چگونه آی‌فون را با صدای خود آنلاک کنیم؟ مگر می‌شود؟! یک روش صرفا تفریحی برای شگفت‌زده کردن دوستان

0

آیا می‌دانید می‌توانید قفل آی‌فون خود را با استفاده از صدای خود باز کنید؟

بله! می‌شود این کار را کرد. اما صرفا برای سرگرمی و اینکه بدانید از نظر شدن، بله! می‌شود.

Voice Control یکی از قابلیت‌های مهم آی‌فون است که با iOS 13 معرفی شد. کنترل صوتی به کاربران اجازه می‌دهد تا دستورات گفتاری را برای راه‌اندازی اپلیکیشن‌های آی‌فون، ویرایش متن، تنظیم میزان صدا و حتی انجام ژست یا gestureهای از پیش ذخیره شده، بدهند.

اما کار‌های زیادی دیگری هم می‌توان با Voice Control انجام داد، از جمله باز کردن قفل آی‌فون یا آنلاک کردن آن.

با ما همراه باشید تا نحوه استفاده از Voice Control را برای باز کردن قفل آی‌فون یا آی‌پدخود فقط با صدای بخوانید:

نحوه تنظیم کنترل صدا در آی‌فون

اگر تا به حال از Voice Control در آی‌فون خود استفاده نکرده‌اید، قبل از اینکه بتوانید قفل آی‌فون خود را با دستور صوتی باز کنید، باید Voice Control را راه بیندازید.

1- به تنظیمات بروید و سپس روی Accessibility ضربه بزنید (تپ کنید)

2- روی Voice Control تپ کنید و سپس Set up Voice Control را انتخاب کنید. آی‌فون شما فایل‌های لازم را بارگیری می‌کند.

3- هنگامی که روی Continue تپ می‌کنید، Voice Control راه‌اندازی شده و آماده استفاده می‌شود.

نحوه باز کردن قفل آیفون با استفاده از دستور صوتی

شما می‌توانید آی‌فون خود را با استفاده از صدای خود با فرمان کنترل صوتی سفارشی باز کنید. مرحله راه‌اندازی آن بسیار آسان است و به شما امکان می‌دهد قفل آی‌فون خود را سریع باز کنید.

ترفند این است که یک ژست سفارشی gesture تنظیم کنید که دقیقا موقعیت انگشتان شما هنگام وارد رمز عبور آی‌فون باشد.

در صورت داشتن رمز عبور طولانی، ایجاد یک ژست می‌تواند مشکل ساز باشد، بنابراین توصیه می‌کنیم برای سادگی از رمز عبور چهار رقمی استفاده کنید. اگر رمز عبور فعلی شما طولانی‌تر است، می‌توانید آن را به سرعت از طریق  تنظیمات تغییر دهید. علاوه بر این، باید مطمئن شوید که آی‌فون شما از iOS 13 یا بالاتر استفاده می‌کند.

1- به بخش تنظیمات یا Settings و بعدش Accessibility بروید.

2- روی Voice Control تپ کنید و بعد Voice Control فعال کنید. اکنون باید یک میکروفون آبی در نوار وضعیت در بالای صفحه مشاهده کنید که نشان می‌دهد کنترل صدا فعال است.

3- بخش customize Commands را انتخاب کنید و لیستی از دستورات صوتی از پیش تعریف شده موجود را مشاهده خواهید کرد. اکنون روی ایجاد فرمان جدید تپ کنید.

4- در کادر متنی Phrase، باید عبارتی را که برای باز کردن قفل آی‌فون خود استفاده می‌کنید وارد کنید. اطمینان حاصل کنید که این عبارتی خاص و غیرمعمول باشد. مثلا از عبارت «باز شو» یا «آنلاک» استفاده نکنید. چون در غیر این صورت مشکل امنیتی پیش می‌آید.

5- پس از تصمیم‌گیری در مورد عبارت، روی Action ضربه بزنید و سپس Run Custom Gesture را انتخاب کنید.

6- در این مرحله شما باید صفحه کلید آی‌فون را وقتی به صورت نرمال موقع آنلاک کردن بالا می‌آید و شروع به وارد کردن رمز خود می‌کنید تصور می‌کنید و Gesture جدید همان تپ‌های شما روی این صفحه کلید است وقتی دارید رمز خود را وارد می‌کنید.

یعنی اگر رمز شما 4580 است. شما باید در ذهن خود تصور کنید که هنگام وارد کردن رمز 4580، این اعداد کجا صفحه نمایش قرار می‌گیرند. حالا درست در همان محل‌های تاپ کنید تا ذخیره شوند. عکس بالا را ببینید.

