بهترین فیلم های محمدرضا فروتن و بیوگرافی این هنرپیشه

0

محمدرضا فروتن هنرپیشه سینما و تلویزیون، صداپیشه و خواننده فارغ التحصیل دکتری روانشناسی است. با حضور در فیلم سینمایی هدف در سال 1373 پا به عرصه بازیگری گذاشت. نقش آفرینی فوق العاده او در سریال سرنخ زمینه ورودش به فیلم های سینمایی اعتراض و مرسدس شد. فیلم های سینمایی قرمز، دو زن، متولد ماه مهر، زیر پوست شهر، شب یلدا و زن دوم از شناخته شده ترین نقش های فروتن هستند.برای بازی در قرمز از هفدهمین جشنواره فیلم فجر و برای بازی در شب یلدا از پنجمین جشن خانه سینما جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورد. بازی در فیلم های فصل ماهی سفید، آقای سانسور، آااادت نمی کنیم، طبقه هساث، چهل سالگی، کنعان، وقتی همه خواب بودند،سربازهای جمعه و سریال های سرزمین مادری، از یاد رفته، روزهای بیاد ماندنی، مانکن، رالی ایرانی و جزیره بخش دیگری از کارنامه هنری این هنرمند است.

فیلم آقای سانسور

کارگردان: علی جبارزاده

«آقای سانسور»، فیلمی در ژانر کمدی-خانوادگی و اجتماعی به نویسندگی «مهدی علیمیرزایی»، کارگردانی «علی جبارزاده» و محصول سال 1398 سینمای ایران است. از بازیگران این فیلم می توان به «محمدرضا فروتن»، «بهرام افشاری»، «بهاره رهنما»، «بهنوش بختیاری» و «محمود پاک نیت» اشاره کرد. «تا حالا شده زندگی اطرافیانت رو بدون سانسور ببینی؟! والا آخه چیه مگه که بخوام بیینم ولی شایدم نخوام ببینم…»

فیلم آقای سانسور به کارگردانی علی جبارزاده در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، بهرام افشاری، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، محمود پاک نیت، آریانا مثنوی، امید روحانی، علی مثنوی، گیتی قاسمی، امیر کربلایی زاده، صحرا اسدالهی، امیراشکان مثنوی , علی برقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نگار

کارگردان:
رامبد جوان

فیلم نگار به کارگردانی رامبد جوان و با بازی نگار جواهریان، مانی حقیقی و محمد رضا فروتن داستان دختری است که پدرش به طرز مشکوکی خودکشی میکند ولی او خودکشی پدرش را قبول ندارد برای همین….

فیلم نگار به کارگردانی رامبد جوان در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این فیلم نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی

فیلم سمفونی نهم

کارگردان: محمدرضا هنرمند

سمفونی نهم فیلمی در ژانر کمدی محصول سال 1396 است. این فیلم در سی و هفتمین جشنواره فجر در 5 رشته نامزد شد. محمدرضا هنرمند بعد از چندین سال وقفه “سمفونی نهم” را کارگردانی کرده است. در فیلم سمفونی نهم، برای اولین بار چهره کوروش بزرگ در سینمای ایران به تصویر کشیده شد. فیلمبرداری این فیلم در کاشان و تهران انجام صورت گرفته است. داستان از این قرار است که راحیل که یک پزشک جراح است همسرش را در حین جراحی از دست می دهد. او برای انجام تنها خواسته همسرش با مرد مرموزی ملاقات می کند که سرنوشتش را برای همیشه تغییر می دهد.

فیلم سمفونی نهم به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، ساره بیات، محمدرضا فروتن، پژمان بازغی، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، هدی زین العابدین، منوچهر آذر، مارین ون هولک , الهام نامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نقطه کور

کارگردان: مهدی گلستانه

این فیلم داستان خسرو است که ۲۳ روز بر پهنه دریا و به دور از خانواده اش گذرانده است. او با دنیایی از ابهامات فکری که تمام مدت همراه او بوده وارد خانه اش در تهران می شود اما تمامی ذهنیت هایش عینیت یافته و قادر به مقابله با مسائل پیش آمده نیست.

