اهداف مختلفی استفاده کنید. برای مثال در هنگام رانندگی کافی است یکی از این پایه‌ها را به داشبورد و یا فرمان اتومبیل بچسپانید. در نتیجه به سادگی موبایل روی آن قرار می‌گیرد و امکان استفاده از آن راحت‌تر می‌شود.

همچنین زمانی که به دنبال تماشای برنامه‌ای هستید، قرار دادن گوشی همراه روی پایه نگهدارنده، کار شما را آسان‌تر می‌کند. این نوع پایه‌ها گاهی حتی چند منظوره هم طراحی می‌شوند، به طوری که علاوه بر قرار دادن گوشی، می‌توانید تبلت‌های خود را نیز روی آنها قرار دهید

  1. ایرپادهای بلوتوثی

هندزفری‌ها از اجزاء جدانشدنی گوشی‌های موبایل محسوب می‌شوند و در انواع سیم‌دار و بی‌سیم وجود دارند. اما نسل جدیدتر آنها، ایرپادها (earbuds)، علاوه بر بی‌سیم بودن، قابلیت‌های بیشتری دارند، طراحی بهتری پیدا کرده‌اند و برای دریافت و انتقال صدا از تلفن همراه ساخته شده‌اند و انواع متفاوتی از آنها نیز در بازار کالاهای دیجیتال وجود دارد.

ایرپادها دارای باتری هستند، برای مدت زمان مشخصی که شارژ دارند، می‌توانید بلوتوث گوشی را روشن و در نتیجه از آنها استفاده کنید. به شما توصیه می‌کنیم اگر به میزان زیادی از گوشی موبایل خود برای پاسخگویی به تلفن استفاده می‌کنید، یکی از آنها را در لیست خرید خود قرار دهید. یکی از بهترین آنها مدل‌هایی است که برند سامسونگ طراحی و تولید می‌کند، اما باید اقدام به خرید از نمایندگی فروش ایرپادهای سامسونگ کنید تا نمونه‌های اصل آنها را تهیه کنید.

  1. اسپیکرهای بلوتوثی

در حال حاضر، موبایل‌ها به تنهایی دستگاه‌های هوشمند و پیشرفته‌ای محسوب می‌شوند و به راحتی با آنها می‌توانید بسیاری از نیازهای دیجیتالی خود را برطرف کنید. برای مثال به موسیقی گوش دهید، فیلم تماشا کنید و یا مطالب آموزشی بخوانید. اما برای راحتی کار، ما به شما پیشنهاد اسپیکرهای بلوتوثی را می‌دهیم که در اندازه‌های مختلف طراحی می‌شوند و می‌توانید اندازه‌های کوچک ولی پرقدرت آنها را تهیه کنید. به این ترتیب، هنگام تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و پادکست، با قدرت و کیفیت صدای بهتری، به رسانه‌های مختلف گوش خواهید داد.

  1. ساعت‌های هوشمند، پایشگر سلامت

ساعت‌های معمولی که تا همین اواخر استفاده می‌کردیم، در بهترین حالت، تاریخ روز را علاوه بر زمان نشان می‌دادند، اما وقتی به سراغ نسل جدید ساعت‌ها می‌روید، یعنی ساعت‌های هوشمند، از قدرت تکنولوژی شگفت‌زده می‌شوید. این نوع ساعت‌ها به ویژه برای شمایی که به دنبال پاسخگویی سریع به تماس‌هایتان هستید و نمی‌خواهید هیچ تماسی را از دست بدهید، توصیه می‌شود، چرا که با اتصال بلوتوثی گوشی، ساعتی که به دستتان می‌بندید، هشدارهای لازم را به شما خواهد داد.

البته این ویژگی، فقط یکی از مزایای جالب این نوع ساعت‌هاست، پایش میزان پیاده‌روی، دویدن، کالری که در حین اینکار مصرف می‌شود، ضربان قلب و … از دیگر خصوصیات جالب این دستگاه‌هاست و هر چه بتوانید مدل‌های جدیدتر آنها را تهیه کنید، با امکانات بیشتری روبرو خواهید بود.

ساعت‌های هوشمند برای چه گوشی‌هایی مناسب‌اند؟

ممکن است با خود بپرسید، آیا این ساعت‌ها به هر گوشی متصل می‌شوند و یا خیر؟ پاسخ البته خیر است. چرا که به طور حتم باید گوشی شما تا حدی ویژگی‌های هوشمند پیدا کرده باشد و از نسخه مشخصی از اندروید را پشتیبانی کند. اما تقریبا تمام برندهایی که در بازار وجود دارند و گوشی‌های هوشمند تولید می‌کنند، قابلیت اتصال به ساعت‌های هوشمند را نیز دارند.

اما اگر قصد خرید گوشی‌های جدید را دارید و می‌خواهید با صرف بودجه کم، صاحب یک گوشی هوشمند شوید، ما به شما انواع گوشی های جی پلاس را پیشنهاد می‌کنیم که علاوه بر هوشمند بودن، قیمت مناسبی هم دارند و از بهترین مدل‌های آنها می‌تواند به جی فور، جی شش و t10 اشاره کرد.

  1. پاوربانک، شارژر همیشه در دسترس

پاوربانک‌ها، راهی برای شارژ کردن مجدد گوشی‌های موبایل هستند، در حالی که هیچ دسترسی به برق شهری ندارید. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که شارژ خود پاور بانک‌ها، از برق شهری تامین می‌شود، اما فرق آنها با شارژهای خود گوشی آن است که مانند منبع ذخیره آب، وسیله ذخیره انرژی هستند و اگر در زمان مناسبی به طور کامل شارژ شوند، بسته به قدرت و ظرفیت، زمانی که هیچ دسترسی به برق ندارید برای شارژ گوشی موبایل شما، مناسب‌اند.

برندهای متفاوتی این دسته از لوازم جانبی را تولید می‌کنند، اما شیائومی از انواع مشهور آنهاست که با قیمت‌های مناسبی در بازار موجود هستند. راستی تا یادمان نرفته این نکته را هم اضافه کنیم، اگر به دنبال راهی برای افزایش ماندگاری شارژ موبایل هستید، مطالب مرتبط به آنها را از دست ندهید.

دیگر وسایل جانبی گوشی همراه

فلش مموری‌ها، کارت‌های حافظه، گیم پدها، کابل‌های شارژ سریع و لنزهای دوربین از دیگر اکسسوری‌هایی است که تهیه آنها برای گوشی همراه توصیه می‌شود، البته به شرط آنکه همیشه به دنبال ذخیره بیشتر اطلاعات، بازی‌های موبایلی و گرفتن عکس‌های با کیفیت‌تر هستید. همگی این موارد کارایی و قابلیت‌های گوشی شما را به میزان بیشتری ارتقا می‌دهد و مانع از صرف بودجه‌های گزاف برای خرید مدل‌های جدیدتر گوشی می‌شود.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.