وقتی ژست سفارشی خود را ایجاد کردید، روی Save ضربه بزنید و سپس به New Command برگردید و در نهایت روی Save ضربه بزنید.

توجه کنید که اگر Face ID را فعال کرده باشید نمی‌توانید قفل آی‌فون خود را با استفاده از فرمان صوتی باز کنید، زیرا قبل از اینکه حتی بتوانید فرمان صوتی را بیان کنید، قفل آی‌فون شما باز می‌شود.

پس برای امتحان این روش باید موقتا فیس آی دی را غیرفعال کنید/

آیا باز کردن قفل آی‌فون با استفاده از فرمان صوتی ایمن است؟

این روش قطعا خطر امنیتی دارد. هر کسی می‌تواند از عبارت مخفی شما برای باز کردن قفل آی‌فون و دسترسی به داده‌های شما استفاده کند و افراد غریبه با گوش دادن به آن می‌توانند به راحتی دریابند که این عبارت چیست.

ما این روش را صرفا برای تفریح شما و اینکه چند باری مثلا جلوی دوستان خود یک نمایش سرگرم‌کننده راه بیندازید، نوشته‌ایم. همین و دیگر هیچ!

منبع: makeuseof


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سری جدیدی از عکس‌های جذاب مقایسه‌ای زمان قدیم و جدید مکان‌ها و شهرها

عکس‌های «قبل و بعد» یا عکس‌های یک مکان بعد از گذشت زمان مدید، به چند دلیل جالب از آب درمی‌آیند:دگرگونی دیداری: انسان‌ها به طور طبیعی به سمت تغییرات و دگرگونی‌های بصری گرایش دارند. عکس‌های قبل و بعد تصویری واضح و قابل توجه از پیشرفت،…

سازه‌ها و چیزهایی که حس مگالوفوبیای ما را به شدت تحریک می‌کنند – گالری عکس

مگالوفوبیا اصطلاحی است که برای توصیف ترس شدید و غیرمنطقی از اشیاء یا چیزهای بزرگ استفاده می‌شود. کلمه "مگالوفوبیا" از ترکیب دو کلمه یونانی "مگالو" به معنای بزرگ  و "فوبیا" که به معنی ترس یا بیزاری قوی است، گرفته شده است.افراد مبتلا به…

بال‌های پرنده نورثروپ: کاوشی در هواپیمای XB-۳۵ افسانه‌ای با عکس‌های کمتر دیده شده

نورتروپ XB-۳۵ گواهی‌ای بر روح پرشهامت نوآوری در صنعت هوانوردی در اوایل دهه ۱۹۴۰ بود.XB-۳۵ که توسط شرکت نورتروپ Northrop با همکاری نیروی هوایی ارتش ایالات متحده توسعه یافت، یک هواپیمای آزمایشی بود که مرز‌های مهندسی هوانوردی را جابجا کرد.…

تصور واقعیت دگرگون به کمک میدجرنی – گالری عکس

تاریخ دگرگون یک ژانر جذاب است که به بررسی چگونگی تغییر مسیر تاریخ در صورت رخ دادن برخی رویداد‌های کلیدی به گونه‌ای متفاوت می‌پردازد.یک تغییر جزئی یا یک واگرایی عمده می‌تواند تخیل ما را به کار بیندازد تا آینده‌ای کاملا متفاوت که الان جزو…

نمونه‌های جالبی از اختراعاتی که فراموش شدند، یا تکامل یافتند یا به کلی به صورت دیگری تغییر پیدا…

در طی دهه‌ها و قرن‌های انسان‌های اختراعات گوناگونی کرده‌اند. از برخی از آنها در ابتدای امر تصور می‌شد که استقبال خوبی شود، اما در نهایت فراموش شدند، برخی با تغییرات نه چندان بنیادین همچنان به همان صورت تولید می‌شوند، برخی با تغییرات جدی و…

عکس‌های دلپذیر این سلبریتی‌ها با میدجرنی نسخه پنج و این دستور ایجاد شده که شما هم می‌توانید از آن…

تصور کنید که بخواهید عکس‌هایی از شمار قابل توجهی از سلبریتی‌ها داشته باشید که همه در حال انجام یک کار واحد هستند، آن هم در یک شرایط نوری یکسان.در شرایط عادی که نمی‌شود به همه‌شان دیکته کرد که ژست مورد نظر ما را بگیرند. اما هوش مصنوعی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5