فیلم نقطه کور به کارگردانی مهدی گلستانه در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، محسن کیایی، خاطره اسدی , نیکی مظفری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شیفت شب

کارگردان: نیکی کریمی

فیلم شیفت شب ،روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان های تهران به دنبال شوهرش می گردد تا راز زندگی شان را کشف کند….

فیلم شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، لیلا زارع، امیرحسین آرمان، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، سحر قریشی , نیکی کریمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خنده های آتوسا

کارگردان: علیرضا فرید

فیلم خنده های آتوسا داستان مسافران یک قطار است که از تهران به سمت استانبول در حرکت است. هریک از مسافران دلایل خود را برای این سفر دارند و قصه خود را دنبال می کنند و….

فیلم خنده های آتوسا به کارگردانی علیرضا فرید در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم باران کوثری، محمدرضا فروتن، پژمان بازغی، بهار نوحیان، امیر جدیدی، اشکان مهری، حسام شجاعی، آزاده میرزایی , استوارت دنیسون به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم متروپل

کارگردان: مسعود کیمیایی

زنی با چهره ی خونی از دست کسانی که قصد ربودن او را دارن فرار میکند و ابه محلی که سابقاً سینما بوده و هم اکنون باشگاه بیلیارد است می رود و در آنجا با مردانی مواجه شود که به او پناه می دهند اما…

فیلم متروپل به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، محمدرضا فروتن، پولاد کیمیایی، تینا پاکروان، شقایق فراهانی، ساعد سهیلی، سحر دولتشاهی , یوسف مرادیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم طبقه هساث

کارگردان: کمال تبریزی

داستان فیلم درباره مردی پارچه فروش و سنتی به نام کمالی است که همسرش فوت می کند و او برای دفن همسرش سفارش یک قبر دو طبقه را می دهد تا اگر خودش هم روزی از دنیا رفت در داخل آن قرار داده شود. اما…

فیلم طبقه هساث به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، محمدرضا فروتن، پانته آ بهرام، بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی، هوتن شکیبا، بهرام ابراهیمی، آزاده صمدی، محمد بحرانی , کاظم سیاحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 
فیلم دلتنگی های عاشقانه

کارگردان: رضا اعظمیان

داستان زندگی شهید سید منوچهر مدق و فرشته ملکی (همسر شهید) را نشان میدهد که هنگام بازگشت از ماه عسل متوجه می شوند نیروهای عراقی به ایران حمله کرده اند…

فیلم دلتنگی های عاشقانه به کارگردانی رضا اعظمیان در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، میترا حجار، رویا تیموریان، شاهرخ فروتنیان , سیامک اطلسی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پیمان

کارگردان: مجید فهیم خواه

فیلم داستان پیمان است که توسط دوستش با دختری آشنا می شود. او تصمیم می گیرد تا با آن دختر ازدواج کند اما دختر پس از مدتی ناپدید می شود

فیلم پیمان به کارگردانی مجید فهیم خواه در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن , سپیده خداوردی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دموکراسی تو روز روشن

کارگردان: علی عطشانی

روایتی از سرگذشت زندگی یک فرمانده جنگ ایران و عراق دارد که در زندگی اشتباهاتی مرتکب شده و در عالم برزخ سعی در جبران خطاهایش دارد. این اتفاقات در قالب طنز موقعیت رخ می دهند.

فیلم دموکراسی تو روز روشن به کارگردانی علی عطشانی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر علمی تخیلی می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، محمدرضا گلزار، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، نیوشا ضیغمی، نیما شاهرخ شاهی، ارژنگ امیرفضلی، مهران رجبی، علی دهکردی، فخرالدین صدیق شریف , قاسم زارع به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم چهل سالگی

کارگردان: علیرضا رئیسیان
یک ساعت و 27 دقیقه – محصول ایران – 1388

فرهاد در آستانهٔ چهل سالگی قرار دارد. او با همسرش – نگار- و دخترش زندگی می کند. روزی به او خبر می رسد که کورش کیان که زمانی قصد ازدواج با نگار را داشته، به ایران برمی گردد.

فیلم چهل سالگی به کارگردانی علیرضا رئیسیان در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، محمدرضا فروتن، عزت الله انتظامی , فرزان اطهری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دعوت

کارگردان: ابراهیم حاتمی کیا

«دعوت»، فیلمی در ژانر کمدی-خانوادگی به نویسندگی «چیستا یثربی» و «ابراهیم حاتمی کیا» و کارگردانی «ابراهیم حاتمی کیا» و محصول سال 1378 سینمای ایران است. بازیگران مطرحی همچون «محمدرضا فروتن»، «محمدرضا شریفی نیا»، «ثریا قاسمی»، «کتایون ریاحی»، «فرهاد قائمیان»، «مهناز افشار»، «گوهر خیراندیش»، «مریلا زارعی»، «رضا بابک» و «سیامک انصاری» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. داستان فیلم پیرامون مسأله سقط جنین است و پیام فیلم آن است که «جنینی که به این دنیا دعوت شده نباید سقط شود» حتی اگر مادر آینده یک زن شصت ساله، یک زن بی شوهر، یک زن بازیگر که کارش را بیش از فرزند دوست دارد، زنی آواره در شهر با یک شوهر چاه بازکن یا زنی بریده از شوهر باشد. هر یک از این خانواده ها با بحرانی مشابه رو به رو می شوند و هر کدام از آن ها بنا به نگاه خاص خود واکنش های متفاوتی از خود بروز می دهند.

فیلم دعوت به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فرهاد قائمیان، محمدرضا فروتن، مهناز افشار، کتایون ریاحی، سارا خوئینی ها، مریلا زارعی، گوهر خیراندیش، ثریا قاسمی، نگین صدق گویا , محمدرضا شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم می زاک

کارگردان: حسینعلی لیالستانی

«می زاک» یا میزاک هفتمین فیلم سینمایی حسینعلی لیالستانی و ساخت سال ۱۳۸۷ است. فیلم، روایتگر داستان بچه ای است که می خواهد وارد این دنیا شود و فراز و نشیب های این دنیا، او را دچار چالش می کند.

فیلم می زاک به کارگردانی حسینعلی لیالستانی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، باران کوثری، داریوش ارجمند، جمشید مشایخی، فاطمه معتمدآریا، علیرضا خمسه، رابعه اسکویی، طناز طباطبایی، کامران فیوضات , انوش نصر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم روابط

کارگردان: ایرج کریمی

فیلم به داستان یک مهندس ساختمان می پردازد که جهت معالجه مشکلات روانیش پا به مطب یک روانپزشک می گذارد و در مطب پزشک محبوس می شود و در ادامه مشخص می شود که خود پزشک هم مشکلات پیچیده روحی و روانی دارد و از مهندس محبوس به عنوان سوژه نمایشنامه اش استفاده می نماید. اما…

فیلم روابط به کارگردانی ایرج کریمی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، شاهرخ فروتنیان، احمد مهرانفر، نگین صدق گویا، بهاره افشاری , شبنم مقدمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کنعان

کارگردان: مانی حقیقی

مینا وقتی که دانشجو بوده با استادش مرتضی ازدواج میکند و پس از ده سال زندگی مشترک با وی، می خواهد از او جدا شده و برای ادامه تحصیل به به خارج برود، اما مرتضی که از این اتفاق خوشحال نیست، تمام تلاش خود را برای منصرف کردن او از تصمیمش به کار میگیرد ولی با بازگشت خواهر مینا از خارج و مریض شدن مادر مرتضی اتفاقات تازه ای رقم میخورد…

فیلم کنعان به کارگردانی مانی حقیقی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، ترانه علیدوستی، افسانه بایگان، حسن معجونی، بهرام رادان، مهرداد صدیقیان , مینا نوروزی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ملاقات با طوطی

کارگردان: علیرضا داوودنژاد

فیلم ملاقات با طوطی در ژانر درام محصول سال 1382 است. علیرضا داوودنژاد کارگردانی و نویسندگی این اثر را به عهده دارد. در این فیلم بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، مهتاب کرامتی، میترا حجار و… به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این فیلم از این قرار است که مجید و نسیم زوج جوان عاشقی هستند که مجید با پدر نسیم کار می کند. با توطئه ای ساختگی مجید به زندان می افتد و …

فیلم ملاقات با طوطی به کارگردانی علیرضا داوودنژاد در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، مهتاب کرامتی، میترا حجار، مرجان شیرمحمدی، سعید پیردوست، نادیا دلدارگلچین، ماهایا پطروسیان، داوود رشیدی، محمدرضا داوودنژاد، زهرا داوودنژاد , ایرج نوذری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سربازهای جمعه

کارگردان: مسعود کیمیایی

فیلم سرباز های جمعه داستان چند سرباز است که یک روز جمعه به همراه گروهبان خود به شهر می آیند. این روز تعطیل اما برای آنها حوادثی تازه در پی دارد و …

فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، بهرام رادان، پژمان بازغی، پولاد کیمیایی، مریلا زارعی، بیژن امکانیان، اندیشه فولادوند، علی اصغر طبسی، بهزاد جوانبخش، کیانوش گرامی , سعید پیردوست به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شب یلدا

کارگردان: کیومرث پوراحمد

«شب یلدا» فیلمی ساخته کیومرث پوراحمد محصول سال ۱۳۸۰ با بازی محمدرضا فروتن، هیلدا هاشم پور، الهام چرخنده و پروین دخت یزدانیان است. داستان فیلم الهام گرفته از زندگی کارگردان است. داستان درباره حامد (محمدرضا فروتن)است که علی رغم علاقه بسیار به همسرش مهناز (الهام چرخنده) و فرزندش نازی، آن ها را پس از ده سال زندگی مشترک به خارج از کشور می فرستد. بهانه مهناز برای سفر، آزادی بیشتر است، اما پس از خروج از کشور، رفتارهای مشکوکی از او سر می زند. دوستان حامد در خارج، به او اطلاع می دهند که مهناز با فردی به نام «آقای شریف» (از دوستان قدیمی حامد) در ارتباط است. حامد که از نظر روحی بسیار حساس شده، به همسرش بدگمان می شود و …

فیلم شب یلدا به کارگردانی کیومرث پوراحمد در سال 1380 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، الهام چرخنده، هیلدا هاشم پور , پروین دخت یزدانیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زیر پوست شهر

کارگردان: رخشان بنی اعتماد

در فیلم زیر پوست شهر ، طوبی کارگری می کند تا خرج خانواده فقیرش را بدهد. هر کدام از چهار فرزند او در دنیای خودشان هستند؛ یکی عشق رفتن به ژاپن را دارد، یکی وارد بازی های سیاسی انتخابات شده و یکی با شوهرش مشکل دارد. انتخابات مجلس نزدیک است و طوبی امید دارد که اوضاع بهتر شود اما مشکلات زندگی او تمامی ندارد….

فیلم زیر پوست شهر به کارگردانی رخشان بنی اعتماد در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم گلاب آدینه، محمدرضا فروتن، باران کوثری، حمیرا ریاضی، مهراوه شریفی نیا، علی اوسیوند، محسن قاضی مرادی، مهرداد فلاحتگر، مریم بوبانی , نازنین فراهانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم متولد ماه مهر

کارگردان: احمدرضا درویش

متولد ماه مهر، داستان مهتاب دختر دانشجویی است که قرار است با دانیال همکلاسی خود ازدواج کند. او ماجرا را به مادرش می گوید و از او می خواهد که جریان را به پدرش اطلاع دهد. دانیال از دانشجویان معترض به جداسازی دختران از پسران در دانشگاه است.

فیلم متولد ماه مهر به کارگردانی احمدرضا درویش در سال 1378 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، میترا حجار، محمود عزیزی، لاله اسکندری , صبا کمالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اعتراض

کارگردان: مسعود کیمیایی

امیرعلی بعد از دوازده سال از زندان آزاد شده است، در زمان غیاب او اتفاقات زیادی برای خانواده اش افتاده و حالا امیرعلی دنبال زنی به نام مجدی ست. رضا عاشق لادن است و به خاطر فاصله طبقاتی از اون جدا می شود. فیلم درباره احوالات و اتفاقاتی ست که برای این آدم ها می افتد.

فیلم اعتراض به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1378 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر می‌باشد. در این فیلم داریوش ارجمند، محمدرضا فروتن، مهدی فتحی، میترا حجار، پارسا پیروزفر , شیلا خداداد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دو زن

کارگردان: تهمینه میلانی

وقتی فرشته به رویا تلفن کرده و برای معالجه همسرش احمد که در بیمارستان بستری شده، از او کمک می خواهد، رؤیا که یک معمار است، به سرعت از دفتر محل کارش، یک شرکت مهندسی ساختمانی، به سوی بیمارستان حرکت می کند..

فیلم دو زن به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1377 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، آتیلا پسیانی، مریلا زارعی، رضا خندان , حسن جوهرچی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مرسدس

کارگردان: مسعود کیمیایی

اسفندیار به دلیل بیماری پدرش مأمور می شود تا با مرسدس بنز به جای پدرش به سفر برود. در این میان اسفندیار که می بیند یک اتومبیل گران قیمت به دست آورده سفر را یک روز عقب می اندازد و تصمیم می گیرد به اتفاق دوستانش یک روز با مرسدس خوش باشند.

فیلم مرسدس به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1376 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، مرجان شیرمحمدی، رامبد شکرآبی، پارسا پیروزفر، کیانوش گرامی، اکبر معززی , عباس قاجار به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چگونه طولانی مدت درس بخوانیم و کمتر خسته شویم؟

مطالعه برای ساعات طولانی می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین راهبرد وجود دارد که می‌توانید برای کمک به حفظ تمرکز و جلوگیری از خستگی از آن‌ها استفاده کنید:استراحت کنید: هر 45 تا 50 دقیقه یک بار استراحت کنید تا مغز خود را شارژ کرده و از…

درخت‌هایی که با شیواترین زبان می‌گویند: می‌خواهم زنده بمانم!

درخت‌ها از 370 میلیون سال پیش بر روی کره زمین بوده‌اند و گرچه ما انسان‌ها با همه امکانات خود سعی در از بین بردن آنها داریم، آنها تا جایی که می‌توانند مقاومت می‌کنند.برآورد می‌شود که روی زمین علیرغم همه جفاهایی که ما به طبیعت وارد…

تصور کنید که این شخصیت‌های مشهور سینمایی توسط بازیگر مشهور دیگری بازی می‌شدند – پاسخ میدجرنی

در حاشیه فیلم‌های بزرگ همیشه می‌خوانیم که قرار بوده که نقص اصلی یا یک نقش فرعی مهم را کس دیگری بازی کند و آن بازیگر به سبب اینکه فیلم را کم‌اهمیت تلقی کرده یا درگیر پروژه دیگری بوده یا مثلا دست‌آخر ترجیح کارگردان، هرگز به نقش رسیده است.…

عملیات گانرساید: حمله نروژ به تاسیسات آب سنگین نازی‌ها که آنها را از بمب اتمی محروم کرد

سرهنگ ارتش سلطنتی نروژ، لیف ترونستاد، پس از تحویل کپسول‌های انتحاری، به سربازانش اطلاع داد: «نمی‌توانم به شما بگویم که چرا این مأموریت اینقدر مهم است، اما اگر موفق شوید، برای صد سال در خاطره نروژ زنده خواهد ماند.»با این حال، این…

عمو حاجی -کثیف‌ترین مرد جهان- چند ماه پس از نخستین حمام برای اولین بار در ۶۰ سالگی، سال پیش درگذشت!

عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.از آنجایی که او…

تجدید خاطره‌ای با وبلاگستان – اسکرین شات‌هایی از برخی از وبلاگ‌های قدیمی خوب

شبکه‌های اجتماعی وبلاگ‌ها را فرونرخیتند. دلایل فروریختن آنها بسیار بیشتر از محبوب شدن شبکه‌های اجتماعی بود:1- بسته شدن ابزارهای رایگان‌های وبلاگ‌نویسی2- نوع نوشتن وبلاگ‌نویس‌ها که هم بسیار انرژی‌بر و وقت‌گیر بود و هم به خاطر…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.